Hmm. ik vind ze wel leuk. maar ze kunnen niet acterenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Amerikaanse series/sitcoms vind ik meestal niks
Das het voordeel van geanimeerde series, ze kunnen goed acterenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:52 schreef mac_this het volgende:
[..]
Hmm. ik vind ze wel leuk. maar ze kunnen niet acteren, daar gaat het niet om. het gaat erom dat het verhaal kloppen moet. en dat doet het vaak wel
Hahaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das het voordeel van geanimeerde series, ze kunnen goed acteren
Ik slaap nog niet. heb eerst nog 'n film(pje) gezienquote:
Oei, ga er dan maar vanuit dat je de stage niet gaat halenquote:
Hij is vandaag in een mantelpakje op zijn stage aangekomenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oei, ga er dan maar vanuit dat je de stage niet gaat halen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij is vandaag in een mantelpakje op zijn stage aangekomen
En dit is zijn praktijkbegeleidster
[ afbeelding ]
Hey daar ben ik in de buurt op vakantie geweestquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:45 schreef mac_this het volgende:
[..]
Ik slaap nog niet. heb eerst nog 'n film(pje) gezien
maar ga er nu wel vandoor![]()
![]()
en dan morgenochtenden daarna even naar kamp westerbork, woon er dichtbij. maar ben er eigenlijk nog nooit geweest
doegg
Ik zie hem niet hoor!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:31 schreef Captain_Chaos het volgende:
Er is maar één Alberto !
[ afbeelding ]
Was uit de oude doos maar ik heb er al weer spijt van.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zie hem niet hoor!
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:34 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Was uit de oude doos maar ik heb er al weer spijt van.
Alberto checkt de parkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:34 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Was uit de oude doos maar ik heb er al weer spijt van.
Je kent hem nog !quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alberto checkt de park?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:39 schreef Maraca het volgende:
Het is echt schoonmaakweer niksdoenweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |