Ik geloof er niks van.quote:
quote:
Alberto Stegemanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:10 schreef mac_this het volgende:
[..]
Over wie hebben jullie het nu?
Hij zit doorgaans op Tweakers.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:18 schreef mac_this het volgende:
[..]
Ooohw
haha.
zal die uberhaupt of het fok! zitten?
Ooh. wist ik niet eens wat van. Hahaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zit doorgaans op Tweakers.
Feliquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jeeej goeie beoordeling op mijn werk gehad net, misschien promotie over een tijdje
Wat een dag, jij ook nog geslaagdquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jeeej goeie beoordeling op mijn werk gehad net, misschien promotie over een tijdje
Klinkt net of ik een dikke kantoorbaan heb zo, tis een bijbaantje. Morgen naar school weer voor 't eerstquote:
Wie staat er boven sinterklaas dan, en wie wordt je opvolger?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
God. Mijn opvolger wordt wegwijspietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:08 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wie staat er boven sinterklaas dan, en wie wordt je opvolger?
Hoeveel koffie heb je gehaald?quote:
Ja, nu krijg je een slechter cijfer.. had ik ook omdat ik koffie had gehaald ipv cappuccino voor mijn begeleiderquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen :$. Was dit mijn beginnersfout?
Kun je Alberto niet inschakelen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:13 schreef Maraca het volgende:
Mijn onderbuurman is weer eens aan het schreeuwensukkel..
Dank jequote:
Ik maandag pas weerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klinkt net of ik een dikke kantoorbaan heb zo, tis een bijbaantje. Morgen naar school weer voor 't eerst
Jaa,, 't is wel gezellig hier, vind je niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dank je
vermaak je je al hier [ afbeelding ]
Ik maandag ook weer(pas)quote:
Ga je zondag ook meekijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:10 schreef mac_this het volgende:
[..]
Jaa,, 't is wel gezellig hier, vind je niet?
Je bedoelt naar wegmisbruikers?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga je zondag ook meekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:17 schreef mac_this het volgende:
[..]
Je bedoelt naar wegmisbruikers?
ik weet niet of ik het zondag redt.
maar zo ja. kijk ikWMB is inkomertje, daarna RmV en ReportageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Okequote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WMB is inkomertje, daarna RmV en Reportage
Bedoel je soms... DOWNLOADENquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:28 schreef mac_this het volgende:
[..]
Oke
als ik tijd heb kijk ik naturlijk zowieso P:)
maar houden jullie ook al zo van films binnenhalen? en vervolgens gelijk te kijken![]()
Nee, ik noem het meer binnenhalen via nieuwsserver. want ja. ik betaal er wel voorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bedoel je soms... DOWNLOADEN?
Dat is ook gewoon downloaden hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:35 schreef mac_this het volgende:
[..]
Nee, ik noem het meer binnenhalen via nieuwsserver. want ja. ik betaal er wel voor.
maar houden jullie daar ook al zo van?
Ik weet hetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon downloaden hoor.
Ik kijk voornamelijk Animéquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:35 schreef mac_this het volgende:
[..]
Nee, ik noem het meer binnenhalen via nieuwsserver. want ja. ik betaal er wel voor.
maar houden jullie daar ook al zo van?
Hahaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kijk voornamelijk AniméDus dat 'haal' ik ook 'binnen'
Amerikaanse series/sitcoms vind ik meestal niksquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:43 schreef mac_this het volgende:
[..]
Hahaik kijk ook animaties
maar houd ook wel van die twilight films en gewoon van series wat eigenlijk nergens op slaat, horror en thriller is ook wel leuk om naar te kijken.
Hmm. ik vind ze wel leuk. maar ze kunnen niet acterenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Amerikaanse series/sitcoms vind ik meestal niks
Das het voordeel van geanimeerde series, ze kunnen goed acterenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:52 schreef mac_this het volgende:
[..]
Hmm. ik vind ze wel leuk. maar ze kunnen niet acteren, daar gaat het niet om. het gaat erom dat het verhaal kloppen moet. en dat doet het vaak wel
Hahaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das het voordeel van geanimeerde series, ze kunnen goed acteren
Ik slaap nog niet. heb eerst nog 'n film(pje) gezienquote:
Oei, ga er dan maar vanuit dat je de stage niet gaat halenquote:
Hij is vandaag in een mantelpakje op zijn stage aangekomenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oei, ga er dan maar vanuit dat je de stage niet gaat halen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij is vandaag in een mantelpakje op zijn stage aangekomen
En dit is zijn praktijkbegeleidster
[ afbeelding ]
Hey daar ben ik in de buurt op vakantie geweestquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:45 schreef mac_this het volgende:
[..]
Ik slaap nog niet. heb eerst nog 'n film(pje) gezien
maar ga er nu wel vandoor![]()
![]()
en dan morgenochtenden daarna even naar kamp westerbork, woon er dichtbij. maar ben er eigenlijk nog nooit geweest
doegg
Ik zie hem niet hoor!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:31 schreef Captain_Chaos het volgende:
Er is maar één Alberto !
[ afbeelding ]
Was uit de oude doos maar ik heb er al weer spijt van.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zie hem niet hoor!
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:34 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Was uit de oude doos maar ik heb er al weer spijt van.
Alberto checkt de parkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:34 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Was uit de oude doos maar ik heb er al weer spijt van.
Je kent hem nog !quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alberto checkt de park?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:39 schreef Maraca het volgende:
Het is echt schoonmaakweer niksdoenweer
wtfquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:26 schreef Maraca het volgende:
Verdomme.. ben gewoon afgewezen omdat ik mijn studie te serieus namDaardoor was ik in hun ogen niet sociaal genoeg. Wat is dit voor omgekeerde wereld?
Wtf, wat een domme reden. je moet toch heel serieus zijn met je studie? of niet! ooh, echt die mensen die jou hebben afgewezen sporen niet. straks hebben ze allemaal van die n00bs die niet op school komenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:26 schreef Maraca het volgende:
Verdomme.. ben gewoon afgewezen omdat ik mijn studie te serieus namDaardoor was ik in hun ogen niet sociaal genoeg. Wat is dit voor omgekeerde wereld?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
wtfWat is dat nou voor rede?
Ja, ik vind het ook een stomme reden want ze wisten zeker dat ik mijn werk goed zou doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:38 schreef mac_this het volgende:
[..]
Wtf, wat een domme reden. je moet toch heel serieus zijn met je studie? of niet! ooh, echt die mensen die jou hebben afgewezen sporen niet. straks hebben ze allemaal van die n00bs die niet op school komenen dan denken ze; Hadden we Maraca toch maar toegelaten...
Indd.denk dat dat de hoofdreden vast wasquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vind het ook een stomme reden want ze wisten zeker dat ik mijn werk goed zou doen![]()
Dan is je DigID verlopen ofzo, heb ik ook al eens gehad. Volgens mij is het zo dat als je een paar maand niet inlogt met DigID ergens dat hij dan verloopt...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef Irritatie100 het volgende:
En m'n DigiD is stuk, hij zegt dat ik een verkeerd wachtwoord invul terwijl het toch echt het goede ww is
Het vreemde is dat ie m'n gebruikersnaam gewoon herkentquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dan is je DigID verlopen ofzo, heb ik ook al eens gehad. Volgens mij is het zo dat als je een paar maand niet inlogt met DigID ergens dat hij dan verloopt...
Vast nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef Irritatie100 het volgende:
En als ze dan de andere kandidaten gaan googlen, dan op hun hyves uitkomen en dan op de foto's zien dat ze elk weekend in de kroeg staan worden die zeker OOK niet aangenomen
Miss even naar klantenservice bellen/mailen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het vreemde is dat ie m'n gebruikersnaam gewoon herkent
Had ik ook.. maar dan is die wel verlopenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het vreemde is dat ie m'n gebruikersnaam gewoon herkent
Heb eens ingelogd. Het ding heeft een vervaldatum. 4 jaar geldig vanaf activatie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dan is je DigID verlopen ofzo, heb ik ook al eens gehad. Volgens mij is het zo dat als je een paar maand niet inlogt met DigID ergens dat hij dan verloopt...
Hoop dat je die wel krijgtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:20 schreef Maraca het volgende:
Zo, sta nu ingeschreven voor een nieuwe opleiding.
Ik mag de vierjarige opleiding zelfs in 1 jaar doenquote:
Jaaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik mag de vierjarige opleiding zelfs in 1 jaar doen
Nee, ik ben niet te slimquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:34 schreef mac_this het volgende:
[..]
Jaa?
vet goed! ben je dan eigenlijk te slim voor die opleiding? of mag iedereen dat? en wat voor opleiding is het eigenlijk dan?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:22 schreef Juicyhil het volgende:
http://twitter.com/albertostegeman/status/22176959404
Hoelang heb je de tijd?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
!!GESPREKSONDERWERP!!
Wat voor muziek houden jullie van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |