Nee tochquote:
Ben in een ver verleden heel even in de Atak geweest. Een vriendin moest daar iets aan iemand geven of zo. Donker hol, toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:42 schreef peaceman het volgende:
Haha.. 2 leuke optredens in de maand oktober in Atak, daar schrik je toch van...
En de reiskosten en drankjes ook?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Toegang is maar 14 Euro, die betaal ik wel voor je...
Dat was de oude Atak. Beroerd geluid daar ook, maar de nieuwe Atak is mooi en uitstekend geluid.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben in een ver verleden heel even in de Atak geweest. Een vriendin moest daar iets aan iemand geven of zo. Donker hol, toch?
Schrikken is misschien wat sterk ja maar 1 pakje boter + 200 gram suiker is toch best pittigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze willen je nu al wegpesten?![]()
[..]
Ik schrik daar niet van. (Al zou ik dat misschien wel moeten doen.)
Arretjescake is ook heerlijk. Heb ik ook eens zelf gemaakt, maar met volkoren koekjes. Dat is machtig!
Ja, echt wel....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je raakt er alleen zo snel vol van he
Bij mij is het nu zo dat ik niet meer alles kan eten wat ik wil. Ik krijg een vetlaag op mijn buik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
Schrikken is misschien wat sterk ja maar 1 pakje boter + 200 gram suiker is toch best pittig
Ik kan je vertellen dat een vriendin van me zojuist klaar is met haar co-schappen(24!) en ik zou me geen illusies makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij mij is het nu zo dat ik niet meer alles kan eten wat ik wil. Ik krijg een vetlaag op mijn buik.
Maar ik wil niet zo iemand worden die calorieën gaat tellen.
Ik hoop door de co-schappen genoeg beweging te krijgen.
Nee, niet moddervet. Maar je moet niet denken dat je veel tijd hebt om gezond te eten, heb ik van haar begrepenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:02 schreef wyccie het volgende:
Is ze moddervet geworden dan?
Ik had voor die hotcakes het eiwit met de hand stijfgeslagen: blaar op mijn duim.
Op festivals eet je meestal ook niet zo gezond, maar goed dat is maar voor een paar dagen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, niet moddervet. Maar je moet niet denken dat je veel tijd hebt om gezond te eten, heb ik van haar begrepen
Het viel deze keer mee. Heb ook niet zoveel gegeten. Ik denk dat het bier slechter voor me was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op festivals eet je meestal ook niet zo gezond, maar goed dat is maar voor een paar dagen.
Ik vermoed dat een bos rozen meer kostquote:
quote:
Ik heb geleefd op bier, pizza, wraps met kip, hamburgers en de brazilaanse sapjes. Dat laatste is dan wel gezond.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het viel deze keer mee. Heb ook niet zoveel gegeten. Ik denk dat het bier slechter voor me was.
Yups helemaal waar. Sowieso kun je prima en gevarieerd eten.quote:Op LL heb je zoals je weet trouwens ook nog een enorme selectie en KUN je behoorlijk gezonderig eten.
Ik lees hier anders vaak genoeg over je bezoeken aan de snektent...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op festivals eet je meestal ook niet zo gezond, maar goed dat is maar voor een paar dagen.
Ga je nu al oneerbare voorstellen doen?quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vermoed dat een bos rozen meer kost
Diaan houdt van patat...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees hier anders vaak genoeg over je bezoeken aan de snektent...
Tuurlijk, ik doe het niet voor niets...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga je nu al oneerbare voorstellen doen?
Nee, dan moet ik ook nog naar de winkel en ik ben van nature lui...dus...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan haal jij een rucolasaladetje met zonnebloempitten en feta?
Als je al überhaupt kan eten. Ik kreeg de tip om boterhammen in mijn doktersjas te stoppen. Dan heb je ze in ieder geval bij je, mocht je 5 minuten niks te doen hebben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, niet moddervet. Maar je moet niet denken dat je veel tijd hebt om gezond te eten, heb ik van haar begrepen
Ik kan het altijd proberen, hè.quote:
Hij doet gezellig mee... en idd ik vind patat erg lekker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan haal jij een rucolasaladetje met zonnebloempitten en feta?
Je legt je dus maar bij de vervelende situatie neer...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik ook nog naar de winkel en ik ben van nature lui...dus...
Enkele hamburgers(ben geen hamburgermens maar daar wel lekker), 1 kipcurry, 1 patat, 1 uitsmuiter, 1 fruitbeker en ik denk eigen dat dat het wel was. Andere jaren heb ik veel meer gevarieerd en meer gegeten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb geleefd op bier, pizza, wraps met kip, hamburgers en de brazilaanse sapjes. Dat laatste is dan wel gezond.
Daarvoor heb ik dit jaar Immodium meegenomen want die hamburgers zijn niet goed. Eentje is genoeg voor bruin plezier. Maar Immodium werkt perfect.quote:Yups helemaal waar. Sowieso kun je prima en gevarieerd eten.
Helaas is mijn maag een zwak punt en als iets verkeerd valt, zit ik al snel teveel op het toilet..![]()
De Twister Fries, hè? Mmmmm.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
Hij doet gezellig mee... en idd ik vind patat erg lekker.
Dit lezende deins ik al weer iets terug voor LL 2011...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Enkele hamburgers(ben geen hamburgermens maar daar wel lekker), 1 kipcurry, 1 patat, 1 uitsmuiter, 1 fruitbeker en ik denk eigen dat dat het wel was. Andere jaren heb ik veel meer gevarieerd en meer gegeten.
[..]
Daarvoor heb ik dit jaar Immodium meegenomen want die hamburgers zijn niet goed. Eentje is genoeg voor bruin plezier. Maar Immodium werkt perfect.
Je winst zal vooral liggen in wat je eet buiten je shifts.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef wyccie het volgende:
Als je al überhaupt kan eten. Ik kreeg de tip om boterhammen in mijn doktersjas te stoppen. Dan heb je ze in ieder geval bij je, mocht je 5 minuten niks te doen hebben.
Ik kan een meegaand type zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je legt je dus maar bij de vervelende situatie neer...
Misschien toch maar eens doen. Durf vaak andere lekkere dingen niet te eten...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
Daarvoor heb ik dit jaar Immodium meegenomen want die hamburgers zijn niet goed. Eentje is genoeg voor bruin plezier. Maar Immodium werkt perfect.
Waarom? De keuze van het voer of de bruine pret?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit lezende deins ik al weer iets terug voor LL 2011...
Hmmm wel zwakjes hoor...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit lezende deins ik al weer iets terug voor LL 2011...
Die zijn helemaal top!! Thuis doe ik ze in de oven, is wat minder slecht dan in frituurvet.quote:
Was je er deze keer ook dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind de stokbroodjes met tonijn van La Place op Lowlands erg lekker. Daar begon ik elke dag mee...
Als van het één het andere komt...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom? De keuze van het voer of de bruine pret?
Ik heb meerdere rolstoelers gezien maar een meesterlijke tekst doet geen belletjes rinkelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmmm wel zwakjes hoor...
Nem heb jij die gozer in die rolstoel nog gezien met die meesterlijke tekst op zijn shirt?
Wie kwijlde daarnet over een paar shopping bags?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef MadMaster het volgende:
UIteraard, je doet je vrouw-zijn eer aan...
Hopelijk slechts kliekjes van de vorige dag of een kom noodles als ik ongezond bezig ben. Ik probeer zo veel mogelijk zelf te koken, want dat is ook het goedkoopst.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
Je winst zal vooral liggen in wat je eet buiten je shifts.
Ik bedoel dan natuurlijk de keren dat ik er was...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was je er deze keer ook dan?![]()
Maar inderdaad, daar heb ik veel mensen over gehoord. En goed dik belegd ook. De andere broodjes van ze zijn ook erg goed.
Hamburgers gewoon overslaan of op tijd je Immodium innemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als van het één het andere komt...
'Lopen is voor mietjes'quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb meerdere rolstoelers gezien maar een meesterlijke tekst doet geen belletjes rinkelen.
Had jij nou huisgenoten of niet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie kwijlde daarnet over een paar shopping bags?
[..]
Hopelijk slechts kliekjes van de vorige dag of een kom noodles als ik ongezond bezig ben. Ik probeer zo veel mogelijk zelf te koken, want dat is ook het goedkoopst.
Whehehehequote:
Ja, maar die heb ik jou niet eerst afgetroggeld...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie kwijlde daarnet over een paar shopping bags?
Ik heb nog nooit last gehad op een festival hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als van het één het andere komt...
Op Lowlands komen enkel stoere mensen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, vrijwillig aan de rees gaan, dat is stoer...
Of zou dat komen omdat ik geen bier drink???quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit last gehad op een festival hoor.
Nou, wat voornoemde vriendin dus deed was:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar we eten niet samen. We hebben ieder een eigen keuken.
Niets mis meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Als ik naar LL ga, dan neem ik de hele huisapotheek wel mee.
Norit, Immodium, anti-obstipatie, de hele schijtzooi...
Op LL heb je 'normale' toiletten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben 'allergisch' voor Dixies en zo...
Op Lowlands staan geen Dixiesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben 'allergisch' voor Dixies en zo...
Dan is er een hoop veranderd sinds eind jaren '90.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op LL heb je 'normale' toiletten.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is er en hoop veranderd sinds eind jaren '90.
Toen was je al blij als je een sloot vond die niet overliep...
Ik heb het over LL, eind jaren 90.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op LL is het juist super geregeld allemaal tegenwoordig
Dat zal ongetwijfeld, in elk gezelschap heb je dat soort types er bij...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er staan tegenwoordig ook overal pispalen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op LL heb je 'normale' toiletten.
Dat was mijn campingquote:
Fuck, hoe lang is ze daar mee bezig?! Maar ik vreet vaak 2 porties.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
Op 1 avond 4-5 maaltijden koken in grotere hoeveelheden. (dus goedkoper)
Al die dingen in bakjes doen zodat je voor een week/ 2 weken lang gevarieerd te eten hebt.
zeker mooie laarzenquote:
Weet ik veel, paar uurtjes, 1 keer in de 2 weken ofzo? Is toch goed te doen? Enorme tijdsbesparing.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Fuck, hoe lang is ze daar mee bezig?! Maar ik vreet vaak 2 porties.![]()
Goed idee trouwens. Ik heb speciaal daarvoor ook al een vriezer overgekocht van een vriendin.
Ik vertrouw liever op een Immodium dan op 1 banaan op festivals.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:55 schreef wyccie het volgende:
Bananen zijn constiperend. Ananas bevat veel vezels. En van pruimen en koffie ga je ook schijten.
Dan hoef je al die medicijnzooi niet mee te sjouwen.
Dat wordt fifty/fifty kans dus op ellende...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:55 schreef wyccie het volgende:
Bananenzijn constiperend. Ananas bevat veel vezels
. En van pruimen
en koffie
ga je ook schijten.
Dan hoef je al die medicijnzooi niet mee te sjouwen.
Wat een instellingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt fifty/fifty kans dus op ellende...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zeker mooie laarzen
moet je wel voor naar Italie
Heb al het hele hoogseizoen op woensdag en donderdag vrij. Dus gewoon weeken eigenlijk.quote:
Joh, ik zit te boel maar een beetje te fokken...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een instelling
Ik had van jou wel anders verwacht.
Er zijn goede voorzieningen voor rolstoelenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Joh, ik zit te boel maar een beetje te fokken...
3 à 4 Dagen overleef ik heus wel, al zal het soms wat behelpen zijn...
Als je ze in Italië zelf ophaalt dan wel...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar worden ze niet groter van
Een banaan is wel veel lekkerder.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vertrouw liever op een Immodium dan op 1 banaan op festivals.
Waar zie je me voor aan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn goede voorzieningen voor rolstoelen
Bananen zijn ook lekker, maar niet snel genoegquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een banaan is wel veel lekkerder.
Ik hou niet van die chemische zooi in mijn lijf (en dat voor een aanstaande dokter).
nee, ook niet. Algemene conclusie is dat het voor mij niets gaat wordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je ze in Italië zelf ophaalt dan wel...
Nou, het is nog maar de vraag of je over een jaar nog wel goed ter been bent...quote:
Niet redden? Je bespaart iedere avond een flinke tijd uit door 1 avond even wat tijd te investeren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:10 schreef wyccie het volgende:
Eens in de 2 weken ga ik toch niet redden.
Ik moet het eens uitproberen. Vers is wel lekkerder, maar je kunt niet alles hebben.
Ga nu gelijk een weeklijstje maken.
Geldt dat niet voor ons allemaal dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het is nog maar de vraag of je over een jaar nog wel goed ter been bent...
Trusten...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, ook niet. Algemene conclusie is dat het voor mij niets gaat worden
En deze conclusie sluit het voor mij hier ook weer af voor vandaag.
Oh zoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:19 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel dat het eten dat ik voor 2 weken maak, niet 2 weken lang meegaat.
Soms blijf ik maar eten.
Nog suggesties voor makkelijk te maken gerechten? Niet te veel poespas.
Ik kan ook fokkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor ons allemaal dan?
Stoofvlees? Nog nooit gemaakt, maar dat duurt toch uren om te pruttelen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Oh zo
Stamppotten, pastas, stoofvlezen
Je bent toch uren bezig met die andere dingen maken? Kun je het net zogoed opzettenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stoofvlees? Nog nooit gemaakt, maar dat duurt toch uren om te pruttelen?
Ook wat groentenmixen kun je bedenken natuurlijkquote:Ik zit zelf te denken in de richting pasta-spinazie á la crème-spekjes. Stamppotten zijn heerlijk!
Kweenie? 100 gr per persoon(droge pasta).quote:Hoeveel porties haal je normaal uit 1 kilo pasta?
quote:Hete bliksem (aardappel en appel)? Persoonlijk vind ik het teveel lijken op toetje met worst, maar smaken verschillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |