Lein kan er prima mee levenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:25 schreef Soempie het volgende:
Lange Jaap aan een mannetje. Dat is toch geen porum.
Ik ken hem zo..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:00 schreef iamredleader het volgende:
"Naar bed, naar bed!" zei Duimelot
"Eerst nog wat eten!" zei likkepot
"Waarvandaan?Waar moeten we dat vandaan halen" vroeg Lange JaapJan
"Uit grootmoeders kastje" zei Ringeling
"Dat ga ik verklappen!" zei het PinkedingKleine Ding
Daar ken ik een Ajax variant op, die ik hier maar niet zal plaatsen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:41 schreef iamredleader het volgende:
Ach, als er maar gezongen wordt... dat vindt Jair prachtig![]()
"Hoofd, schouders knie en teen, knie en teen" doet het ook goed. Vooral het "puntje van je neus" doet wonderen![]()
Die is er jong bij...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:01 schreef Diaan73 het volgende:
Als ik begin te zingen, begint ie al te klagen dat ie hoofdpijn heeft.
Doe toch maar, nu je er over begintquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:49 schreef MadMaster het volgende:
Daar ken ik een Ajax variant op, die ik hier maar niet zal plaatsen...
Uiteraard, het een Jeroom-stripje.quote:
Nee, het is meer anti-Ajax en dan weet je het wel...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe toch maar, nu je er over begint![]()
Ik moet nog veel leren...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uiteraard, het een Jeroom-stripje.
Neuh, ik zit niet in het voetbalwereldje, zoals je wel weetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef MadMaster het volgende:
Nee, het is meer anti-Ajax en dan weet je het wel...
Ajax wordt nogal vaak geassocieerd met de joodse gemeenschap en zo...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, ik zit niet in het voetbalwereldje, zoals je wel weet
En wat mij betreft mag je hier dat liedje gewoon postenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:00 schreef MadMaster het volgende:
Ajax wordt nogal vaak geassocieerd met de joodse gemeenschap en zo...
Het is dat je zo aandringt, zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En wat mij betreft mag je hier dat liedje gewoon posten
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef MadMaster het volgende:
Het is dat je zo aandringt, zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb:
Hoofd, schouder, Jodenneus, Jodenneus.
Oren, ogen, trap ze van die neus,
En dat dan het liefst een kwartier lang...
Beetje zelfspotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had trouwens op je Katzenjammer gereageerd.quote:
Ja, had ik gezien, maar die 4 woorden zeiden niet heel erg veel...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had trouwens op je Katzenjammer gereageerd.
Ze beantwoorden de vraag anders voor 100%quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, had ik gezien, maar die 4 woorden zeiden niet heel erg veel...
Ja, dat vermoeden had ik al.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze beantwoorden de vraag anders voor 100%
Leuke show, feestje, goede muziek, verscheidene stijlen, gezellig, sfeer maar niet te wildquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat vermoeden had ik al.
Maar ik had gehoopt op een soort van recensie...
Zo ken ik ze in ieder geval ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leuke show, feestje, goede muziek, verscheidene stijlen, gezellig, sfeer maar niet te wild
Ik was tot LL helemaal niet bekend met ze. Wist niet eens dat ze bestondenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo ken ik ze in ieder geval ook.
Weet niet of je bekend bent met hun standaardwerk (één album: le Pop) en ik was benieuwd of ze inmiddels al nieuw werk hebben...
Ja dat is wel enigzins het nadeel van die snelle kaartverkoopquote:Ga ze op 1 september in Tivoli bekijken.
Wist niet dat ze op LL stonden.
Moet trouwens eerlijk bekennen dat ik de line-up van LL achteraf beter vond dan het me vooraf leek.
Het probleem is toch wel een beetje dat je kaarten koopt terwijl een groot deel vande line-up nog niet bekend is en je daarna (ik tenminste niet) je er in verdiept wat er nou uiteindelijk komt. Tijdens de TV-uitzendingen kwam ik daar pas grotendeels achter...
Maar volgend jaar ga ik waarschijnlijk wel weer eens een gokje wagen richting LL en Pinkpop (al dan niet met Peaceman & Diaan)...
LL is echt heel leuk en zoveel meer dan alleen muziek.... theater, dans, literatuur, films... gewoon echt leuk. Ik denk dat zij zich daar ook wel kan/zal vermaken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:13 schreef iamredleader het volgende:
Het lijkt mij ook erg leuk om een keer naar LL te gaan, wellicht dat ik Tinuviel volgend jaar zo gek kan krijgen
Ik weet het, en elk jaar komt er iets tussendoor waardoor ik denk "ach, volgend jaar misschien", maar volgend jaar wil ik echt gaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
LL is echt heel leuk en zoveel meer dan alleen muziek.... theater, dans, literatuur, films... gewoon echt leuk. Ik denk dat zij zich daar ook wel kan/zal vermaken.Enne je moet er gewoon een keer geweest zijn!!
Daar hou ik je aan... reserveer alvast 19, 20 en 21 augustus 2011 in je agenda.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik weet het, en elk jaar komt er iets tussendoor waardoor ik denk "ach, volgend jaar misschien", maar volgend jaar wil ik echt gaan
Lowlands begint pas na 22:00uur hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:13 schreef iamredleader het volgende:
Het lijkt mij ook erg leuk om een keer naar LL te gaan, wellicht dat ik Tinuviel volgend jaar zo gek kan krijgen
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:21 schreef Diaan73 het volgende:
Daar hou ik je aan... reserveer alvast 19, 20 en 21 augustus 2011 in je agenda.
Hmm nu is wel mn oppasmogelijkheid weg.. hmm grmbl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |