Dat krijg je als men zich aan zich blijft houden aan de gemaakte afspraken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gebeurd er een keer wat in Grun, gaat het niet door...
Wind verpest Gronings luchtballonnenfestijn
De Groningse stijfkoppigheid?quote:
Daarom ook voorlopig...quote:
MM kan je wel tips geven om dat kattenhaar probleem te voorkomen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daarom ook voorlopig...We hebben er twee, ze moeten sowieso allebeid dood zijn voordat we weer een nieuwe zouden kopen. Eén van hen met een andere gat niet werken... ze zijn erg aan elkaar gehecht.
Maar ik baal wel af en toe van het kattenhaar/overgeven enz. Eentje haart heel erg, de andere bijna niet.
Slim, dat scheelt wel de haren weg schroeien tijdens een bbq.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoiets dan?
Jawel, maar al twee nachten kortquote:
Miss Montreal, De Dijk, Ilse de Lange en Blöf; aanwezig zijn. Tijdens de overige optredens kun je inderdaad eten en/of drinken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:26 schreef MadMaster het volgende:
En net, naast de kaarten voor Underworld, ook maar even tickets voor een festivalletje om de hoek aangeschaft: Meerpop te Zwanenburg.
Line-up op zaterdag 4 september (vrijdags gaan we niet, geen zin in Joling, Gordon, Froger en Jeroen v/d Boom):
• Pieter van der Zweep (15.15 - 15.45 uur) (wie)
• Miss Montreal (16.00 - 16.45 uur)
• Di-Rect (17.15 - 18.15 uur) (, dat wordt dus etenstijd)
• De Dijk (18.45 - 20.15 uur)
• Ilse DeLange (20.45 - 21.45 uur)
• Blöf (22.30 - 23.45 uur)
Dank voor de bevestiging van mijn post...quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Miss Montreal, De Dijk, Ilse de Lange en Blöf; aanwezig zijn. Tijdens de overige optredens kun je inderdaad eten en/of drinken.
Graag gedaan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor de bevestiging van mijn post...
Calex is een collega van je. En mevr MM, MM en ik vertrekken binnenkort voor een reis naar Schotland.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:44 schreef iamredleader het volgende:
goedemiddag allen
Iedereen een goed weekend gehad tot nu toe? Nog bijzonderheden gebeurd?
Je hebt ook voor ons geboekt, begrijp ik?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
...En mevr MM, MM en ik vertrekken binnenkort voor een reis naar Schotland.
Ah, op die voetquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:48 schreef MadMaster het volgende:
CaLeX is ook van de extreem eczeem...
Als ik de afgelopen nacht een mogenlijkheid tegen was gekomen dan had ik dat wel gedaan. (En ik denk dan met jullie toestemmingquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt ook voor ons geboekt, begrijp ik?
Anders moeten we Mario maar eens bellen wat de bedoeling is met die overzeese tochten...quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik de afgelopen nacht een mogenlijkheid tegen was gekomen dan had ik dat wel gedaan. (En ik denk dan met jullie toestemming)
Maar helaas.......
hij is nu bezig met SAIL. Maar over een paar dagen is dat zeker geen slecht plan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anders moeten we Mario maar eens bellen wat de bedoeling is met die overzeese tochten...
Heb je de loterij gewonnen??quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:50 schreef MadMaster het volgende:
Kom er net achter dat Katzenjammer op 1 september in Tivoli te Utrecht optreedt.
En maar weer kaarten gekocht dus. Gaat lekker zo...
Nee, dat niet.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Er posten een hoop mensen op fok met een enorm hoog inkomen
Inderdaadquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar ik zal wel aan het volgende criterium voldoen...
[..]
Of dat inderdaad zo is, weet ik niet.quote:
Dat weet jij wel....quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of dat inderdaad zo is, weet ik niet.
Maar we zijn wel 'Dinky's', dus we hebben geen klagen en kunnen toto op zekere hoogte doen waar we zin in hebben...
dubbel inkomen geen kinderen toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat weet jij wel....maar dat ga je natuurlijk niet zeggen...
en daar heb je groot gelijk in...
er is natuurlijk wel een verschil in hoog inkomen. Je hebt daar verschillende gradaties in.
Dinky's??
Ow okay... daar voldoen wij niet aan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dubbel inkomen geen kinderen toch?
hbb?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay... daar voldoen wij niet aan.Wij hebben dubbel inkomen met kinderen. Is daar ook een afkorting voor?
Hbb??quote:
Wat is een enorm hoog inkomen? Een ton per jaar, een miljoen, tien miljoen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat weet jij wel....maar dat ga je natuurlijk niet zeggen...
en daar heb je groot gelijk in...
er is natuurlijk wel een verschil in hoog inkomen. Je hebt daar verschillende gradaties in.
Hé, dat is gaaf voor jullie...quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hbb??
Ik krijg net een smsje van Peace. Hij had net gemeet met Tim Knol... en we staan nu op de gastenlijst van zn concert van 15 oktober a.s. in Enschede. Leuk!!
Ik vind een miljoen per jaar wel enorm hoog.... een ton per jaar is een hoog inkomen. Ik voldoe ook aan geen van deze 3 trouwens. Ook niet samen met Peace...quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is een enorm hoog inkomen? Een ton per jaar, een miljoen, tien miljoen?
Ik voldoe aan geen van 3 in ieder geval, maar we hebbenn geen klagen...
huisje boompje beestjequote:Op zondag 22 augustus 2010 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hbb??
Ik krijg net een smsje van Peace. Hij had net gemeet met Tim Knol... en we staan nu op de gastenlijst van zn concert van 15 oktober a.s. in Enschede. Leuk!!
wat doe je dan hier, dit hoor je te posten in de fora waar opgeschept wordt over inkomenquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar ik zal wel aan het volgende criterium voldoen...
[..]
Het was mij een genoegen jullie gekend te hebben...quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat doe je dan hier, dit hoor je te posten in de fora waar opgeschept wordt over inkomen
Fok! bedoel je?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat doe je dan hier, dit hoor je te posten in de fora waar opgeschept wordt over inkomen
Wat is het Tsjechische eraan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:03 schreef De_Hertog het volgende:
Staat momenteel een Tsjechische knoflooksoep te pruttelen. Ga vanavond toch nergens meer heen.
Iets dergelijks was ik van plan ja, maar ik wil eerst de soep zelf goed hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:30 schreef wyccie het volgende:
Bij de bakker een ongesneden oerbrood kopen, zelf halveren en de binnenkant uitlepelen.
Die heb ik nog nooit gehad eigenlijk.... ik vind normaal Swirl het lekkerst: met yoghurt softijs, witte chocolade schilfers en alleen maar galia meloen.. ik vind die wel belachelijk duur trouwens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:35 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook dol op de Hot Brownie met softijs van de BK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet halveren, in de bovenkant een rond gat snijden als ware het een dekseltje, die deksel bewaren, brood uithollen, vullen met soep en met deksel er weer op serveren...quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:30 schreef wyccie het volgende:
Bij de bakker een ongesneden oerbrood kopen, zelf halveren en de binnenkant uitlepelen.
Gaat niet om nut, het is een leuk effect en het smaakt wel lekkerquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:09 schreef TradeMarkie het volgende:
wat is het nut van soep in een brood serveren? lijkt me gruwelijk onhandig
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |