Gewoon wakker blijven joh.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
Er is nu ook weer herrie... ik wil Mumford & Sons ook nog graag zien. De uitzending duurt tot 6 uur, dat ga ik niet redden. Lang leve de dvd-recorder
Dat ga ik never nooit niet redden en ook niet verstandig. Morgen moet ik de dag nog alleen doorbrengen met 2 kinderen. En het wordt slecht weer, dus dat wordt de hele dag thuiszitten. Maandag mag ik weer werkenquote:
Gitaren zijn eng. Zes snaren. En dan die hals nog, iieeuwww...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:44 schreef Socios het volgende:
Ik zag iets met gitaren en zapte snel weer weg.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gitaren zijn eng. Zes snaren. En dan die hals nog, iieeuwww...
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dag eenzame slaapster...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga toch maar naar bed... ga daar nog even verder kijken en bij de geluiden van LL in slaap vallen.
Slaap lekker![]()
Slechte wedstrijd??quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Weer thuis na een avondje Ajax. Gewonnen en verder maar niet meer over hebben...
Nu LL'en op TV totdat ik weer in elkaar stort. Peter te Bos nu en niet eens stotterend nu...
Nee hoor, niet eenzaam... Twan ligt bij me in bed.quote:
Dat klinkt wel lekker.quote:
In welke tent stonden die dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik las trouwens in de recensie dat de tent te klein was... net als bij Tim Knol.
quote:
Ze stonden in de Alphaquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In welke tent stonden die dan?
Tim Knol is een aardige gozer, maar z'n stem vind ik saai...
Ik denk dat ik maar eens wat meer van hen moet gaan luisteren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben een 9 voor hun optreden gekregen bij 3voor12. Net als The Specials trouwens.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens wat meer van hen moet gaan luisteren.
Opnieuw trusten dan...quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
Eric Corton met baard is veel minder leuk dan Eric Corton zonder baard.![]()
Ik ga naar bed
Maar het blijft een toffe peer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
Eric Corton met baard is veel minder leuk dan Eric Corton zonder baard.![]()
Ik ga naar bed
Tim stond in de India, maar die was ook heel erg vol. En gezien het tijdstip, 11:45 uur (dagopener) wel heel bijzonder.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:12 schreef MadMaster het volgende:
Stond Tim ook in de Aloha?
Kan me dat niet voorstellen...
Doei C032. En doe C033 de groeten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:15 schreef MadMaster het volgende:
Sorry C034, maar ik ga ook vanaf bed verder kijken...
quote:
En nu echt weg.quote:Weltrusten Diaan.
Ik vind hem briljant op de radio en tv, En natuurlijk als geweten van 3FM tijdens Serious Request.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik heb hem ooit in Egypte gezien toen ik daar op vakantie was...
![]()
quote:En nu echt weg.![]()
Dat is niet het geval geweest nu. Dan daarbij verlof is een woord dat in de Horeca niet gebruikt word.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:18 schreef Cobra4 het volgende:
En als je verlof hebt je niet om laten lullen om toch te gaan werken.
Maar je krijgt wel wedde?quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:43 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat is niet het geval geweest nu. Dan daarbij verlof is een woord dat in de Horeca niet gebruikt word.
Ik hoop dat ik vrij ben dan. Er staan wel een aantal dingen te gebeuren, althans mogelijkheden die het een en ander wel in de war kunnen gooien. Maar dan werk ik voor mezelf als dat doorgaat.quote:
Freelancen zou ik het niet willen noemen. Er lopen nu wat dingen waardoor ik eerdaags een eigen zaak kan hebben. Heb een paar ijzers in het vuur. Kijken wat het wordquote:
Spannende tijden dan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Freelancen zou ik het niet willen noemen. Er lopen nu wat dingen waardoor ik eerdaags een eigen zaak kan hebben. Heb een paar ijzers in het vuur. Kijken wat het word
Yep, pril stadium allemaal maar zeer interessant. Voor de zekerheid ook nog een andere baan aangeboden gekregen. Maar dat lijkt niet nodig te zijn als een van die andere dingen doorgaat. Spannend is het wel ja.quote:
Maandje of 2 denk ik, dan kan ik een en ander uit gaan sluiten. Wel lastig, wat is wijsheid. Maar komt goedquote:
Keep us posted.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Maandje of 2 denk ik, dan kan ik een en ander uit gaan sluiten. Wel lastig, wat is wijsheid. Maar komt goed
Ook te zien op Pukkelpop.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:22 schreef Cobra4 het volgende:
He, Mumford&Sons weer op tv bij Low Lands.
Diaan!!!!! Wakker worden!!!!!!!
Synthesizers zijn nog enger, als ze een geluid maken...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ze dan maar niet in een lichtmast klimmen.quote:
Tja, economische crisis.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ze dan maar niet in een lichtmast klimmen.
Helaas gemist.... maar het staat op de dvd-recorderquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:22 schreef Cobra4 het volgende:
He, Mumford&Sons weer op tv bij Low Lands.
Diaan!!!!! Wakker worden!!!!!!!
quote:
quote:
Straks ja. Eerst even relaxen met een biertje.quote:
Ow ja, dat hoort er dan bij na zo'n nachtje werken. Ik zit aan een krentenbol en kopje thee.quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Straks ja. Eerst even relaxen met een biertje.
Eet smakelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, dat hoort er dan bij na zo'n nachtje werken. Ik zit aan een krentenbol en kopje thee.
Dat is mij ook wel eens opgevallen. Er posten een hoop mensen op fok met een enorm hoog inkomenquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met hun Apple-producten en hun inkomens die minstens 3x modaal zijn...
nee, het blijft geen kermisquote:
misschien een hele domme vraag, maar waarom neem je dan kattenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff heb last van mn kattenallergie...niezen, zere ogen, benauwd. Handig met 2 katten... normaal heb ik er niet zoveel last van alleen. Heb af en toe een slecht dagje, vandaag dus.
Welnee, synths zijn de meest geweldige instrumenten ter wereld. Alle electronische instrumenten vind ik trouwens fantastisch...quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Synthesizers zijn nog enger, als ze een geluid maken...
Volgens mij nergens, tenminste niet wat wanneer wordt uitgezonden...quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:27 schreef De_Hertog het volgende:
Waar staat het uitzendschema van Lowlands op tv? Ben wel benieuwd naar het optreden van Figli di Madre Ignota
Idem hier.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:35 schreef De_Hertog het volgende:
Ah, Diaan had gewoon de hele uitzending op de dvd-recorder gegooid?
Peace had al katten en over het algemeen heb ik er ook geen last van en ben ik "immuun" voor de stofjes in de kattenharen... alleen af en toe een slechte dag... zoals vandaag... gaat wel weer over. Heb net de hele woonkamer nog maar weer gestofzuigd en ben nu zelf even buiten gaan zitten. Als deze katten dood gaan, komen er (voorlopig) geen nieuwe katten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
misschien een hele domme vraag, maar waarom neem je dan katten
Triggerfinger heb ik al niet meer gezien... ik weet niet eens meer wat ik als laatste heb gezien.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem hier.
Ik heb het tot 1.00 uur volgehouden, tot aan Triggerfinger en toen ging letterlijk en figuurlijk het licht uit. De rest kijk ik later vandaag...
Dat denk je!quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
Als deze katten dood gaan, komen er (voorlopig) geen nieuwe katten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |