Voetbal jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:14 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Voetbal?![]()
[..]
Ja da ken ik, new super mario bros op de Wii, heel wat scheldwoorden uit m'n mond gevlogen toenNet als Mario Galaxy, maar dan in mindere mate.
Saints Row 2, deze missies zijn klote en ik ga telkens dood door flauwe dingen zoals een helicopter die random op mijn kop valtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:14 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Voetbal?![]()
[..]
Ja da ken ik, new super mario bros op de Wii, heel wat scheldwoorden uit m'n mond gevlogen toenNet als Mario Galaxy, maar dan in mindere mate.
Ik ben bijna alleen maar fan van de Mario spellen hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Saints Row 2, deze missies zijn klote en ik ga telkens dood door flauwe dingen zoals een helicopter die random op mijn kop valt![]()
Meisjes die gamen trouwens
En tijdje niet gezien xxiessiexx
Voetbalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit me alleen wel eens af te vragen waarom ik al 12 jaar lang een seizoenskaart neem bij Feyenoord en dat waarschijnlijk ook de rest van m'n leven ga doen als ik weer eens zo'n kutwedstrijd als die van vanavond aanschouw
Omdat je een man bent..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit me alleen wel eens af te vragen waarom ik al 12 jaar lang een seizoenskaart neem bij Feyenoord en dat waarschijnlijk ook de rest van m'n leven ga doen als ik weer eens zo'n kutwedstrijd als die van vanavond aanschouw
Waarom staat er pardon onder je naam eigenlijk?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat je een man bent..
Zo, ik ben aardig tevreden over de slaapkamer.. nu kijken hoe ik een kapotte airco ga dumpen
Je hebt zo veel gemistquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Waarom staat er pardon onder je naam eigenlijk?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
N00bje dat je bentquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ga maar de eerste aflevering van RMV, van dit seizoen, kijken.. dan ben je weer helemaal bijquote:
Feyenoordquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie wil me troosten?? Wat speelde m'n clubje weer kut
Die heb ik gezien manquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga maar de eerste aflevering van RMV, van dit seizoen, kijken.. dan ben je weer helemaal bij
wat ist onderwerp danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Peter R de Vries op ned 1 nu komt kijken!!!
quote:
Yeah LOL!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat hij was opgepakt
Ohw, ik heb ook niet gekekenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het onderwerp is alweer bijna voorbij...
Het was net begonnen toen ik het zei!!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:35 schreef mac_this het volgende:
[..]
Ohw, ik heb ook niet gekeken!
Eerste zei ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Die heb ik gezien manSupergrappig want het park waar ik ben geweest kwam erin voor
(De Hengelhoef)
sorryquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het was net begonnen toen ik het zei!!!!
Hij maakte nog een kritische opmerking richting geloof, jongens jullie missen zoveelquote:
Ik keek!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij maakte nog een kritische opmerking richting geloof, jongens jullie missen zoveel![]()
Klinkt als bami maar dan met noodles en zonder echt vleesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
!!EET TIP!!
Noodles bijv. van Unox, in een pan laten koken (dus niet in kokend water laten staan), 2 spiegeleieren en een plakje ham er op
Volgens mij is het allemaal ook een pot natquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:17 schreef TheKC het volgende:
[..]
Klinkt als bami maar dan met noodles en zonder echt vlees
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:34 schreef Juicyhil het volgende:
Super Sweet Sixteen eenmalig naar Nederland
quote:in het Zeeuwse dorpje Westkapelle.
Overal op ja klikken en klaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:06 schreef Maraca het volgende:
Start vragenlijst nummer: 1
De Competentietest test wordt afgenomen.
De test bestaat uit 188 vragen.
[ afbeelding ]
Ben al klaarquote:
via mobiel of huistelefoonquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:12 schreef Maraca het volgende:
Zo, en nu wachten op het telefoontje met de resultaten
Heb geen huistelefoon, dus mobielquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
via mobiel of huistelefoon?
Ik haat installaties , net een digitale ontvanger wezen halen, staat erop Easy installatie, bij punt 1 kom ik er al niet uit
Is je mobiel wel opgeladenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb geen huistelefoon, dus mobiel
Wat is punt 1 dan?
Tuurlijk is mijn mobiel opgeladen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:09 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Is je mobiel wel opgeladen![]()
1: Sluit de antennekabel aan op de antenne ingang
Serieusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:09 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Is je mobiel wel opgeladen![]()
1: Sluit de antennekabel aan op de antenne ingang
Geen flauw idee wat ik moet doen, vanmiddag zijn mijn ouders er dus die zet ik wel aan het werk
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:17 schreef TheKC het volgende:
[..]
Serieus.
Zoek op de ontvanger naar een RF in oid, iig ergens waar in staat met zo'n aansluiting:
[ afbeelding ]
En stop daar de kabel in.
Ik zou het echt niet wetenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:25 schreef Maraca het volgende:
Is het niet zo dat het:
Antenne ingang = muur
Antenne uitgang = tv
Stroom = d'oh
IR = profit
is?
Dat is gelukt,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:27 schreef Maraca het volgende:
Stap 1 is in ieder geval het kabeltje tussen de muur en antenne ingang
Zou je een afbeelding kunnen laten zien van dat kabeltje? Als ik de handleiding zo lees lijkt het me niet dat hij ergens in moet..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:29 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ja, die kan ik in IR stoppen maar de andere kant weet ik niet waar die hoort
De andere kant moet je voor de tv leggen en daar moet je de afstandsbediening van die digitale box oprichten, anders werkt ie nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is TV SC
Maar ik heb geen kastje,![]()
Weet ik veel hoe dat heetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is TV SC
Maar ik heb geen kastje,![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:46 schreef Maraca het volgende:
Oei, mijn nieuwe school is nu al boos op me
Of ik even netjes de procedure wil volgenquote:
Welke procedure?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:46 schreef Maraca het volgende:
Oei, mijn nieuwe school is nu al boos op me
Aanmeldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |