wat on-wyccie achtig!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:59 schreef wyccie het volgende:
Ik ben blij dat ik geen frituur heb.
[..]
Foto!

Je posts in dat topic.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:46 schreef wyccie het volgende:
Komt eraan.
Het is niet spectaculair, maar na mijn Death by Chocolate debacle is dit toch wel perfect geworden.

Jum!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:53 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Ricotta hotcakes
Is de foto bij jullie ook zo groot?![]()

Dat is inderdaad zonde. Was lekker geweest bij een kop thee.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:10 schreef wyccie het volgende:
Zonde van mijn 4 repen pure choclade (86% cacao)!

Het breekt in ieder geval lekker de week...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga vandaag Boboti maken. Nog nooit gedaan maar het recept ziet er wel aardig uit dus ben ik benieuwd wat het wordt.

Mooi plafond!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou wyc, om je hier te houden![]()
[ afbeelding ]

quote:

Uh, he!?quote:

Zelfde hier.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:35 schreef CaLeX het volgende:
ik moet ook naar de kapper, maar heb eigenlijk geen zin.

Was niet het eerste wat ik dachtquote:

Ja maar jullie vrouwen kunnen het langer rekken. hier is het al vrij snel te langquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:37 schreef Soempie het volgende:
PS, staat je goed! Leuke blouse ook.![]()
[..]
Zelfde hier.

Ja, dat is waar. 't Is al ruim een jaar geleden dat ik naar de kapper ben geweest.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja maar jullie vrouwen kunnen het langer rekken. hier is het al vrij snel te lang
Alleen komende week gaat het al niet lukken, of ik moet in Grunn gaan :p

dit is een van de eerste keren dat de kapster echt luisterde toen ik zei dat ik geen lengte wilde kwijtrakenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. 't Is al ruim een jaar geleden dat ik naar de kapper ben geweest.In Groningen ben ik alleen maar kappers tegengekomen die doen waar ze zelf zin in hebben.

Ah! De tekenfilm ken ik wel, maar ik heb het nooit gezien. Evenals Barbapapa. Vorig jaar voor het eerst 1 aflevering van gezien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Vrij naar de begintune van Wickie de Viking...
Gewoon zelf knippen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:46 schreef Soempie het volgende:
Ja, dat is waar. 't Is al ruim een jaar geleden dat ik naar de kapper ben geweest.In Groningen ben ik alleen maar kappers tegengekomen die doen waar ze zelf zin in hebben.

Ik probeer al jaren de laagjes uit m'n haar te laten groeien, maar ze knippen ze er steeds weer in (ondanks instructie dat niet te doen). En ze smeren altijd roodtinten in m'n haar als ik uitdrukkelijk heb gezegd dat niet te willen. En dan vinden ze het gek dat ik maar 1 keer per jaar naar de kapper ga.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dit is een van de eerste keren dat de kapster echt luisterde toen ik zei dat ik geen lengte wilde kwijtrakenipv er dan bij te knikken en 10 cm er vanaf te knippen

Wat een debielen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:58 schreef Soempie het volgende:
Ik probeer al jaren de laagjes uit m'n haar te laten groeien, maar ze knippen ze er steeds weer in (ondanks instructie dat niet te doen). En ze smeren altijd roodtinten in m'n haar als ik uitdrukkelijk heb gezegd dat niet te willen. En dan vinden ze het gek dat ik maar 1 keer per jaar naar de kapper ga.

ja iddquote:

Kun je dan niet naar een andere kapper gaan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik probeer al jaren de laagjes uit m'n haar te laten groeien, maar ze knippen ze er steeds weer in (ondanks instructie dat niet te doen). En ze smeren altijd roodtinten in m'n haar als ik uitdrukkelijk heb gezegd dat niet te willen. En dan vinden ze het gek dat ik maar 1 keer per jaar naar de kapper ga.

Bij mij geldt dat na 2 dagen al...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:47 schreef CaLeX het volgende:
Bij mij is het na 3 weken al te lang om wat mee te kunnen doen :p

ik ga er wel vanuit dat het bij jullie wel goedkoper is dan naar de kapper gaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mij geldt dat na 2 dagen al...

2007 Voor het laatst? En nu hangt het tot op de grond?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:28 schreef wyccie het volgende:
Ik ben in 2007 voor het laatst naar de kapper geweest. Was wel een goede, ik vond het model ook leuk staan, maar het kost zo veel geld. En het was anderhalf uur treinen.
Dan maar een wat simpeler non-model.

Ik knip het zelf bij als ik tijd en zin heb.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:29 schreef MadMaster het volgende:
2007 Voor het laatst? En nu hangt het tot op de grond?

quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik knip het zelf bij als ik tijd en zin heb.

Jullie? Mw. MM heeft nog een behoorlijke bos haar op d'r hoofd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ga er wel vanuit dat het bij jullie wel goedkoper is dan naar de kapper gaan

Het voordeel is dat je 'haar' lekker snel droog is na het douchen en dat het niet uit model raakt bij een beetje wind of regen...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:30 schreef Etcetera het volgende:
Op Campzone zijn er meerdere heren met een tondeuse bewerkt, was ook vrij effectief. En als je meedeed met Stef Stuntpiloot bij een groep, en je verloor, dan was je het bokje

Mjah, maar ik heb het vermoeden dat ik het bij mezelf niet zo mooi zou vindenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je 'haar' lekker snel droog is na het douchen en dat het niet uit model raakt bij een beetje wind of regen...

jij hebt toch ook super lang haar?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, maar ik heb het vermoeden dat ik het bij mezelf niet zo mooi zou vinden

Probeer het eens, zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, maar ik heb het vermoeden dat ik het bij mezelf niet zo mooi zou vinden

ieuwlquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:37 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen even eten en dan naar de Arena. Ajax speelt vanavond weer en nu ga ik toch echt mijn bardienst draaien daar...

Tot halverwege m'n rug. Maar ik vind het nooit superlangquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jij hebt toch ook super lang haar?
Ik heb wel eens stiekeltjes gehadquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Probeer het eens, zou ik zeggen...
Ik ken kortgeknipte dames bij wie dat zeer charmant staat en ook enkele bij wie dat niet het geval is. Ligt ook aan je vorm van je hoofd en de dikte van je haar...
Delicater? Ben jij gek, mijn haar is onverwoestbaar zo'n beetjequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jouw haar is ook wat delicater. Ik zou het bij jou ook niet durven.

Ik bedoel dat het duidelijker te zien is als het niet goed geknipt is. Je hebt fijner haar dan ik.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:48 schreef Etcetera het volgende:
Delicater? Ben jij gek, mijn haar is onverwoestbaar zo'n beetje

Stad of provincie?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:55 schreef CaLeX het volgende:
Etc was er in groningen nog iets wat je gezien MOET hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |