ja iddquote:
Kun je dan niet naar een andere kapper gaan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik probeer al jaren de laagjes uit m'n haar te laten groeien, maar ze knippen ze er steeds weer in (ondanks instructie dat niet te doen). En ze smeren altijd roodtinten in m'n haar als ik uitdrukkelijk heb gezegd dat niet te willen. En dan vinden ze het gek dat ik maar 1 keer per jaar naar de kapper ga.
Bij mij geldt dat na 2 dagen al...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:47 schreef CaLeX het volgende:
Bij mij is het na 3 weken al te lang om wat mee te kunnen doen :p
ik ga er wel vanuit dat het bij jullie wel goedkoper is dan naar de kapper gaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mij geldt dat na 2 dagen al...
2007 Voor het laatst? En nu hangt het tot op de grond?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:28 schreef wyccie het volgende:
Ik ben in 2007 voor het laatst naar de kapper geweest. Was wel een goede, ik vond het model ook leuk staan, maar het kost zo veel geld. En het was anderhalf uur treinen.
Dan maar een wat simpeler non-model.
Ik knip het zelf bij als ik tijd en zin heb.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:29 schreef MadMaster het volgende:
2007 Voor het laatst? En nu hangt het tot op de grond?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik knip het zelf bij als ik tijd en zin heb.
Jullie? Mw. MM heeft nog een behoorlijke bos haar op d'r hoofd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ga er wel vanuit dat het bij jullie wel goedkoper is dan naar de kapper gaan
Het voordeel is dat je 'haar' lekker snel droog is na het douchen en dat het niet uit model raakt bij een beetje wind of regen...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:30 schreef Etcetera het volgende:
Op Campzone zijn er meerdere heren met een tondeuse bewerkt, was ook vrij effectief. En als je meedeed met Stef Stuntpiloot bij een groep, en je verloor, dan was je het bokje
Mjah, maar ik heb het vermoeden dat ik het bij mezelf niet zo mooi zou vindenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je 'haar' lekker snel droog is na het douchen en dat het niet uit model raakt bij een beetje wind of regen...
jij hebt toch ook super lang haar?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, maar ik heb het vermoeden dat ik het bij mezelf niet zo mooi zou vinden
Probeer het eens, zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, maar ik heb het vermoeden dat ik het bij mezelf niet zo mooi zou vinden
ieuwlquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:37 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen even eten en dan naar de Arena. Ajax speelt vanavond weer en nu ga ik toch echt mijn bardienst draaien daar...
Tot halverwege m'n rug. Maar ik vind het nooit superlangquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jij hebt toch ook super lang haar?
Ik heb wel eens stiekeltjes gehadquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Probeer het eens, zou ik zeggen...
Ik ken kortgeknipte dames bij wie dat zeer charmant staat en ook enkele bij wie dat niet het geval is. Ligt ook aan je vorm van je hoofd en de dikte van je haar...
Delicater? Ben jij gek, mijn haar is onverwoestbaar zo'n beetjequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jouw haar is ook wat delicater. Ik zou het bij jou ook niet durven.
Ik bedoel dat het duidelijker te zien is als het niet goed geknipt is. Je hebt fijner haar dan ik.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:48 schreef Etcetera het volgende:
Delicater? Ben jij gek, mijn haar is onverwoestbaar zo'n beetje
Stad of provincie?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:55 schreef CaLeX het volgende:
Etc was er in groningen nog iets wat je gezien MOET hebben?
De snelweg A7 richting de randstad misschien?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:55 schreef CaLeX het volgende:
Etc was er in groningen nog iets wat je gezien MOET hebben?
nee jij en Calex, als hij eens in de 2 a 3 weken moet heeft hij waarschijnlijk ook een kort kapselquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie? Mw. MM heeft nog een behoorlijke bos haar op d'r hoofd.
Maar reken maar uit wat een jaar haaronderhoud kost bij 1 scheermesje à ¤4 per 2 weken + de nodige bussen scheerzeep...
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De snelweg A7 richting de randstad misschien?
Nee, heb het te druk gehad om zelf in te slaan. Nu is bijna iedereen naar het stadion, dus dan doen we er zelf ééntje. Zo lang er nog is, tenminste...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi
wordt het een zware dag morgen?
Whut. Waarom in godsnaam stadskanaalquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:04 schreef CaLeX het volgende:
beide :p
We zitten in stadskanaal van maandag tot vrijdag
Goedkoop huisje, ben toch met de autoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Whut. Waarom in godsnaam stadskanaal
Ik kom alleen als je er dan binnen mag roken, ben namelijk geen massochist. Da's anders hetzelfde als een brouwerij bezoeken, waar niet geschonken mag worden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:06 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja in Groningen staat ook het tabaksmuseum, dat sluit op 1 januari 2011 dus als je dat nog wilt zien is dit wel een mooie kans
Dan maken ze er maar een tabaksopenluchtmuseum (3 x woordwaarde) van...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:34 schreef Etcetera het volgende:
Nice
Roken in een museum? Als het nu in de buitenlucht was, had ik je een kans gegeven
zoiets jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:51 schreef Etcetera het volgende:
Goedkoop huisje, als in vakantiehuisje, als in het Pagecentrum?
Have funquote:
Dat kan nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
alleen me wel ontzettend irriteren aan mn broertje...![]()
![]()
![]()
Will do, al denk ik het niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Have funDoe me ook eens vertellen of je last hebt gehad van de Noorse Broeders, okay?
Omdat je je niet kunt 'irriteren aan'quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat je je niet kunt 'irriteren aan'Je irriteert je, en je ergert je aan iets
quote:
quote:
Iedereen is in Amsterdam bootjes aan het kijken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik stond net op het punt om naar bed te gaan... het is erg rustig op Fok!
Naar kortingen in winkels aan het speuren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
Iedereen is in Amsterdam bootjes aan het kijken.
Of zijn op Lowlands feest aan het vieren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iedereen is in Amsterdam bootjes aan het kijken.
FOK!kers komen niet op festivals.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
Of zijn op Lowlands feest aan het vieren.
Dat weet ik niet . Diaan? Heb je dat vandaag gedaan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Naar kortingen in winkels aan het speuren.
Da's waar ook. Er zitten een aantal mensen van de SC daar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of zijn op Lowlands feest aan het vieren.
Echt welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:32 schreef Socios het volgende:
[..]
FOK!kers komen niet op festivals.
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet . Diaan? Heb je dat vandaag gedaan?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's waar ook. Er zitten een aantal mensen van de SC daar.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat we alleen maar binnen zaten.
Er zijn ook Fok!kers die er een beetje sociaal leven naast hebben.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat we alleen maar binnen zaten.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
Er zijn ook Fok!kers die er een beetje sociaal leven naast hebben.
Wat zenden ze uit?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:36 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
Ik ben nu de uitzending van Lowlands op ned. 3 aan het "kijken".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |