Helpdeskquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Marktonderzoek of verkoper?
Dan krijg je geen ziektesquote:
Ninjaeditquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maraca vindt heineken lekker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom moet dat geheim blijven
Ik ben niet zo goed met googlequote:
Omdat het geen verband met elkaar heeftquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:31 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hoe kun je nou Heineken drinken als je in Grolschafzetgebied woont
Grolsch is lange tijd officieel exportproduct geweest van de Achterhoek. Net als de band Normaalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat het geen verband met elkaar heeft
quote:Exportproducten
Grolsch bier werd sinds 1615 gebrouwen in Groenlo
* Landbouw, tegenwoordig met name veeteelt met relatief veel melkveehouderijen. Tot even na de Tweede Wereldoorlog ook veel bosbouw.
* Oerhoudende grond maakte vanaf de 18e eeuw ijzerindustrie mogelijk. Bekende namen van Achterhoekse oorsprong zijn DRU, Pelgrim, Becking en Bongers en ATAG.
* Grolsch-bier werd sinds 1615 gebrouwen in Groenlo (Nedersaksisch: Grolle). In het voorjaar van 2005 is de laatste èchte Grolsche bierbrouwerij gesloten en heeft het bedrijf de Achterhoek definitief verlaten.
* De popgroep Normaal heeft veel gedaan voor de "emancipatie" van de Achterhoekers. Men werd er trots op boer te zijn.
* Jovink en de Voederbietels is ook een bekende popgroep uit de Achterhoek. Iets minder bekend buiten de Achterhoek, maar in de streek zelf populair is de popgroep Boh Foi Toch.
Ik woon niet in de achterhoekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:44 schreef TheKC het volgende:
[..]
Grolsch is lange tijd officieel exportproduct geweest van de Achterhoek. Net als de band Normaal
[..]
Maar tegenwoordig word het in Twenteland gebrouwenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik woon niet in de achterhoeken het is gewoon niet zo lekker...
Enkedeequote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:47 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig word het in Twenteland gebrouwen. En Heineken is gewoon
![]()
Nee, zo is het:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goed bier:
Hertog Jan
Palm
Budweiser
Euroshopper (echt)
Kutbier:
Heineken
Schultenbrau
Dan is dat even duidelijk
Ook geen speciaalzaken?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:24 schreef Stephan1237 het volgende:
Potverdorie, hele dag op zoek naar een onderdeeltje, geen ene electronica winkel heeft het, ik wil een klaag topic openen
Wat zoek je dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:24 schreef Stephan1237 het volgende:
Potverdorie, hele dag op zoek naar een onderdeeltje, geen ene electronica winkel heeft het, ik wil een klaag topic openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |