quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:39 schreef Maraca het volgende:
Het is echt schoonmaakweer niksdoenweer
wtfquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:26 schreef Maraca het volgende:
Verdomme.. ben gewoon afgewezen omdat ik mijn studie te serieus namDaardoor was ik in hun ogen niet sociaal genoeg. Wat is dit voor omgekeerde wereld?
Wtf, wat een domme reden. je moet toch heel serieus zijn met je studie? of niet! ooh, echt die mensen die jou hebben afgewezen sporen niet. straks hebben ze allemaal van die n00bs die niet op school komenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:26 schreef Maraca het volgende:
Verdomme.. ben gewoon afgewezen omdat ik mijn studie te serieus namDaardoor was ik in hun ogen niet sociaal genoeg. Wat is dit voor omgekeerde wereld?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
wtfWat is dat nou voor rede?
Ja, ik vind het ook een stomme reden want ze wisten zeker dat ik mijn werk goed zou doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:38 schreef mac_this het volgende:
[..]
Wtf, wat een domme reden. je moet toch heel serieus zijn met je studie? of niet! ooh, echt die mensen die jou hebben afgewezen sporen niet. straks hebben ze allemaal van die n00bs die niet op school komenen dan denken ze; Hadden we Maraca toch maar toegelaten...
Indd.denk dat dat de hoofdreden vast wasquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vind het ook een stomme reden want ze wisten zeker dat ik mijn werk goed zou doen![]()
Dan is je DigID verlopen ofzo, heb ik ook al eens gehad. Volgens mij is het zo dat als je een paar maand niet inlogt met DigID ergens dat hij dan verloopt...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef Irritatie100 het volgende:
En m'n DigiD is stuk, hij zegt dat ik een verkeerd wachtwoord invul terwijl het toch echt het goede ww is
Het vreemde is dat ie m'n gebruikersnaam gewoon herkentquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dan is je DigID verlopen ofzo, heb ik ook al eens gehad. Volgens mij is het zo dat als je een paar maand niet inlogt met DigID ergens dat hij dan verloopt...
Vast nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef Irritatie100 het volgende:
En als ze dan de andere kandidaten gaan googlen, dan op hun hyves uitkomen en dan op de foto's zien dat ze elk weekend in de kroeg staan worden die zeker OOK niet aangenomen
Miss even naar klantenservice bellen/mailen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het vreemde is dat ie m'n gebruikersnaam gewoon herkent
Had ik ook.. maar dan is die wel verlopenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het vreemde is dat ie m'n gebruikersnaam gewoon herkent
Heb eens ingelogd. Het ding heeft een vervaldatum. 4 jaar geldig vanaf activatie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dan is je DigID verlopen ofzo, heb ik ook al eens gehad. Volgens mij is het zo dat als je een paar maand niet inlogt met DigID ergens dat hij dan verloopt...
Hoop dat je die wel krijgtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:20 schreef Maraca het volgende:
Zo, sta nu ingeschreven voor een nieuwe opleiding.
Ik mag de vierjarige opleiding zelfs in 1 jaar doenquote:
Jaaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik mag de vierjarige opleiding zelfs in 1 jaar doen
Nee, ik ben niet te slimquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:34 schreef mac_this het volgende:
[..]
Jaa?
vet goed! ben je dan eigenlijk te slim voor die opleiding? of mag iedereen dat? en wat voor opleiding is het eigenlijk dan?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:22 schreef Juicyhil het volgende:
http://twitter.com/albertostegeman/status/22176959404
Hoelang heb je de tijd?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
!!GESPREKSONDERWERP!!
Wat voor muziek houden jullie van?
Aangevraagdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet te slim
Het is een docentenopleiding en omdat ik al een HBO diploma heb in die richting mag hem verkort volgen.
[..]
Je hebt nog aardig wat volgers. Nu nog een verificatie binnen zien te halen![]()
Miley Cyrusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
!!GESPREKSONDERWERP!!
Wat voor muziek houden jullie van?
Echt, als je hem krijgtquote:
Je wordt docent accountancy?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet te slim
Het is een docentenopleiding en omdat ik al een HBO diploma heb in die richting mag hem verkort volgen.
[..]
Je hebt nog aardig wat volgers. Nu nog een verificatie binnen zien te halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |