wat vind je er kut aan. Ik vind het wel aardigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:22 schreef borisz het volgende:
Net Ekdom tv gekeken. Wat een kutprogramma dat ik kom bij je eten.
Ik zit nu dus ook in dat gebouw. Dat wordt naar m'n auto toe zwemmen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:15 schreef hole1988 het volgende:
Domien en zijn schoenenhttp://yfrog.com/nee8tz
Idd. Allemaal zo nep, zo gemaakt. Maar goed, leuk om ff bij Ekdom binnen en in de tuin te kijken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:22 schreef borisz het volgende:
Net Ekdom tv gekeken. Wat een kutprogramma dat ik kom bij je eten.
Nounou, wat een drama weerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:15 schreef hole1988 het volgende:
Domien en zijn schoenenhttp://yfrog.com/nee8tz
Dit dusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat vind je er kut aan. Ik vind het wel aardig
Goh je hebt een boek, goh je hebt je eigen CD. bla bla bla. Een poging tot een interview is niet eens geprobeerd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Allemaal zo nep, zo gemaakt. Maar goed, leuk om ff bij Ekdom binnen en in de tuin te kijken.
+1. t programma is niet boeiend, maar huize ekdom zien maakt wel het 1 en ander goedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Allemaal zo nep, zo gemaakt. Maar goed, leuk om ff bij Ekdom binnen en in de tuin te kijken.
Is het de moeite om te klikken of loopt Domien weer te janken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nounou, wat een drama weer.
"Oeeh, ik heb gister nieuwe schoentjes gekocht en nu zijn/worden ze nat!!1!1"quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is het de moeite om te klikken of loopt Domien weer te janken?
Dat laatste. Ik ben nog steeds aan 't wachten op het moment dat ie uit de kast komt...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is het de moeite om te klikken of loopt Domien weer te janken?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Oeeh, ik heb gister nieuwe schoentjes gekocht en nu zijn/worden ze nat!!1!1"
Zo ging het.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik ben nog steeds aan 't wachten op het moment dat ie uit de kast komt...
Daarom ook dequote:
ohhhhhhh yeah ! we krijgen een legendarische race te zien. Kan niet wachten. Go McLarenquote:Zondag wordt waarschijnlijk de slechtste dag wat het weer betreft, met veel bewolking en mogelijk hevige regenval. De temperaturen liggen gedurende het weekend vermoedelijk tussen de twaalf en de negentien graden.
quote:
quote:Zo mannen, heel Nederland is nat, nu alle vrouwen nog!
about 1 hour ago via mobile web
Hilversum is heuvelachtig, en het Mediapark ligt relatief laag. Daardoor stroomt al het water dus naar enkele specifieke plaatsen toe, waaronder het parkeerterrein van de NPO.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn die rioleringen daar in hilversum nou zo slecht of regent het hier nou zo weinig? want er is hier nog nooit een straat geweest waar de riolering het niet aankon?
en is er ook een foto van de achterkant? hubbahubba!quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wiehoehhh, als we jou toch niet hadden Roel...!
Oeh, goeie ideeën heb jijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en is er ook een foto van de achterkant? hubbahubba!
das een zeldzaamhied hoor. ik ga dit moment koesteren want het zal weer op zijn voor dit jaarquote:
NEE!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das een zeldzaamhied hoor. ik ga dit moment koesteren want het zal weer op zijn voor dit jaar
(overigens luister ik nu geen 3fm, mag ik dan wel posten? :S)
you need a really big spanking!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan ben ik heel vaak in overtreding.
Ik nooooit hoor...!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan ben ik heel vaak in overtreding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik nooooit hoor...!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you 2!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |