Lein kan er prima mee levenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:25 schreef Soempie het volgende:
Lange Jaap aan een mannetje. Dat is toch geen porum.
Ik ken hem zo..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:00 schreef iamredleader het volgende:
"Naar bed, naar bed!" zei Duimelot
"Eerst nog wat eten!" zei likkepot
"Waarvandaan?Waar moeten we dat vandaan halen" vroeg Lange JaapJan
"Uit grootmoeders kastje" zei Ringeling
"Dat ga ik verklappen!" zei het PinkedingKleine Ding
Daar ken ik een Ajax variant op, die ik hier maar niet zal plaatsen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:41 schreef iamredleader het volgende:
Ach, als er maar gezongen wordt... dat vindt Jair prachtig![]()
"Hoofd, schouders knie en teen, knie en teen" doet het ook goed. Vooral het "puntje van je neus" doet wonderen![]()
Die is er jong bij...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:01 schreef Diaan73 het volgende:
Als ik begin te zingen, begint ie al te klagen dat ie hoofdpijn heeft.
Doe toch maar, nu je er over begintquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:49 schreef MadMaster het volgende:
Daar ken ik een Ajax variant op, die ik hier maar niet zal plaatsen...
Uiteraard, het een Jeroom-stripje.quote:
Nee, het is meer anti-Ajax en dan weet je het wel...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe toch maar, nu je er over begint![]()
Ik moet nog veel leren...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uiteraard, het een Jeroom-stripje.
Neuh, ik zit niet in het voetbalwereldje, zoals je wel weetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef MadMaster het volgende:
Nee, het is meer anti-Ajax en dan weet je het wel...
Ajax wordt nogal vaak geassocieerd met de joodse gemeenschap en zo...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, ik zit niet in het voetbalwereldje, zoals je wel weet
En wat mij betreft mag je hier dat liedje gewoon postenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:00 schreef MadMaster het volgende:
Ajax wordt nogal vaak geassocieerd met de joodse gemeenschap en zo...
Het is dat je zo aandringt, zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En wat mij betreft mag je hier dat liedje gewoon posten
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef MadMaster het volgende:
Het is dat je zo aandringt, zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb:
Hoofd, schouder, Jodenneus, Jodenneus.
Oren, ogen, trap ze van die neus,
En dat dan het liefst een kwartier lang...
Beetje zelfspotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had trouwens op je Katzenjammer gereageerd.quote:
Ja, had ik gezien, maar die 4 woorden zeiden niet heel erg veel...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had trouwens op je Katzenjammer gereageerd.
Ze beantwoorden de vraag anders voor 100%quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, had ik gezien, maar die 4 woorden zeiden niet heel erg veel...
Ja, dat vermoeden had ik al.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze beantwoorden de vraag anders voor 100%
Leuke show, feestje, goede muziek, verscheidene stijlen, gezellig, sfeer maar niet te wildquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat vermoeden had ik al.
Maar ik had gehoopt op een soort van recensie...
Zo ken ik ze in ieder geval ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leuke show, feestje, goede muziek, verscheidene stijlen, gezellig, sfeer maar niet te wild
Ik was tot LL helemaal niet bekend met ze. Wist niet eens dat ze bestondenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo ken ik ze in ieder geval ook.
Weet niet of je bekend bent met hun standaardwerk (één album: le Pop) en ik was benieuwd of ze inmiddels al nieuw werk hebben...
Ja dat is wel enigzins het nadeel van die snelle kaartverkoopquote:Ga ze op 1 september in Tivoli bekijken.
Wist niet dat ze op LL stonden.
Moet trouwens eerlijk bekennen dat ik de line-up van LL achteraf beter vond dan het me vooraf leek.
Het probleem is toch wel een beetje dat je kaarten koopt terwijl een groot deel vande line-up nog niet bekend is en je daarna (ik tenminste niet) je er in verdiept wat er nou uiteindelijk komt. Tijdens de TV-uitzendingen kwam ik daar pas grotendeels achter...
Maar volgend jaar ga ik waarschijnlijk wel weer eens een gokje wagen richting LL en Pinkpop (al dan niet met Peaceman & Diaan)...
LL is echt heel leuk en zoveel meer dan alleen muziek.... theater, dans, literatuur, films... gewoon echt leuk. Ik denk dat zij zich daar ook wel kan/zal vermaken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:13 schreef iamredleader het volgende:
Het lijkt mij ook erg leuk om een keer naar LL te gaan, wellicht dat ik Tinuviel volgend jaar zo gek kan krijgen
Ik weet het, en elk jaar komt er iets tussendoor waardoor ik denk "ach, volgend jaar misschien", maar volgend jaar wil ik echt gaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
LL is echt heel leuk en zoveel meer dan alleen muziek.... theater, dans, literatuur, films... gewoon echt leuk. Ik denk dat zij zich daar ook wel kan/zal vermaken.Enne je moet er gewoon een keer geweest zijn!!
Daar hou ik je aan... reserveer alvast 19, 20 en 21 augustus 2011 in je agenda.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik weet het, en elk jaar komt er iets tussendoor waardoor ik denk "ach, volgend jaar misschien", maar volgend jaar wil ik echt gaan
Lowlands begint pas na 22:00uur hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:13 schreef iamredleader het volgende:
Het lijkt mij ook erg leuk om een keer naar LL te gaan, wellicht dat ik Tinuviel volgend jaar zo gek kan krijgen
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:21 schreef Diaan73 het volgende:
Daar hou ik je aan... reserveer alvast 19, 20 en 21 augustus 2011 in je agenda.
Hmm nu is wel mn oppasmogelijkheid weg.. hmm grmbl.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
Lowlands begint pas na 22:00uur he
Ha, onderkomen is dus geregeld, nu nog een bedje en een slaapzak...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb nog wel een tent waar de hele SC in kan kamperen
We meeten wat af zo...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is goed, doen we een meet op LowLands?
Tent: 30-40 euro bij de Perry.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Moet dan wel een kampong-uitrusting zien te charteren, want die heb ik niet, zoals bekend...
Mooi, dan kan het na afloop gewoon blijven staan/liggen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tent: 30-40 euro bij de Perry.
Slaapzak voor 1 weekend: 10 euro bij de action/xenos/hema in festivalaanbiedingstijd
Luchtbed: dito
Wel regen hier, geen hagel...quote:
* Etcetera legt deze quote vast.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel regen hier, geen hagel...
Ben net bij www.vakantieveilingen.nl beland en ik vrees dat dat heel slecht is.
Mijn vrouwelijke kant komt in me boven daarbij...![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* Etcetera legt deze quote vast.
Hoe ziet jouw vrouwelijke kant eruit
Ow ja... die bedoelde ik.quote:
Ik vond het gejammer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had trouwens op je Katzenjammer gereageerd.
Volgens mij was er zelfs geen enkele naam bekend toen de voorverkoop begon.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo ken ik ze in ieder geval ook.
Weet niet of je bekend bent met hun standaardwerk (één album: le Pop) en ik was benieuwd of ze inmiddels al nieuw werk hebben...
Ga ze op 1 september in Tivoli bekijken.
Wist niet dat ze op LL stonden.
Moet trouwens eerlijk bekennen dat ik de line-up van LL achteraf beter vond dan het me vooraf leek.
Het probleem is toch wel een beetje dat je kaarten koopt terwijl een groot deel vande line-up nog niet bekend is en je daarna (ik tenminste niet) je er in verdiept wat er nou uiteindelijk komt. Tijdens de TV-uitzendingen kwam ik daar pas grotendeels achter...
Maar volgend jaar ga ik waarschijnlijk wel weer eens een gokje wagen richting LL en Pinkpop (al dan niet met Peaceman & Diaan)...
Ieeuw... kriebelwoord.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij was er zelfs geen enkele naam bekend toen de voorverkoop begon.
Ook met Brother_52 dan trouwens...maarreh.. gezellie!
En wat zit er in die tassen? Hardware? Dvd's?quote:
Vaak electronica, geluidsdragers, kleding, vakantie's...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:25 schreef Bart het volgende:
[..]
En wat zit er in die tassen? Hardware? Dvd's?
The Specials, Burning Spear, Tim Knol, Moss, Beach House en Selah Sue en de Braziliaanse fruitsapjes.quote:
Ach kijk, een oud gediendequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:37 schreef wyccie het volgende:
Goed moment om Le Pop op te zetten.![]()
Zo kut dat ik hun optreden in Doornroosje heb gemist.
Oeh, vakanties, da's ook wel een goedequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vaak electronica, geluidsdragers, kleding, vakantie's...
Tim Knol deze keer gemist maar wel op de Lowlands Launch Party gezien. Dat is leukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
The Specials, Burning Spear, Tim Knol, Moss, Beach House en Selah Sue en de Braziliaanse fruitsapjes.
En in mindere mate Admiral Freebee en The Ting Things.
Had je teruggelezen? Mijn ricotta hotcakes gezien?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ach kijk, een oud gediende
Whazzup?
Ik heb m even gesproken bij het optreden van Moss. T'is gewoon een aardige jongen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tim Knol deze keer gemist maar wel op de Lowlands Launch Party gezien. Dat is leuk
Nee, helemaal niet teruggelezen. Link?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had je teruggelezen? Mijn ricotta hotcakes gezien?
AKQ SC #931 Waar"4-op-een-rij" wordt gespeeldquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, helemaal niet teruggelezen. Link?
Dat ziet er goed uitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
AKQ SC #931 Waar"4-op-een-rij" wordt gespeeld
Post #46 (het lukt me niet om de post zelf te linken)
De foto is wat flets, maar ze waren prachtig.
Niet slecht Marioquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:10 schreef wyccie het volgende:
Dit is het recept:
Misschien de buren die niet van open deuren houden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Net even een rondleiding aan vrienden gegeven in m'n huis en toen kwam ik erachter dat mijn tuin behekst is
Dat we aankwamen stond de poort in de tuin open, komen we op een gegeven moment weer beneden, is de poort dicht
En nee, die kan niet dichtwaaien, want dat ding klemt als de ziekte
Je kunt nog een smaakje aan het beslag toevogen, want de ricotta zelf smaakt niet echt ergens naar. Ik vond zelf honing erbij genoeg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
Niet slecht Mario
Misschien ook maar eens maken binnenkort
Dat lijkt me ook logischer, maar waarom hebben ze hem dan in eerste instantie opengezet? het lijkt me sterk dat ze zo lief zijn geweest om de rolemmer aan de weg te zetten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien de buren die niet van open deuren houden?
Je raakt er alleen zo snel vol van hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm lekker. Nog maar 1x gehad trouwens. Mn bazin maakte die toen...
Volgende week woensdag staan ze in Tivoli, Utrecht...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:37 schreef wyccie het volgende:
Goed moment om Le Pop op te zetten.![]()
Zo kut dat ik hun optreden in Doornroosje heb gemist.
Ze willen je nu al wegpesten?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat lijkt me ook logischer, maar waarom hebben ze hem dan in eerste instantie opengezet? het lijkt me sterk dat ze zo lief zijn geweest om de rolemmer aan de weg te zetten.
Ik schrik daar niet van. (Al zou ik dat misschien wel moeten doen.)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vrees dat de Death By Chocolate erg gevaarlijk is
Er zit geen extra suiker in valt me op. Dat valt dan weer mee.
Als je het recept van de brownies zie die ik pas gemaakt heb, dan wil je ze nooit meer eten
Yesh, had ik al gelezen. Maar te ver weg, en 't kost geld.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Volgende week woensdag staan ze in Tivoli, Utrecht...
Die zijn best goed! Had ze als voorprogramma van De Staat gezien en was best onder de indruk van die jongens.quote:
Haha.. 2 leuke optredens in de maand oktober in Atak, daar schrik je toch van...quote:
Toegang is maar 14 Euro, die betaal ik wel voor je...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Yesh, had ik al gelezen. Maar te ver weg, en 't kost geld.![]()
Nee tochquote:
Ben in een ver verleden heel even in de Atak geweest. Een vriendin moest daar iets aan iemand geven of zo. Donker hol, toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:42 schreef peaceman het volgende:
Haha.. 2 leuke optredens in de maand oktober in Atak, daar schrik je toch van...
En de reiskosten en drankjes ook?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Toegang is maar 14 Euro, die betaal ik wel voor je...
Dat was de oude Atak. Beroerd geluid daar ook, maar de nieuwe Atak is mooi en uitstekend geluid.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben in een ver verleden heel even in de Atak geweest. Een vriendin moest daar iets aan iemand geven of zo. Donker hol, toch?
Schrikken is misschien wat sterk ja maar 1 pakje boter + 200 gram suiker is toch best pittigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze willen je nu al wegpesten?![]()
[..]
Ik schrik daar niet van. (Al zou ik dat misschien wel moeten doen.)
Arretjescake is ook heerlijk. Heb ik ook eens zelf gemaakt, maar met volkoren koekjes. Dat is machtig!
Ja, echt wel....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je raakt er alleen zo snel vol van he
Bij mij is het nu zo dat ik niet meer alles kan eten wat ik wil. Ik krijg een vetlaag op mijn buik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
Schrikken is misschien wat sterk ja maar 1 pakje boter + 200 gram suiker is toch best pittig
Ik kan je vertellen dat een vriendin van me zojuist klaar is met haar co-schappen(24!) en ik zou me geen illusies makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij mij is het nu zo dat ik niet meer alles kan eten wat ik wil. Ik krijg een vetlaag op mijn buik.
Maar ik wil niet zo iemand worden die calorieėn gaat tellen.
Ik hoop door de co-schappen genoeg beweging te krijgen.
Nee, niet moddervet. Maar je moet niet denken dat je veel tijd hebt om gezond te eten, heb ik van haar begrepenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:02 schreef wyccie het volgende:
Is ze moddervet geworden dan?
Ik had voor die hotcakes het eiwit met de hand stijfgeslagen: blaar op mijn duim.
Op festivals eet je meestal ook niet zo gezond, maar goed dat is maar voor een paar dagen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, niet moddervet. Maar je moet niet denken dat je veel tijd hebt om gezond te eten, heb ik van haar begrepen
Het viel deze keer mee. Heb ook niet zoveel gegeten. Ik denk dat het bier slechter voor me was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op festivals eet je meestal ook niet zo gezond, maar goed dat is maar voor een paar dagen.
Ik vermoed dat een bos rozen meer kostquote:
quote:
Ik heb geleefd op bier, pizza, wraps met kip, hamburgers en de brazilaanse sapjes. Dat laatste is dan wel gezond.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het viel deze keer mee. Heb ook niet zoveel gegeten. Ik denk dat het bier slechter voor me was.
Yups helemaal waar. Sowieso kun je prima en gevarieerd eten.quote:Op LL heb je zoals je weet trouwens ook nog een enorme selectie en KUN je behoorlijk gezonderig eten.
Ik lees hier anders vaak genoeg over je bezoeken aan de snektent...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op festivals eet je meestal ook niet zo gezond, maar goed dat is maar voor een paar dagen.
Ga je nu al oneerbare voorstellen doen?quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vermoed dat een bos rozen meer kost
Diaan houdt van patat...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees hier anders vaak genoeg over je bezoeken aan de snektent...
Tuurlijk, ik doe het niet voor niets...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga je nu al oneerbare voorstellen doen?
Nee, dan moet ik ook nog naar de winkel en ik ben van nature lui...dus...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan haal jij een rucolasaladetje met zonnebloempitten en feta?
Als je al überhaupt kan eten. Ik kreeg de tip om boterhammen in mijn doktersjas te stoppen. Dan heb je ze in ieder geval bij je, mocht je 5 minuten niks te doen hebben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, niet moddervet. Maar je moet niet denken dat je veel tijd hebt om gezond te eten, heb ik van haar begrepen
Ik kan het altijd proberen, hč.quote:
Hij doet gezellig mee... en idd ik vind patat erg lekker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan haal jij een rucolasaladetje met zonnebloempitten en feta?
Je legt je dus maar bij de vervelende situatie neer...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik ook nog naar de winkel en ik ben van nature lui...dus...
Enkele hamburgers(ben geen hamburgermens maar daar wel lekker), 1 kipcurry, 1 patat, 1 uitsmuiter, 1 fruitbeker en ik denk eigen dat dat het wel was. Andere jaren heb ik veel meer gevarieerd en meer gegeten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb geleefd op bier, pizza, wraps met kip, hamburgers en de brazilaanse sapjes. Dat laatste is dan wel gezond.
Daarvoor heb ik dit jaar Immodium meegenomen want die hamburgers zijn niet goed. Eentje is genoeg voor bruin plezier. Maar Immodium werkt perfect.quote:Yups helemaal waar. Sowieso kun je prima en gevarieerd eten.
Helaas is mijn maag een zwak punt en als iets verkeerd valt, zit ik al snel teveel op het toilet..![]()
De Twister Fries, hč? Mmmmm.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
Hij doet gezellig mee... en idd ik vind patat erg lekker.
Dit lezende deins ik al weer iets terug voor LL 2011...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Enkele hamburgers(ben geen hamburgermens maar daar wel lekker), 1 kipcurry, 1 patat, 1 uitsmuiter, 1 fruitbeker en ik denk eigen dat dat het wel was. Andere jaren heb ik veel meer gevarieerd en meer gegeten.
[..]
Daarvoor heb ik dit jaar Immodium meegenomen want die hamburgers zijn niet goed. Eentje is genoeg voor bruin plezier. Maar Immodium werkt perfect.
Je winst zal vooral liggen in wat je eet buiten je shifts.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef wyccie het volgende:
Als je al überhaupt kan eten. Ik kreeg de tip om boterhammen in mijn doktersjas te stoppen. Dan heb je ze in ieder geval bij je, mocht je 5 minuten niks te doen hebben.
Ik kan een meegaand type zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je legt je dus maar bij de vervelende situatie neer...
Misschien toch maar eens doen. Durf vaak andere lekkere dingen niet te eten...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
Daarvoor heb ik dit jaar Immodium meegenomen want die hamburgers zijn niet goed. Eentje is genoeg voor bruin plezier. Maar Immodium werkt perfect.
Waarom? De keuze van het voer of de bruine pret?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit lezende deins ik al weer iets terug voor LL 2011...
Hmmm wel zwakjes hoor...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit lezende deins ik al weer iets terug voor LL 2011...
Die zijn helemaal top!! Thuis doe ik ze in de oven, is wat minder slecht dan in frituurvet.quote:
Was je er deze keer ook dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind de stokbroodjes met tonijn van La Place op Lowlands erg lekker. Daar begon ik elke dag mee...
Als van het één het andere komt...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom? De keuze van het voer of de bruine pret?
Ik heb meerdere rolstoelers gezien maar een meesterlijke tekst doet geen belletjes rinkelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmmm wel zwakjes hoor...
Nem heb jij die gozer in die rolstoel nog gezien met die meesterlijke tekst op zijn shirt?
Wie kwijlde daarnet over een paar shopping bags?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef MadMaster het volgende:
UIteraard, je doet je vrouw-zijn eer aan...
Hopelijk slechts kliekjes van de vorige dag of een kom noodles als ik ongezond bezig ben. Ik probeer zo veel mogelijk zelf te koken, want dat is ook het goedkoopst.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
Je winst zal vooral liggen in wat je eet buiten je shifts.
Ik bedoel dan natuurlijk de keren dat ik er was...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was je er deze keer ook dan?![]()
Maar inderdaad, daar heb ik veel mensen over gehoord. En goed dik belegd ook. De andere broodjes van ze zijn ook erg goed.
Hamburgers gewoon overslaan of op tijd je Immodium innemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als van het één het andere komt...
'Lopen is voor mietjes'quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb meerdere rolstoelers gezien maar een meesterlijke tekst doet geen belletjes rinkelen.
Had jij nou huisgenoten of niet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie kwijlde daarnet over een paar shopping bags?
[..]
Hopelijk slechts kliekjes van de vorige dag of een kom noodles als ik ongezond bezig ben. Ik probeer zo veel mogelijk zelf te koken, want dat is ook het goedkoopst.
Whehehehequote:
Ja, maar die heb ik jou niet eerst afgetroggeld...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie kwijlde daarnet over een paar shopping bags?
Ik heb nog nooit last gehad op een festival hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als van het één het andere komt...
Op Lowlands komen enkel stoere mensen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, vrijwillig aan de rees gaan, dat is stoer...
Of zou dat komen omdat ik geen bier drink???quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit last gehad op een festival hoor.
Nou, wat voornoemde vriendin dus deed was:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar we eten niet samen. We hebben ieder een eigen keuken.
Niets mis meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Als ik naar LL ga, dan neem ik de hele huisapotheek wel mee.
Norit, Immodium, anti-obstipatie, de hele schijtzooi...
Op LL heb je 'normale' toiletten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben 'allergisch' voor Dixies en zo...
Op Lowlands staan geen Dixiesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben 'allergisch' voor Dixies en zo...
Dan is er een hoop veranderd sinds eind jaren '90.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op LL heb je 'normale' toiletten.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is er en hoop veranderd sinds eind jaren '90.
Toen was je al blij als je een sloot vond die niet overliep...
Ik heb het over LL, eind jaren 90.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op LL is het juist super geregeld allemaal tegenwoordig
Dat zal ongetwijfeld, in elk gezelschap heb je dat soort types er bij...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er staan tegenwoordig ook overal pispalen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op LL heb je 'normale' toiletten.
Dat was mijn campingquote:
Fuck, hoe lang is ze daar mee bezig?! Maar ik vreet vaak 2 porties.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
Op 1 avond 4-5 maaltijden koken in grotere hoeveelheden. (dus goedkoper)
Al die dingen in bakjes doen zodat je voor een week/ 2 weken lang gevarieerd te eten hebt.
zeker mooie laarzenquote:
Weet ik veel, paar uurtjes, 1 keer in de 2 weken ofzo? Is toch goed te doen? Enorme tijdsbesparing.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Fuck, hoe lang is ze daar mee bezig?! Maar ik vreet vaak 2 porties.![]()
Goed idee trouwens. Ik heb speciaal daarvoor ook al een vriezer overgekocht van een vriendin.
Ik vertrouw liever op een Immodium dan op 1 banaan op festivals.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:55 schreef wyccie het volgende:
Bananen zijn constiperend. Ananas bevat veel vezels. En van pruimen en koffie ga je ook schijten.
Dan hoef je al die medicijnzooi niet mee te sjouwen.
Dat wordt fifty/fifty kans dus op ellende...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:55 schreef wyccie het volgende:
Bananenzijn constiperend. Ananas bevat veel vezels
. En van pruimen
en koffie
ga je ook schijten.
Dan hoef je al die medicijnzooi niet mee te sjouwen.
Wat een instellingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt fifty/fifty kans dus op ellende...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zeker mooie laarzen
moet je wel voor naar Italie
Heb al het hele hoogseizoen op woensdag en donderdag vrij. Dus gewoon weeken eigenlijk.quote:
Joh, ik zit te boel maar een beetje te fokken...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een instelling
Ik had van jou wel anders verwacht.
Er zijn goede voorzieningen voor rolstoelenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Joh, ik zit te boel maar een beetje te fokken...
3 ą 4 Dagen overleef ik heus wel, al zal het soms wat behelpen zijn...
Als je ze in Italiė zelf ophaalt dan wel...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar worden ze niet groter van
Een banaan is wel veel lekkerder.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vertrouw liever op een Immodium dan op 1 banaan op festivals.
Waar zie je me voor aan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn goede voorzieningen voor rolstoelen
Bananen zijn ook lekker, maar niet snel genoegquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een banaan is wel veel lekkerder.
Ik hou niet van die chemische zooi in mijn lijf (en dat voor een aanstaande dokter).
nee, ook niet. Algemene conclusie is dat het voor mij niets gaat wordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je ze in Italiė zelf ophaalt dan wel...
Nou, het is nog maar de vraag of je over een jaar nog wel goed ter been bent...quote:
Niet redden? Je bespaart iedere avond een flinke tijd uit door 1 avond even wat tijd te investeren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:10 schreef wyccie het volgende:
Eens in de 2 weken ga ik toch niet redden.
Ik moet het eens uitproberen. Vers is wel lekkerder, maar je kunt niet alles hebben.
Ga nu gelijk een weeklijstje maken.
Geldt dat niet voor ons allemaal dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het is nog maar de vraag of je over een jaar nog wel goed ter been bent...
Trusten...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, ook niet. Algemene conclusie is dat het voor mij niets gaat worden
En deze conclusie sluit het voor mij hier ook weer af voor vandaag.
Oh zoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:19 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel dat het eten dat ik voor 2 weken maak, niet 2 weken lang meegaat.
Soms blijf ik maar eten.
Nog suggesties voor makkelijk te maken gerechten? Niet te veel poespas.
Ik kan ook fokkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor ons allemaal dan?
Stoofvlees? Nog nooit gemaakt, maar dat duurt toch uren om te pruttelen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Oh zo
Stamppotten, pastas, stoofvlezen
Je bent toch uren bezig met die andere dingen maken? Kun je het net zogoed opzettenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stoofvlees? Nog nooit gemaakt, maar dat duurt toch uren om te pruttelen?
Ook wat groentenmixen kun je bedenken natuurlijkquote:Ik zit zelf te denken in de richting pasta-spinazie į la crčme-spekjes. Stamppotten zijn heerlijk!
Kweenie? 100 gr per persoon(droge pasta).quote:Hoeveel porties haal je normaal uit 1 kilo pasta?
quote:Hete bliksem (aardappel en appel)? Persoonlijk vind ik het teveel lijken op toetje met worst, maar smaken verschillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu alleen nog wat futiliteitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:49 schreef Whiteguy het volgende:
Zo, de belangrijkste dingen in mn nieuwe woning zijn geregeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu alleen nog wat futiliteitenjuist, goede keuze if I may say soSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
idd bijna klaar WG, die futiliteiten kunnen altijd nog.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:31 schreef iamredleader het volgende:
Zo, op kantoor, eerste 2 bakkenzitten er in
Ik heb geen hamburger gehad daar. Wel twee bekers softijs met aardbeien, uitsmijter, lekkerbek, Thaise groene curry, chili con carne, saté met friet, broodje kebab, wat pangsit... van alles en nog wat dus. En ik had nergens last vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Enkele hamburgers(ben geen hamburgermens maar daar wel lekker), 1 kipcurry, 1 patat, 1 uitsmuiter, 1 fruitbeker en ik denk eigen dat dat het wel was. Andere jaren heb ik veel meer gevarieerd en meer gegeten.
[..]
Die heb ik ook gezien! Toffe kerel was datquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehehe
Ik heb wel een Chocomel t-shirt gezien in de buurt van Snow Patrol.
Heb net bakkie #3 klaarstaan, arbeidsvitaminesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:36 schreef PhysicsRules het volgende:
![]()
![]()
Zit thuis achter laptop, ga zo een tweede bakkie zetten.
Top, nummer twee is nog niet geweest bij mijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb net bakkie #3 klaarstaan, arbeidsvitamines
Maar wel 70 euroquote:
Wij hebben een Philips, type geen idee, maar hij bevalt wel erg goed. Het is in ieder geval ook een ouder type, van 2006 ofzo denk ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:53 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand nog tips voor de aankoop van een dvd recorder? Ik zit zelf al te denken aan de Sony RDR-AT205.
Dat heeft die Sony.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:16 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben ook een van Philips, ik vind het een kotedingNeem een dvd recorder met harde schijf, scheelt gedoe met schijfjes
Wij hebben er één met harde schijf... 30 Gb. Ideaal. Ik brand bijna nooit op schijfjes. Af en toe voor iemand anders. What reminds me...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:16 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben ook een van Philips, ik vind het een kotedingNeem een dvd recorder met harde schijf, scheelt gedoe met schijfjes
Die ik op het oog heb heeft een harde schijf van 250Gb. (Maar ik zie dat er ook al een versie is met 500Gb.)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben er één met harde schijf... 30 Gb. Ideaal. Ik brand bijna nooit op schijfjes. Af en toe voor iemand anders.
quote:What reminds me...
Ow ik denk dat wij dan 300 Gb hebben. Ik kan in ieder geval heeeeeel veel uren opnemen. Hij staat nu vol voor 80%.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die ik op het oog heb heeft een harde schijf van 250Gb. (Maar ik zie dat er ook al een versie is met 500Gb.)
[..]
PM me je adres maar even. Ga ik het morgen meteen branden en opsturen!quote:
Done.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:28 schreef Diaan73 het volgende:
PM me je adres maar even. Ga ik het morgen meteen branden en opsturen!
Shit, Thaise curry was ik nog vergetenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb geen hamburger gehad daar. Wel twee bekers softijs met aardbeien, uitsmijter, lekkerbek, Thaise groene curry, chili con carne, saté met friet, broodje kebab, wat pangsit... van alles en nog wat dus. En ik had nergens last van
Thxquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik heb hem ontvangen. Komt voor mekaar!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
Maar nu weet je nog niets wat betreft die dvd-recorder hč?
Wij hebben ook wel apparatuur van Sony, is ook gewoon goed. Het lijkt me dat het wel een goede is hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen ook aan het zoeken op internet. Die Sony krijgt wel een goede beoordeling.
Ik zou er helemaal geen nemen, maar inderdaad een met harde schijf... Is het ook om rechtstreeks van de tv op te nemen? Zo ja, wil je ook HD-tv opnemen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:53 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand nog tips voor de aankoop van een dvd recorder? Ik zit zelf al te denken aan de Sony RDR-AT205.
Dat hebben wij ook!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou een HDD-recorder nemen met de mogelijkheid tot DVD branden. Zo kun je alles opnemen en mocht je het willen versturen, dan kun je het op DVD zetten.
Het linke van dvd's, en dat weten op zich relatief weinig mensen, is dat die dingen niet onbeperkt houdbaar zijn. Als je een slechte batch hebt, dan zijn die dingen na vijf jaar niet meer leesbaar. Daar gaat je verzameling opnames. Je kan ze niet onbeperkt in de kast houden. Als je een HDD erin hebt zitten, dan ben je wel genoodzaakt om je opnames ergens anders op te zetten als je een nieuw apparaat koopt. Dat doe je dan in het algemeen weer op een andere HDD, waardoor je je zooi niet kwijtraakt. DVD's blijven tien jaar in de kast liggen en dan zijn ze stuk.quote:
Ow wij branden bijna nooit hoor. En al helemaal niet voor onszelf. Ik kijk iets wat erop staat en wis het dan ook vrijwel meteen. Bepaalde dingen laten we wat langer staan. Maar ooit wordt dat ook wel gewist.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Het linke van dvd's, en dat weten op zich relatief weinig mensen, is dat die dingen niet onbeperkt houdbaar zijn. Als je een slechte batch hebt, dan zijn die dingen na vijf jaar niet meer leesbaar. Daar gaat je verzameling opnames. Je kan ze niet onbeperkt in de kast houden. Als je een HDD erin hebt zitten, dan ben je wel genoodzaakt om je opnames ergens anders op te zetten als je een nieuw apparaat koopt. Dat doe je dan in het algemeen weer op een andere HDD, waardoor je je zooi niet kwijtraakt. DVD's blijven tien jaar in de kast liggen en dan zijn ze stuk.
Dan ben je goed bezig... Maar sommige mensen gebruiken hun dvd-recorder om al hun videobanden met jeugdherinneringen op dvd te branden, en gooien daarna de videobanden weg. Tien jaar later zijn ze hun jeugdherinneringen ook kwijt. Backup op dvd moet je echt niet aan beginnen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow wij branden bijna nooit hoor. En al helemaal niet voor onszelf. Ik kijk iets wat erop staat en wis het dan ook vrijwel meteen. Bepaalde dingen laten we wat langer staan. Maar ooit wordt dat ook wel gewist.
Wij gebruiken het ook niet voor backup. Daarvoor hebben wij een externe harde schijf. Videobanden met jeugdherinneringen hebben we niet, maar ik snap je punt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan ben je goed bezig... Maar sommige mensen gebruiken hun dvd-recorder om al hun videobanden met jeugdherinneringen op dvd te branden, en gooien daarna de videobanden weg. Tien jaar later zijn ze hun jeugdherinneringen ook kwijt. Backup op dvd moet je echt niet aan beginnen.
Ja kut he? In de jaren '90 riep men steeds dat je CD's wel 1000 jaar kon bewaren enz. Ja, het plastic zelfquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan ben je goed bezig... Maar sommige mensen gebruiken hun dvd-recorder om al hun videobanden met jeugdherinneringen op dvd te branden, en gooien daarna de videobanden weg. Tien jaar later zijn ze hun jeugdherinneringen ook kwijt. Backup op dvd moet je echt niet aan beginnen.
Mag ik je een tip geven: maar ook een backup van die externe HD.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gebruiken het ook niet voor backup. Daarvoor hebben wij een externe harde schijf. Videobanden met jeugdherinneringen hebben we niet, maar ik snap je punt.
Inderdaad, maar dat metaaloxidelaagje is helaas iets eerder weggerotquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja kut he? In de jaren '90 riep men steeds dat je CD's wel 1000 jaar kon bewaren enz. Ja, het plastic zelf
En eigenlijk, om echt veilig te zitten, moet je nog een backup van die backup hebben en die ergens buiten je huis bewaren.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven: maar ook een backup van die externe HD.
Bij voorkeur op een andere locatie.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet echtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Online opslaan is ook nog een optie trouwens
Alleen ook niet altijd even betrouwbaar... Of het is superduur, of retetraag, of allebeiquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Online opslaan is ook nog een optie trouwens
Want? Lijkt me relatief veilig, als je er een beetje geld aan wil spenderen natuurlijk.quote:
Is het wel, maar je betaalt er een vermogen voor wil je een goede hebben. Was laatst nog een test van, volgens mij in de PC-active ofzo... Heel veel backup-bedrijven zijn ook niet eens redundant uitgevoerd. Als er bij hun brand is, dan is je backup ook kwijt. Maar een paar tenten hebben het op meerdere locaties opgeslagen. Over het algemeen de duurdere uiteraard...quote:
Buiten het feit van 300 GB uploaden een hel is, ben je de lul als je een keertje niet betaalt(door omstandigheden) of de dienst wordt over 5 jaar opgeheven. Waar ben je dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Want? Lijkt me relatief veilig, als je er een beetje geld aan wil spenderen natuurlijk.
Beetje geld is al gauw een paar tientjes per maand, dan heb je een externe HDD die je op je werk hebt liggen snel terugverdiend...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Want? Lijkt me relatief veilig, als je er een beetje geld aan wil spenderen natuurlijk.
Zie hierboven.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Is het wel, maar je betaalt er een vermogen voor wil je een goede hebben. Was laatst nog een test van, volgens mij in de PC-active ofzo... Heel veel backup-bedrijven zijn ook niet eens redundant uitgevoerd. Als er bij hun brand is, dan is je backup ook kwijt. Maar een paar tenten hebben het op meerdere locaties opgeslagen. Over het algemeen de duurdere uiteraard...
Als dat je enige backup is, dan ben je gewoon dom bezigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Buiten het feit van 300 GB uploaden een hel is, ben je de lul als je een keertje niet betaalt(door omstandigheden) of de dienst wordt over 5 jaar opgeheven. Waar ben je dan?
Dan heb ik het nog niet eens over de gevallen waar het zogenaam veilig zou zijn maar vervolgens mist de data van 500 klanten
Je HD op je werk leggen? Kun je beter bij je ouders leggen ofzo.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Beetje geld is al gauw een paar tientjes per maand, dan heb je een externe HDD die je op je werk hebt liggen snel terugverdiend...
Dat heeft voor- en nadelenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik de motor afzet gaan de koplampen uit![]()
![]()
Mijn ouders wonen 150km verderopquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je HD op je werk leggen? Kun je beter bij je ouders leggen ofzo.
Je weet nooit wat voor dwaze collega's je hebt en of je niet een keer een irritant conflict op je werk krijgt.
Zie jij je ouders nooit ofzo?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen 150km verderop. En data kan je versleutelen
.
Mwa, eens per twee maanden ofzo...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie jij je ouders nooit ofzo?
Dan kun je daar toch een HD-tje neerleggen?quote:
Dat houdt dan in dat ik als ik pech heb twee maanden aan data kwijt ben...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kun je daar toch een HD-tje neerleggen?
Oh, dan is het wel beter jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:07 schreef TradeMarkie het volgende:
@Bart, tot vanochtend gingen ze niet uit tenzij ik het relais eruit trok, dus het is wel een voordeel
Anders ben je ALLES kwijt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat houdt dan in dat ik als ik pech heb twee maanden aan data kwijt ben...
Niet als ik hem wekelijks/dagelijks naar mijn werk meeneem...quote:
Ah Volvo. Oudje? 440 ofzo?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb wel een BMW op het oog, maar die is van m'n moeder![]()
Nee, dat was ik nietIk ben best blij met m'n Volvo
we hebben de laptop als extra backup mbt de foto's. Muziek niet trouwens. Ik zal de tip doorgeven!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker doenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
we hebben de laptop als extra backup mbt de foto's. Muziek niet trouwens. Ik zal de tip doorgeven!!
740, helaasquote:
Hoe heb jij je backups dan? En waardoor was je anders dan alles kwijt? Details graagquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:40 schreef MadMaster het volgende:
Ha, hele discussies over redundante opslag van data en back-ups.![]()
Een absolute must, ben daardoor al een paar keer de dans ontsprongen. Een paar maanden geleden nog...
Te lange OP.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:01 schreef Etcetera het volgende:
Kamertje gehuurd, hoofdverhuurderscontract word opgedrongen
Tof topic
Die heeft TS aangepast in de loop van het topic. Basically: een huisjesmelker die probeert om zijn huurders er in te luizen en faaltquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb sinds ongeveer een half jaartje een NAS (Netgear RND4000) met 4 HD's van ieder 2Tb die elkaar onderling 's nachts incrementeel back-uppen. Daarnaast heb ik voor 'dagelijks gebruik' 4 externe HD's, waarvan er een paar maanden geleden één was gecrasht. Onlangs crashte mijn laptop en kon ik op die manier de boel weer herstellen (hoewel ik die meteen maar 'vers' ingericht heb v.w.b. Windows).
Eerst had ik alleen externe HD's die ik onderling gelijk hield, maar het handmatig back-uppen was te irritant (discipline en zo) en was behoorlijk tijdrovend.
Een NAS (of RAID) is o.a. een verzameling van harddisks die serieel geschakeld zijn (in verbinding met elkaar staan) waarop je data kan plaatsen en dan wordt die data onderling redundant (dubbel) opgeslagen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik snap er maar weinig van... geloof ik.
![]()
![]()
maar dat is ook prima!!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een NAS (of RAID) is o.a. een verzameling van harddisks die serieel geschakeld zijn (in verbinding met elkaar staan) waarop je data kan plaatsen en dan wordt die data onderling redundant (dubbel) opgeslagen.
Via een opdracht (job) worden op een zelf te bepalen tijdstip de schijven gesynchroniseerd.
Mijn laptop en desktop (met daaraan de externe harddisks) zijn er ook op aangesloten en zo wordt de nieuwe data daar incrementeel (alleen datgene wat nieuw is) meegenomen tijdens de backup.
Zo beter?
Meer (technische) info op: http://www.netgear.nl/producten/producten.php?prod=RND4000
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik snap er maar weinig van... geloof ik.
![]()
![]()
maar dat is ook prima!!
En jouw oplossing is?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:19 schreef Bart het volgende:
Ja handmatig ben ik ook maar vanaf gestapt. Je vergeet het te vaak en het kost inderdaad ook tijd.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:33 schreef MadMaster het volgende:
En Job is dus een opdracht, niet een jou bekende persoon...
Ik heb mijn belangrijke bestanden op mijn server staan, die achter een UPS zit. Die bestanden staan op een RAID 1. Elke nacht maakt AlwaySync een automatische backup naar een externe HDD van 500GB. Hele belangrijke documenten mail ik altijd naar een hotmail- en gmail-adres.quote:
Relax, kun je elkaars porno delenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:41 schreef Bart het volgende:
Verder ben ik bezig met een vriend van me samen, die ook dit systeem zo heeft draaien, via internet iets op te zetten dat we bij elkaar ook een backup hebben.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Relax, kun je elkaars porno delen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan deden we al!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Never trust a UPS...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb mijn belangrijke bestanden op mijn server staan, die achter een UPS zit. Die bestanden staan op een RAID 1. Elke nacht maakt AlwaySync een automatische backup naar een externe HDD van 500GB. Hele belangrijke documenten mail ik altijd naar een hotmail- en gmail-adres.
Tot nu toe heeft ie nog prima gewerkt met iedere stroomuitval...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Never trust a UPS...
In mijn werk heb ik ook met UPS'en te maken bij enkele grote hostingleveranciers en jawel, zelfs die kunnen niet altijd functioneren...
Ach, buiten de normale backup nog even daar iets naartoe sturen kan nooit kwaadquote:En online opslag zie ik niet zitten, mij te onbetrouwbaar.
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Never trust a UPS...
In mijn werk heb ik ook met UPS'en te maken bij enkele grote hostingleveranciers en jawel, zelfs die kunnen niet altijd functioneren...
En online opslag zie ik niet zitten, mij te onbetrouwbaar.
Twee jaar geleden was een UPS de oorzaak van een brand, waarbij een compleet datacenter in de as werd gelegd. Toen was er gelukkig wel een 2e opslaglokatie, maar de dagproduktie was toen wel verdwenen, omdat de dagelijkse backup nog niet gelopen had...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten
In mijn hostingtijd ging het ook wel eens een keertje mis in het begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |