Janneke !!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Aaaaaaj bie loving joe forever ent ever!
Mogguh
Ik ben inmiddels gevlucht. Alsof het die artiesten ook maar iets boeit wat in Pakistan is gebeurd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:19 schreef -Hans- het volgende:
wat is dit voor een crap? Gaat dit de hele dag door want dan switch ik weer richting CityFM..
Slinger nu CityFM wel aan. Klere muziek. Weet je wat lekker eten is? Pizza! Eet ik soms wel eens en is verdomd lekker. Als je een magnetron met crisp hebt dan kan de pizza al binnen 9 minuten klaar zijn! Pizza's heb je in diverse smaken. Ik noem: de hawaii, Texas, BBQ hot chicken en ga zo maar door. Zou hetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, aangeslingerd Hans?
Zeg, hebben jullie nog leuke ideeën om te eten? Ga vanavond bij mn zus eten en die kan heel goed koken maar heeft nu geen inspiratie
Agree! Komt die vreselijke Lange frans ook weer om de hoek kijken met zijn trieste liedjes. Geen zin in. Hoop wel dat ze veel geld ophalen..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels gevlucht. Alsof het die artiesten ook maar iets boeit wat in Pakistan is gebeurd.
quote:
Hij kwam hier net langs en zei dat 'ie toch eigenlijk elk uur wel af moet sluiten met Mr. Brightside... maar we konden zo snel niet op 6 verschillende versies komen.quote:
Zit je nu bij DER RUDY?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij kwam hier net langs en zei dat 'ie toch eigenlijk elk uur wel af moet sluiten met Mr. Brightside... maar we konden zo snel niet op 6 verschillende versies komen.
Dat is dan ook de enige cd die ik als Blof-hater te pruimen vind. Ik heb hem zelf thuis in de kast staan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohhh, die Umoja-cd van Blöf moet ik toch ook nog eens aan zien te komen!
* Jannekje7 vindt Blöf leuk ja!
ik hoop dat hij bij een ander station aan de slag gaat als DJ Ik zou alleen niet weten bij welk ander station hij zou passen op 3FM naquote:
http://open.spotify.com/u(...)vvDY5mXo5zm2x66I65Upquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
maar we konden zo snel niet op 6 verschillende versies komen.
Die Jacques Lu Cont Tin White Duke mix is toch wel een van de allerbeste remixen die ooit gemaakt isquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)vvDY5mXo5zm2x66I65Up
lolquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij kwam hier net langs en zei dat 'ie toch eigenlijk elk uur wel af moet sluiten met Mr. Brightside... maar we konden zo snel niet op 6 verschillende versies komen.
M'n moeder heeft die CD hebben we wel een aantal keer gedraaid in Noorwegen, wel lekkere muziek zo tussen de bergenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige cd die ik als Blof-hater te pruimen vind. Ik heb hem zelf thuis in de kast staan.
Mooiste nummer vind ik toch wel 'Mens'
Nu je het zegtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die Jacques Lu Cont Tin White Duke mix is toch wel een van de allerbeste remixen die ooit gemaakt is.
22u tot 4uquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Eh.... hoe lang gaat die uitzending duren?
Geweldig!quote:
Heb je nieuw werk?? Congratzquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Geweldig!
Ik ge ff kijken hoe lang ik het volhou, heb morgen mn eerste werkdag op mn nieuwe job
Watvoor festiviteiten??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je nieuw werk?? Congratz. Weet zelf ook niet of ik het tot 04:00 ga volhouden.. Moet vrijdag om 5:55 opstaan. Meestal trek ik het wel tot een uurtje of 01:00 en haak dan vaak af omdat de Freaknacht met Beelen begint. Morgen na het sporten maar even pitten en dan los
. Zaterdag gaat ook een drukke dag worden met veel Bommen Berend festiviteiten. Laat het trouwens ook een beetje van de uitzending/muziek afhangen
.
Oh, allerlei optredens van diverse artiesten (las o.a. Dennis..) en andere activiteiten. 's avonds speelt de plaatselijke basketbalclub (GasTerra Flames) een oefenwedstrijd en na 23:00 is er vuurwerk. Vaak super gezellig.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Watvoor festiviteiten??
En ja, nieuwe job. Laatst ook al bij dezelfde organisatie op een andere locatie begonnen, maar daar wilden ze me toch niet (stelletje gekken). En nu ga ik meehelpen in de intensieve begeleiding van een cliënt met niet-aangeboren hersenletsel wiens medicatie afgebouwd gaat worden; spannend!
Let's dance!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Op 'that man' van Caro kan ik gewoon níét stil blijven zitten, hier móét je op dansen!
* Jannekje7 gaat dansend afsluiten en nuttiger dingen doen
Nou, deze cliënt heeft nu veel medicatie, even oneerbiedig gezegd: hij wordt platgespoten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:11 schreef -Hans- het volgende:
[...]
Zo, dat lijkt mij behoorlijk intensief werk. Spannend ook! Maar dat afbouwen is omdat er niets meer gedaan kan worden of omdat het de goede kant opgaat?
plaatselijke basketbalclub ? je bedoeld de landskampioenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, allerlei optredens van diverse artiesten (las o.a. Dennis..) en andere activiteiten. 's avonds speelt de plaatselijke basketbalclub (GasTerra Flames) een oefenwedstrijd en na 23:00 is er vuurwerk. Vaak super gezellig.
Zo, dat lijkt mij behoorlijk intensief werk. Spannend ook! Maar dat afbouwen is omdat er niets meer gedaan kan worden of omdat het de goede kant opgaat?
Ah, duidelijk verhaal. Nou succes!! Hoop dat het goed gaat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nou, deze cliënt heeft nu veel medicatie, even oneerbiedig gezegd: hij wordt platgespoten.
Dat is natuurlijk geen ideale situatie, dus er gaat gekeken worden of er minder mediactie gegeven kan worden zodat hij weer meer zichzelf wordt, zonder meteen compleet gek te worden. Wordt erg spannend dus, want niemand weet wat er gaat gebeuren als de medicatie verminderd wordt. Daarom ieders veiligheid te garanderen hebben ze daarom meer begeleiders nodig
Oja, de landskampioen inderdaadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:20 schreef themauster het volgende:
[..]
plaatselijke basketbalclub ? je bedoeld de landskampioen![]()
Bommen Berend erg veel zin injammer genoeg dit jaar op zaterdag dus geen extra vrije dag voor de Groningers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |