Nou, in Holy was het flink feest hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele middag naar buiten gekeken
[ afbeelding ]
Die auto word ook van binnen nat![]()
ik hoef de plantjes dus geen water te geven?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou, in Holy was het flink feest hoor
WTF, zo erg is het hier gelukkig niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele middag naar buiten gekeken
[ afbeelding ]
Die auto word ook van binnen nat![]()
indd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
WTF, zo erg is het hier gelukkig niet.
Graag!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef Stephan1237 het volgende:
Maraca, kan je even regen doorsturen naar vlaardingen?
Je leeft nog!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Was ik jullie zomaar een heule tijd kwijt
quote:
Nou ik ben vrouw maar op zulke ideeën kom ik niet op deze tijdstippenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:39 schreef Maraca het volgende:
Soms is het zo leuk om een vrouw te zijn. Het is half 10 en ik heb gewoon het briljante idee om de slaapkamer opnieuw in te richtenKijken of het gaat werken
En dan alles 3x anders zetten en toch besluiten het weer neer te zetten zoals het al stond?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:39 schreef Maraca het volgende:
Soms is het zo leuk om een vrouw te zijn. Het is half 10 en ik heb gewoon het briljante idee om de slaapkamer opnieuw in te richtenKijken of het gaat werken
Nee dat doen vrouwen alleen als er een man is om alles op te tillenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
En dan alles 3x anders zetten en toch besluiten het weer neer te zetten zoals het al stond?
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
En dan alles 3x anders zetten en toch besluiten het weer neer te zetten zoals het al stond?
Voetbal?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie wil me troosten?? Wat speelde m'n clubje weer kut
Ja da ken ik, new super mario bros op de Wii, heel wat scheldwoorden uit m'n mond gevlogen toenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
GRR, zwaar gefrustreerd worden van gamen maar toch blijven doorgaan, wie kent dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |