Ik geloof er niks van.quote:
quote:
Alberto Stegemanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:10 schreef mac_this het volgende:
[..]
Over wie hebben jullie het nu?
Hij zit doorgaans op Tweakers.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:18 schreef mac_this het volgende:
[..]
Ooohw
haha.
zal die uberhaupt of het fok! zitten?
Ooh. wist ik niet eens wat van. Hahaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zit doorgaans op Tweakers.
Feliquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jeeej goeie beoordeling op mijn werk gehad net, misschien promotie over een tijdje
Wat een dag, jij ook nog geslaagdquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jeeej goeie beoordeling op mijn werk gehad net, misschien promotie over een tijdje
Klinkt net of ik een dikke kantoorbaan heb zo, tis een bijbaantje. Morgen naar school weer voor 't eerstquote:
Wie staat er boven sinterklaas dan, en wie wordt je opvolger?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
God. Mijn opvolger wordt wegwijspietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:08 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wie staat er boven sinterklaas dan, en wie wordt je opvolger?
Hoeveel koffie heb je gehaald?quote:
Ja, nu krijg je een slechter cijfer.. had ik ook omdat ik koffie had gehaald ipv cappuccino voor mijn begeleiderquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen :$. Was dit mijn beginnersfout?
Kun je Alberto niet inschakelen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:13 schreef Maraca het volgende:
Mijn onderbuurman is weer eens aan het schreeuwensukkel..
Dank jequote:
Ik maandag pas weerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klinkt net of ik een dikke kantoorbaan heb zo, tis een bijbaantje. Morgen naar school weer voor 't eerst
Jaa,, 't is wel gezellig hier, vind je niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dank je
vermaak je je al hier [ afbeelding ]
Ik maandag ook weer(pas)quote:
Ga je zondag ook meekijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:10 schreef mac_this het volgende:
[..]
Jaa,, 't is wel gezellig hier, vind je niet?
Je bedoelt naar wegmisbruikers?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga je zondag ook meekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:17 schreef mac_this het volgende:
[..]
Je bedoelt naar wegmisbruikers?
ik weet niet of ik het zondag redt.
maar zo ja. kijk ikWMB is inkomertje, daarna RmV en ReportageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Okequote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WMB is inkomertje, daarna RmV en Reportage
Bedoel je soms... DOWNLOADENquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:28 schreef mac_this het volgende:
[..]
Oke
als ik tijd heb kijk ik naturlijk zowieso P:)
maar houden jullie ook al zo van films binnenhalen? en vervolgens gelijk te kijken![]()
Nee, ik noem het meer binnenhalen via nieuwsserver. want ja. ik betaal er wel voorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bedoel je soms... DOWNLOADEN?
Dat is ook gewoon downloaden hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:35 schreef mac_this het volgende:
[..]
Nee, ik noem het meer binnenhalen via nieuwsserver. want ja. ik betaal er wel voor.
maar houden jullie daar ook al zo van?
Ik weet hetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon downloaden hoor.
Ik kijk voornamelijk Animéquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:35 schreef mac_this het volgende:
[..]
Nee, ik noem het meer binnenhalen via nieuwsserver. want ja. ik betaal er wel voor.
maar houden jullie daar ook al zo van?
Hahaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kijk voornamelijk AniméDus dat 'haal' ik ook 'binnen'
Amerikaanse series/sitcoms vind ik meestal niksquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:43 schreef mac_this het volgende:
[..]
Hahaik kijk ook animaties
maar houd ook wel van die twilight films en gewoon van series wat eigenlijk nergens op slaat, horror en thriller is ook wel leuk om naar te kijken.
Hmm. ik vind ze wel leuk. maar ze kunnen niet acterenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Amerikaanse series/sitcoms vind ik meestal niks
Das het voordeel van geanimeerde series, ze kunnen goed acterenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:52 schreef mac_this het volgende:
[..]
Hmm. ik vind ze wel leuk. maar ze kunnen niet acteren, daar gaat het niet om. het gaat erom dat het verhaal kloppen moet. en dat doet het vaak wel
Hahaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das het voordeel van geanimeerde series, ze kunnen goed acteren
Ik slaap nog niet. heb eerst nog 'n film(pje) gezienquote:
Oei, ga er dan maar vanuit dat je de stage niet gaat halenquote:
Hij is vandaag in een mantelpakje op zijn stage aangekomenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oei, ga er dan maar vanuit dat je de stage niet gaat halen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij is vandaag in een mantelpakje op zijn stage aangekomen
En dit is zijn praktijkbegeleidster
[ afbeelding ]
Hey daar ben ik in de buurt op vakantie geweestquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:45 schreef mac_this het volgende:
[..]
Ik slaap nog niet. heb eerst nog 'n film(pje) gezien
maar ga er nu wel vandoor![]()
![]()
en dan morgenochtenden daarna even naar kamp westerbork, woon er dichtbij. maar ben er eigenlijk nog nooit geweest
doegg
Ik zie hem niet hoor!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:31 schreef Captain_Chaos het volgende:
Er is maar één Alberto !
[ afbeelding ]
Was uit de oude doos maar ik heb er al weer spijt van.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zie hem niet hoor!
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:34 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Was uit de oude doos maar ik heb er al weer spijt van.
Alberto checkt de parkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:34 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Was uit de oude doos maar ik heb er al weer spijt van.
Je kent hem nog !quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alberto checkt de park?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:39 schreef Maraca het volgende:
Het is echt schoonmaakweer niksdoenweer
wtfquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:26 schreef Maraca het volgende:
Verdomme.. ben gewoon afgewezen omdat ik mijn studie te serieus namDaardoor was ik in hun ogen niet sociaal genoeg. Wat is dit voor omgekeerde wereld?
Wtf, wat een domme reden. je moet toch heel serieus zijn met je studie? of niet! ooh, echt die mensen die jou hebben afgewezen sporen niet. straks hebben ze allemaal van die n00bs die niet op school komenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:26 schreef Maraca het volgende:
Verdomme.. ben gewoon afgewezen omdat ik mijn studie te serieus namDaardoor was ik in hun ogen niet sociaal genoeg. Wat is dit voor omgekeerde wereld?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
wtfWat is dat nou voor rede?
Ja, ik vind het ook een stomme reden want ze wisten zeker dat ik mijn werk goed zou doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:38 schreef mac_this het volgende:
[..]
Wtf, wat een domme reden. je moet toch heel serieus zijn met je studie? of niet! ooh, echt die mensen die jou hebben afgewezen sporen niet. straks hebben ze allemaal van die n00bs die niet op school komenen dan denken ze; Hadden we Maraca toch maar toegelaten...
Indd.denk dat dat de hoofdreden vast wasquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vind het ook een stomme reden want ze wisten zeker dat ik mijn werk goed zou doen![]()
Dan is je DigID verlopen ofzo, heb ik ook al eens gehad. Volgens mij is het zo dat als je een paar maand niet inlogt met DigID ergens dat hij dan verloopt...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef Irritatie100 het volgende:
En m'n DigiD is stuk, hij zegt dat ik een verkeerd wachtwoord invul terwijl het toch echt het goede ww is
Het vreemde is dat ie m'n gebruikersnaam gewoon herkentquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dan is je DigID verlopen ofzo, heb ik ook al eens gehad. Volgens mij is het zo dat als je een paar maand niet inlogt met DigID ergens dat hij dan verloopt...
Vast nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef Irritatie100 het volgende:
En als ze dan de andere kandidaten gaan googlen, dan op hun hyves uitkomen en dan op de foto's zien dat ze elk weekend in de kroeg staan worden die zeker OOK niet aangenomen
Miss even naar klantenservice bellen/mailen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het vreemde is dat ie m'n gebruikersnaam gewoon herkent
Had ik ook.. maar dan is die wel verlopenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het vreemde is dat ie m'n gebruikersnaam gewoon herkent
Heb eens ingelogd. Het ding heeft een vervaldatum. 4 jaar geldig vanaf activatie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dan is je DigID verlopen ofzo, heb ik ook al eens gehad. Volgens mij is het zo dat als je een paar maand niet inlogt met DigID ergens dat hij dan verloopt...
Hoop dat je die wel krijgtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:20 schreef Maraca het volgende:
Zo, sta nu ingeschreven voor een nieuwe opleiding.
Ik mag de vierjarige opleiding zelfs in 1 jaar doenquote:
Jaaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik mag de vierjarige opleiding zelfs in 1 jaar doen
Nee, ik ben niet te slimquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:34 schreef mac_this het volgende:
[..]
Jaa?
vet goed! ben je dan eigenlijk te slim voor die opleiding? of mag iedereen dat? en wat voor opleiding is het eigenlijk dan?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:22 schreef Juicyhil het volgende:
http://twitter.com/albertostegeman/status/22176959404
Hoelang heb je de tijd?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
!!GESPREKSONDERWERP!!
Wat voor muziek houden jullie van?
Aangevraagdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet te slim
Het is een docentenopleiding en omdat ik al een HBO diploma heb in die richting mag hem verkort volgen.
[..]
Je hebt nog aardig wat volgers. Nu nog een verificatie binnen zien te halen![]()
Miley Cyrusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
!!GESPREKSONDERWERP!!
Wat voor muziek houden jullie van?
Echt, als je hem krijgtquote:
Je wordt docent accountancy?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet te slim
Het is een docentenopleiding en omdat ik al een HBO diploma heb in die richting mag hem verkort volgen.
[..]
Je hebt nog aardig wat volgers. Nu nog een verificatie binnen zien te halen![]()
Nee, algemene economie.quote:
quote:Zeer gewaardeerd lid van PowNed,
Hoogste tijd voor een update omtrent PowNed. Want u heeft gelijk, het is te stil geweest rondom ons. Dat betekent niet dat we stil hebben gezeten. Integendeel zelfs. Achter de schermen hebben we keihard gewerkt. Valt nog best tegen zo’n omroep uit de grond stampen. Maar we zijn bijna zover. We hebben hele goede mensen aangetrokken, we zijn verhuisd, we hebben een studio, een decor en ja... zelfs de telefoon doet het.
Vanaf 6 september gaan we los op televisie, met PowNews, een dagelijks nieuwsprogramma om 22.45 uur op Nederland 3. Waarom geen PowNed Nieuws? Simpel: het gebruiken van de omroepnaam mag niet meer bij nieuwe programma’s. Zielig? Best wel, maar dit soort plaagstootjes zet ons alleen maar extra op scherp. En scherp zal PowNews zijn, gezelligheid is niet onze middle name...
Overigens zal Nederland al eerder kennis kunnen maken met PowNed en wel op 3 september. Want op vrijdagmiddag tussen 2 en 4 uur zal Rob Stenders samen met Rutger Castricum en ondergetekende op 3FM het startschot geven voor 5 jaar PowNed Gewoon omdat het kan!
En online dan? Welnu, online gaan we deze week los. Met een geheel nieuwe website, die zich vooral zal richten op nieuws, zoals u dat van ons gewend bent. Komende week is het zover; dan zal de geheel vernieuwde PowNed website het daglicht zien.
Even een kort overzicht waar wij straks te zien en te horen zijn:
Televisie: dagelijks op Nederland 3 tussen 22.45 uur en 23.00 uur en op vrijdag van 22.45 uur tot 23.15 uur. Let wel, op avonden dat er Champions League op het programma staat, zijn wij er niet. Voor 2010 zijn dat 16 avonden.
Radio: Iedere vrijdag op 3FM tussen 14.00 en 16.00 uur en tussen 22.00 uur en 01.00 uur. Een volle vrijdag lang dus met Rob Stenders. De vrijmibeau zal nooit meer zijn zoals ie geweest is... Verder hebben we Bert van Lent zover weten te krijgen om voor ons van maandag tot vrijdag tussen 04.00 en 06.00 uur de drie luisteraars te vermaken. Eveneens op 3FM. Jan Roos en Jan Dijkgraaf tenslotte zullen de babyboomers van Radio 1 in de nacht van zondag op maandag wekelijks tegen zich in het harnas jagen. Tijdstip van 00.00 uur tot 02.00 uur.
Verder beloof ik u, namens het gehele PowNed-team plechtig de komende tijd wat vaker op de hoogte te gaan houden van de ontwikkelingen rondom PowNed. Niet alleen via de nieuwsbrief, maar ook via de blog op de nieuwe PowNed-site. De spanning begint op te lopen, we gaan nu aftellen met elkaar. Met zijn allen gaan we geschiedenis schrijven!
Hartelijke groet,
Dominique Weesie
voorzitter
Jep.. alhoewel ik bij Accountancy "economie" zag staan en bij Commerciële economie "algemene economie". Dus het kan best zijn dat ik andere vakken ga geven..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:05 schreef TheKC het volgende:
[..]
Vraag en Aanbod, marktwerking, giraal en chartaal geld.
kan, jij niks aan doen toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:11 schreef Maraca het volgende:
Fffuuu.. hele plein hier is onder water gelopen.. en ik moet vanavond rijden_!
[..]
Jep.. alhoewel ik bij Accountancy "economie" zag staan en bij Commerciële economie "algemene economie". Dus het kan best zijn dat ik andere vakken ga geven..
Die tijd die je in je rijles zou stoppen kan je daarin stoppenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:57 schreef Maraca het volgende:
Geen rijles
Maar mijn berging is wel ondergelopen![]()
Nou, heb net even gekeken en het valt wel mee.. plas voor de deur was wel behoorlijk maar in de berging is het nog te overzien. Zal wel wat spul weg moeten gooien, maar geen waardevolle dingen. Die stonden in een andere berging die niet is ondergelopenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:00 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Die tijd die je in je rijles zou stoppen kan je daarin stoppen
Nu kun je tenminste zeggen dat je een zwembad hebt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, heb net even gekeken en het valt wel mee.. plas voor de deur was wel behoorlijk maar in de berging is het nog te overzien. Zal wel wat spul weg moeten gooien, maar geen waardevolle dingen. Die stonden in een andere berging die niet is ondergelopen
We hadden bijna een buurtzwembadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nu kun je tenminste zeggen dat je een zwembad hebt.
Leukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
We hadden bijna een buurtzwembad
Heb je vanmiddag niet opgelet ofzo?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Leuk
Hier maar een paar druppels
Ik heb niet de hele middag naar buiten gekekenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb je vanmiddag niet opgelet ofzo?
Nou, in Holy was het flink feest hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele middag naar buiten gekeken
[ afbeelding ]
Die auto word ook van binnen nat![]()
ik hoef de plantjes dus geen water te geven?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou, in Holy was het flink feest hoor
WTF, zo erg is het hier gelukkig niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele middag naar buiten gekeken
[ afbeelding ]
Die auto word ook van binnen nat![]()
indd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
WTF, zo erg is het hier gelukkig niet.
Graag!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef Stephan1237 het volgende:
Maraca, kan je even regen doorsturen naar vlaardingen?
Je leeft nog!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Was ik jullie zomaar een heule tijd kwijt
quote:
Nou ik ben vrouw maar op zulke ideeën kom ik niet op deze tijdstippenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:39 schreef Maraca het volgende:
Soms is het zo leuk om een vrouw te zijn. Het is half 10 en ik heb gewoon het briljante idee om de slaapkamer opnieuw in te richtenKijken of het gaat werken
En dan alles 3x anders zetten en toch besluiten het weer neer te zetten zoals het al stond?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:39 schreef Maraca het volgende:
Soms is het zo leuk om een vrouw te zijn. Het is half 10 en ik heb gewoon het briljante idee om de slaapkamer opnieuw in te richtenKijken of het gaat werken
Nee dat doen vrouwen alleen als er een man is om alles op te tillenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
En dan alles 3x anders zetten en toch besluiten het weer neer te zetten zoals het al stond?
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
En dan alles 3x anders zetten en toch besluiten het weer neer te zetten zoals het al stond?
Voetbal?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie wil me troosten?? Wat speelde m'n clubje weer kut
Ja da ken ik, new super mario bros op de Wii, heel wat scheldwoorden uit m'n mond gevlogen toenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
GRR, zwaar gefrustreerd worden van gamen maar toch blijven doorgaan, wie kent dit
Voetbal jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:14 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Voetbal?![]()
[..]
Ja da ken ik, new super mario bros op de Wii, heel wat scheldwoorden uit m'n mond gevlogen toenNet als Mario Galaxy, maar dan in mindere mate.
Saints Row 2, deze missies zijn klote en ik ga telkens dood door flauwe dingen zoals een helicopter die random op mijn kop valtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:14 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Voetbal?![]()
[..]
Ja da ken ik, new super mario bros op de Wii, heel wat scheldwoorden uit m'n mond gevlogen toenNet als Mario Galaxy, maar dan in mindere mate.
Ik ben bijna alleen maar fan van de Mario spellen hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Saints Row 2, deze missies zijn klote en ik ga telkens dood door flauwe dingen zoals een helicopter die random op mijn kop valt![]()
Meisjes die gamen trouwens
En tijdje niet gezien xxiessiexx
Voetbalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit me alleen wel eens af te vragen waarom ik al 12 jaar lang een seizoenskaart neem bij Feyenoord en dat waarschijnlijk ook de rest van m'n leven ga doen als ik weer eens zo'n kutwedstrijd als die van vanavond aanschouw
Omdat je een man bent..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit me alleen wel eens af te vragen waarom ik al 12 jaar lang een seizoenskaart neem bij Feyenoord en dat waarschijnlijk ook de rest van m'n leven ga doen als ik weer eens zo'n kutwedstrijd als die van vanavond aanschouw
Waarom staat er pardon onder je naam eigenlijk?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat je een man bent..
Zo, ik ben aardig tevreden over de slaapkamer.. nu kijken hoe ik een kapotte airco ga dumpen
Je hebt zo veel gemistquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Waarom staat er pardon onder je naam eigenlijk?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
N00bje dat je bentquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ga maar de eerste aflevering van RMV, van dit seizoen, kijken.. dan ben je weer helemaal bijquote:
Feyenoordquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie wil me troosten?? Wat speelde m'n clubje weer kut
Die heb ik gezien manquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga maar de eerste aflevering van RMV, van dit seizoen, kijken.. dan ben je weer helemaal bij
wat ist onderwerp danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Peter R de Vries op ned 1 nu komt kijken!!!
quote:
Yeah LOL!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat hij was opgepakt
Ohw, ik heb ook niet gekekenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het onderwerp is alweer bijna voorbij...
Het was net begonnen toen ik het zei!!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:35 schreef mac_this het volgende:
[..]
Ohw, ik heb ook niet gekeken!
Eerste zei ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Die heb ik gezien manSupergrappig want het park waar ik ben geweest kwam erin voor
(De Hengelhoef)
sorryquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het was net begonnen toen ik het zei!!!!
Hij maakte nog een kritische opmerking richting geloof, jongens jullie missen zoveelquote:
Ik keek!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij maakte nog een kritische opmerking richting geloof, jongens jullie missen zoveel![]()
Klinkt als bami maar dan met noodles en zonder echt vleesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
!!EET TIP!!
Noodles bijv. van Unox, in een pan laten koken (dus niet in kokend water laten staan), 2 spiegeleieren en een plakje ham er op
Volgens mij is het allemaal ook een pot natquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:17 schreef TheKC het volgende:
[..]
Klinkt als bami maar dan met noodles en zonder echt vlees
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:34 schreef Juicyhil het volgende:
Super Sweet Sixteen eenmalig naar Nederland
quote:in het Zeeuwse dorpje Westkapelle.
Overal op ja klikken en klaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:06 schreef Maraca het volgende:
Start vragenlijst nummer: 1
De Competentietest test wordt afgenomen.
De test bestaat uit 188 vragen.
[ afbeelding ]
Ben al klaarquote:
via mobiel of huistelefoonquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:12 schreef Maraca het volgende:
Zo, en nu wachten op het telefoontje met de resultaten
Heb geen huistelefoon, dus mobielquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
via mobiel of huistelefoon?
Ik haat installaties , net een digitale ontvanger wezen halen, staat erop Easy installatie, bij punt 1 kom ik er al niet uit
Is je mobiel wel opgeladenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb geen huistelefoon, dus mobiel
Wat is punt 1 dan?
Tuurlijk is mijn mobiel opgeladen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:09 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Is je mobiel wel opgeladen![]()
1: Sluit de antennekabel aan op de antenne ingang
Serieusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:09 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Is je mobiel wel opgeladen![]()
1: Sluit de antennekabel aan op de antenne ingang
Geen flauw idee wat ik moet doen, vanmiddag zijn mijn ouders er dus die zet ik wel aan het werk
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:17 schreef TheKC het volgende:
[..]
Serieus.
Zoek op de ontvanger naar een RF in oid, iig ergens waar in staat met zo'n aansluiting:
[ afbeelding ]
En stop daar de kabel in.
Ik zou het echt niet wetenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:25 schreef Maraca het volgende:
Is het niet zo dat het:
Antenne ingang = muur
Antenne uitgang = tv
Stroom = d'oh
IR = profit
is?
Dat is gelukt,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:27 schreef Maraca het volgende:
Stap 1 is in ieder geval het kabeltje tussen de muur en antenne ingang
Zou je een afbeelding kunnen laten zien van dat kabeltje? Als ik de handleiding zo lees lijkt het me niet dat hij ergens in moet..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:29 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ja, die kan ik in IR stoppen maar de andere kant weet ik niet waar die hoort
De andere kant moet je voor de tv leggen en daar moet je de afstandsbediening van die digitale box oprichten, anders werkt ie nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is TV SC
Maar ik heb geen kastje,![]()
Weet ik veel hoe dat heetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is TV SC
Maar ik heb geen kastje,![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:46 schreef Maraca het volgende:
Oei, mijn nieuwe school is nu al boos op me
Of ik even netjes de procedure wil volgenquote:
Welke procedure?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:46 schreef Maraca het volgende:
Oei, mijn nieuwe school is nu al boos op me
Aanmeldenquote:
Door onsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hallo
Het is gelukt met mijn tv, vraag me niet hoe
Nu kun je digitaal naar sbs6 kijken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hallo
Ja, ik kan alberto nog beter bekijkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:41 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nu kun je digitaal naar sbs6 kijken?
Ja ik heb 't niet helemaal gevolgd, maar gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hallo
Dankjewelquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik heb 't niet helemaal gevolgd, maar gefeliciteerd.
Geen dank om het kort samen te vattenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik heb 't niet helemaal gevolgd, maar gefeliciteerd.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:49 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Geen dank om het kort samen te vatten
Overstap naar analoge tv -> digitale tv
ik snapte stap 1 niet en Maraca / TheKC hebben me geholpen en toen lukte het opeens wel
Ohquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:05 schreef Maraca het volgende:
Oh en Juicy.. Alberto is geboren in Almelo, maar woont in Amsterdam.
Nou ja, volgens de help gaan ze contact opnemenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:13 schreef Juicyhil het volgende:
Dat heb ik ook ingevuld bij die verificatie![]()
Nja, ze zullen toch niet zo erg googlen erop?
Oh fuck. That this can in the nederlands.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, volgens de help gaan ze contact opnemen
Nou ja, ze bellen als het goed is naar de contactgegevens die jij hebt ingevuldquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh fuck. That this can in the nederlands.
Dan gaat Alberto zeggen "Pardon? Pardon? What are you for site?"
Dat krijg je ervan als je mij geen genade guntquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
AanmeldenDat mag blijkbaar pas na een intakegesprek en ik heb dat voor het gemak maar even overgeslagen
Nu moet ik me melden
Vast en zekerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:44 schreef Stephan1237 het volgende:
Juicyhill gaat Alberto vervangen?
hahahaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:55 schreef Maraca het volgende:
Doet me denken aan een vacature die ik ooit tegenkwam voor een detective bureau bij mij in de buurt. "de kandidaat dient te beschikken over een onopvallend uiterlijk"
Vond het wel grappig.. deed me echt denken aan van die oude detectivesquote:
Haha. das indd jammer. anders had je nu miljoene gehadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vond het wel grappig.. deed me echt denken aan van die oude detectivesAlleen daardoor was ik wel weer gelijk ongeschikt
Ik word nog van 10km afstand herkend door mensen die ik 15 jaar niet gezien heb
[ afbeelding ]
Detective Maraca, klinkt goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:55 schreef Maraca het volgende:
Doet me denken aan een vacature die ik ooit tegenkwam voor een detective bureau bij mij in de buurt. "de kandidaat dient te beschikken over een onopvallend uiterlijk"
* PiRANiA set pink panther deuntje opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Detective Maraca, klinkt goed
Misschien als je 'aan' weghaalt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:23 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. zou Alberto mij aan willen nemen?
Zo'n tof deuntjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
* PiRANiA set pink panther deuntje op
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Misschien als je 'aan' weghaalt?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Misschien als je 'aan' weghaalt?
Niet goed?quote:
Gewoon eens mailenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:23 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. zou Alberto mij aan willen nemen?
Nou, misschien.. als de sfeer goed is.. wijntjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet goed?Ik zou het wel weten.
Nou, hij vind dat ik geen ballen heb. Dus denk niet dat hij mij aan gaat nemenquote:
Maar je hebt onderkoffer zijn 06 geregeld en sms't met hem en alsnog vind ie dat je geen ballen hebt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, misschien.. als de sfeer goed is.. wijntje
[..]
Nou, hij vind dat ik geen ballen heb. Dus denk niet dat hij mij aan gaat nemen
Nou, dat ging over wat andersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar je hebt onderkoffer zijn 06 geregeld en sms't met hem en alsnog vind ie dat je geen ballen hebt?
Haha. geweldig. maar waarom vind ie dat je er niet de ballen voor hebt? of ga je dat niet zeggen? (té gênant ofzo?)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, dat ging over wat andersHij vond de actie wel gedurfd want hij voelde zich enorm overvallen
Oh nee, hij vond dat als puntje bij paaltje komt dat ik dan te snel afhaakquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:44 schreef mac_this het volgende:
[..]
Haha. geweldig. maar waarom vind ie dat je er niet de ballen voor hebt? of ga je dat niet zeggen? (té gênant ofzo?)
doet ie zelf ook toch? en waar je denkt af te halen, moet je gewoon doorgaaamquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee, hij vond dat als puntje bij paaltje komt dat ik dan te snel afhaakEn daarom heb ik geen ballen volgens hem
Alberto is een schatje, maar toen ik tegen hem inging vond hij me niet meer liefquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:53 schreef mac_this het volgende:
[..]
doet ie zelf ook toch? en waar je denkt af te halen, moet je gewoon doorgaaam
ga eens tegen hem in anders. kijken of hij denkt dat je dan nog geen ballen hebt.
ik ga slapen, morgen beverwijk
Bij wat? Ik volg het niet meer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee, hij vond dat als puntje bij paaltje komt dat ik dan te snel afhaak![]()
Hmm.. lama anders moet ik teveel in detail tredenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij wat? Ik volg het niet meer.
Jaaa zegquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. lama anders moet ik teveel in detail treden
Zeg dan helemaal niks.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zeg dan helemaal niks.Iets met A en B enzo.
Nee.quote:
Haha. dan heeft ie wss toch wat voor je overquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alberto is een schatje, maar toen ik tegen hem inging vond hij me niet meer lief![]()
Maar hij reageert nog wel op mijn smsjes
Welterusten!
Kon niet slapenquote:
quote:
Zelfde geldt voor pizzaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:02 schreef Maraca het volgende:
Echt.. degene die wokken heeft uitgevondenSimpel lekker en gezond
quote:
Om 17 uur al eten?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:02 schreef Maraca het volgende:
Echt.. degene die wokken heeft uitgevondenSimpel lekker en gezond
Ook niet zo'n diepvriespizza?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:44 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik krijg het nooit in mijn eentje op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |