God. Mijn opvolger wordt wegwijspietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:08 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wie staat er boven sinterklaas dan, en wie wordt je opvolger?
Hoeveel koffie heb je gehaald?quote:
Ja, nu krijg je een slechter cijfer.. had ik ook omdat ik koffie had gehaald ipv cappuccino voor mijn begeleiderquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen :$. Was dit mijn beginnersfout?
Kun je Alberto niet inschakelen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:13 schreef Maraca het volgende:
Mijn onderbuurman is weer eens aan het schreeuwensukkel..
Dank jequote:
Ik maandag pas weerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klinkt net of ik een dikke kantoorbaan heb zo, tis een bijbaantje. Morgen naar school weer voor 't eerst
Jaa,, 't is wel gezellig hier, vind je niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dank je
vermaak je je al hier [ afbeelding ]
Ik maandag ook weer(pas)quote:
Ga je zondag ook meekijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:10 schreef mac_this het volgende:
[..]
Jaa,, 't is wel gezellig hier, vind je niet?
Je bedoelt naar wegmisbruikers?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga je zondag ook meekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:17 schreef mac_this het volgende:
[..]
Je bedoelt naar wegmisbruikers?
ik weet niet of ik het zondag redt.
maar zo ja. kijk ikWMB is inkomertje, daarna RmV en ReportageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Okequote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WMB is inkomertje, daarna RmV en Reportage
Bedoel je soms... DOWNLOADENquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:28 schreef mac_this het volgende:
[..]
Oke
als ik tijd heb kijk ik naturlijk zowieso P:)
maar houden jullie ook al zo van films binnenhalen? en vervolgens gelijk te kijken![]()
Nee, ik noem het meer binnenhalen via nieuwsserver. want ja. ik betaal er wel voorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bedoel je soms... DOWNLOADEN?
Dat is ook gewoon downloaden hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:35 schreef mac_this het volgende:
[..]
Nee, ik noem het meer binnenhalen via nieuwsserver. want ja. ik betaal er wel voor.
maar houden jullie daar ook al zo van?
Ik weet hetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon downloaden hoor.
Ik kijk voornamelijk Animéquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:35 schreef mac_this het volgende:
[..]
Nee, ik noem het meer binnenhalen via nieuwsserver. want ja. ik betaal er wel voor.
maar houden jullie daar ook al zo van?
Hahaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kijk voornamelijk AniméDus dat 'haal' ik ook 'binnen'
Amerikaanse series/sitcoms vind ik meestal niksquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:43 schreef mac_this het volgende:
[..]
Hahaik kijk ook animaties
maar houd ook wel van die twilight films en gewoon van series wat eigenlijk nergens op slaat, horror en thriller is ook wel leuk om naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |