Ah, op die manierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
Maar wij doen een andere 4 op n rij...
Hier verder: AKQ SC #931 Waar"4-op-een-rij" wordt gespeeld
Je maakt het me wel moeilijk hoor! Hier moet ik ff een uurtje over nadenken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:09 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deis een vrije plek, dus die is nog op te vullen.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Je maakt het me wel moeilijk hoor! Hier moet ik ff een uurtje over nadenken.
Sorry, ik had een ingeving!quote:
Maar heb je nou 4 op een rij thuis of niet?quote:
Jij speelt valsquote:
en, je hebt vriendenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:20 schreef Soempie het volgende:
Nu vind ik het nog een leuk spel ook.
quote:
Ja het is op zich nog best wel grappigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:20 schreef Soempie het volgende:
Nu vind ik het nog een leuk spel ook.
Oh, dan ga ik ook een keer winnen!quote:
quote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Je kunt in elk geval wel goed tegen je verlies!
Sorryquote:
Dat is toch die met appel? Of haal ik nu dingen door elkaar?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga vandaag Boboti maken. Nog nooit gedaan maar het recept ziet er wel aardig uit dus ben ik benieuwd wat het wordt.
Ik was ff een tukje doen, was kapot, heb vannacht maar vier uur geslapen ofzo...quote:
Misschien was ik wat streng voor je.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja hoor.
[..]
Sorry. Misschien moet jij Soempie uitdagen!
[..]
Dat is toch die met appel? Of haal ik nu dingen door elkaar?
[..]
Ik was ff een tukje doen, was kapot, heb vannacht maar vier uur geslapen ofzo...
Ik zal proberen om dezelfde fout nooit meer te makenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:00 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Misschien was ik wat streng voor je.
Ik eis gewoon dat je je best doet en ziet wat je fout hebt gedaan
Gelukkigquote:
quote:Ik ga zo een goede papa zijn later, totdat we dus spelletjes gaan spelen
Foto!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hm eindelijk eens een kappersbezoek waar ik tevreden over ben
wat on-wyccie achtig!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:59 schreef wyccie het volgende:
Ik ben blij dat ik geen frituur heb.
[..]
Foto!
Je posts in dat topic.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:46 schreef wyccie het volgende:
Komt eraan.
Het is niet spectaculair, maar na mijn Death by Chocolate debacle is dit toch wel perfect geworden.
Jum!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:53 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Ricotta hotcakes
Is de foto bij jullie ook zo groot?![]()
Dat is inderdaad zonde. Was lekker geweest bij een kop thee.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:10 schreef wyccie het volgende:
Zonde van mijn 4 repen pure choclade (86% cacao)!
Het breekt in ieder geval lekker de week...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga vandaag Boboti maken. Nog nooit gedaan maar het recept ziet er wel aardig uit dus ben ik benieuwd wat het wordt.
Mooi plafond!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou wyc, om je hier te houden![]()
[ afbeelding ]
quote:
Uh, he!?quote:
Zelfde hier.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:35 schreef CaLeX het volgende:
ik moet ook naar de kapper, maar heb eigenlijk geen zin.
Was niet het eerste wat ik dachtquote:
Ja maar jullie vrouwen kunnen het langer rekken. hier is het al vrij snel te langquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:37 schreef Soempie het volgende:
PS, staat je goed! Leuke blouse ook.![]()
[..]
Zelfde hier.
Ja, dat is waar. 't Is al ruim een jaar geleden dat ik naar de kapper ben geweest.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja maar jullie vrouwen kunnen het langer rekken. hier is het al vrij snel te lang
Alleen komende week gaat het al niet lukken, of ik moet in Grunn gaan :p
dit is een van de eerste keren dat de kapster echt luisterde toen ik zei dat ik geen lengte wilde kwijtrakenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. 't Is al ruim een jaar geleden dat ik naar de kapper ben geweest.In Groningen ben ik alleen maar kappers tegengekomen die doen waar ze zelf zin in hebben.
Ah! De tekenfilm ken ik wel, maar ik heb het nooit gezien. Evenals Barbapapa. Vorig jaar voor het eerst 1 aflevering van gezien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Vrij naar de begintune van Wickie de Viking...
Gewoon zelf knippen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:46 schreef Soempie het volgende:
Ja, dat is waar. 't Is al ruim een jaar geleden dat ik naar de kapper ben geweest.In Groningen ben ik alleen maar kappers tegengekomen die doen waar ze zelf zin in hebben.
Ik probeer al jaren de laagjes uit m'n haar te laten groeien, maar ze knippen ze er steeds weer in (ondanks instructie dat niet te doen). En ze smeren altijd roodtinten in m'n haar als ik uitdrukkelijk heb gezegd dat niet te willen. En dan vinden ze het gek dat ik maar 1 keer per jaar naar de kapper ga.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dit is een van de eerste keren dat de kapster echt luisterde toen ik zei dat ik geen lengte wilde kwijtrakenipv er dan bij te knikken en 10 cm er vanaf te knippen
Wat een debielen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:58 schreef Soempie het volgende:
Ik probeer al jaren de laagjes uit m'n haar te laten groeien, maar ze knippen ze er steeds weer in (ondanks instructie dat niet te doen). En ze smeren altijd roodtinten in m'n haar als ik uitdrukkelijk heb gezegd dat niet te willen. En dan vinden ze het gek dat ik maar 1 keer per jaar naar de kapper ga.
ja iddquote:
Kun je dan niet naar een andere kapper gaan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik probeer al jaren de laagjes uit m'n haar te laten groeien, maar ze knippen ze er steeds weer in (ondanks instructie dat niet te doen). En ze smeren altijd roodtinten in m'n haar als ik uitdrukkelijk heb gezegd dat niet te willen. En dan vinden ze het gek dat ik maar 1 keer per jaar naar de kapper ga.
Bij mij geldt dat na 2 dagen al...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:47 schreef CaLeX het volgende:
Bij mij is het na 3 weken al te lang om wat mee te kunnen doen :p
ik ga er wel vanuit dat het bij jullie wel goedkoper is dan naar de kapper gaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mij geldt dat na 2 dagen al...
2007 Voor het laatst? En nu hangt het tot op de grond?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:28 schreef wyccie het volgende:
Ik ben in 2007 voor het laatst naar de kapper geweest. Was wel een goede, ik vond het model ook leuk staan, maar het kost zo veel geld. En het was anderhalf uur treinen.
Dan maar een wat simpeler non-model.
Ik knip het zelf bij als ik tijd en zin heb.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:29 schreef MadMaster het volgende:
2007 Voor het laatst? En nu hangt het tot op de grond?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik knip het zelf bij als ik tijd en zin heb.
Jullie? Mw. MM heeft nog een behoorlijke bos haar op d'r hoofd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ga er wel vanuit dat het bij jullie wel goedkoper is dan naar de kapper gaan
Het voordeel is dat je 'haar' lekker snel droog is na het douchen en dat het niet uit model raakt bij een beetje wind of regen...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:30 schreef Etcetera het volgende:
Op Campzone zijn er meerdere heren met een tondeuse bewerkt, was ook vrij effectief. En als je meedeed met Stef Stuntpiloot bij een groep, en je verloor, dan was je het bokje
Mjah, maar ik heb het vermoeden dat ik het bij mezelf niet zo mooi zou vindenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je 'haar' lekker snel droog is na het douchen en dat het niet uit model raakt bij een beetje wind of regen...
jij hebt toch ook super lang haar?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, maar ik heb het vermoeden dat ik het bij mezelf niet zo mooi zou vinden
Probeer het eens, zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, maar ik heb het vermoeden dat ik het bij mezelf niet zo mooi zou vinden
ieuwlquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:37 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen even eten en dan naar de Arena. Ajax speelt vanavond weer en nu ga ik toch echt mijn bardienst draaien daar...
Tot halverwege m'n rug. Maar ik vind het nooit superlangquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jij hebt toch ook super lang haar?
Ik heb wel eens stiekeltjes gehadquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Probeer het eens, zou ik zeggen...
Ik ken kortgeknipte dames bij wie dat zeer charmant staat en ook enkele bij wie dat niet het geval is. Ligt ook aan je vorm van je hoofd en de dikte van je haar...
Delicater? Ben jij gek, mijn haar is onverwoestbaar zo'n beetjequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jouw haar is ook wat delicater. Ik zou het bij jou ook niet durven.
Ik bedoel dat het duidelijker te zien is als het niet goed geknipt is. Je hebt fijner haar dan ik.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:48 schreef Etcetera het volgende:
Delicater? Ben jij gek, mijn haar is onverwoestbaar zo'n beetje
Stad of provincie?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:55 schreef CaLeX het volgende:
Etc was er in groningen nog iets wat je gezien MOET hebben?
De snelweg A7 richting de randstad misschien?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:55 schreef CaLeX het volgende:
Etc was er in groningen nog iets wat je gezien MOET hebben?
nee jij en Calex, als hij eens in de 2 a 3 weken moet heeft hij waarschijnlijk ook een kort kapselquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie? Mw. MM heeft nog een behoorlijke bos haar op d'r hoofd.
Maar reken maar uit wat een jaar haaronderhoud kost bij 1 scheermesje à ¤4 per 2 weken + de nodige bussen scheerzeep...
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De snelweg A7 richting de randstad misschien?
Nee, heb het te druk gehad om zelf in te slaan. Nu is bijna iedereen naar het stadion, dus dan doen we er zelf ééntje. Zo lang er nog is, tenminste...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi
wordt het een zware dag morgen?
Whut. Waarom in godsnaam stadskanaalquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:04 schreef CaLeX het volgende:
beide :p
We zitten in stadskanaal van maandag tot vrijdag
Goedkoop huisje, ben toch met de autoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Whut. Waarom in godsnaam stadskanaal
Ik kom alleen als je er dan binnen mag roken, ben namelijk geen massochist. Da's anders hetzelfde als een brouwerij bezoeken, waar niet geschonken mag worden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:06 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja in Groningen staat ook het tabaksmuseum, dat sluit op 1 januari 2011 dus als je dat nog wilt zien is dit wel een mooie kans
Dan maken ze er maar een tabaksopenluchtmuseum (3 x woordwaarde) van...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:34 schreef Etcetera het volgende:
Nice
Roken in een museum? Als het nu in de buitenlucht was, had ik je een kans gegeven
zoiets jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:51 schreef Etcetera het volgende:
Goedkoop huisje, als in vakantiehuisje, als in het Pagecentrum?
Have funquote:
Dat kan nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
alleen me wel ontzettend irriteren aan mn broertje...![]()
![]()
![]()
Will do, al denk ik het niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Have funDoe me ook eens vertellen of je last hebt gehad van de Noorse Broeders, okay?
Omdat je je niet kunt 'irriteren aan'quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat je je niet kunt 'irriteren aan'Je irriteert je, en je ergert je aan iets
quote:
quote:
Iedereen is in Amsterdam bootjes aan het kijken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik stond net op het punt om naar bed te gaan... het is erg rustig op Fok!
Naar kortingen in winkels aan het speuren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
Iedereen is in Amsterdam bootjes aan het kijken.
Of zijn op Lowlands feest aan het vieren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iedereen is in Amsterdam bootjes aan het kijken.
FOK!kers komen niet op festivals.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
Of zijn op Lowlands feest aan het vieren.
Dat weet ik niet . Diaan? Heb je dat vandaag gedaan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Naar kortingen in winkels aan het speuren.
Da's waar ook. Er zitten een aantal mensen van de SC daar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of zijn op Lowlands feest aan het vieren.
Echt welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:32 schreef Socios het volgende:
[..]
FOK!kers komen niet op festivals.
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet . Diaan? Heb je dat vandaag gedaan?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's waar ook. Er zitten een aantal mensen van de SC daar.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat we alleen maar binnen zaten.
Er zijn ook Fok!kers die er een beetje sociaal leven naast hebben.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat we alleen maar binnen zaten.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
Er zijn ook Fok!kers die er een beetje sociaal leven naast hebben.
Wat zenden ze uit?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:36 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
Ik ben nu de uitzending van Lowlands op ned. 3 aan het "kijken".
Net was het wat herrie... maar ze begonnen met Snow Patrol. Ik wil graag Lowlands zingt en Tim Knol en Burning Spear zien vandaag...quote:
Gewoon wakker blijven joh.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
Er is nu ook weer herrie... ik wil Mumford & Sons ook nog graag zien. De uitzending duurt tot 6 uur, dat ga ik niet redden. Lang leve de dvd-recorder
Dat ga ik never nooit niet redden en ook niet verstandig. Morgen moet ik de dag nog alleen doorbrengen met 2 kinderen. En het wordt slecht weer, dus dat wordt de hele dag thuiszitten. Maandag mag ik weer werkenquote:
Gitaren zijn eng. Zes snaren. En dan die hals nog, iieeuwww...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:44 schreef Socios het volgende:
Ik zag iets met gitaren en zapte snel weer weg.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gitaren zijn eng. Zes snaren. En dan die hals nog, iieeuwww...
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dag eenzame slaapster...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga toch maar naar bed... ga daar nog even verder kijken en bij de geluiden van LL in slaap vallen.
Slaap lekker![]()
Slechte wedstrijd??quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Weer thuis na een avondje Ajax. Gewonnen en verder maar niet meer over hebben...
Nu LL'en op TV totdat ik weer in elkaar stort. Peter te Bos nu en niet eens stotterend nu...
Nee hoor, niet eenzaam... Twan ligt bij me in bed.quote:
Dat klinkt wel lekker.quote:
In welke tent stonden die dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik las trouwens in de recensie dat de tent te klein was... net als bij Tim Knol.
quote:
Ze stonden in de Alphaquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In welke tent stonden die dan?
Tim Knol is een aardige gozer, maar z'n stem vind ik saai...
Ik denk dat ik maar eens wat meer van hen moet gaan luisteren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben een 9 voor hun optreden gekregen bij 3voor12. Net als The Specials trouwens.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens wat meer van hen moet gaan luisteren.
Opnieuw trusten dan...quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
Eric Corton met baard is veel minder leuk dan Eric Corton zonder baard.![]()
Ik ga naar bed
Maar het blijft een toffe peer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
Eric Corton met baard is veel minder leuk dan Eric Corton zonder baard.![]()
Ik ga naar bed
Tim stond in de India, maar die was ook heel erg vol. En gezien het tijdstip, 11:45 uur (dagopener) wel heel bijzonder.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:12 schreef MadMaster het volgende:
Stond Tim ook in de Aloha?
Kan me dat niet voorstellen...
Doei C032. En doe C033 de groeten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:15 schreef MadMaster het volgende:
Sorry C034, maar ik ga ook vanaf bed verder kijken...
quote:
En nu echt weg.quote:Weltrusten Diaan.
Ik vind hem briljant op de radio en tv, En natuurlijk als geweten van 3FM tijdens Serious Request.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik heb hem ooit in Egypte gezien toen ik daar op vakantie was...
![]()
quote:En nu echt weg.![]()
Dat is niet het geval geweest nu. Dan daarbij verlof is een woord dat in de Horeca niet gebruikt word.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:18 schreef Cobra4 het volgende:
En als je verlof hebt je niet om laten lullen om toch te gaan werken.
Maar je krijgt wel wedde?quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:43 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat is niet het geval geweest nu. Dan daarbij verlof is een woord dat in de Horeca niet gebruikt word.
Ik hoop dat ik vrij ben dan. Er staan wel een aantal dingen te gebeuren, althans mogelijkheden die het een en ander wel in de war kunnen gooien. Maar dan werk ik voor mezelf als dat doorgaat.quote:
Freelancen zou ik het niet willen noemen. Er lopen nu wat dingen waardoor ik eerdaags een eigen zaak kan hebben. Heb een paar ijzers in het vuur. Kijken wat het wordquote:
Spannende tijden dan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Freelancen zou ik het niet willen noemen. Er lopen nu wat dingen waardoor ik eerdaags een eigen zaak kan hebben. Heb een paar ijzers in het vuur. Kijken wat het word
Yep, pril stadium allemaal maar zeer interessant. Voor de zekerheid ook nog een andere baan aangeboden gekregen. Maar dat lijkt niet nodig te zijn als een van die andere dingen doorgaat. Spannend is het wel ja.quote:
Maandje of 2 denk ik, dan kan ik een en ander uit gaan sluiten. Wel lastig, wat is wijsheid. Maar komt goedquote:
Keep us posted.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Maandje of 2 denk ik, dan kan ik een en ander uit gaan sluiten. Wel lastig, wat is wijsheid. Maar komt goed
Ook te zien op Pukkelpop.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:22 schreef Cobra4 het volgende:
He, Mumford&Sons weer op tv bij Low Lands.
Diaan!!!!! Wakker worden!!!!!!!
Synthesizers zijn nog enger, als ze een geluid maken...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ze dan maar niet in een lichtmast klimmen.quote:
Tja, economische crisis.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ze dan maar niet in een lichtmast klimmen.
Helaas gemist.... maar het staat op de dvd-recorderquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:22 schreef Cobra4 het volgende:
He, Mumford&Sons weer op tv bij Low Lands.
Diaan!!!!! Wakker worden!!!!!!!
quote:
quote:
Straks ja. Eerst even relaxen met een biertje.quote:
Ow ja, dat hoort er dan bij na zo'n nachtje werken. Ik zit aan een krentenbol en kopje thee.quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Straks ja. Eerst even relaxen met een biertje.
Eet smakelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, dat hoort er dan bij na zo'n nachtje werken. Ik zit aan een krentenbol en kopje thee.
Dat is mij ook wel eens opgevallen. Er posten een hoop mensen op fok met een enorm hoog inkomenquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met hun Apple-producten en hun inkomens die minstens 3x modaal zijn...
nee, het blijft geen kermisquote:
misschien een hele domme vraag, maar waarom neem je dan kattenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff heb last van mn kattenallergie...niezen, zere ogen, benauwd. Handig met 2 katten... normaal heb ik er niet zoveel last van alleen. Heb af en toe een slecht dagje, vandaag dus.
Welnee, synths zijn de meest geweldige instrumenten ter wereld. Alle electronische instrumenten vind ik trouwens fantastisch...quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Synthesizers zijn nog enger, als ze een geluid maken...
Volgens mij nergens, tenminste niet wat wanneer wordt uitgezonden...quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:27 schreef De_Hertog het volgende:
Waar staat het uitzendschema van Lowlands op tv? Ben wel benieuwd naar het optreden van Figli di Madre Ignota
Idem hier.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:35 schreef De_Hertog het volgende:
Ah, Diaan had gewoon de hele uitzending op de dvd-recorder gegooid?
Peace had al katten en over het algemeen heb ik er ook geen last van en ben ik "immuun" voor de stofjes in de kattenharen... alleen af en toe een slechte dag... zoals vandaag... gaat wel weer over. Heb net de hele woonkamer nog maar weer gestofzuigd en ben nu zelf even buiten gaan zitten. Als deze katten dood gaan, komen er (voorlopig) geen nieuwe katten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
misschien een hele domme vraag, maar waarom neem je dan katten
Triggerfinger heb ik al niet meer gezien... ik weet niet eens meer wat ik als laatste heb gezien.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem hier.
Ik heb het tot 1.00 uur volgehouden, tot aan Triggerfinger en toen ging letterlijk en figuurlijk het licht uit. De rest kijk ik later vandaag...
Dat denk je!quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
Als deze katten dood gaan, komen er (voorlopig) geen nieuwe katten.
Dat krijg je als men zich aan zich blijft houden aan de gemaakte afspraken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gebeurd er een keer wat in Grun, gaat het niet door...
Wind verpest Gronings luchtballonnenfestijn
De Groningse stijfkoppigheid?quote:
Daarom ook voorlopig...quote:
MM kan je wel tips geven om dat kattenhaar probleem te voorkomen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daarom ook voorlopig...We hebben er twee, ze moeten sowieso allebeid dood zijn voordat we weer een nieuwe zouden kopen. Eén van hen met een andere gat niet werken... ze zijn erg aan elkaar gehecht.
Maar ik baal wel af en toe van het kattenhaar/overgeven enz. Eentje haart heel erg, de andere bijna niet.
Slim, dat scheelt wel de haren weg schroeien tijdens een bbq.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoiets dan?
Jawel, maar al twee nachten kortquote:
Miss Montreal, De Dijk, Ilse de Lange en Blöf; aanwezig zijn. Tijdens de overige optredens kun je inderdaad eten en/of drinken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:26 schreef MadMaster het volgende:
En net, naast de kaarten voor Underworld, ook maar even tickets voor een festivalletje om de hoek aangeschaft: Meerpop te Zwanenburg.
Line-up op zaterdag 4 september (vrijdags gaan we niet, geen zin in Joling, Gordon, Froger en Jeroen v/d Boom):
• Pieter van der Zweep (15.15 - 15.45 uur) (wie)
• Miss Montreal (16.00 - 16.45 uur)
• Di-Rect (17.15 - 18.15 uur) (, dat wordt dus etenstijd)
• De Dijk (18.45 - 20.15 uur)
• Ilse DeLange (20.45 - 21.45 uur)
• Blöf (22.30 - 23.45 uur)
Dank voor de bevestiging van mijn post...quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Miss Montreal, De Dijk, Ilse de Lange en Blöf; aanwezig zijn. Tijdens de overige optredens kun je inderdaad eten en/of drinken.
Graag gedaan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor de bevestiging van mijn post...
Calex is een collega van je. En mevr MM, MM en ik vertrekken binnenkort voor een reis naar Schotland.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:44 schreef iamredleader het volgende:
goedemiddag allen
Iedereen een goed weekend gehad tot nu toe? Nog bijzonderheden gebeurd?
Je hebt ook voor ons geboekt, begrijp ik?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
...En mevr MM, MM en ik vertrekken binnenkort voor een reis naar Schotland.
Ah, op die voetquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:48 schreef MadMaster het volgende:
CaLeX is ook van de extreem eczeem...
Als ik de afgelopen nacht een mogenlijkheid tegen was gekomen dan had ik dat wel gedaan. (En ik denk dan met jullie toestemmingquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt ook voor ons geboekt, begrijp ik?
Anders moeten we Mario maar eens bellen wat de bedoeling is met die overzeese tochten...quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik de afgelopen nacht een mogenlijkheid tegen was gekomen dan had ik dat wel gedaan. (En ik denk dan met jullie toestemming)
Maar helaas.......
hij is nu bezig met SAIL. Maar over een paar dagen is dat zeker geen slecht plan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anders moeten we Mario maar eens bellen wat de bedoeling is met die overzeese tochten...
Heb je de loterij gewonnen??quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:50 schreef MadMaster het volgende:
Kom er net achter dat Katzenjammer op 1 september in Tivoli te Utrecht optreedt.
En maar weer kaarten gekocht dus. Gaat lekker zo...
Nee, dat niet.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Er posten een hoop mensen op fok met een enorm hoog inkomen
Inderdaadquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar ik zal wel aan het volgende criterium voldoen...
[..]
Of dat inderdaad zo is, weet ik niet.quote:
Dat weet jij wel....quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of dat inderdaad zo is, weet ik niet.
Maar we zijn wel 'Dinky's', dus we hebben geen klagen en kunnen toto op zekere hoogte doen waar we zin in hebben...
dubbel inkomen geen kinderen toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat weet jij wel....maar dat ga je natuurlijk niet zeggen...
en daar heb je groot gelijk in...
er is natuurlijk wel een verschil in hoog inkomen. Je hebt daar verschillende gradaties in.
Dinky's??
Ow okay... daar voldoen wij niet aan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dubbel inkomen geen kinderen toch?
hbb?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay... daar voldoen wij niet aan.Wij hebben dubbel inkomen met kinderen. Is daar ook een afkorting voor?
Hbb??quote:
Wat is een enorm hoog inkomen? Een ton per jaar, een miljoen, tien miljoen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat weet jij wel....maar dat ga je natuurlijk niet zeggen...
en daar heb je groot gelijk in...
er is natuurlijk wel een verschil in hoog inkomen. Je hebt daar verschillende gradaties in.
Hé, dat is gaaf voor jullie...quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hbb??
Ik krijg net een smsje van Peace. Hij had net gemeet met Tim Knol... en we staan nu op de gastenlijst van zn concert van 15 oktober a.s. in Enschede. Leuk!!
Ik vind een miljoen per jaar wel enorm hoog.... een ton per jaar is een hoog inkomen. Ik voldoe ook aan geen van deze 3 trouwens. Ook niet samen met Peace...quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is een enorm hoog inkomen? Een ton per jaar, een miljoen, tien miljoen?
Ik voldoe aan geen van 3 in ieder geval, maar we hebbenn geen klagen...
huisje boompje beestjequote:Op zondag 22 augustus 2010 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hbb??
Ik krijg net een smsje van Peace. Hij had net gemeet met Tim Knol... en we staan nu op de gastenlijst van zn concert van 15 oktober a.s. in Enschede. Leuk!!
wat doe je dan hier, dit hoor je te posten in de fora waar opgeschept wordt over inkomenquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar ik zal wel aan het volgende criterium voldoen...
[..]
Het was mij een genoegen jullie gekend te hebben...quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat doe je dan hier, dit hoor je te posten in de fora waar opgeschept wordt over inkomen
Fok! bedoel je?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat doe je dan hier, dit hoor je te posten in de fora waar opgeschept wordt over inkomen
Wat is het Tsjechische eraan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:03 schreef De_Hertog het volgende:
Staat momenteel een Tsjechische knoflooksoep te pruttelen. Ga vanavond toch nergens meer heen.
Iets dergelijks was ik van plan ja, maar ik wil eerst de soep zelf goed hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:30 schreef wyccie het volgende:
Bij de bakker een ongesneden oerbrood kopen, zelf halveren en de binnenkant uitlepelen.
Die heb ik nog nooit gehad eigenlijk.... ik vind normaal Swirl het lekkerst: met yoghurt softijs, witte chocolade schilfers en alleen maar galia meloen.. ik vind die wel belachelijk duur trouwens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:35 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook dol op de Hot Brownie met softijs van de BK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet halveren, in de bovenkant een rond gat snijden als ware het een dekseltje, die deksel bewaren, brood uithollen, vullen met soep en met deksel er weer op serveren...quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:30 schreef wyccie het volgende:
Bij de bakker een ongesneden oerbrood kopen, zelf halveren en de binnenkant uitlepelen.
Gaat niet om nut, het is een leuk effect en het smaakt wel lekkerquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:09 schreef TradeMarkie het volgende:
wat is het nut van soep in een brood serveren? lijkt me gruwelijk onhandig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |