quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
Lowlands begint pas na 22:00uur he
Ha, onderkomen is dus geregeld, nu nog een bedje en een slaapzak...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb nog wel een tent waar de hele SC in kan kamperen
We meeten wat af zo...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is goed, doen we een meet op LowLands?
Tent: 30-40 euro bij de Perry.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Moet dan wel een kampong-uitrusting zien te charteren, want die heb ik niet, zoals bekend...
Mooi, dan kan het na afloop gewoon blijven staan/liggen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tent: 30-40 euro bij de Perry.
Slaapzak voor 1 weekend: 10 euro bij de action/xenos/hema in festivalaanbiedingstijd
Luchtbed: dito
Wel regen hier, geen hagel...quote:
* Etcetera legt deze quote vast.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel regen hier, geen hagel...
Ben net bij www.vakantieveilingen.nl beland en ik vrees dat dat heel slecht is.
Mijn vrouwelijke kant komt in me boven daarbij...![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* Etcetera legt deze quote vast.
Hoe ziet jouw vrouwelijke kant eruit
Ow ja... die bedoelde ik.quote:
Ik vond het gejammer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had trouwens op je Katzenjammer gereageerd.
Volgens mij was er zelfs geen enkele naam bekend toen de voorverkoop begon.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo ken ik ze in ieder geval ook.
Weet niet of je bekend bent met hun standaardwerk (één album: le Pop) en ik was benieuwd of ze inmiddels al nieuw werk hebben...
Ga ze op 1 september in Tivoli bekijken.
Wist niet dat ze op LL stonden.
Moet trouwens eerlijk bekennen dat ik de line-up van LL achteraf beter vond dan het me vooraf leek.
Het probleem is toch wel een beetje dat je kaarten koopt terwijl een groot deel vande line-up nog niet bekend is en je daarna (ik tenminste niet) je er in verdiept wat er nou uiteindelijk komt. Tijdens de TV-uitzendingen kwam ik daar pas grotendeels achter...
Maar volgend jaar ga ik waarschijnlijk wel weer eens een gokje wagen richting LL en Pinkpop (al dan niet met Peaceman & Diaan)...
Ieeuw... kriebelwoord.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij was er zelfs geen enkele naam bekend toen de voorverkoop begon.
Ook met Brother_52 dan trouwens...maarreh.. gezellie!
En wat zit er in die tassen? Hardware? Dvd's?quote:
Vaak electronica, geluidsdragers, kleding, vakantie's...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:25 schreef Bart het volgende:
[..]
En wat zit er in die tassen? Hardware? Dvd's?
The Specials, Burning Spear, Tim Knol, Moss, Beach House en Selah Sue en de Braziliaanse fruitsapjes.quote:
Ach kijk, een oud gediendequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:37 schreef wyccie het volgende:
Goed moment om Le Pop op te zetten.![]()
Zo kut dat ik hun optreden in Doornroosje heb gemist.
Oeh, vakanties, da's ook wel een goedequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vaak electronica, geluidsdragers, kleding, vakantie's...
Tim Knol deze keer gemist maar wel op de Lowlands Launch Party gezien. Dat is leukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
The Specials, Burning Spear, Tim Knol, Moss, Beach House en Selah Sue en de Braziliaanse fruitsapjes.
En in mindere mate Admiral Freebee en The Ting Things.
Had je teruggelezen? Mijn ricotta hotcakes gezien?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ach kijk, een oud gediende
Whazzup?
Ik heb m even gesproken bij het optreden van Moss. T'is gewoon een aardige jongen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tim Knol deze keer gemist maar wel op de Lowlands Launch Party gezien. Dat is leuk
Nee, helemaal niet teruggelezen. Link?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had je teruggelezen? Mijn ricotta hotcakes gezien?
AKQ SC #931 Waar"4-op-een-rij" wordt gespeeldquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, helemaal niet teruggelezen. Link?
Dat ziet er goed uitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
AKQ SC #931 Waar"4-op-een-rij" wordt gespeeld
Post #46 (het lukt me niet om de post zelf te linken)
De foto is wat flets, maar ze waren prachtig.
Niet slecht Marioquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:10 schreef wyccie het volgende:
Dit is het recept:
Misschien de buren die niet van open deuren houden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Net even een rondleiding aan vrienden gegeven in m'n huis en toen kwam ik erachter dat mijn tuin behekst is
Dat we aankwamen stond de poort in de tuin open, komen we op een gegeven moment weer beneden, is de poort dicht
En nee, die kan niet dichtwaaien, want dat ding klemt als de ziekte
Je kunt nog een smaakje aan het beslag toevogen, want de ricotta zelf smaakt niet echt ergens naar. Ik vond zelf honing erbij genoeg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
Niet slecht Mario
Misschien ook maar eens maken binnenkort
Dat lijkt me ook logischer, maar waarom hebben ze hem dan in eerste instantie opengezet? het lijkt me sterk dat ze zo lief zijn geweest om de rolemmer aan de weg te zetten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien de buren die niet van open deuren houden?
Je raakt er alleen zo snel vol van hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm lekker. Nog maar 1x gehad trouwens. Mn bazin maakte die toen...
Volgende week woensdag staan ze in Tivoli, Utrecht...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:37 schreef wyccie het volgende:
Goed moment om Le Pop op te zetten.![]()
Zo kut dat ik hun optreden in Doornroosje heb gemist.
Ze willen je nu al wegpesten?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat lijkt me ook logischer, maar waarom hebben ze hem dan in eerste instantie opengezet? het lijkt me sterk dat ze zo lief zijn geweest om de rolemmer aan de weg te zetten.
Ik schrik daar niet van. (Al zou ik dat misschien wel moeten doen.)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vrees dat de Death By Chocolate erg gevaarlijk is
Er zit geen extra suiker in valt me op. Dat valt dan weer mee.
Als je het recept van de brownies zie die ik pas gemaakt heb, dan wil je ze nooit meer eten
Yesh, had ik al gelezen. Maar te ver weg, en 't kost geld.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Volgende week woensdag staan ze in Tivoli, Utrecht...
Die zijn best goed! Had ze als voorprogramma van De Staat gezien en was best onder de indruk van die jongens.quote:
Haha.. 2 leuke optredens in de maand oktober in Atak, daar schrik je toch van...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |