Rudy naar 3v12?quote:Rudy Mackay
Hup hup naar #3FM! 'k Heb mijn 3voor12-thirt al aan. Zal ik die morgen ook aan doen bij wijze van hint hint hint?
16 minutes ago from TweetDeck
Komt doordat er een grootscheepse zender-omschakeling gaande is voor alle NPO-radiozenders. Per september is de FM-techniek namelijk in handen van Broadcast Partners, terwijl dat voorheen door KPN (het vroegere Nozema) werd gedaan en daarvoor dienen zender omgeplugd te worden, wat dat gestotter tot effect heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:47 schreef -Hans- het volgende:
Ook hier in het noorden is het een puinhoop op de weg
Luister trouwens va de FM naar 3FM en het valt mij op dat het signaal soms hikt. Ik hoor het alleen wanneer ze een plaat draaien. Het is net of de plaat dan even overslaat. Best vaag.
komt denk ik van de uitspraak als de klok 2 voor 12 slaat als iets bijna afgelopen isquote:
Dit is nuttige informatie om te wetenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt doordat er een grootscheepse zender-omschakeling gaande is voor alle NPO-radiozenders. Per september is de FM-techniek namelijk in handen van Broadcast Partners, terwijl dat voorheen door KPN (het vroegere Nozema) werd gedaan en daarvoor dienen zender omgeplugd te worden, wat dat gestotter tot effect heeft.
Gewonnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |