Vette shitquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De dancebattle uit de Juliet van Lowlands is (deels) gefilmd door iemand uit het publiek
Wat gaaf zeg... ik heb net pas gekeken...quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De dancebattle uit de Juliet van Lowlands is (deels) gefilmd door iemand uit het publiek
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:44 schreef peaceman het volgende:
Heb je dat shirt nog gezien bij die gozer in een rolstoel? Stond op: Lopen is voor mietjes.
Ik lag helemaal dubbel!
Dat waren Irien en Zebazquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vond het echt een topjaar! Zelden zoveel gelachen en slap aan t lullen geweest.
Gemiddelde leeftijd was voor mijn gevoel wat hoger dit jaar en dat had absoluut geen negatieve invloed op de sfeer, eerder het tegendeel.
Majo heb ik wel gezien en nog een vriendin van haar en vriend, die beiden ook op Fok! actief zijn, maar waar ik de namen niet meer van weet.![]()
Wel ook nog een tijd met Tim Knol (ook user hier op Fok!) staan praten. Was gezellig!
Heb je dat shirt nog gezien bij die gozer in een rolstoel? Stond op: Lopen is voor mietjes.
Ik lag helemaal dubbel!
Die heb ik niet gezien, deze vier welquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
Op Lowlands trouwens dit filmpje gezien. Echt supervet gemaakt en dat moet echt HEEL veel verf hebben gekost
http://vimeo.com/13085676
Weltrusten dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Lees morgen de eventuele reakties wel, ik stort nu in...
Dat was erg leukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:07 schreef MadMaster het volgende:
Heeft één van de LL gangers hier Katzenjammer gezien? Zo ja, hoe was dat? Op TV was alleen een song buiten het optreden zelf van hen te zien...
quote:
Gaaf, echt LLquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tof, 4 maanden opgesloten zitten met een groep zwetende mijnwerkers.quote:SANTIAGO - Chili gaat de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA hulp vragen om 33 mijnwerkers in leven te houden. Dat heeft het plaatselijke ministerie van Gezondheid aangekondigd. De groep zit al sinds 5 augustus vast op 700 meter diepte.
Volgens de overheid zal het nog drie tot vier maanden duren voor de mijnwerkers kunnen worden gered. Volgens Chili zijn de omstandigheden vergelijkbaar met het leven aan boord van een onderzeeër of een ruimtestation. Daarom wordt de hulp van de Nasa ingeroepen. De prioriteit is om compacte voedselvoorraden tot bij de mijnwerkers te krijgen.
Naar omstandigheden goed
De mijnwerkers maken het naar omstandigheden goed. Ze gebruikten de lichten op hun helmen om video-opnamen van elkaar te kunnen maken. De mannen stonden zwetend en zonder bovenkleding op de beelden, maar verkeren gezien de omstandigheden in goede conditie. ,,We konden blijheid en hoop in hun ogen zien'', aldus president Sebastian Pinera. In veel steden vierden duizenden mensen het goede nieuws. Automobilisten uitten hun vreugde door te claxonneren.
Briefjes
Reddingswerkers zochten sinds 5 augustus tevergeefs naar de vermiste werknemers van de San Jose kopermijn bij de stad Copiapo in het noorden van Chili. Ze boorden naar open ruimten en vonden die ook. De arbeiders bevestigden briefjes aan de boor, waarin ze lieten weten dat ze allemaal in leven zijn.
Meer dan 32 graden Celsius
Via de geboorde, 8 centimeter brede leiding zijn plastic capsules met voedsel, drinken, communicatieapparatuur en camera's naar beneden gelaten. In het binnenste van de mijn bevinden zich watervoorraden en er is frisse lucht via ventilatieschachten. Wel is het in de ruimte waar de kompels zich bevinden meer dan 32 graden Celsius en zeer vochtig.
Vrij met Kerst?
De reddingsdiensten boren vanaf maandag in drie of vier maanden tijd de leiding uit tot een tunnel van 66 centimeter breed om de 33 één voor één naar boven te kunnen halen. In Chili werd al gespeculeerd over een mogelijke bevrijding van de mannen rond de kerstdagen.
De mijnwerkers beschikken overigens over behoorlijk wat bewegingsruimte. Een collega die niet vast kwam te zitten, zei maandag tegen journalisten dat 1,5 tot 1,8 kilometer gangenstelsel intact is gebleven. De mijnwerkers zouden beschikken over elektriciteit, die ze opwekken met behulp van vrachtwagenmotoren. Daardoor kunnen ze de ruimte zo nu en dan verlichten.
Liefdesbrief
Het eerste geschreven teken van leven dat zondag naar boven kwam was een liefdesbrief van een 63-jarige mijnwerker aan zijn vrouw. ,,Lieve Liliana, het gaat goed met me, godzijdank. Ik hoop hier snel uit te komen. Heb geduld en vertrouwen. Ik heb continu aan je gedacht'', schreef Mario Gomez. ,,Ik wist dat mijn man sterk was'', zei een opgeluchte Liliana Ramirez (51) nadat ze de brief had gelezen. (NOVUM/ANP)
quote:
Je rug?quote:
En ook een dooie bende.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:29 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zou niet met ze willen ruilen. Lijkt me een saaie boel daar beneden.
Yeah rightquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De wondere wereld van kinderen. Vanaf nu met uitslapen.
daar kan je de klok op gelijk zettenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yeah righteenmalig, vermoed ik
Het gaat niet om die mijnenvegers, het gaat om commerciële belangen. Ik zoek dan ook financiering voor mijn plan...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:42 schreef iamredleader het volgende:
Ze hoeven maar 1 nummer te bellen. 555-BRUCEWILLIS. En die boort dan wel een gat voor de mijners
Of je belt Chuck Norris. Die lost het ook opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:45 schreef TradeMarkie het volgende:
onder het motto waar een Willis is een weg?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heren, rustig aan alsutblieft. het is nog lang geen vrijdagmiddag
Als we in dit tempo doorzakken dan zitten we zo op -700 m
Welk plan is dat dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:50 schreef MadMaster het volgende:
Het gaat niet om die mijnenvegers, het gaat om commerciële belangen. Ik zoek dan ook financiering voor mijn plan...
Duct Tapequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zou Macgyver nog iets met Duckttape voor ze kunnen doen?
Mijn vrouwtje is trouwens ook ziek sinds vanochtend... Heb jij ook keelpijn?quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn vrouwtje is trouwens ook ziek sinds vanochtend... Heb jij ook keelpijn?
Peace vond het geloof ik niet leuk.... het was in ieder geval niet zijn muziek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:07 schreef MadMaster het volgende:
Heeft één van de LL gangers hier Katzenjammer gezien? Zo ja, hoe was dat? Op TV was alleen een song buiten het optreden zelf van hen te zien...
Mogguh Diaan.quote:
Sorry dat ik mijn vrouw liefkozend vrouwtje noemquote:
Moggequote:
Zal ik doorgevenquote:maar wel beterschap voor je vrouw!!
Oh da's ook vervelend, alleen aan één kant... Jij ook beterschap! Zal wel weer heersen dan ofzo...quote:Ik heb sinds zondag ook een beetje keelpijn, maar aalleen links.
quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:24 schreef MadMaster het volgende:
Als ik Reinout Oerlemans of John de Mol zou zijn, had ik meteen een ploeg naar Chili gestuurd en had ik in ruil voor de exclusieve rechten een opgraaf actie gestart. Programmatitel zou dan 'Can You Dig It?' worden...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb sinds zondag ook een beetje keelpijn, maar aalleen links.
Dan is de stand nu 1-1...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace vond het geloof ik niet leuk.... het was in ieder geval niet zijn muziek.
OK, maar is dat dan keelpijn?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind vrouwtje niet liefkozend klinken, meer kleinerend....
MM ja, als ik slik, doet het pijn in gebied van lymfeklieren. Ach, ik heb het wel vaker. Gaat wel weer over.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar is dat dan keelpijn?
Je keel zit toch in het midden?
quote:Wat is keelpijn?
Keelpijn komt meestal door een ontsteking van het keelslijmvlies. De pijn kan ook naar uw hals en oren trekken. Keelpijn gaat vaak samen met verkoudheid.
Wat zijn de verschijnselen?
De een heeft last van een licht branderig gevoel, de ander heeft heftige pijn in de keel. Door de keelpijn of door zwelling van het slijmvlies in de keel ontstaan slikklachten. Het keelslijmvlies en uw keelamandelen kunnen rood worden en opzwellen. Achter in de keel ziet u soms witte stippen of dik, taai slijm. Vaak zijn de klieren in uw hals opgezet en gevoelig. Bij keelpijn kunt u ook koorts hebben.
Nou dat is het nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind vrouwtje niet liefkozend klinken, meer kleinerend....
Gelukkig dan maar. Peace hoeft het niet tegen of over me te zeggen... ik vind collegaatje ook zo verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou dat is het niet. En zo vat zij het ook niet op
.
Hoiquote:
Het kan handig zijn: als iemand het heeft over huisgenootje ga ik er van uit dat het over een vrouw gaat, bij huisgenoot over een manquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar. Peace hoeft het niet tegen of over me te zeggen... ik vind collegaatje ook zo verschrikkelijk.
Etc.
Tja, dat heb ik nooit meegemaakt....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan handig zijn: als iemand het heeft over huisgenootje ga ik er van uit dat het over een vrouw gaat, bij huisgenoot over een man
Ja, het begon gister met keelpijn. Nu is m'n keel dik en slikken gaat moeilijk. Plus hoofdpijn, pijn in m'n nek, verstopte neus en pijn op de plek waar die bijholtes zitten in je hoofd. 't Heerst dan denk ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn vrouwtje is trouwens ook ziek sinds vanochtend... Heb jij ook keelpijn?
Collegaatje is ook verschrikkelijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar. Peace hoeft het niet tegen of over me te zeggen... ik vind collegaatje ook zo verschrikkelijk.
Etc.
Hmm vervelendquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, het begon gister met keelpijn. Nu is m'n keel dik en slikken gaat moeilijk. Plus hoofdpijn, pijn in m'n nek, verstopte neus en pijn op de plek waar die bijholtes zitten in je hoofd. 't Heerst dan denk ik.Ik heb ook spierpijn, maar dat komt denk ik eerder door alles wat ik gister in het huishouden heb gedaan.
![]()
Ik ga even een heel warme douche proberen. Had Sven beloofd z'n pak op te halen en eigenlijk wil ik dat nog wel doen. Hij had gezegd dat hij het donderdagavond wel zou doen, maar dat duurt nog best lang.
I second that. Maar als ze er zelf niet zoveel problemen mee heeft, prima toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:12 schreef Soempie het volgende:
Vrouwtje klinkt echt heel denigrerend.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I second that. Maar als ze er zelf niet zoveel problemen mee heeft, prima toch?
Ook als ik tegelijk haar mannetje ben?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:12 schreef Soempie het volgende:
Dat zou ik alleen tegen een kind zeggen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook als ik tegelijk haar mannetje ben?
Ja, dat woord zocht ik..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:12 schreef Soempie het volgende:
Dat is jochiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zou ik alleen tegen een kind zeggen.
Die heet al Lange Jaap.quote:En trouwens, lijkt er net op of ze het dan over je geslachtsdeel heeft. Niet dat ik geslachtsdelen namen ga geven, maar dat is dan wel waar ik aan denk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |