Lekker dan, zo'n stelling poneren en dan snel de pleiterik maken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Avonden to ziens, ik ga maffen
En TM, ik heb zo het vermoeden dat de inkomenseis voor de AKQ SC een vrij groot bereik zal hebben
Eventuele gegadigden hier zijn ook welkom.quote:Wie wil met mij volgend jaar op #Lowlands het duo 'Die Vraag' vormen? Opgeschoren kapsel verplicht! Ik wacht op 'Die Antwoord'... #LL2010
tja als dat opgeschoren kapsel geen must was... had je mij meegehadquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb op Twitter een oproepje geplaatst na het zien van 'Die Antwoord' op TV bij Lowlands zojuist:
[..]
Eventuele gegadigden hier zijn ook welkom.
Dus kan je brullen (bij voorkeur in een willekeurig Zuid Afrikaans dialect) en heb je nog een kek trainingspakje in je kast hangen, meld je dan per PM bij mij en we gaan het maken. Ik voorspel je een rijke toekomst...
We kunnen een deels 'kaal' pruikje doen...quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
tja als dat opgeschoren kapsel geen must was... had je mij meegehad
dan doe ik meequote:Op maandag 23 augustus 2010 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We kunnen een deels 'kaal' pruikje doen...
Stond er een witte tent?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ben er trouwens vrij zeker van dat er een heftige misdaad heeft plaats gevonden in het Vondelpark vanavond. Fietste er twee keer doorheen en vet veel politie enzo, bij één plek.
Ik ken een ander idee: een cabaretvoorstelling op touw zetten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb op Twitter een oproepje geplaatst na het zien van 'Die Antwoord' op TV bij Lowlands zojuist:
[..]
Eventuele gegadigden hier zijn ook welkom.
Dus kan je brullen (bij voorkeur in een willekeurig Zuid Afrikaans dialect) en heb je nog een kek trainingspakje in je kast hangen, meld je dan per PM bij mij en we gaan het maken. Ik voorspel je een rijke toekomst...
Ja, lekker vroeg op. Zo het hele huis schoonmaken en dan een middag voor mezelf.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:10 schreef Soempie het volgende:
Het is Sven z'n eerste werkdag voor een nieuwe baas. Drie kwartier van te voren stond hij al klaar in z'n nette pak en was hij door het huis aan het drentelen, wachtend op de taxi. Net een klein jongetje, voor het eerst naar school.
Ja, kon niet meer slapen... ben nog wel moe..straks nog maar even slapen..quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, kon niet meer slapen... ben nog wel moe..straks nog maar even slapen..
Leuk gehad op LL?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, kon niet meer slapen... ben nog wel moe..straks nog maar even slapen..
quote:
quote:
Behalve als je eerst de kinderen naar school/kdv moet brengen en op de fiets zou moeten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Heerlijk, van dat kloteweer op je eerste werkmaandag na de vakantie
Nee, dat lees je verkeerd... je moet er gewoon voor zorgen dat je een auto tot je beschikking hebt. Dan is de regen geen probleem. Trouwens, er waren er ook nog heel wat met de fiets...quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:17 schreef TradeMarkie het volgende:
En weer een verkapt advies van een moeder om niet aan kinderen te beginnen
Smeerlapquote:
Had jij dat nog nodig dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:17 schreef TradeMarkie het volgende:
En weer een verkapt advies van een moeder om niet aan kinderen te beginnen
Ik ben ook blij met mijn auto, maar dan moet ie het wel gewoon doen....quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:25 schreef TradeMarkie het volgende:
regenpakken zijn idd niet ideaal, ik ben ook erg blij met m'n auto
Dat mag niet eens, staan boetes opquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:14 schreef iamredleader het volgende:
Hier viel vanochtend echt een plens waterUtrecht was een zwembad, en de busschauffeur vond het wel leuk om met een echte noodvaart zo dicht mogelijk langs de stoeprand te rijden, lekker plassen opzij schuiven
ik geloof dat de voetgangers en fietsers het niet konden waarderen
Mjah, er ligt een wereld van verschil tussen "mogen" en "toch doen"quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:40 schreef Etcetera het volgende:
Dat mag niet eens, staan boetes op
Mogguh
Als een bus mij dat zou flikken zou ik gaan klagen bij de maatschappij denk ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, er ligt een wereld van verschil tussen "mogen" en "toch doen"
zo, da's mooi kut Cobra. Na Sail was het geld op?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
En lang leve de bezuinigingen.![]()
Ik krijg net te horen dat mijn reis met de Urania niet doorgaat.![]()
Ik was zo naïef te denken dat mensen dat per ongeluk doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als een bus mij dat zou flikken zou ik gaan klagen bij de maatschappij denk ik
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was zo naïef te denken dat mensen dat per ongeluk doen.
Omdat ik lekker snel in slaap ben gevallen en de hele nacht door heb geslapen en weer eens meer dan 8 uur in een nacht heb gehadquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel "pics?" geroepen
Maar waarom dan de?
Ideaal juist, hoef je geen emmer water mee te zeulen!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:27 schreef Soempie het volgende:
En ik wilde de ramen lappen, maar met dit weer heeft het niet zoveel zin.
Maar dan blijf ik aan de gang met de trekker.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Ideaal juist, hoef je geen emmer water mee te zeulen!
Ik dacht dat jij daar wel van hield?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dan blijf ik aan de gang met de trekker.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
En lang leve de bezuinigingen.![]()
Ik krijg net te horen dat mijn reis met de Urania niet doorgaat.![]()
Zo wat een activiteit...quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:25 schreef Soempie het volgende:
Zo, gestreken, de stofzuiger door het huis gehaald, was gedaan, kattenbakken verschoond, katten eten gegeven, alle vloeren gedweild, afwasautomaat leeggehaald en gevuld en de wc schoongemaakt.[/iamredleadermodus]
Natuurlijk, ik ben weer onlinequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:40 schreef Soempie het volgende:
Niveau poep-en-pies-grappen is nu al bereikt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:25 schreef Soempie het volgende:
Zo, gestreken, de stofzuiger door het huis gehaald, was gedaan, kattenbakken verschoond, katten eten gegeven, alle vloeren gedweild, afwasautomaat leeggehaald en gevuld en de wc schoongemaakt.[/[b]iamredleadermodus[/b]]
En blij dat Soempie dat allemaal voor je heeft gedaan?quote:
Ik begreep dat KLB weer open is?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:04 schreef Etcetera het volgende:
Als een bus mij dat zou flikken zou ik gaan klagen bij de maatschappij denk ik
Dat en meerquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:45 schreef Bart het volgende:
En blij dat Soempie dat allemaal voor je heeft gedaan?
Wat nou stiekemquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Met de auto heb ik dat 1x gedaan, je voelt je wel schuldig, maar het is stiekem wel tof
Oh ze heeft ook nog gesopt?quote:
Ja, da's niet zo tof neequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:50 schreef TradeMarkie het volgende:
@red, ik deed het juist toen er iemand naast stond
Nee. Ik moest lachen omdat het een iamredleadermodus wasquote:
Ik deed gisteravond dus ook aan IARL-modus?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee. Ik moest lachen omdat het een iamredleadermodus wasnet als tussen 21:00 en 22:00 naar bed gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |