22u tot 4uquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Eh.... hoe lang gaat die uitzending duren?
Geweldig!quote:
Heb je nieuw werk?? Congratzquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Geweldig!
Ik ge ff kijken hoe lang ik het volhou, heb morgen mn eerste werkdag op mn nieuwe job
Watvoor festiviteiten??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je nieuw werk?? Congratz. Weet zelf ook niet of ik het tot 04:00 ga volhouden.. Moet vrijdag om 5:55 opstaan. Meestal trek ik het wel tot een uurtje of 01:00 en haak dan vaak af omdat de Freaknacht met Beelen begint. Morgen na het sporten maar even pitten en dan los
. Zaterdag gaat ook een drukke dag worden met veel Bommen Berend festiviteiten. Laat het trouwens ook een beetje van de uitzending/muziek afhangen
.
Oh, allerlei optredens van diverse artiesten (las o.a. Dennis..) en andere activiteiten. 's avonds speelt de plaatselijke basketbalclub (GasTerra Flames) een oefenwedstrijd en na 23:00 is er vuurwerk. Vaak super gezellig.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Watvoor festiviteiten??
En ja, nieuwe job. Laatst ook al bij dezelfde organisatie op een andere locatie begonnen, maar daar wilden ze me toch niet (stelletje gekken). En nu ga ik meehelpen in de intensieve begeleiding van een cliënt met niet-aangeboren hersenletsel wiens medicatie afgebouwd gaat worden; spannend!
Let's dance!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Op 'that man' van Caro kan ik gewoon níét stil blijven zitten, hier móét je op dansen!
* Jannekje7 gaat dansend afsluiten en nuttiger dingen doen
Nou, deze cliënt heeft nu veel medicatie, even oneerbiedig gezegd: hij wordt platgespoten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:11 schreef -Hans- het volgende:
[...]
Zo, dat lijkt mij behoorlijk intensief werk. Spannend ook! Maar dat afbouwen is omdat er niets meer gedaan kan worden of omdat het de goede kant opgaat?
plaatselijke basketbalclub ? je bedoeld de landskampioenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, allerlei optredens van diverse artiesten (las o.a. Dennis..) en andere activiteiten. 's avonds speelt de plaatselijke basketbalclub (GasTerra Flames) een oefenwedstrijd en na 23:00 is er vuurwerk. Vaak super gezellig.
Zo, dat lijkt mij behoorlijk intensief werk. Spannend ook! Maar dat afbouwen is omdat er niets meer gedaan kan worden of omdat het de goede kant opgaat?
Ah, duidelijk verhaal. Nou succes!! Hoop dat het goed gaat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nou, deze cliënt heeft nu veel medicatie, even oneerbiedig gezegd: hij wordt platgespoten.
Dat is natuurlijk geen ideale situatie, dus er gaat gekeken worden of er minder mediactie gegeven kan worden zodat hij weer meer zichzelf wordt, zonder meteen compleet gek te worden. Wordt erg spannend dus, want niemand weet wat er gaat gebeuren als de medicatie verminderd wordt. Daarom ieders veiligheid te garanderen hebben ze daarom meer begeleiders nodig
Oja, de landskampioen inderdaadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:20 schreef themauster het volgende:
[..]
plaatselijke basketbalclub ? je bedoeld de landskampioen![]()
Bommen Berend erg veel zin injammer genoeg dit jaar op zaterdag dus geen extra vrije dag voor de Groningers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |