done. vind uberhaupt die fokflat hilarischquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen jullie dit even aanklikken?
http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=361755&aid=1
Is zon poll
van dit topic: [Paint] FOK!flat #10, De nieuwe tuin
maar mijn simpele gras nr 1 moet wel winnen
Gedaan, nu nog even met mijn telefoon.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen jullie dit even aanklikken?
http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=361755&aid=1
Is zon poll
van dit topic: [Paint] FOK!flat #10, De nieuwe tuin
maar mijn simpele gras nr 1 moet wel winnen
Oortjes?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
3fm weer uitgezet. ben niet meer alleen thuis en door omstandigheden kan ik niet ff in een andere kamer gaan zitten
ga zo maar naar bed denk ik
mwoah, vind ik niet echt prettig als er mensen om me heen rondkuieren. bovendien zit ik voor mijn werk al de halve dag met een koptelefoon opquote:
quote:
Slaapze!quote:
Ding duurt 10 minuten joh! moet ik ff goed voor gaan zitten. Stukjes gehoord en dat klonk wel aardig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
Zeg hans wat vind je van dit nummer:
Een antiek lounge muziekjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ding duurt 10 minuten joh! moet ik ff goed voor gaan zitten. Stukjes gehoord en dat klonk wel aardig.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Something's Jumping In Your Shirt![]()
.
Jeetje, een ochtend zonder Hans , ik dacht al!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:57 schreef -Hans- het volgende:
Middag beste mensen !. Even wakker worden, boodschappen scoren en sportschool. Lekker rustig aan dus
.
Dat kan toch helemaal niet Timur!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje, een ochtend zonder Hans , ik dacht al!
Krijg je he als je sidekick bent van een erg matige djquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:02 schreef -Hans- het volgende:
Hierna geloof ik Timur en Ramon, Vind Ramon als DJ erg matig.
[..]
Dat kan toch helemaal niet Timur!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Krijg je he als je sidekick bent van een erg matige dj
+1 herkenbaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
In my hooooooooooooomeeeeeeeeeeetoooooooooooooooownnnnnnnnnnnnn
je hebt gewoon geen smaakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Zeikplaat.
Alleen tof in coverversie en dan wel dees:
Die versie geeft het nr bestaansrecht
quote:
quote:
Oeh I looooooooooooooooooove the Polyphonic Spreequote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat kanPolyphonic Spree - Hold Me Now
Bubbleshooter.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:34 schreef Pino112 het volgende:
Internetspelletjesverslaafd, teh fuck![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:10 schreef alors het volgende:
Goedemiddag allen
Nou mijn tentamen ging matig, ik hoop zo dat het voldoende is, please laat het zo zijn....
En daar betaal je ¤35 voorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[TK] 1x ticket Bavaria Open Air zondag 29 augustus
Hier iemand?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ogen dicht en je voelt je als herboren
Huh ? Waarom Bart ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:36 schreef -Hans- het volgende:
Nodige lekkernij in huis voor as vrijdagavond. Laatste Der Rudy. FF sportspullen bij elkaar zoeken en dan knallen. Geloof dat bij 3FM zometeen Bart er weer zit.
Was er Maandag en Dinsdag gewoon dus lijkt me sterk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat Rabbering nog op vakantie is, oid. Weet ik neit zeker hoor
Ooohh dan komt het helemaal goedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Was er Maandag en Dinsdag gewoon dus lijkt me sterk.
quote:En de we-ek ga-at door-midden. Woens-dag HAKKUH!
- Paul Elstak - Unity
- Stingray & Sonicdriver - Cold as ice
- Party Animals - Atomic
Gisteren was het Elvisdeuren-spel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:55 schreef 3rdRock het volgende:
het dollypartondeurenspel? wat snuift die Timur in Godesnaam???
goedemiddag btw!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:59 schreef borisz het volgende:
Een abortuskliniek met een wachtlijst van 9 maanden is nooit grappig.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:08 schreef 3rdRock het volgende:
zo, fysio gebeld, ziekenhuis gebeld, werk gemaild. ik ben een grote jongen en beloon mezelf met wat 3FM en footballmanager
i know what i am: een grote jongen
och, ben niet echt goed in FM. zit inmiddels na 10 jaar bij het Engelse Shrewsbury en ben vorig seizoen gepromoveerd en sta nu weer bovenaan in CocaColaLeague1, tot mijn verbazing overigensquote:
En voor je het door hebt is het 2 uur in de nacht.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, ben niet echt goed in FM. zit inmiddels na 10 jaar bij het Engelse Shrewsbury en ben vorig seizoen gepromoveerd en sta nu weer bovenaan in CocaColaLeague1, tot mijn verbazing overigens
heerlijke combi: 3FM en FM
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef themauster het volgende:
neeeeeeeeeeeeeee:
http://nlpop.blog.nl/alte(...)lk-jaar-een-kersthit
vond just a flirt wel lekker, maar die nieuwe plaat is te krezippie....en ieder jaar een kersthit? tja, tis natuurlijk wel een muts dus de link naar kerstmuts is snel gelegd :Squote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef themauster het volgende:
neeeeeeeeeeeeeee:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef themauster het volgende:
neeeeeeeeeeeeeee:
Jeej !!.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef themauster het volgende:
neeeeeeeeeeeeeee:
jij bent stiekem Sanne Hans? ;-)quote:
Teh Fuck.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef themauster het volgende:
neeeeeeeeeeeeeee:
Nee ik vind het ook allemaal maar bagger maar er schuilt een trol in mij.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent stiekem Sanne Hans? ;-)
wees niet bang en verbrand je innerlijke trol. je zult dan veel gelukkiger zijn!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook allemaal maar bagger maar er schuilt een trol in mij.
Ze moeten mijn sig ff draaienquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:39 schreef 3rdRock het volgende:
ff requestje gedaan. wil mijn onderschrift wel horen
quote:
quote:Goed nieuws! Ik heb een nieuwe baan!!!! Over een week ga ik bij de Tros aan de slag, oa voor Radio 2 Gouden Uren en Muziekcafe, en meer
*TROS*quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:43 schreef themauster het volgende:
Maricha heeft een nieuwe baan:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:45 schreef Paul-89 het volgende:
Corne Klijn doet toch muziekcafe soms of niet ?
Over Jamiroquai gesproken, die nieuwe single is wel tof!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:16 schreef 3rdRock het volgende:
dat zo'n slechte film 2 zulke leuke nummers op kan leveren:
come with me me diddy en page
deepr underground van jamiroquai
Was al bekend, dat zei Giel maandag al volgens mijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:11 schreef 3rdRock het volgende:
go back to the zoo nieuwe huisband van DWDD.
quote:MarichaK: Goed nieuws! Ik heb een nieuwe baan!!!! Over een week ga ik bij de Tros aan de slag, oa voor Radio 2 Gouden Uren en Muziekcafe, en meer
quote:Morgen met alle NL artiesten voor #giro555 bij #3FM ! We gaan iets speciaals doen.
Iddquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:25 schreef Impry het volgende:
[..]
Ekstra Weekend niveautje. Maar dan wordt het wel gewaardeerd.
waarom? ik vind dat niet nodig! draai dat maar fijn op Sky of 100%NL! maar verder is 3fm primaquote:
3FM is tof iddquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarom? ik vind dat niet nodig! draai dat maar fijn op Sky of 100%NL! maar verder is 3fm prima
mijn fysio verwacht dat ik op de fiets naar de praktijk kom...nou, als het regent kan ie in de poep zakken!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:04 schreef -Hans- het volgende:
Tsjonge jonge wat een weerbericht.. Blijf morgen wel de hele dag in bed liggen, ofzo !
Schjint vooral in het zuiden en het midden van het land klote te worden. Noorden komt goed weg dus als je daar woont heb je qua weer gelukquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn fysio verwacht dat ik op de fiets naar de praktijk kom...nou, als het regent kan ie in de poep zakken!
ik woon in Grunn....maar daar ben ik nu niet. bivakkeer tijdelijk bij mijn ouders in de buurt van Nijmegen. 't 1e weekend van sept ga ik weer terug naar 't noordenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schjint vooral in het zuiden en het midden van het land klote te worden. Noorden komt goed weg dus als je daar woont heb je qua weer geluk.
Dido !!
hellow!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Hellooow!
Erg gezellige date gehad vanmiddag! Zeker voor herhaling vatbaar!
(jammer dat t met mn best friend was ipv leuke datingmateriaal...)
Nahh, te leuke vriendschap om op die manier in gevaar te brengen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hellow!
en bestfriend is geen datingmateriaal? you never know
en ciao! want ik ga zo ff voor de tv hangen. wellicht tot later!
denk dat ik het laatste uurtje nog ff meepik....wil straks ekdom ook nog wel ff zien op tvquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nahh, te leuke vriendschap om op die manier in gevaar te brengen.
(we hebben t eens overwogen, maar nee... )
En dan nu gaan als Michiel dalijk dr op is... amateur...
Janneke !quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Hellooow!
Erg gezellige date gehad vanmiddag! Zeker voor herhaling vatbaar!
(jammer dat t met mn best friend was ipv leuke datingmateriaal...)
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:45 schreef Paul-89 het volgende:
Zometeen Gerardus Ekdom op RTL4 , 'Ik kom bij je eten'.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:34 schreef 3rdRock het volgende:
straks Ekdom in "Ik kom bij je eten"!
20.00u op RTL4
In dat kader begin ik me toch steeds meer af te vragen wat Rudy als laatste nummer gaat draaien... een extra lange remix van Mr. Brightside?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:08 schreef alors het volgende:
Ik moest vanmorgen heeel vroeg op, en toen luisterde ik naar een programma van LLINK op radio1, was voor de betreffende dj de laatste uitzending en als laatste draaide hij zijn persoonlijke favoriet, Tell Me It's Not Over van Starsailor, damn wat een heerlijk nummer eigenlijkHij werd wel een beetje emotioneel ook
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:34 schreef Cee het volgende:
Morgen Dries RoelJewelVink bij Ik Kom Bij Je Eten.
ik pas toen michiel het zei! lekker nummer. Zag vanochtend die KAty Perrycover van ze die ze bij Giel deden. ook vetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:45 schreef Sirolf het volgende:
Ik kwam er dus pas halverwege het nummer achter dat dit live is gespeeld. Wat kan Kensington ontzettend goed live spelen zeg!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]! The Expendables idd een toffe film, Timo
Haha ja prachtig inderdaadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]! Echt te fout he
"You almost killed me!"
-: "You`re welcome! "![]()
![]()
![]()
Inception is het beste dat in jaaaaaren uit mainstream Hollywood is gekomen. Briljante fucking film, zonder twijfel de beste film van het jaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Inception is echt een mindfuck. Ik vond m wel erg cool eigenlijk, alleen tegen t eind een beeeeetje langdradig.
Niet dat ik nou zo`n Ajax fan (uber understatement) maar dit is wel goed voor het Nederlandse voetbalquote:
kut gemist, ja dat had megahit moeten zijn...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:11 schreef Timo20 het volgende:
Hell fucking yeah, wat een heerlijke plaat is dit van The Roots
moet je refreshen tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
;') M'n 3fm webcam stopt er mee, en nu staat er: toegang geweigerd what the hell
je bent geband!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
;') M'n 3fm webcam stopt er mee, en nu staat er: toegang geweigerd what the hell
Nee dat is een add-on die je behoed voor De Waan van De Nachtquote:
oe! waar kan ik die krijgen? vind er meestal weinig aan. laat Eric maar lekker goede muziek draaien en mooie anekdotes vertellen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee dat is een add-on die je behoed voor De Waan van De Nacht![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe! waar kan ik die krijgen? vind er meestal weinig aan. laat Eric maar lekker goede muziek draaien en mooie anekdotes vertellen!
NOOOUUU EEENNNNquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:37 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GROEPSFASE BINNEN
Helemaal mee eens! Klasse dat ze het hebben geredquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet dat ik nou zo`n Ajax fan (uber understatement) maar dit is wel goed voor het Nederlandse voetbal![]()
wtffffffffffffffffffff ik ga even 5 minuten de kamer uit en ik mis weeeeeeeer een toffe plaat (nouja gelukkig had ik em vandaag al gehoord op mn mp3)quote:
^^. Idem hier. Heb het eigenlijk nooit leuk gevonden. Stom bandje die met een hoop gekrijs hard/stoer probeert over te komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Ben 30stm een beetje zat eigenlijk...
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
Waar kan ik LCD Soundsystem - Daft Punk is playing @ my house. live @ lowlands 2010 vinden?
Ex-dinnetje is helemaal gek van hen, ben met haar naar een concert geweest. Was toch best leuk hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
^^. Idem hier. Heb het eigenlijk nooit leuk gevonden. Stom bandje die met een hoop gekrijs hard/stoer probeert over te komen.
Ah, nou gelukkig dat het leuk was want ik kan me daar eigenlijk weinig bij voorstellenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ex-dinnetje is helemaal gek van hen, ben met haar naar een concert geweest. Was toch best leuk hoor
Nouja, t was sowieso heel leuk om haar zo happy te zien. Het publiek (voornamelijk pubers) was ook zeeeer vermakelijk. Bovendien hing er gewoon wel een fijne sfeer, dat helptquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, nou gelukkig dat het leuk was want ik kan me daar eigenlijk weinig bij voorstellen
hier wel het hele concert: http://lowlands.vpro.nl/i(...)1372E9596630CB5.htmlquote:
Prima vermaakt dusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nouja, t was sowieso heel leuk om haar zo happy te zien. Het publiek (voornamelijk pubers) was ook zeeeer vermakelijk. Bovendien hing er gewoon wel een fijne sfeer, dat helpt
Cool! Bij 27 minuten begint t nummer..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://lowlands.vpro.nl/video.html
Nice !quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier wel het hele concert: http://lowlands.vpro.nl/i(...)1372E9596630CB5.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |