Voetbal jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:14 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Voetbal?![]()
[..]
Ja da ken ik, new super mario bros op de Wii, heel wat scheldwoorden uit m'n mond gevlogen toenNet als Mario Galaxy, maar dan in mindere mate.
Saints Row 2, deze missies zijn klote en ik ga telkens dood door flauwe dingen zoals een helicopter die random op mijn kop valtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:14 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Voetbal?![]()
[..]
Ja da ken ik, new super mario bros op de Wii, heel wat scheldwoorden uit m'n mond gevlogen toenNet als Mario Galaxy, maar dan in mindere mate.
Ik ben bijna alleen maar fan van de Mario spellen hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Saints Row 2, deze missies zijn klote en ik ga telkens dood door flauwe dingen zoals een helicopter die random op mijn kop valt![]()
Meisjes die gamen trouwens
En tijdje niet gezien xxiessiexx
Voetbalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit me alleen wel eens af te vragen waarom ik al 12 jaar lang een seizoenskaart neem bij Feyenoord en dat waarschijnlijk ook de rest van m'n leven ga doen als ik weer eens zo'n kutwedstrijd als die van vanavond aanschouw
Omdat je een man bent..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit me alleen wel eens af te vragen waarom ik al 12 jaar lang een seizoenskaart neem bij Feyenoord en dat waarschijnlijk ook de rest van m'n leven ga doen als ik weer eens zo'n kutwedstrijd als die van vanavond aanschouw
Waarom staat er pardon onder je naam eigenlijk?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat je een man bent..
Zo, ik ben aardig tevreden over de slaapkamer.. nu kijken hoe ik een kapotte airco ga dumpen
Je hebt zo veel gemistquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Waarom staat er pardon onder je naam eigenlijk?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
N00bje dat je bentquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ga maar de eerste aflevering van RMV, van dit seizoen, kijken.. dan ben je weer helemaal bijquote:
Feyenoordquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie wil me troosten?? Wat speelde m'n clubje weer kut
Die heb ik gezien manquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga maar de eerste aflevering van RMV, van dit seizoen, kijken.. dan ben je weer helemaal bij
wat ist onderwerp danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Peter R de Vries op ned 1 nu komt kijken!!!
quote:
Yeah LOL!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat hij was opgepakt
Ohw, ik heb ook niet gekekenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het onderwerp is alweer bijna voorbij...
Het was net begonnen toen ik het zei!!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:35 schreef mac_this het volgende:
[..]
Ohw, ik heb ook niet gekeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |