Was er niet zoiets als dat je onder de 27 geen uitkering krijgt en dat je al het aangeboden werk moet accepteren?quote:
Nee, het WIJ traject houdt in dat je een uitkering krijgt maar er wel voor moet werkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Was er niet zoiets als dat je onder de 27 geen uitkering krijgt en dat je al het aangeboden werk moet accepteren?
Ik zit ook te wachten op een klokkenluider die deze misstanden aan de kaak stelt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Met het vervelende detail dat het alleen maar meer geld kost. En mensenlevens, met een beetje pech.
Eigenlijk: het Peterprincipe.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het Dilbertprincipe: als je goed bent in je werk verdien je promotie. Dit proces gaat door tot je op een plek terecht komt waar je niet goed genoeg in bent voor promotie, waardoor elke positie wordt vervuld door mensen die eigenlijk waardeloos zijn in die functie
De YouTube advertenties voor filmpjes zijn niet of minder gebaseerd op wat je gedaan hebtquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je google aanleiding gegeven om daarmee te adverteren?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor, niet alleen bij defensie maar in het algemeen. Vanochtend nog in de krant gelezen dat een aantal van de bezuinigingsvoorstellen voor het volgende kabinet al uitgevoerd worden door het huidige kabinet, waardoor de 18 miljard die ze toch al niet halen nog lastiger te halen wordt..
Ik vind het altijd wel interessant om jouw verhalen over de gevolgen van die bezuinigingen te lezen. In dat soort berichten zijn het toch altijd allerlei papieren maatregelen en soms lijkt het een heel simpel spelletje, hier een miljoentje minder en daar een kwart miljard wegstrepen en we komen er wel. Erg goed om te horen wat voor bizarre verhalen daar in de praktijk uitkomen.
Ik moet ook altijd lachen over om politici die 'xxx miljoen of x miljard' willen bezuinigen op 'de bureaucratie in den Haag'.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat dat betreft is de politeik net het bedrijfsleven, hoe hoger in de hierarchie je komt, hoe minder kijk er is op de werkvloer, wat onuitvoerbare beslissingen in de hand werkt.
Nee, hoor dat gaat best snel. Ik vind het ook wel weer lekker om te werken hoor....quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alweer in je werkritme of duurt dat nog een week?
Daar had ik ook al gezocht, maar helaas.quote:
Ik welquote:
wat voor relais/ welk type?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag ben ik achter een relais voor m'n auto aangeweest, maar dat is door de 'normale' autohandel niet te krijgen en moet per se via de dealer, dus ik betaal de hoofdprijs
ik ook, moest een nieuwe snaar hebben voor mij platenspeler. Was best rap gevondenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Je zal waarschijnlijk ook al geGoogled hebben op dat onderdeel?
Heb op die manier ook oude onmderdelen van platenspelers e.d. gevonden...
Bij mij was het ook een snaar en een kop met naald...quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ook, moest een nieuwe snaar hebben voor mij platenspeler. Was best rap gevonden
Vette shitquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De dancebattle uit de Juliet van Lowlands is (deels) gefilmd door iemand uit het publiek
Wat gaaf zeg... ik heb net pas gekeken...quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De dancebattle uit de Juliet van Lowlands is (deels) gefilmd door iemand uit het publiek
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:44 schreef peaceman het volgende:
Heb je dat shirt nog gezien bij die gozer in een rolstoel? Stond op: Lopen is voor mietjes.
Ik lag helemaal dubbel!
Dat waren Irien en Zebazquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vond het echt een topjaar! Zelden zoveel gelachen en slap aan t lullen geweest.
Gemiddelde leeftijd was voor mijn gevoel wat hoger dit jaar en dat had absoluut geen negatieve invloed op de sfeer, eerder het tegendeel.
Majo heb ik wel gezien en nog een vriendin van haar en vriend, die beiden ook op Fok! actief zijn, maar waar ik de namen niet meer van weet.![]()
Wel ook nog een tijd met Tim Knol (ook user hier op Fok!) staan praten. Was gezellig!
Heb je dat shirt nog gezien bij die gozer in een rolstoel? Stond op: Lopen is voor mietjes.
Ik lag helemaal dubbel!
Die heb ik niet gezien, deze vier welquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
Op Lowlands trouwens dit filmpje gezien. Echt supervet gemaakt en dat moet echt HEEL veel verf hebben gekost
http://vimeo.com/13085676
Weltrusten dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Lees morgen de eventuele reakties wel, ik stort nu in...
Dat was erg leukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:07 schreef MadMaster het volgende:
Heeft één van de LL gangers hier Katzenjammer gezien? Zo ja, hoe was dat? Op TV was alleen een song buiten het optreden zelf van hen te zien...
quote:
Gaaf, echt LLquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tof, 4 maanden opgesloten zitten met een groep zwetende mijnwerkers.quote:SANTIAGO - Chili gaat de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA hulp vragen om 33 mijnwerkers in leven te houden. Dat heeft het plaatselijke ministerie van Gezondheid aangekondigd. De groep zit al sinds 5 augustus vast op 700 meter diepte.
Volgens de overheid zal het nog drie tot vier maanden duren voor de mijnwerkers kunnen worden gered. Volgens Chili zijn de omstandigheden vergelijkbaar met het leven aan boord van een onderzeeër of een ruimtestation. Daarom wordt de hulp van de Nasa ingeroepen. De prioriteit is om compacte voedselvoorraden tot bij de mijnwerkers te krijgen.
Naar omstandigheden goed
De mijnwerkers maken het naar omstandigheden goed. Ze gebruikten de lichten op hun helmen om video-opnamen van elkaar te kunnen maken. De mannen stonden zwetend en zonder bovenkleding op de beelden, maar verkeren gezien de omstandigheden in goede conditie. ,,We konden blijheid en hoop in hun ogen zien'', aldus president Sebastian Pinera. In veel steden vierden duizenden mensen het goede nieuws. Automobilisten uitten hun vreugde door te claxonneren.
Briefjes
Reddingswerkers zochten sinds 5 augustus tevergeefs naar de vermiste werknemers van de San Jose kopermijn bij de stad Copiapo in het noorden van Chili. Ze boorden naar open ruimten en vonden die ook. De arbeiders bevestigden briefjes aan de boor, waarin ze lieten weten dat ze allemaal in leven zijn.
Meer dan 32 graden Celsius
Via de geboorde, 8 centimeter brede leiding zijn plastic capsules met voedsel, drinken, communicatieapparatuur en camera's naar beneden gelaten. In het binnenste van de mijn bevinden zich watervoorraden en er is frisse lucht via ventilatieschachten. Wel is het in de ruimte waar de kompels zich bevinden meer dan 32 graden Celsius en zeer vochtig.
Vrij met Kerst?
De reddingsdiensten boren vanaf maandag in drie of vier maanden tijd de leiding uit tot een tunnel van 66 centimeter breed om de 33 één voor één naar boven te kunnen halen. In Chili werd al gespeculeerd over een mogelijke bevrijding van de mannen rond de kerstdagen.
De mijnwerkers beschikken overigens over behoorlijk wat bewegingsruimte. Een collega die niet vast kwam te zitten, zei maandag tegen journalisten dat 1,5 tot 1,8 kilometer gangenstelsel intact is gebleven. De mijnwerkers zouden beschikken over elektriciteit, die ze opwekken met behulp van vrachtwagenmotoren. Daardoor kunnen ze de ruimte zo nu en dan verlichten.
Liefdesbrief
Het eerste geschreven teken van leven dat zondag naar boven kwam was een liefdesbrief van een 63-jarige mijnwerker aan zijn vrouw. ,,Lieve Liliana, het gaat goed met me, godzijdank. Ik hoop hier snel uit te komen. Heb geduld en vertrouwen. Ik heb continu aan je gedacht'', schreef Mario Gomez. ,,Ik wist dat mijn man sterk was'', zei een opgeluchte Liliana Ramirez (51) nadat ze de brief had gelezen. (NOVUM/ANP)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |