Door onsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hallo
Het is gelukt met mijn tv, vraag me niet hoe
Nu kun je digitaal naar sbs6 kijken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hallo
Ja, ik kan alberto nog beter bekijkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:41 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nu kun je digitaal naar sbs6 kijken?
Ja ik heb 't niet helemaal gevolgd, maar gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hallo
Dankjewelquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik heb 't niet helemaal gevolgd, maar gefeliciteerd.
Geen dank om het kort samen te vattenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik heb 't niet helemaal gevolgd, maar gefeliciteerd.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:49 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Geen dank om het kort samen te vatten
Overstap naar analoge tv -> digitale tv
ik snapte stap 1 niet en Maraca / TheKC hebben me geholpen en toen lukte het opeens wel
Ohquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:05 schreef Maraca het volgende:
Oh en Juicy.. Alberto is geboren in Almelo, maar woont in Amsterdam.
Nou ja, volgens de help gaan ze contact opnemenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:13 schreef Juicyhil het volgende:
Dat heb ik ook ingevuld bij die verificatie![]()
Nja, ze zullen toch niet zo erg googlen erop?
Oh fuck. That this can in the nederlands.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, volgens de help gaan ze contact opnemen
Nou ja, ze bellen als het goed is naar de contactgegevens die jij hebt ingevuldquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh fuck. That this can in the nederlands.
Dan gaat Alberto zeggen "Pardon? Pardon? What are you for site?"
Dat krijg je ervan als je mij geen genade guntquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
AanmeldenDat mag blijkbaar pas na een intakegesprek en ik heb dat voor het gemak maar even overgeslagen
Nu moet ik me melden
Vast en zekerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:44 schreef Stephan1237 het volgende:
Juicyhill gaat Alberto vervangen?
hahahaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:55 schreef Maraca het volgende:
Doet me denken aan een vacature die ik ooit tegenkwam voor een detective bureau bij mij in de buurt. "de kandidaat dient te beschikken over een onopvallend uiterlijk"
Vond het wel grappig.. deed me echt denken aan van die oude detectivesquote:
Haha. das indd jammer. anders had je nu miljoene gehadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vond het wel grappig.. deed me echt denken aan van die oude detectivesAlleen daardoor was ik wel weer gelijk ongeschikt
Ik word nog van 10km afstand herkend door mensen die ik 15 jaar niet gezien heb
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |