Eerste zei ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Die heb ik gezien manSupergrappig want het park waar ik ben geweest kwam erin voor
(De Hengelhoef)
sorryquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het was net begonnen toen ik het zei!!!!
Hij maakte nog een kritische opmerking richting geloof, jongens jullie missen zoveelquote:
Ik keek!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij maakte nog een kritische opmerking richting geloof, jongens jullie missen zoveel![]()
Klinkt als bami maar dan met noodles en zonder echt vleesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
!!EET TIP!!
Noodles bijv. van Unox, in een pan laten koken (dus niet in kokend water laten staan), 2 spiegeleieren en een plakje ham er op
Volgens mij is het allemaal ook een pot natquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:17 schreef TheKC het volgende:
[..]
Klinkt als bami maar dan met noodles en zonder echt vlees
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:34 schreef Juicyhil het volgende:
Super Sweet Sixteen eenmalig naar Nederland
quote:in het Zeeuwse dorpje Westkapelle.
Overal op ja klikken en klaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:06 schreef Maraca het volgende:
Start vragenlijst nummer: 1
De Competentietest test wordt afgenomen.
De test bestaat uit 188 vragen.
[ afbeelding ]
Ben al klaarquote:
via mobiel of huistelefoonquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:12 schreef Maraca het volgende:
Zo, en nu wachten op het telefoontje met de resultaten
Heb geen huistelefoon, dus mobielquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
via mobiel of huistelefoon?
Ik haat installaties , net een digitale ontvanger wezen halen, staat erop Easy installatie, bij punt 1 kom ik er al niet uit
Is je mobiel wel opgeladenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb geen huistelefoon, dus mobiel
Wat is punt 1 dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |