Lekker dan, zo'n stelling poneren en dan snel de pleiterik maken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Avonden to ziens, ik ga maffen
En TM, ik heb zo het vermoeden dat de inkomenseis voor de AKQ SC een vrij groot bereik zal hebben
Eventuele gegadigden hier zijn ook welkom.quote:Wie wil met mij volgend jaar op #Lowlands het duo 'Die Vraag' vormen? Opgeschoren kapsel verplicht! Ik wacht op 'Die Antwoord'... #LL2010
tja als dat opgeschoren kapsel geen must was... had je mij meegehadquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb op Twitter een oproepje geplaatst na het zien van 'Die Antwoord' op TV bij Lowlands zojuist:
[..]
Eventuele gegadigden hier zijn ook welkom.
Dus kan je brullen (bij voorkeur in een willekeurig Zuid Afrikaans dialect) en heb je nog een kek trainingspakje in je kast hangen, meld je dan per PM bij mij en we gaan het maken. Ik voorspel je een rijke toekomst...
We kunnen een deels 'kaal' pruikje doen...quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
tja als dat opgeschoren kapsel geen must was... had je mij meegehad
dan doe ik meequote:Op maandag 23 augustus 2010 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We kunnen een deels 'kaal' pruikje doen...
Stond er een witte tent?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ben er trouwens vrij zeker van dat er een heftige misdaad heeft plaats gevonden in het Vondelpark vanavond. Fietste er twee keer doorheen en vet veel politie enzo, bij één plek.
Ik ken een ander idee: een cabaretvoorstelling op touw zetten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb op Twitter een oproepje geplaatst na het zien van 'Die Antwoord' op TV bij Lowlands zojuist:
[..]
Eventuele gegadigden hier zijn ook welkom.
Dus kan je brullen (bij voorkeur in een willekeurig Zuid Afrikaans dialect) en heb je nog een kek trainingspakje in je kast hangen, meld je dan per PM bij mij en we gaan het maken. Ik voorspel je een rijke toekomst...
Ja, lekker vroeg op. Zo het hele huis schoonmaken en dan een middag voor mezelf.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:10 schreef Soempie het volgende:
Het is Sven z'n eerste werkdag voor een nieuwe baas. Drie kwartier van te voren stond hij al klaar in z'n nette pak en was hij door het huis aan het drentelen, wachtend op de taxi. Net een klein jongetje, voor het eerst naar school.
Ja, kon niet meer slapen... ben nog wel moe..straks nog maar even slapen..quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, kon niet meer slapen... ben nog wel moe..straks nog maar even slapen..
Leuk gehad op LL?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, kon niet meer slapen... ben nog wel moe..straks nog maar even slapen..
quote:
quote:
Behalve als je eerst de kinderen naar school/kdv moet brengen en op de fiets zou moeten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Heerlijk, van dat kloteweer op je eerste werkmaandag na de vakantie
Nee, dat lees je verkeerd... je moet er gewoon voor zorgen dat je een auto tot je beschikking hebt. Dan is de regen geen probleem. Trouwens, er waren er ook nog heel wat met de fiets...quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:17 schreef TradeMarkie het volgende:
En weer een verkapt advies van een moeder om niet aan kinderen te beginnen
Smeerlapquote:
Had jij dat nog nodig dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:17 schreef TradeMarkie het volgende:
En weer een verkapt advies van een moeder om niet aan kinderen te beginnen
Ik ben ook blij met mijn auto, maar dan moet ie het wel gewoon doen....quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:25 schreef TradeMarkie het volgende:
regenpakken zijn idd niet ideaal, ik ben ook erg blij met m'n auto
Dat mag niet eens, staan boetes opquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:14 schreef iamredleader het volgende:
Hier viel vanochtend echt een plens waterUtrecht was een zwembad, en de busschauffeur vond het wel leuk om met een echte noodvaart zo dicht mogelijk langs de stoeprand te rijden, lekker plassen opzij schuiven
ik geloof dat de voetgangers en fietsers het niet konden waarderen
Mjah, er ligt een wereld van verschil tussen "mogen" en "toch doen"quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:40 schreef Etcetera het volgende:
Dat mag niet eens, staan boetes op
Mogguh
Als een bus mij dat zou flikken zou ik gaan klagen bij de maatschappij denk ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, er ligt een wereld van verschil tussen "mogen" en "toch doen"
zo, da's mooi kut Cobra. Na Sail was het geld op?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
En lang leve de bezuinigingen.![]()
Ik krijg net te horen dat mijn reis met de Urania niet doorgaat.![]()
Ik was zo naïef te denken dat mensen dat per ongeluk doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als een bus mij dat zou flikken zou ik gaan klagen bij de maatschappij denk ik
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was zo naïef te denken dat mensen dat per ongeluk doen.
Omdat ik lekker snel in slaap ben gevallen en de hele nacht door heb geslapen en weer eens meer dan 8 uur in een nacht heb gehadquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel "pics?" geroepen
Maar waarom dan de?
Ideaal juist, hoef je geen emmer water mee te zeulen!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:27 schreef Soempie het volgende:
En ik wilde de ramen lappen, maar met dit weer heeft het niet zoveel zin.
Maar dan blijf ik aan de gang met de trekker.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Ideaal juist, hoef je geen emmer water mee te zeulen!
Ik dacht dat jij daar wel van hield?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dan blijf ik aan de gang met de trekker.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
En lang leve de bezuinigingen.![]()
Ik krijg net te horen dat mijn reis met de Urania niet doorgaat.![]()
Zo wat een activiteit...quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:25 schreef Soempie het volgende:
Zo, gestreken, de stofzuiger door het huis gehaald, was gedaan, kattenbakken verschoond, katten eten gegeven, alle vloeren gedweild, afwasautomaat leeggehaald en gevuld en de wc schoongemaakt.[/iamredleadermodus]
Natuurlijk, ik ben weer onlinequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:40 schreef Soempie het volgende:
Niveau poep-en-pies-grappen is nu al bereikt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:25 schreef Soempie het volgende:
Zo, gestreken, de stofzuiger door het huis gehaald, was gedaan, kattenbakken verschoond, katten eten gegeven, alle vloeren gedweild, afwasautomaat leeggehaald en gevuld en de wc schoongemaakt.[/[b]iamredleadermodus[/b]]
En blij dat Soempie dat allemaal voor je heeft gedaan?quote:
Ik begreep dat KLB weer open is?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:04 schreef Etcetera het volgende:
Als een bus mij dat zou flikken zou ik gaan klagen bij de maatschappij denk ik
Dat en meerquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:45 schreef Bart het volgende:
En blij dat Soempie dat allemaal voor je heeft gedaan?
Wat nou stiekemquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Met de auto heb ik dat 1x gedaan, je voelt je wel schuldig, maar het is stiekem wel tof
Oh ze heeft ook nog gesopt?quote:
Ja, da's niet zo tof neequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:50 schreef TradeMarkie het volgende:
@red, ik deed het juist toen er iemand naast stond
Nee. Ik moest lachen omdat het een iamredleadermodus wasquote:
Ik deed gisteravond dus ook aan IARL-modus?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee. Ik moest lachen omdat het een iamredleadermodus wasnet als tussen 21:00 en 22:00 naar bed gaan
Alleen als je dan ook tussen 21:00 en 22:00 hier post dat je naar bed gaatquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:58 schreef Bart het volgende:
Ik deed gisteravond dus ook aan IARL-modus?
Oh, dat deed ik niet, maar ik ging wel om 21.20 naar bedquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Alleen als je dan ook tussen 21:00 en 22:00 hier post dat je naar bed gaat
En dat zonder mijn aanwezigheid.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:40 schreef Soempie het volgende:
Niveau poep-en-pies-grappen is nu al bereikt.
Misschien moet je even langs de opticien?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat zonder mijn aanwezigheid.![]()
Laat me raden. Bart was online?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zo, da's mooi kut Cobra. Na Sail was het geld op?
Die is aan het terug en op de oudere posts reagerenquote:
Zeker weten.quote:
Oh, dan zou ie nog moeten reageren op mijn eerdere vraag of ie 4 op een rij heeft!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die is aan het terug en op de oudere posts reageren
Dat is wel triest inderdaad, inmiddels kunnen ze zowat beter defensie helemaal afschaffen. Niet dat dat verstandig is, maar het halve werk dat je er nu maar van kan maken is het ook niet...quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Defensie mag uit eigen zak nu ook het herstel van het materieel wat uit Uruzgan terugkomt betalen.
Defensie moest eerst eigen materieel verkopen om de missie te kunnen betalen, nu moet er weer geld vrijkomen om dat materieel te repareren.
Dat krijg je als het parlement Defensie op een missie stuurt terwijl het budget op vredes niveau blijft.
Een Lan-Macht kost Defensie niet echt veel geld. Ik denk dat de volgende wel door zal gaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:39 schreef Etcetera het volgende:
Hmm als ik dat zo hoor, C4, vermoed ik dat een 2de Lan-Macht volgend jaar ook niet zal gebeuren
Puur eigenbelang, weet ik wel, maar ik zou het zonde vinden
Dank je wel Etcie.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die is aan het terug en op de oudere posts reageren
Wanneer reageer je dan op mijn oudere posts?quote:
Ja ik vind het gewoon raar, dan vraag je iets maar krijg je geen antwoord.quote:
Ja, dat is ook niet netjes van Cobra.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik vind het gewoon raar, dan vraag je iets maar krijg je geen antwoord.
Ja ik ga vandaag ook niet naar buiten tenzij het noodzakelijk isquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:51 schreef Soempie het volgende:
't Is echt heerlijk weer om binnen te zitten.
Ik denk dat dat nog wel eens tegen kon vallen eerlijk gezegd. Uiteraard zal het in verhouding met reparaties van materieel peanuts zijn, maar het is wel een extra uitgave. De spullen die wij geleend hebben voor Campzone, dus tenten, tafels, stoelen, lampen, moest al een beetje 'hush hush' worden gehouden omdat het anders niet te verantwoorden wasquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een Lan-Macht kost Defensie niet echt veel geld. Ik denk dat de volgende wel door zal gaan.
Als het expres is niet nee. Nu weet ik niet hoe hij opgevoed is, maar mij is wat anders geleerd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet netjes van Cobra.
De kosten mbt Lan-macht komen uit het werving budget, Daar zit wel een beetje rek in.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel eens tegen kon vallen eerlijk gezegd. Uiteraard zal het in verhouding met reparaties van materieel peanuts zijn, maar het is wel een extra uitgave. De spullen die wij geleend hebben voor Campzone, dus tenten, tafels, stoelen, lampen, moest al een beetje 'hush hush' worden gehouden omdat het anders niet te verantwoorden was
--> OUDquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:49 schreef Bart het volgende:
Wanneer reageer je dan op mijn oudere posts?
Ik hoop hetquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De kosten mbt Lan-macht komen uit het werving budget, Daar zit wel een beetje rek in.
Reken er maar op.quote:
En ze sturen mensen die net zijn aangenomen naar huis... Hoe kan je dan nog rek hebben in je wervingsbudget, als je niet meer hoeft te werven lijkt het me zonde om daar nog geld aan uit te geven, toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De kosten mbt Lan-macht komen uit het werving budget, Daar zit wel een beetje rek in.
Ik doe al lang geen pogingen meer om de manier van werken van Defensie en vooral de overheid te begrijpen. Defensie wordt uitgehold, maar er wordt wel verwacht dat ze missies kunnen uitvoeren? Dat is toch vragen om problemenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
En ze sturen mensen die net zijn aangenomen naar huis... Hoe kan je dan nog rek hebben in je wervingsbudget, als je niet meer hoeft te werven lijkt het me zonde om daar nog geld aan uit te geven, toch?
Weet jij iets wat ik niet weetquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je oefent anders wat druk uit?
Ja.quote:
Inderdaad, daarom zeg ik dus ook dat ze het ondertussen net zo goed helemaal kunnen afschaffen...quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik doe al lang geen pogingen meer om de manier van werken van Defensie en vooral de overheid te begrijpen. Defensie wordt uitgehold, maar er wordt wel verwacht dat ze missies kunnen uitvoeren? Dat is toch vragen om problemen
quote:
Voor mij was het een plezier reisje. Maar voor de 12 KIM cadetten die mee zouden gaan is het een breuk in hun carriere. Zonder een reis met de Urania hebben ze minder kans op een hoge functie binnen de Marine.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
@ C4, balen dat je trip niet doorgaat, maar het is toch wel een hele logische manier van bezuinigen? Want jij had daar behalve voor je eigen vermaak niets te zoeken toch?
Of ben ik nu te kortzichtig?
Ik neem je niet in de maling. Volgens de informatie die ik nu heb gaat de volgende Lan-Macht gewoon door.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]Zit je me nu te fucken of wat
Lan-Macht was een van de leukste lans ooit namelijk, daar is onze vriendengroep echt gegroeid tot wat het nu zo'n beetje is
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik neem je niet in de maling. Volgens de informatie die ik nu heb gaat de volgende Lan-Macht gewoon door.
Dat zijn geen kadetten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor mij was het een plezier reisje. Maar voor de 12 KIM cadetten die mee zouden gaan is het een breuk in hun carriere. Zonder een reis met de Urania hebben ze minder kans op een hoge functie binnen de Marine.
Correct.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
* Etcetera doet een vreugdedansje
Maar ik zal m'n mond maar houden tegen de rest, want wat nu is kan over een half jaar zijn veranderd natuurlijk
Eens. Maar Defensie moet nu kiezen. Of parate onderdelen schrappen of opleidingsdelen schrappen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ok, als hele opleidingstrips wegbezuinigd worden is het wel een beetje teveel van het goede idd.
Zonder opleiding heb je over enige tijd vanzelf geen parate onderdelen meer. Zonder parate onderdelen heb je geen opleidingsmogelijkheid (en ook geen nut voor opleidingen). Die keuze kan je dus niet eens maken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens. Maar Defensie moet nu kiezen. Of parate onderdelen schrappen of opleidingsdelen schrappen.
Ik denk dat Cobra het er mee eens is dat deze situatie niet ideaal is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Zonder opleiding heb je over enige tijd vanzelf geen parate onderdelen meer. Zonder parate onderdelen heb je geen opleidingsmogelijkheid (en ook geen nut voor opleidingen). Die keuze kan je dus niet eens maken.
Correct. Bezuinigen op het opleidings traject is een korte termijn bezuiniging. We hopen op een kabinet wat wel de benodigde budgetten beschikbaar zal stellen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk dat Cobra het er mee eens is dat deze situatie niet ideaal is.
Ik vrees ervoor, niet alleen bij defensie maar in het algemeen. Vanochtend nog in de krant gelezen dat een aantal van de bezuinigingsvoorstellen voor het volgende kabinet al uitgevoerd worden door het huidige kabinet, waardoor de 18 miljard die ze toch al niet halen nog lastiger te halen wordt..quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. Bezuinigen op het opleidings traject is een korte termijn bezuiniging. We hopen op een kabinet wat wel de benodigde budgetten beschikbaar zal stellen.
Wat ben je toch aan het zeuren.... iemand hoeft toch niet op alle posts/vragen te reageren....dat doe ik ook niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Als het expres is niet nee. Nu weet ik niet hoe hij opgevoed is, maar mij is wat anders geleerd.
Erg jammer alleen dat het kabinet dat maar niet wil beseffenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor, niet alleen bij defensie maar in het algemeen. Vanochtend nog in de krant gelezen dat een aantal van de bezuinigingsvoorstellen voor het volgende kabinet al uitgevoerd worden door het huidige kabinet, waardoor de 18 miljard die ze toch al niet halen nog lastiger te halen wordt..
Ik vind het altijd wel interessant om jouw verhalen over de gevolgen van die bezuinigingen te lezen. In dat soort berichten zijn het toch altijd allerlei papieren maatregelen en soms lijkt het een heel simpel spelletje, hier een miljoentje minder en daar een kwart miljard wegstrepen en we komen er wel. Erg goed om te horen wat voor bizarre verhalen daar in de praktijk uitkomen.
Het is natuurlijk allang geen nieuws meer dat de politiek mijlenver van de echte wereld staat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Erg jammer alleen dat het kabinet dat maar niet wil beseffen
Kan Cobra niet zelf reageren op mijn post?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk dat Cobra het er mee eens is dat deze situatie niet ideaal is.
VVD is volgens mij altijd wel de partij geweest die het minst wil bezuinigen op defensie, ten opzichte van andere partijen. Laten we hopen dat ze dat nu ook waar maken...quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. Bezuinigen op het opleidings traject is een korte termijn bezuiniging. We hopen op een kabinet wat wel de benodigde budgetten beschikbaar zal stellen.
En alleen bij de SP.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Amsterdam krijgt daklozenvakbond
Alleen in Nederland
What's new... wat weet een kabinet nu wat er op de werkvloer gebeurt of welke invloed bepaalde veranderingen met zich meebrengen. Het is bijna allemaal een politiek spel en politieke belangen. Ze kijken vaak niet verder dan hun neus lang is. Ik beleef het helaas al 6 jaar mee...quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Komt natuurlijk mede doordat heel veel politici nooit wat anders zijn geweest dan politicus, en dus totaal geen idee hebben waar ze het over hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
What's new... wat weet een kabinet nu wat er op de werkvloer gebeurt of welke invloed bepaalde veranderingen met zich meebrengen. Het is bijna allemaal een politiek spel en politieke belangen. Ze kijken vaak niet verder dan hun neus lang is. Ik beleef het helaas al 6 jaar mee...
QFTquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat dat betreft is de politeik net het bedrijfsleven, hoe hoger in de hierarchie je komt, hoe minder kijk er is op de werkvloer, wat onuitvoerbare beslissingen in de hand werkt.
Een zelfde probleem onstaat nu rond het wel of niet aanschaffen van de JSF. Verscheidene politieke partijen zien het uitstellen van dat besluit als een bezuiniging.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor, niet alleen bij defensie maar in het algemeen. Vanochtend nog in de krant gelezen dat een aantal van de bezuinigingsvoorstellen voor het volgende kabinet al uitgevoerd worden door het huidige kabinet, waardoor de 18 miljard die ze toch al niet halen nog lastiger te halen wordt..
Ik vind het altijd wel interessant om jouw verhalen over de gevolgen van die bezuinigingen te lezen. In dat soort berichten zijn het toch altijd allerlei papieren maatregelen en soms lijkt het een heel simpel spelletje, hier een miljoentje minder en daar een kwart miljard wegstrepen en we komen er wel. Erg goed om te horen wat voor bizarre verhalen daar in de praktijk uitkomen.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:52 schreef Etcetera het volgende:
Anne Frank boom is omgewaaid in Amsterdam
Ja inderdaad. Hier binnen mijn bedrijf is het af en toe helemaal onbegrijpelijk, daar zijn mensen die van onderaf helemaal doorgegroeid zijn, maar zodra ze manager zijn, zijn ze spontaan vergeten hoe het er aan toe gaat op de werkvloerquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat dat betreft is de politeik net het bedrijfsleven, hoe hoger in de hierarchie je komt, hoe minder kijk er is op de werkvloer, wat onuitvoerbare beslissingen in de hand werkt.
Met het vervelende detail dat het alleen maar meer geld kost. En mensenlevens, met een beetje pech.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een zelfde probleem onstaat nu rond het wel of niet aanschaffen van de JSF. Verscheidene politieke partijen zien het uitstellen van dat besluit als een bezuiniging.
Ondertussen worden de F16's steeds ouder (de oudste is nu 32 jaar oud) en duurder om in de lucht te houden. Nog een jaar of 2 en de eerste F16 valt uit de lucht door ouderdom. En ik gok dat dan de partijen die nu tegen de aanschaf van de JSF zijn hard gaan schreeuwen dat Defensie haar zaken niet op orde heeft.![]()
Een zelfde probleem hebben we de afgelopen jaren gezien rond de YPR. Defensie riep al jaren dat er vervanging nodig was. Maar dat kost geld en de politiek hield dat dus tegen. De YPR's werden dus naar Afghanistan gestuurd. Maar, wat een verrassing, na een aantal doden/gewonden na een IED hit op een YPR mocht er versneld een vervangend voertuig aangekocht worden.
Als het kalf verdronken isquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:47 schreef Cobra4 het volgende:
Een zelfde probleem hebben we de afgelopen jaren gezien rond de YPR. Defensie riep al jaren dat er vervanging nodig was. Maar dat kost geld en de politiek hield dat dus tegen. De YPR's werden dus naar Afghanistan gestuurd. Maar, wat een verrassing, na een aantal doden/gewonden na een IED hit op een YPR mocht er versneld een vervangend voertuig aangekocht worden.
Het huidige kabinet wilde geen cent uitgeven aan Defensie. Want uitgaven aan een "oorlogs machine" kost zetels voor de midden/linkse partijen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach, dat is niet alleen bij defensie. Zorg, onderwijs, politie, allemaal roepen ze hetzelfde...quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:58 schreef Cobra4 het volgende:
Maar helaas luistert het Parlement nu ook al niet naar Defensie. De Leger staf geeft regelmatig aan dat de huidige missies te zwaar zijn voor een Defensie met het huidige materiaal en personeel.
Correct.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Met het vervelende detail dat het alleen maar meer geld kost. En mensenlevens, met een beetje pech.
Is het achterhuis veilig?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:52 schreef Etcetera het volgende:
Anne Frank boom is omgewaaid in Amsterdam
Shit. Wie heeft de boom verraden!?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is het 3 tot 4 jaar geweest. toen ging het mis
Nationale Stichting Bomenhaters.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit. Wie heeft de boom verraden!?
Ik denk het niet. MM en ik hebben de IKEA boot al zien varen voor de Anne Frank boom plat ging.quote:
Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:
Ben je bang dat de meeste oppassen al volgeboekt zijn?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
19, 20 en 21 augustus 2011.... Lowlands 2011![]()
Als het goed is, is Twan dan bij zn vader!! Dus ga ik weer mee... jippie. Als we oppas kunnen vinden voor Lennon!!
Volgeboekt niet zozeer, maar ze moeten wel willen. Het is nog een flinke belasting 3 dagen en 2 nachten een kind laten logeren. Mn ouders willen dat niet in ieder geval.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ben je bang dat de meeste oppassen al volgeboekt zijn?
Laat je je ouders toch gewoon je kind elke dag bij de Ikea dumpen, hebben ze hem alleen maar 2 nachten!quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgeboekt niet zozeer, maar ze moeten wel willen. Het is nog een flinke belasting 3 dagen en 2 nachten een kind laten logeren. Mn ouders willen dat niet in ieder geval.
Is ie zo lastig?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgeboekt niet zozeer, maar ze moeten wel willen. Het is nog een flinke belasting 3 dagen en 2 nachten een kind laten logeren. Mn ouders willen dat niet in ieder geval.
18 augustus in Amstelveen??quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:42 schreef iamredleader het volgende:
Tsjah, dan zul je een AKQ(SC)(OUD)Meet moeten organiseren, en dan "per ongeluk" Lennon vergeten bij iemand
Nee dat valt wel mee. Maar mn moeder vindt dat te druk... ze past door de week overdag op, ook 1 dag op mn neefjes en werkt daarnaast ook nog. 1 nachtje/dag vindt ze geen probleem, maar liever niet een heel weekend. Nou ja, in ieder geval heel duidelijk... en daar houden we ook gewoon rekening mee. Het is misschien ook wel afhankelijk van hoe het dan met mn oma gaat, die zorg heeft ze er momenteel ook bij... en dat gaat haar niet in de koude kleren zitten trouwens De ouders van Peace willen wel, maar die wonen 2,5 uur bij ons vandaan. Dat is reistechnisch een beetje lastig, maar daar moeten we evt. maar wat voor vinden...quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is ie zo lastig?
Ik ben vroeger vaker, met één of twee zusjes, een paar dagen bij opa en oma geweest en die vonden dat altijd heel leuk..
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Aangezien LL dan wel weer gelijk met de kermis hier valt wil ik Lennon wel een paar dagen in de draaimolen zetten hoor
dat is hij inderdaad.... de kroeg 's nachts.. hmm hij is dan 2,5 jaar, moet kunnen...quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef TradeMarkie het volgende:
's nachts de kroeg in natuurlijk, het is vast een enorme babe magnet
Cobra ligt te maffen, dus als plaatsvervanger neem ik zijn taak waar:quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb net 28,20 uitgegeven aan een shirt
Een kokosnoot-shirtquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:22 schreef Etcetera het volgende:
Oh en Hawaii Tim is terug van LL
Pics van mij kan nog niet, maar heb wel een pic van het shirt
[ afbeelding ]
Sorry PS, het worden audities.quote:
Je hoort nog van me...quote:shintalempers RT @MadMaster666 Wie wil met mij volgend jaar op #Lowlands het duo 'Die Vraag' vormen? Opgeschoren kapsel http://tl.gd/39moa1
about 11 hours ago via TwitBird in reply to MadMaster666
Dat moet wel een mooi shirt zijn...quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb net 28,20 uitgegeven aan een shirt
Welnee, een Ovide-shirtquote:
quote:
Ovide!quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:22 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt er aan wat je wilt weten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:28 schreef Etcetera het volgende:
Wie weet hier iets van uitkeringen trouwens?
Mijn ouders krijgen beiden een uitkering, en ik ga er vanuit dat ik eerst wel een tijdje eentje nodig ben voor ik werk heb. Als ik ook een uitkering krijg, heeft dat effect op die van m'n ouders?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wilt weten.
Zit wel dicht bij het vuur, maar weet er inhoudelijk niet veel van...
Ja, ik krijg er geenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:28 schreef Etcetera het volgende:
Wie weet hier iets van uitkeringen trouwens?
Pfff, dat heeft iets te maken met het al dan niet zijn van een 'economische eenheid' als ik het goed heb.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn ouders krijgen beiden een uitkering, en ik ga er vanuit dat ik eerst wel een tijdje eentje nodig ben voor ik werk heb. Als ik ook een uitkering krijg, heeft dat effect op die van m'n ouders?
Op wat voor uitkering denk je recht te hebben? Wellicht even bellen met het UWV? Of met de belastingdienst?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:03 schreef Etcetera het volgende:
Mijn ouders krijgen beiden een uitkering, en ik ga er vanuit dat ik eerst wel een tijdje eentje nodig ben voor ik werk heb. Als ik ook een uitkering krijg, heeft dat effect op die van m'n ouders?
Dat weet ik nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pfff, dat heeft iets te maken met het al dan niet zijn van een 'economische eenheid' als ik het goed heb.
De criteria daarvan ken ik niet zo goed, dus ik denk dat ik je daar niet bij kan helpen.
Ligt er misschien ook aan wat voor soort uitkeringen het zijn...
Ik vermoed, maar dat is een gok hoor, op een WIJ uitkering.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Op wat voor uitkering denk je recht te hebben? Wellicht even bellen met het UWV? Of met de belastingdienst?
Omdat je het zo vriendelijk vraagt...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat weet ik niet![]()
[..]
Ik vermoed, maar dat is een gok hoor, op een WIJ uitkering.
Maar het makkelijkste zal zijn om even langs te gaan denk ik. Alhoewel, makkelijk & UWVGaat niet snel samen
quote:Bent u werknemer of een zelfstandige zonder personeel? Bel dan UWV Telefoon Werknemers, 0900 - 92 94 (lokaal tarief).
UWV Telefoon Werknemers is bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur.
Om u sneller van dienst te kunnen zijn, vragen wij u om uw burgerservicenummer (voorheen sofinummer) in te toetsen.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagt...![]()
[..]
Verdorie, dat wilde ik zelf posten na het bijlezenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:22 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Het Dilbertprincipe: als je goed bent in je werk verdien je promotie. Dit proces gaat door tot je op een plek terecht komt waar je niet goed genoeg in bent voor promotie, waardoor elke positie wordt vervuld door mensen die eigenlijk waardeloos zijn in die functiequote:Op maandag 23 augustus 2010 13:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hier binnen mijn bedrijf is het af en toe helemaal onbegrijpelijk, daar zijn mensen die van onderaf helemaal doorgegroeid zijn, maar zodra ze manager zijn, zijn ze spontaan vergeten hoe het er aan toe gaat op de werkvloer.
M'n opa heeft daar ook een mooie uitleg voor; specifiek op de marine. De "bazen" aldaar zijn bij gebrek aan gewicht bovenin (het hoofd) komen bovendrijvenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het Dilbertprincipe: als je goed bent in je werk verdien je promotie. Dit proces gaat door tot je op een plek terecht komt waar je niet goed genoeg in bent voor promotie, waardoor elke positie wordt vervuld door mensen die eigenlijk waardeloos zijn in die functie
Ja zo kan je het ook zienquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het Dilbertprincipe: als je goed bent in je werk verdien je promotie. Dit proces gaat door tot je op een plek terecht komt waar je niet goed genoeg in bent voor promotie, waardoor elke positie wordt vervuld door mensen die eigenlijk waardeloos zijn in die functie
Ik vond het echt een topjaar! Zelden zoveel gelachen en slap aan t lullen geweest.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Verdorie, dat wilde ik zelf posten na het bijlezen
Ik ben inderdaad weer terug van Lowlands. Heb daar Nem en MaJo ook nog even gezien en gesproken (wat tof was), maar Mister MaJo of Peaceman niet. Onverwacht heel leuk (en misschien binnenkort in een theater bij jou in de buurt): Gili.
Verder nog wat bijzondere dingen gezien buiten het programma om. Na het concert van 30 seconds to Mars was er op een van de heuvels een kerel met een toiletrol die hij gebruikte om een deel van het publiek in te sluiten
. Mensen gingen staan en hielden het wc-papier vast. Toen de rol op was volgde applaus
Voor het optreden van Pablo weet ik veel in Juliet werd er muziek gedraaid. Bij het nummer Satisfaction sprong een kerel op het podium en begin een dansje te doen. Toen de beveilging zijn kant op ging sprong hij maar snel van het podium af. Even later kwam It's like that, waarbij een kerel uit het publiek begon te dansen (goed!) Na verloop van tijd was het echt een soort dance-off geworden waar het hele publiek naar stond te kijken in plaats van te zitten. En ook hier volgde applaus
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
Mn eerste werkdag zit erop... .ik ga Lennon ophalen bij kdv en dan naar huis![]()
Was er niet zoiets als dat je onder de 27 geen uitkering krijgt en dat je al het aangeboden werk moet accepteren?quote:
Nee, het WIJ traject houdt in dat je een uitkering krijgt maar er wel voor moet werkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Was er niet zoiets als dat je onder de 27 geen uitkering krijgt en dat je al het aangeboden werk moet accepteren?
Ik zit ook te wachten op een klokkenluider die deze misstanden aan de kaak stelt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Met het vervelende detail dat het alleen maar meer geld kost. En mensenlevens, met een beetje pech.
Eigenlijk: het Peterprincipe.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De YouTube advertenties voor filmpjes zijn niet of minder gebaseerd op wat je gedaan hebtquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je google aanleiding gegeven om daarmee te adverteren?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd lachen over om politici die 'xxx miljoen of x miljard' willen bezuinigen op 'de bureaucratie in den Haag'.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee, hoor dat gaat best snel. Ik vind het ook wel weer lekker om te werken hoor....quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alweer in je werkritme of duurt dat nog een week?
Daar had ik ook al gezocht, maar helaas.quote:
Ik welquote:
wat voor relais/ welk type?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag ben ik achter een relais voor m'n auto aangeweest, maar dat is door de 'normale' autohandel niet te krijgen en moet per se via de dealer, dus ik betaal de hoofdprijs
ik ook, moest een nieuwe snaar hebben voor mij platenspeler. Was best rap gevondenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Je zal waarschijnlijk ook al geGoogled hebben op dat onderdeel?
Heb op die manier ook oude onmderdelen van platenspelers e.d. gevonden...
Bij mij was het ook een snaar en een kop met naald...quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ook, moest een nieuwe snaar hebben voor mij platenspeler. Was best rap gevonden
Vette shitquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De dancebattle uit de Juliet van Lowlands is (deels) gefilmd door iemand uit het publiek
Wat gaaf zeg... ik heb net pas gekeken...quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De dancebattle uit de Juliet van Lowlands is (deels) gefilmd door iemand uit het publiek
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:44 schreef peaceman het volgende:
Heb je dat shirt nog gezien bij die gozer in een rolstoel? Stond op: Lopen is voor mietjes.
Ik lag helemaal dubbel!
Dat waren Irien en Zebazquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vond het echt een topjaar! Zelden zoveel gelachen en slap aan t lullen geweest.
Gemiddelde leeftijd was voor mijn gevoel wat hoger dit jaar en dat had absoluut geen negatieve invloed op de sfeer, eerder het tegendeel.
Majo heb ik wel gezien en nog een vriendin van haar en vriend, die beiden ook op Fok! actief zijn, maar waar ik de namen niet meer van weet.![]()
Wel ook nog een tijd met Tim Knol (ook user hier op Fok!) staan praten. Was gezellig!
Heb je dat shirt nog gezien bij die gozer in een rolstoel? Stond op: Lopen is voor mietjes.
Ik lag helemaal dubbel!
Die heb ik niet gezien, deze vier welquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
Op Lowlands trouwens dit filmpje gezien. Echt supervet gemaakt en dat moet echt HEEL veel verf hebben gekost
http://vimeo.com/13085676
Weltrusten dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Lees morgen de eventuele reakties wel, ik stort nu in...
Dat was erg leukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:07 schreef MadMaster het volgende:
Heeft één van de LL gangers hier Katzenjammer gezien? Zo ja, hoe was dat? Op TV was alleen een song buiten het optreden zelf van hen te zien...
quote:
Gaaf, echt LLquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tof, 4 maanden opgesloten zitten met een groep zwetende mijnwerkers.quote:SANTIAGO - Chili gaat de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA hulp vragen om 33 mijnwerkers in leven te houden. Dat heeft het plaatselijke ministerie van Gezondheid aangekondigd. De groep zit al sinds 5 augustus vast op 700 meter diepte.
Volgens de overheid zal het nog drie tot vier maanden duren voor de mijnwerkers kunnen worden gered. Volgens Chili zijn de omstandigheden vergelijkbaar met het leven aan boord van een onderzeeër of een ruimtestation. Daarom wordt de hulp van de Nasa ingeroepen. De prioriteit is om compacte voedselvoorraden tot bij de mijnwerkers te krijgen.
Naar omstandigheden goed
De mijnwerkers maken het naar omstandigheden goed. Ze gebruikten de lichten op hun helmen om video-opnamen van elkaar te kunnen maken. De mannen stonden zwetend en zonder bovenkleding op de beelden, maar verkeren gezien de omstandigheden in goede conditie. ,,We konden blijheid en hoop in hun ogen zien'', aldus president Sebastian Pinera. In veel steden vierden duizenden mensen het goede nieuws. Automobilisten uitten hun vreugde door te claxonneren.
Briefjes
Reddingswerkers zochten sinds 5 augustus tevergeefs naar de vermiste werknemers van de San Jose kopermijn bij de stad Copiapo in het noorden van Chili. Ze boorden naar open ruimten en vonden die ook. De arbeiders bevestigden briefjes aan de boor, waarin ze lieten weten dat ze allemaal in leven zijn.
Meer dan 32 graden Celsius
Via de geboorde, 8 centimeter brede leiding zijn plastic capsules met voedsel, drinken, communicatieapparatuur en camera's naar beneden gelaten. In het binnenste van de mijn bevinden zich watervoorraden en er is frisse lucht via ventilatieschachten. Wel is het in de ruimte waar de kompels zich bevinden meer dan 32 graden Celsius en zeer vochtig.
Vrij met Kerst?
De reddingsdiensten boren vanaf maandag in drie of vier maanden tijd de leiding uit tot een tunnel van 66 centimeter breed om de 33 één voor één naar boven te kunnen halen. In Chili werd al gespeculeerd over een mogelijke bevrijding van de mannen rond de kerstdagen.
De mijnwerkers beschikken overigens over behoorlijk wat bewegingsruimte. Een collega die niet vast kwam te zitten, zei maandag tegen journalisten dat 1,5 tot 1,8 kilometer gangenstelsel intact is gebleven. De mijnwerkers zouden beschikken over elektriciteit, die ze opwekken met behulp van vrachtwagenmotoren. Daardoor kunnen ze de ruimte zo nu en dan verlichten.
Liefdesbrief
Het eerste geschreven teken van leven dat zondag naar boven kwam was een liefdesbrief van een 63-jarige mijnwerker aan zijn vrouw. ,,Lieve Liliana, het gaat goed met me, godzijdank. Ik hoop hier snel uit te komen. Heb geduld en vertrouwen. Ik heb continu aan je gedacht'', schreef Mario Gomez. ,,Ik wist dat mijn man sterk was'', zei een opgeluchte Liliana Ramirez (51) nadat ze de brief had gelezen. (NOVUM/ANP)
quote:
Je rug?quote:
En ook een dooie bende.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:29 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zou niet met ze willen ruilen. Lijkt me een saaie boel daar beneden.
Yeah rightquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De wondere wereld van kinderen. Vanaf nu met uitslapen.
daar kan je de klok op gelijk zettenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yeah righteenmalig, vermoed ik
Het gaat niet om die mijnenvegers, het gaat om commerciële belangen. Ik zoek dan ook financiering voor mijn plan...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:42 schreef iamredleader het volgende:
Ze hoeven maar 1 nummer te bellen. 555-BRUCEWILLIS. En die boort dan wel een gat voor de mijners
Of je belt Chuck Norris. Die lost het ook opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:45 schreef TradeMarkie het volgende:
onder het motto waar een Willis is een weg?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heren, rustig aan alsutblieft. het is nog lang geen vrijdagmiddag
Als we in dit tempo doorzakken dan zitten we zo op -700 m
Welk plan is dat dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:50 schreef MadMaster het volgende:
Het gaat niet om die mijnenvegers, het gaat om commerciële belangen. Ik zoek dan ook financiering voor mijn plan...
Duct Tapequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zou Macgyver nog iets met Duckttape voor ze kunnen doen?
Mijn vrouwtje is trouwens ook ziek sinds vanochtend... Heb jij ook keelpijn?quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn vrouwtje is trouwens ook ziek sinds vanochtend... Heb jij ook keelpijn?
Peace vond het geloof ik niet leuk.... het was in ieder geval niet zijn muziek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:07 schreef MadMaster het volgende:
Heeft één van de LL gangers hier Katzenjammer gezien? Zo ja, hoe was dat? Op TV was alleen een song buiten het optreden zelf van hen te zien...
Mogguh Diaan.quote:
Sorry dat ik mijn vrouw liefkozend vrouwtje noemquote:
Moggequote:
Zal ik doorgevenquote:maar wel beterschap voor je vrouw!!
Oh da's ook vervelend, alleen aan één kant... Jij ook beterschap! Zal wel weer heersen dan ofzo...quote:Ik heb sinds zondag ook een beetje keelpijn, maar aalleen links.
quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:24 schreef MadMaster het volgende:
Als ik Reinout Oerlemans of John de Mol zou zijn, had ik meteen een ploeg naar Chili gestuurd en had ik in ruil voor de exclusieve rechten een opgraaf actie gestart. Programmatitel zou dan 'Can You Dig It?' worden...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb sinds zondag ook een beetje keelpijn, maar aalleen links.
Dan is de stand nu 1-1...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace vond het geloof ik niet leuk.... het was in ieder geval niet zijn muziek.
OK, maar is dat dan keelpijn?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind vrouwtje niet liefkozend klinken, meer kleinerend....
MM ja, als ik slik, doet het pijn in gebied van lymfeklieren. Ach, ik heb het wel vaker. Gaat wel weer over.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar is dat dan keelpijn?
Je keel zit toch in het midden?
quote:Wat is keelpijn?
Keelpijn komt meestal door een ontsteking van het keelslijmvlies. De pijn kan ook naar uw hals en oren trekken. Keelpijn gaat vaak samen met verkoudheid.
Wat zijn de verschijnselen?
De een heeft last van een licht branderig gevoel, de ander heeft heftige pijn in de keel. Door de keelpijn of door zwelling van het slijmvlies in de keel ontstaan slikklachten. Het keelslijmvlies en uw keelamandelen kunnen rood worden en opzwellen. Achter in de keel ziet u soms witte stippen of dik, taai slijm. Vaak zijn de klieren in uw hals opgezet en gevoelig. Bij keelpijn kunt u ook koorts hebben.
Nou dat is het nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind vrouwtje niet liefkozend klinken, meer kleinerend....
Gelukkig dan maar. Peace hoeft het niet tegen of over me te zeggen... ik vind collegaatje ook zo verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou dat is het niet. En zo vat zij het ook niet op
.
Hoiquote:
Het kan handig zijn: als iemand het heeft over huisgenootje ga ik er van uit dat het over een vrouw gaat, bij huisgenoot over een manquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar. Peace hoeft het niet tegen of over me te zeggen... ik vind collegaatje ook zo verschrikkelijk.
Etc.
Tja, dat heb ik nooit meegemaakt....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan handig zijn: als iemand het heeft over huisgenootje ga ik er van uit dat het over een vrouw gaat, bij huisgenoot over een man
Ja, het begon gister met keelpijn. Nu is m'n keel dik en slikken gaat moeilijk. Plus hoofdpijn, pijn in m'n nek, verstopte neus en pijn op de plek waar die bijholtes zitten in je hoofd. 't Heerst dan denk ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn vrouwtje is trouwens ook ziek sinds vanochtend... Heb jij ook keelpijn?
Collegaatje is ook verschrikkelijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar. Peace hoeft het niet tegen of over me te zeggen... ik vind collegaatje ook zo verschrikkelijk.
Etc.
Hmm vervelendquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, het begon gister met keelpijn. Nu is m'n keel dik en slikken gaat moeilijk. Plus hoofdpijn, pijn in m'n nek, verstopte neus en pijn op de plek waar die bijholtes zitten in je hoofd. 't Heerst dan denk ik.Ik heb ook spierpijn, maar dat komt denk ik eerder door alles wat ik gister in het huishouden heb gedaan.
![]()
Ik ga even een heel warme douche proberen. Had Sven beloofd z'n pak op te halen en eigenlijk wil ik dat nog wel doen. Hij had gezegd dat hij het donderdagavond wel zou doen, maar dat duurt nog best lang.
I second that. Maar als ze er zelf niet zoveel problemen mee heeft, prima toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:12 schreef Soempie het volgende:
Vrouwtje klinkt echt heel denigrerend.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I second that. Maar als ze er zelf niet zoveel problemen mee heeft, prima toch?
Ook als ik tegelijk haar mannetje ben?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:12 schreef Soempie het volgende:
Dat zou ik alleen tegen een kind zeggen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook als ik tegelijk haar mannetje ben?
Ja, dat woord zocht ik..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:12 schreef Soempie het volgende:
Dat is jochiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zou ik alleen tegen een kind zeggen.
Die heet al Lange Jaap.quote:En trouwens, lijkt er net op of ze het dan over je geslachtsdeel heeft. Niet dat ik geslachtsdelen namen ga geven, maar dat is dan wel waar ik aan denk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |