zo, da's mooi kut Cobra. Na Sail was het geld op?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
En lang leve de bezuinigingen.
Ik krijg net te horen dat mijn reis met de Urania niet doorgaat.

Ik was zo naïef te denken dat mensen dat per ongeluk doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als een bus mij dat zou flikken zou ik gaan klagen bij de maatschappij denk ik

quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was zo naïef te denken dat mensen dat per ongeluk doen.
 Het zal vast wel een keer per ongeluk gebeuren, maar dan kun je nog wel gaan klagen natuurlijk
 Het zal vast wel een keer per ongeluk gebeuren, maar dan kun je nog wel gaan klagen natuurlijk  

[/iamredleadermodus]
 [/iamredleadermodus]

Omdat ik lekker snel in slaap ben gevallen en de hele nacht door heb geslapen en weer eens meer dan 8 uur in een nacht heb gehadquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel "pics?" geroepen
Maar waarom dan de?
 .
.

Ideaal juist, hoef je geen emmer water mee te zeulen!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:27 schreef Soempie het volgende:
En ik wilde de ramen lappen, maar met dit weer heeft het niet zoveel zin.

Maar dan blijf ik aan de gang met de trekker.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Ideaal juist, hoef je geen emmer water mee te zeulen!

Ik dacht dat jij daar wel van hield?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dan blijf ik aan de gang met de trekker.

quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
En lang leve de bezuinigingen.
Ik krijg net te horen dat mijn reis met de Urania niet doorgaat.
 wat een domper zeg.... balen!!
  wat een domper zeg.... balen!!

Zo wat een activiteit...quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:25 schreef Soempie het volgende:
Zo, gestreken, de stofzuiger door het huis gehaald, was gedaan, kattenbakken verschoond, katten eten gegeven, alle vloeren gedweild, afwasautomaat leeggehaald en gevuld en de wc schoongemaakt.[/iamredleadermodus]
 kun je ook bij mij langs komen??
  kun je ook bij mij langs komen??

Natuurlijk, ik ben weer onlinequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:40 schreef Soempie het volgende:
Niveau poep-en-pies-grappen is nu al bereikt.
 .
.

quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:25 schreef Soempie het volgende:
Zo, gestreken, de stofzuiger door het huis gehaald, was gedaan, kattenbakken verschoond, katten eten gegeven, alle vloeren gedweild, afwasautomaat leeggehaald en gevuld en de wc schoongemaakt.[/[b]iamredleadermodus[/b]]

En blij dat Soempie dat allemaal voor je heeft gedaan?quote:

Ik begreep dat KLB weer open is?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:04 schreef Etcetera het volgende:
Als een bus mij dat zou flikken zou ik gaan klagen bij de maatschappij denk ik

Dat en meerquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:45 schreef Bart het volgende:
En blij dat Soempie dat allemaal voor je heeft gedaan?

Wat nou stiekemquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Met de auto heb ik dat 1x gedaan, je voelt je wel schuldig, maar het is stiekem wel tof
 ik ga uit m'n weg om een extra plas te kunnen doorrijden met de auto
  ik ga uit m'n weg om een extra plas te kunnen doorrijden met de auto   alleen kijk ik wel dat er geen voetgangers of fietsers langsrijden
  alleen kijk ik wel dat er geen voetgangers of fietsers langsrijden   

Oh ze heeft ook nog gesopt?quote:

Ja, da's niet zo tof neequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:50 schreef TradeMarkie het volgende:
@red, ik deed het juist toen er iemand naast stond

Nee. Ik moest lachen omdat het een iamredleadermodus wasquote:
 net als tussen 21:00 en 22:00 naar bed gaan
  net als tussen 21:00 en 22:00 naar bed gaan   

Ik deed gisteravond dus ook aan IARL-modus?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee. Ik moest lachen omdat het een iamredleadermodus wasnet als tussen 21:00 en 22:00 naar bed gaan

Alleen als je dan ook tussen 21:00 en 22:00 hier post dat je naar bed gaatquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:58 schreef Bart het volgende:
Ik deed gisteravond dus ook aan IARL-modus?

Oh, dat deed ik niet, maar ik ging wel om 21.20 naar bedquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Alleen als je dan ook tussen 21:00 en 22:00 hier post dat je naar bed gaat
 .
.

En dat zonder mijn aanwezigheid.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:40 schreef Soempie het volgende:
Niveau poep-en-pies-grappen is nu al bereikt.

Misschien moet je even langs de opticien?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat zonder mijn aanwezigheid.
Laat me raden. Bart was online?

quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zo, da's mooi kut Cobra. Na Sail was het geld op?
 Defensie mag uit eigen zak nu ook het herstel van het materieel wat uit Uruzgan terugkomt betalen.
 Defensie mag uit eigen zak nu ook het herstel van het materieel wat uit Uruzgan terugkomt betalen.  

.
. 

Die is aan het terug en op de oudere posts reagerenquote:

Zeker weten.quote:

Oh, dan zou ie nog moeten reageren op mijn eerdere vraag of ie 4 op een rij heeft!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die is aan het terug en op de oudere posts reageren

Dat is wel triest inderdaad, inmiddels kunnen ze zowat beter defensie helemaal afschaffen. Niet dat dat verstandig is, maar het halve werk dat je er nu maar van kan maken is het ook niet...quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Defensie mag uit eigen zak nu ook het herstel van het materieel wat uit Uruzgan terugkomt betalen.
Defensie moest eerst eigen materieel verkopen om de missie te kunnen betalen, nu moet er weer geld vrijkomen om dat materieel te repareren.
Dat krijg je als het parlement Defensie op een missie stuurt terwijl het budget op vredes niveau blijft.

Een Lan-Macht kost Defensie niet echt veel geld. Ik denk dat de volgende wel door zal gaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:39 schreef Etcetera het volgende:
Hmm als ik dat zo hoor, C4, vermoed ik dat een 2de Lan-Macht volgend jaar ook niet zal gebeuren
Puur eigenbelang, weet ik wel, maar ik zou het zonde vinden

Dank je wel Etcie.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die is aan het terug en op de oudere posts reageren

Wanneer reageer je dan op mijn oudere posts?quote:

Ja ik vind het gewoon raar, dan vraag je iets maar krijg je geen antwoord.quote:

Ja, dat is ook niet netjes van Cobra.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik vind het gewoon raar, dan vraag je iets maar krijg je geen antwoord.

Ja ik ga vandaag ook niet naar buiten tenzij het noodzakelijk isquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:51 schreef Soempie het volgende:
't Is echt heerlijk weer om binnen te zitten.
 .
.

Ik denk dat dat nog wel eens tegen kon vallen eerlijk gezegd. Uiteraard zal het in verhouding met reparaties van materieel peanuts zijn, maar het is wel een extra uitgave. De spullen die wij geleend hebben voor Campzone, dus tenten, tafels, stoelen, lampen, moest al een beetje 'hush hush' worden gehouden omdat het anders niet te verantwoorden wasquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een Lan-Macht kost Defensie niet echt veel geld. Ik denk dat de volgende wel door zal gaan.

Als het expres is niet nee. Nu weet ik niet hoe hij opgevoed is, maar mij is wat anders geleerd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet netjes van Cobra.

De kosten mbt Lan-macht komen uit het werving budget, Daar zit wel een beetje rek in.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel eens tegen kon vallen eerlijk gezegd. Uiteraard zal het in verhouding met reparaties van materieel peanuts zijn, maar het is wel een extra uitgave. De spullen die wij geleend hebben voor Campzone, dus tenten, tafels, stoelen, lampen, moest al een beetje 'hush hush' worden gehouden omdat het anders niet te verantwoorden was

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |