Ah, op die manierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
Maar wij doen een andere 4 op n rij...
Hier verder: AKQ SC #931 Waar"4-op-een-rij" wordt gespeeld
Je maakt het me wel moeilijk hoor! Hier moet ik ff een uurtje over nadenken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:09 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deis een vrije plek, dus die is nog op te vullen.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Je maakt het me wel moeilijk hoor! Hier moet ik ff een uurtje over nadenken.
Sorry, ik had een ingeving!quote:
Maar heb je nou 4 op een rij thuis of niet?quote:
Jij speelt valsquote:
en, je hebt vriendenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:20 schreef Soempie het volgende:
Nu vind ik het nog een leuk spel ook.
quote:
Ja het is op zich nog best wel grappigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:20 schreef Soempie het volgende:
Nu vind ik het nog een leuk spel ook.
Oh, dan ga ik ook een keer winnen!quote:
quote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Je kunt in elk geval wel goed tegen je verlies!
Sorryquote:
Dat is toch die met appel? Of haal ik nu dingen door elkaar?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga vandaag Boboti maken. Nog nooit gedaan maar het recept ziet er wel aardig uit dus ben ik benieuwd wat het wordt.
Ik was ff een tukje doen, was kapot, heb vannacht maar vier uur geslapen ofzo...quote:
Misschien was ik wat streng voor je.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja hoor.
[..]
Sorry. Misschien moet jij Soempie uitdagen!
[..]
Dat is toch die met appel? Of haal ik nu dingen door elkaar?
[..]
Ik was ff een tukje doen, was kapot, heb vannacht maar vier uur geslapen ofzo...
Ik zal proberen om dezelfde fout nooit meer te makenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:00 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Misschien was ik wat streng voor je.
Ik eis gewoon dat je je best doet en ziet wat je fout hebt gedaan
Gelukkigquote:
quote:Ik ga zo een goede papa zijn later, totdat we dus spelletjes gaan spelen
Foto!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hm eindelijk eens een kappersbezoek waar ik tevreden over ben
wat on-wyccie achtig!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:59 schreef wyccie het volgende:
Ik ben blij dat ik geen frituur heb.
[..]
Foto!
Je posts in dat topic.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:46 schreef wyccie het volgende:
Komt eraan.
Het is niet spectaculair, maar na mijn Death by Chocolate debacle is dit toch wel perfect geworden.
Jum!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:53 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Ricotta hotcakes
Is de foto bij jullie ook zo groot?![]()
Dat is inderdaad zonde. Was lekker geweest bij een kop thee.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:10 schreef wyccie het volgende:
Zonde van mijn 4 repen pure choclade (86% cacao)!
Het breekt in ieder geval lekker de week...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga vandaag Boboti maken. Nog nooit gedaan maar het recept ziet er wel aardig uit dus ben ik benieuwd wat het wordt.
Mooi plafond!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou wyc, om je hier te houden![]()
[ afbeelding ]
quote:
Uh, he!?quote:
Zelfde hier.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:35 schreef CaLeX het volgende:
ik moet ook naar de kapper, maar heb eigenlijk geen zin.
Was niet het eerste wat ik dachtquote:
Ja maar jullie vrouwen kunnen het langer rekken. hier is het al vrij snel te langquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:37 schreef Soempie het volgende:
PS, staat je goed! Leuke blouse ook.![]()
[..]
Zelfde hier.
Ja, dat is waar. 't Is al ruim een jaar geleden dat ik naar de kapper ben geweest.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja maar jullie vrouwen kunnen het langer rekken. hier is het al vrij snel te lang
Alleen komende week gaat het al niet lukken, of ik moet in Grunn gaan :p
dit is een van de eerste keren dat de kapster echt luisterde toen ik zei dat ik geen lengte wilde kwijtrakenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. 't Is al ruim een jaar geleden dat ik naar de kapper ben geweest.In Groningen ben ik alleen maar kappers tegengekomen die doen waar ze zelf zin in hebben.
Ah! De tekenfilm ken ik wel, maar ik heb het nooit gezien. Evenals Barbapapa. Vorig jaar voor het eerst 1 aflevering van gezien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Vrij naar de begintune van Wickie de Viking...
Gewoon zelf knippen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:46 schreef Soempie het volgende:
Ja, dat is waar. 't Is al ruim een jaar geleden dat ik naar de kapper ben geweest.In Groningen ben ik alleen maar kappers tegengekomen die doen waar ze zelf zin in hebben.
Ik probeer al jaren de laagjes uit m'n haar te laten groeien, maar ze knippen ze er steeds weer in (ondanks instructie dat niet te doen). En ze smeren altijd roodtinten in m'n haar als ik uitdrukkelijk heb gezegd dat niet te willen. En dan vinden ze het gek dat ik maar 1 keer per jaar naar de kapper ga.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dit is een van de eerste keren dat de kapster echt luisterde toen ik zei dat ik geen lengte wilde kwijtrakenipv er dan bij te knikken en 10 cm er vanaf te knippen
Wat een debielen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:58 schreef Soempie het volgende:
Ik probeer al jaren de laagjes uit m'n haar te laten groeien, maar ze knippen ze er steeds weer in (ondanks instructie dat niet te doen). En ze smeren altijd roodtinten in m'n haar als ik uitdrukkelijk heb gezegd dat niet te willen. En dan vinden ze het gek dat ik maar 1 keer per jaar naar de kapper ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |