Detective Maraca, klinkt goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:55 schreef Maraca het volgende:
Doet me denken aan een vacature die ik ooit tegenkwam voor een detective bureau bij mij in de buurt. "de kandidaat dient te beschikken over een onopvallend uiterlijk"
* PiRANiA set pink panther deuntje opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Detective Maraca, klinkt goed
Misschien als je 'aan' weghaalt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:23 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. zou Alberto mij aan willen nemen?
Zo'n tof deuntjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
* PiRANiA set pink panther deuntje op
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Misschien als je 'aan' weghaalt?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Misschien als je 'aan' weghaalt?
Niet goed?quote:
Gewoon eens mailenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:23 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. zou Alberto mij aan willen nemen?
Nou, misschien.. als de sfeer goed is.. wijntjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet goed?Ik zou het wel weten.
Nou, hij vind dat ik geen ballen heb. Dus denk niet dat hij mij aan gaat nemenquote:
Maar je hebt onderkoffer zijn 06 geregeld en sms't met hem en alsnog vind ie dat je geen ballen hebt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, misschien.. als de sfeer goed is.. wijntje
[..]
Nou, hij vind dat ik geen ballen heb. Dus denk niet dat hij mij aan gaat nemen
Nou, dat ging over wat andersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar je hebt onderkoffer zijn 06 geregeld en sms't met hem en alsnog vind ie dat je geen ballen hebt?
Haha. geweldig. maar waarom vind ie dat je er niet de ballen voor hebt? of ga je dat niet zeggen? (té gênant ofzo?)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, dat ging over wat andersHij vond de actie wel gedurfd want hij voelde zich enorm overvallen
Oh nee, hij vond dat als puntje bij paaltje komt dat ik dan te snel afhaakquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:44 schreef mac_this het volgende:
[..]
Haha. geweldig. maar waarom vind ie dat je er niet de ballen voor hebt? of ga je dat niet zeggen? (té gênant ofzo?)
doet ie zelf ook toch? en waar je denkt af te halen, moet je gewoon doorgaaamquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee, hij vond dat als puntje bij paaltje komt dat ik dan te snel afhaakEn daarom heb ik geen ballen volgens hem
Alberto is een schatje, maar toen ik tegen hem inging vond hij me niet meer liefquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:53 schreef mac_this het volgende:
[..]
doet ie zelf ook toch? en waar je denkt af te halen, moet je gewoon doorgaaam
ga eens tegen hem in anders. kijken of hij denkt dat je dan nog geen ballen hebt.
ik ga slapen, morgen beverwijk
Bij wat? Ik volg het niet meer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee, hij vond dat als puntje bij paaltje komt dat ik dan te snel afhaak![]()
Hmm.. lama anders moet ik teveel in detail tredenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij wat? Ik volg het niet meer.
Jaaa zegquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. lama anders moet ik teveel in detail treden
Zeg dan helemaal niks.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zeg dan helemaal niks.Iets met A en B enzo.
Nee.quote:
Haha. dan heeft ie wss toch wat voor je overquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alberto is een schatje, maar toen ik tegen hem inging vond hij me niet meer lief![]()
Maar hij reageert nog wel op mijn smsjes
Welterusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |