Ok, dan heb je wel iets meer reden tot klagen.. Succesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja klopt. maar ook gister knallende ruzie gehad met mijn pa waarin hij dingen heeft gezegd, die die weliswaar heeft terug genomen, maar die knalhard aankamen. Verder is mijn iPod hoogstwaarschijnlijk gerold op nde Parade, had hem net 3 weken (echt een klein drama hoor in mijn leven nu), ben ik uit mijn slaap gehouden door twee muizen waarvan er één het behaagde over mijn bed en lijf te lopen, ben ik een beetje sentimenteel en wil nog niet weg, oh en gister ruzie gemaakt met mn fling thing die wilde dat ik met m mee naar huis ging terwijl ik hem een dag eerder al had duidelijk gemaakt dat dat niet ging gebeuren en die toen boos en beledigd weg liep.
ik kom zo kijken!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:50 schreef MadMaster het volgende:
Update vanaf Sail: We varen langzaam richting Amsterdam, Koning Bier is ons net al voorgegaan en achter ons zit de Ikea boot, een replica uit de 18e eeuw met een enorme Zweedse vlag en oranje linten om het goed te maken,,,
De helicopters van de NOS vliegen af en aan over ons heen, dus jullie kunnen ons spotten op het achterdek van de Castor, een groot wit schip met een grote witte schoorsteen er op (niet te vewarren met de Hoogovens)...
Spot ze, wij moeten weer verder...
Twan heeft het er even af gezet... hij vindt het saai. Nog saaier dan wielrennen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:50 schreef MadMaster het volgende:
Update vanaf Sail: We varen langzaam richting Amsterdam, Koning Bier is ons net al voorgegaan en achter ons zit de Ikea boot, een replica uit de 18e eeuw met een enorme Zweedse vlag en oranje linten om het goed te maken,,,
De helicopters van de NOS vliegen af en aan over ons heen, dus jullie kunnen ons spotten op het achterdek van de Castor, een groot wit schip met een grote witte schoorsteen er op (niet te vewarren met de Hoogovens)...
Spot ze, wij moeten weer verder...
Ach, het kan nooit erger zijn dan de ragout die ik een paar weken vergeten wasquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:37 schreef Etcetera het volgende:
Tip van de dag: vergeet nooit, maar dan ook nooit, dat je brood in een broodbak hebt gestopt. Want geloof me, groen, bemost brood, is níet tof om weg te gooien. Al helemaal niet als de onderste plak vast zit geplakt aan de bak waarin je het hebt gestopt
Bedankt, pap & mam
Ik wel boven die kip, had ik beter niet kunnen doenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik geloof niet dat het stonk, maar ik ben er ook niet bepaald met m'n neus boven gaan hangen
Ik vind het ook vreemd dat de sluiting van KLB het nieuws nog niet gehaald heeft..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:42 schreef Whiteguy het volgende:
Radio, tv, internet, overal sail sail sail...
ben ik de enige die zich niet interesseert voor een paar bootjes ofzo?
Wtf, KLB dicht?!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd dat de sluiting van KLB het nieuws nog niet gehaald heeft..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zag net dat het afgelopen is... een behouden vaart gehad mannen?
quote:
Zeker weten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:55 schreef iamredleader het volgende:
het was dus geslaagd, de akqscoudsailmeet?
Wat Cobra zegt...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:55 schreef iamredleader het volgende:
het was dus geslaagd, de akqscoudsailmeet?
Als het nou de huismeid was geweest, dan had je die er uit kunnen donderen en een nieuwe kunnen nemen...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:57 schreef iamredleader het volgende:
Uitslag allergietests: heftig allergisch voor huisstofmijt; de dermatoloog heeft een behandeling voorgesteld met druppels die "gewenning" eraan moet bewerkstelligen, morgen beginnen. Ben benieuwd!
Nee die heb ik niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:02 schreef De_Hertog het volgende:
Maar ik bedoelde eigenlijk foto's van dat rode hoofd
Diaan ging niet. En PS heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:08 schreef Soempie het volgende:
Wauw![]()
![]()
Diaan en PS nog gezien? Of ging Diaan niet?
En jij betaald voor een kwartiertje 200 Euroquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Monteurs gekomen. Die klotemuizen hebben de bedrading doorgeknaagd tewrijl hij aan het draaien was en het computerwerk van de vaatwasser is kaduuk. Kost 400 e of een nieuwe machine. Voor het kwartiertje werk dat dat kostte mocht ik al 200 e neertellen. is ook makkelijk geld verdienen
gelukkig blijk ik heel goed te kunnen afwassen
Heb jij het nog goed kunnen zien?quote:
Dat wilde ik dus ook net vragen, dan ga ik daar solliciterenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij betaald voor een kwartiertje 200 Euro![]()
Waren het monteurs van 'Maison Pretty Boy' of zo?
Ik had ze de deur uitgetrapt en ze 20 Euro achterna gegooid met de mededeling dat ze daar heel erg blij mee mogen zijn...
nee het was te druk en daar kan ik niet zo goed tegenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij het nog goed kunnen zien?
69 voorrijkosten, 99 'onderzoekskosten' en dan btw. Ik kan dat echt niet, daar tegenin gaanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij betaald voor een kwartiertje 200 Euro![]()
Waren het monteurs van 'Maison Pretty Boy' of zo?
Ik had ze de deur uitgetrapt en ze 20 Euro achterna gegooid met de mededeling dat ze daar heel erg blij mee mogen zijn...
Mooi stelletje oplichters dan zeg, dat is 396,- per uurquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee het was te druk en daar kan ik niet zo goed tegenwas er helemaal naar toe gelopen en heb gigantische bloedende blaren op mijn hielen now
[..]
69 voorrijkosten, 99 'onderzoekskosten' en dan btw. Ik kan dat echt niet, daar tegenin gaan
Wat is dat PS? Ben je een bikkel aan het worden!?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee het was te druk en daar kan ik niet zo goed tegenwas er helemaal naar toe gelopen en heb gigantische bloedende blaren op mijn hielen now
Veel oefenen PS.quote:69 voorrijkosten, 99 'onderzoekskosten' en dan btw. Ik kan dat echt niet, daar tegenin gaan
Gaaf fotootje.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
Links onder is de Castor te zien. Tussen de wal en dat ouwemensen schip.
[ afbeelding ]
Hierquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaaf fotootje.
Waar heb je die vandaan?
nee was ook zo geweest als e een uur hadden moeten 'onderzoeken'. maar het was kennelijk snel duidelijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mooi stelletje oplichters dan zeg, dat is 396,- per uur
was ik heus al wel hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is dat PS? Ben je een bikkel aan het worden!?![]()
Tsja, dan moet je ook niet piepen...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
69 voorrijkosten, 99 'onderzoekskosten' en dan btw. Ik kan dat echt niet, daar tegenin gaan
nahja wat had ik moeten zeggen dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je ook niet piepen...
Dat ze op moesten donderen met hun achterlijke prijs.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nahja wat had ik moeten zeggen dan?
Sterkte.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:57 schreef iamredleader het volgende:
Uitslag allergietests: heftig allergisch voor huisstofmijt; de dermatoloog heeft een behandeling voorgesteld met druppels die "gewenning" eraan moet bewerkstelligen, morgen beginnen. Ben benieuwd!
ja dat denk ik nu ook. learned it the hard wayquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ze op moesten donderen met hun achterlijke prijs.
Vraag je nooit vooraf wat iets kost (vrijblijvende offerte, ook al heeft het spoed misschien)? Dan had je het vooraf kunnen weten en hadden ze helemaal niet hoeven komen.
en woensdag de 18e...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:07 schreef CaLeX het volgende:
Gave fotos van de bootjes
en PS een pechdag? Donderdag de 19de is jouw vrijdag de 13de?
Dus de locatie van de AKQ SC Meet van 2015 is nu bekend.quote:
Voorpagina nieuws...quote:
Ja, euh, nee, heb die discussie hier thuis ook al gevoerd.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:03 schreef Cobra4 het volgende:
@MM. Dat "aparte" zeilschip met die enorme mast was dus het parade paardje van Wubbo Ockels.
Even groepskorting bij Mario bedingen dan...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus de locatie van de AKQ SC Meet van 2015 is nu bekend.
Shit. Nu weten we dus nog niet welk schip we gezien hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, euh, nee, heb die discussie hier thuis ook al gevoerd.
Het lijkt er wel op, maar de Ecolution heeeft 2 masten en die boot vanmiddag heeft er maar 1.
Daarbij zij de ra's onderin bij de Ecolusion dicht en bij die bij de boot vanmiddag open a la een podium frame stuk...
Zie hier de Ecolusion:
Dat moet wel gaan lukken denk ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even groepskorting bij Mario bedingen dan...
Ik ga ook voor anker.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga het ruwe sop van me afspoelen en mijn kooi opzoeken...
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:35 schreef MadMaster het volgende:
Vannacht nog even de (zeer slechte) uitzending van de Sail In op AT5 bekeken en 'onze' boot, de Castor, was daar vol in beeld op het IJ en werd nog besproken ook...
Vrijwillig of gedwongen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:01 schreef CaLeX het volgende:
Komt er hier ook iemand uit (de provincie) groningen btw?
is er ooit iemand vrijwillig gaan wonen dan?quote:
wyciie!!!quote:
quote:C4, wat een boel geflirt in je FB.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:16 schreef CaLeX het volgende:
is er ooit iemand vrijwillig gaan wonen dan?
Dan moet je zaken doen met Etcie.quote:Gedwongen natuurlijk
Nou, succes wensen heeft dan ook geen zin, dus dat bewaar ik wel voor iemand andersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 07:54 schreef Soempie het volgende:
Waar ga je heen?
Ik moet zo een tentamen maken. Zal een behoorlijk kansloze onderneming worden, aangezien ik maar tot hoofdstuk 6 ben gekomen met leren (van de 12). Gister leek het me ook opeens veel verstandiger de stad in te gaan in plaats van te leren.
Volgens mij valt dat wel mee. Er was ooit een foto van jou van een meet. Het enige opvallende was je haar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:17 schreef Cobra4 het volgende:
Dat stopt wel als ze mij zonder gasmasker zien.
Mijn voorraad succeswensen is onuitputtelijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:20 schreef Bart het volgende:
Nou, succes wensen heeft dan ook geen zin, dus dat bewaar ik wel voor iemand anders.
NSFWquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:22 schreef TradeMarkie het volgende:
wil ik ook gaan flirten in het fotoboek van C4, mag dat niet van m'n werkgever
Zo, waar koop jij inquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn voorraad succeswensen is onuitputtelijk.
Die grijze dakbedekking? Dat zit in de familie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:23 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee. Er was ooit een foto van jou van een meet. Het enige opvallende was je haar.
Ik heb alleen maar goede kanten.quote:Of laat je je alleen van je goede kant fotograferen?
quote:
Doet me denken aan die reclame voor haarverf (Touch of Grey): beetje grijs laten om je ervaring te showen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:27 schreef Cobra4 het volgende:
Die grijze dakbedekking? Dat zit in de familie.
Probeer maar eens.quote:
Dan kom ik goedkoop weg. De natuur doet dat werk voor mij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:33 schreef wyccie het volgende:
Doet me denken aan die reclame voor haarverf (Touch of Grey): beetje grijs laten om je ervaring te showen.![]()
Ik weet niet hoequote:
Die met de smaak van eend is het lekkerst.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:40 schreef wyccie het volgende:
Ik klik nog eens door je FB en merk dat ik ook maar aan een nice cup of WTF Yum Yum moet!
Tsk tsk tsk....quote:
Eigenlijk heb ik geen Yum Yum cups, alleen die platte zakjes noodles. Maar wel de Goreng-variant.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
Die met de smaak van eend is het lekkerst.
ha jij bent goed op de hoogtequote:
Dank je, ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tsk tsk tsk....
Wat een prachtige trouwjurk heeft je vrouw!
Ik zag je topic in de AT (valt het op dat ik me een beetje verveel?).quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ha jij bent goed op de hoogteik ook.maar ik reken nergens meer op
ja preciesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zag je topic in de AT (valt het op dat ik me een beetje verveel?).
Je kreeg daar wel goede tips m.b.t. het controleren van serienummer etc.
Het zit je wel allemaal mee hequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
verder. ik verrek echt van de pijn in mijn oor
ja het leven is een feestjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Het zit je wel allemaal mee he.
Ontsteking?
Maar verder ben je hier harstikke welkom hoor wyccie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja precies
(en ja, dat je hier weer kwam buurten zei genoeg)
Ik ook, ben in de tuin aan het werken en de dakgoot schoon aan het maken. Normaal is het leuk hoor, in een bosrijke omgeving wonen, maar vandaag even nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Wyccie, als je je verveelt weet ik nog wel iets voor je
Suske en Wiske en de dampende dakgootquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:20 schreef De_Hertog het volgende:
De dakgoot was viezer dan ik dacht.
Helaas, die kwamen niet, ik moest het helemaal alleen doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Suske en Wiske en de dampende dakgoot
Hoe ging je tentamenquote:
Wanneer precies? Bommen Berend wordt wel weer gevierd eind augustus ergensquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:19 schreef CaLeX het volgende:
Etcie!
Wat is er te doen in groningen (volgende week)?
Heb ik niet gehaald.quote:
En hoe was Hellendoorn? Wel heerlijk weer voor zo'n dagje lijkt mequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:25 schreef Diaan73 het volgende:
En weer terug... nou ja, al 2 uurtjes, maar nog geen tijd gehad om online te komen. Nu even een kind in bed "gooien" en dan ga ik bijlezen...
Voor kinderen van Twans leeftijd is het nog best leuk... hij is ook niet zo'n held met attracties en daar durft hij er nog wel in een aantal... ik wil graag nog naar Phantasialand in Duitsland.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Hellendoorn, daar ben ik volgens mij een keer geweest toen ik een jaar of 12 was en toen vond ik er niet zoveel aan eigenlijk.
Ik ben ook niet van plan om met kleine kinderen naar een pretpark te gaan de komende jarenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:16 schreef Diaan73 het volgende:
Sommige pretparken zijn wel erg leuk vind ik. Maar dan moet je wel met meer mensen gaan, zodat je in meer dingen kunt. Nu moest er ook steeds eentje bij Lennon blijven...
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan om met kleine kinderen naar een pretpark te gaan de komende jaren
Nee, neefjes/nichtjes waar ik mee naar een pretpark ga zijn er voorlopig nog niet en mijn eigen kinderen zie ik ook nog niet verschijnenquote:
Ben je goed in een van de volgende dingen:quote:
Je weet maar nooit... een ongeluk zit in een klein hoekje...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, neefjes/nichtjes waar ik mee naar een pretpark ga zijn er voorlopig nog niet en mijn eigen kinderen zie ik ook nog niet verschijnen
Dat is waar, maar reken er niet opquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit... een ongeluk zit in een klein hoekje...
Okay...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar reken er niet op
Dan moet ik eerst een vriendin hebben en dan moet die me er ook nog van kunnen overtuigen dat kinderen nut hebbenquote:
Morgenochtend 8 uur?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:13 schreef wyccie het volgende:
[ ] Dakraam plaatsen
[x] Gaten in de gevel dichtmetselen (of eigenlijk alleen gaatjes in de muur vullen)
[ ] Balken in de muur/dak afpurren
[ ] Binnenriolering/waterleiding aanleggen
De rest wil ik best proberen, maar ik zou het huis zelf niet durven bewonen.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een vriendin hebben en dan moet die me er ook nog van kunnen overtuigen dat kinderen nut hebben
Als een moeder al met zo'n reactie komt steunt dat mijn standpuntquote:
Nee, dank je.quote:
Maar durf jij te wonen in een huis dat door mij is gebouwd?quote:En ik gok ook dat jij niet in dat huis komt te wonen, maar dat is niks persoonlijks hoor
Dat nut hebben, komt later. Het is eerst investeren... maar ook wel heel leuk hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als een moeder al met zo'n reactie komt steunt dat mijn standpunt
Ik durf jou wel een aantal dingen te laten doen aan dat huis jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dank je.
[..]
Maar durf jij te wonen in een huis dat door mij is gebouwd?
Ik wacht het nog even afquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat nut hebben, komt later. Het is eerst investeren... maar ook wel heel leuk hoor.
Was dat nichtje van die vriendin niet leuk?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een vriendin hebben en dan moet die me er ook nog van kunnen overtuigen dat kinderen nut hebben
Of jij hecht niet veel waarde aan wooncomfort, of jij hebt veel vertrouwen in mij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik durf jou wel een aantal dingen te laten doen aan dat huis ja
Zoals je kunt zien is er beneden nog niet zoveel dat je stukker kunt maken dan het nu is
Oh jawel, maar om nu meteen een kind met haar te willen gaat me net iets te verquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Was dat nichtje van die vriendin niet leuk?
Zie je, je kunt iets, dat is meer dan een aantal vrienden van me die ook al hebben geholpenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of jij hecht niet veel waarde aan wooncomfort, of jij hebt veel vertrouwen in mij.![]()
Maar serieus: ik kan wel iets, ik heb zeker geen twee linkerhanden. Ik heb wel eens meegeholpen met klussen. Muren afbreken, helpen opbouwen/metselen. Plafonds afbreken en opbouwen. Wat elektriciteitsdraadjes verbinden etc. Verven.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oh jawel, maar om nu meteen een kind met haar te willen gaat me net iets te ver
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
een ongeluk zit in een klein hoekje...
Word je tegenwoordig ook al zwanger van naar huis fietsen?quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is die uitzending ergens terug te kijken? Ik heb hier alleen rtv NH op de kabel.
Ik vond het ook al veel fijner die posts van je...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:10 schreef MadMaster het volgende:
En welkom allemaal op mijn nieuwe Blackberry. Wat een verbetering in vergelijking met die van mijn werk (8820 vs. Bold)...
Zonder kinderen had dat geen probleem geweest denk ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond het ook al veel fijner die posts van je...
Ik kreeg net een smsje van Peace... The Specials zijn erg goed en hij heeft een stukje voor me opgenomen. Wel lief van hem, maar ik was er liever zelf bij geweest....
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zonder kinderen had was dat geen probleem geweest denk ik
Volgend jaar doe ik ook zeker weer een festival aan, nu door omstandigheden al 2 jaar niet geweestquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dat klopt inderdaad.... of een Twan die bij zn vader is en een Lennon die bij opa en oma gaat logeren... maar ja, dit jaar nog maar niet. Volgend jaar ben ik er weer bij.
Naar welke wil je dan gaan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volgend jaar doe ik ook zeker weer een festival aan, nu door omstandigheden al 2 jaar niet geweest
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net een vlucht voor 6 man bij Ryanair geboekt en ja hoor, zoals verwacht douwen ze er nog even 60 euro "boekingskosten" bij de laatste pagina bij...
Werchter vind ik erg leuk, maar ik wil ook nog eens naar LL, maar dan moet het wel net als dit jaar na de kermis zijnquote:
Werchter vind ik alleen leuk als er interessante artiesten zijn... LL is eigenlijk altijd leuk vooral ook door alles eromheen. Toen ik 12 weken zwanger was, zijn we nog 4 dagen naar Rock Werchter geweest en later dat jaar naar Lowlands. Best zwaar dan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Werchter vind ik erg leuk, maar ik wil ook nog eens naar LL, maar dan moet het wel net als dit jaar na de kermis zijn
Ik wist dat er nog kosten bijkwamen, alleen niet precies hoeveel.quote:
¤ 60,= valt ook nog wel mee.... ik heb ook weleens daar geboekt, maar toen was dat niet zo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik wist dat er nog kosten bijkwamen, alleen niet precies hoeveel.
Nu kost een retourtje Edinburgh 60 ipv 50 euri
Maar bat een baggersite is dat zeg. Ze proberen er echt alles bij te slepen om meer geld binnen te halen. Reisverzekering, autoverhuur, koffertje verkopen. kosten voor ruimbagage. De werkwijze van Ryanair is een jaar tijd aardig achteruit gegaan.
Maar ja, je hoeft er niet te boeken
Ik heb ook 2 jaar Werchter met goede bands gehadquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werchter vind ik alleen leuk als er interessante artiesten zijn... LL is eigenlijk altijd leuk vooral ook door alles eromheen. Toen ik 12 weken zwanger was, zijn we nog 4 dagen naar Rock Werchter geweest en later dat jaar naar Lowlands. Best zwaar dan.
Volgens mij tijdelijk ff uit de lucht door een enorme spam aan topics met nagenoeg dezelfde titel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe zit dat nou met KLB, is dat opgedoekt? Ik kon er verder niet zoveel over vinden
Ja, Yvonne's stoppen sloegen ook door.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe zit dat nou met KLB, is dat opgedoekt? Ik kon er verder niet zoveel over vinden
Ik ben 3 x geweest en die jaren (2004, 2005 en 2008) waren ook erg leuk. Ik vind vooral naar het terrein toelopen bij Werchter leuker dan bij LL.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 jaar Werchter met goede bands gehaden met een erg leuke groep, dat scheelt ook enorm.
Ze hebben een eend naast de ketel gelegd waar het in gemaakt hebben?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:59 schreef wyccie het volgende:
Yum Yum met eend gehad.
Nu heb ik zin in Pekingeend.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:59 schreef wyccie het volgende:
Yum Yum met eend gehad.
Nu heb ik zin in Pekingeend.
Nee. Dat gaat nog wel even duren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Cobra, weer een beetje bijgekomen van de indrukken van gisteren?
quote:
Ik was er in 2007 en 2008 en idd de weg naar het festivalterrein is ook altijd leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben 3 x geweest en die jaren (2004, 2005 en 2008) waren ook erg leuk. Ik vind vooral naar het terrein toelopen bij Werchter leuker dan bij LL.
Dan hebben we elkaar misschien wel gezien...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was er in 2007 en 2008 en idd de weg naar het festivalterrein is ook altijd leuk
In 2007 heb ik op woensdag vrij gevraagd op m'n werk en diezelfde avond een kaartje opgehaald in Heerhugowaardquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar misschien wel gezien...
maar echt waar... ik had in 2005 een dagkaartje over... en verkocht aan iemand uit Alkmaar die het kaartje bij mij opgehaald heeft... en ja hoor, we komen hem gewoon tegen daar..![]()
Het is een begin.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooie voorbereiding op je zeilreisje
Tim is een schatje... een paar jaar geleden hebben we met hem rond gehangen op LL... toen mocht hij nog niet eens een biertje kopen omdat ie te jong was... en kijk nou eens... echt super!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
Nu Tim Knol Live 3On Stage Sessie @LL
Ik weet niet eens meer op welke camping wij stonden. Wij staan nooit zo dichtbij trouwens, we willen nog een beetje kunnen slapen 's nachts. We hadden 's morgens wel een keer een Ier bij de tent omdat zn tent en vrienden kwijt was. Hij heeft nog een tijdje zitten kletsen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In 2007 heb ik op woensdag vrij gevraagd op m'n werk en diezelfde avond een kaartje opgehaald in Heerhugowaard
Maar wij stonden op camping A3 in een legertent met een groot oranje dekzeil erover
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:14 schreef wyccie het volgende:
Ik was op Werchter in het jaar dat David Bowie zijn optreden had afgelast.
Nope. Op de site van AT5 is die uitzending niet terug te kijken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien via de website van AT5 en anders via mijn DVD recorder...
Zo moet ik nog een foto hebben dat ik met een Tsjech op de foto sta die hetzelfde jasje aanhad als ik, hele gesprekken mee gehad. Maar hij is de enige die ik ooit ook in dat jasje heb zien lopenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer op welke camping wij stonden. Wij staan nooit zo dichtbij trouwens, we willen nog een beetje kunnen slapen 's nachts. We hadden 's morgens wel een keer een Ier bij de tent omdat zn tent en vrienden kwijt was. Hij heeft nog een tijdje zitten kletsen.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo moet ik nog een foto hebben dat ik met een Tsjech op de foto sta die hetzelfde jasje aanhad als ik, hele gesprekken mee gehad. Maar hij is de enige die ik ooit ook in dat jasje heb zien lopen
quote:
Da's lief van haar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
paar dagen Berlijn cadeau gekregen van wannabewyccie:9 nog vóór ik wegga![]()
![]()
![]()
quote:
Doeiquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga in bed lowlands op ned. 3 kijken.Slaap lekker you all
Eens kijken of ik die foto nog boven water kan krijgenquote:
Zag net de Specials voorbij flitsen en ik zag dat Katzenjammer ook op LL staat/stond. Die had ik allebei wel willen zien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dat klopt inderdaad.... of een Twan die bij zn vader is en een Lennon die bij opa en oma gaat logeren... maar ja, dit jaar nog maar niet. Volgend jaar ben ik er weer bij.
Dag C032. Hoe gaat het met C033?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedenacht C034.![]()
A Message To You nu op TV. Tering, opa denkt nu even aan vroeger...
Ik ga zo even op mijn gemak op uitzendinggemist naar het verslag van de NOS over Sail kijken. Op AT5 heb ik, buiten een kort Sail journaal, niks kunnen vinden over de Sail-In.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:15 schreef MadMaster het volgende:
Maar nog steeds niet bijgekomen, las ik? Ìk eerlijk gezegd ook niet. Was vanmiddag nog in de stad bij de pieremechochels en daarna nog even richting het IJ, maar ik ben halverwege omgedraaid en weer naar huis te gaan. Mooier/beter dan gisteren krijg je het toch niet te zien. Het was ook stervensdruk...
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ligt op bed, is ook uitgeteld...
Lekker knullig van ze.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:26 schreef MadMaster het volgende:
De uitzending van AT5 was dramatisch. Ze sloten af toen de Amerigo Vespuci het IJ op kwam en die kondigde ze aan als de 'Prins van Oranje'. Doe dan gewoon geen uitzending...
En ik knok nu ook tegen de slaap, maar wil nog even LL kijken.
Heb je die andere al ritueel in de fik gestoken?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:30 schreef MadMaster het volgende:
Zie nu op de Blackberry Bold wel smileys gelukkig, nu moet ik de tekens van een aantal nog even uit m'n kop leren, dan kan ik ze ook invoeren vanaf dat ding.
Heb vanmorgen ruim een uur in de shop gestaan voordat ik eindelijk meekreeg, maar het is de moeite waard geweest. Heb vanavond wel 4 uur zitten pielen om alles ingesteld te krigen zoals ik wilde...
Die andere BB? Nee, dat zal mijn werkgever niet leuk vinden namelijk. Mijn Nokia heb ik wel ontmanteld...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je die andere al ritueel in de fik gestoken?
Maak me gek...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:44 schreef Cobra4 het volgende:
Goed nieuws. Volgens internet gaat de Castor tochten naar Engeland en Schotland maken.
http://www.bootjesgek.com/?p=3768quote:
Als je maar zorgt dat als jij met de KCWS dat schip boekt, ik mee mag!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:57 schreef MadMaster het volgende:
Ja, dit nieuws brengt mij ook wel op ideeën...
Gewoon lid worden dan voor ¤ 15 per jaar...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar zorgt dat als jij met de KCWS dat schip boekt, ik mee mag!
De hutten zijn volgens mij nog niet opgeknapt. Ik gok dat dat de reden is dat er nog geen meerdaagse reizen gemaakt worden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon lid worden dan voor ¤ 15 per jaar...
Maarré, dat artikel is wel al uit 2008, dus dan zouden ze al 2 jaar dat soort tochten moeten doen...
Goedenacht...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:01 schreef lubje25 het volgende:
Zit ook ff LL te kijken, kon er helaas niet heen ivm werk
Als ze nou even naar een niet nader te noemen Zuiderzee stadje varen, dan weet ik nog wel een knutselsmurf daar....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De hutten zijn volgens mij nog niet opgeknapt. Ik gok dat dat de reden is dat er nog geen meerdaagse reizen gemaakt worden.
Toch maar eens doen dan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon lid worden dan voor ¤ 15 per jaar...
Weltrusten C032.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:10 schreef MadMaster het volgende:
Mijn luiken vallen dicht, ik ga afnokken.
Welterusten allemaal...
Nee hoor, niet afgelopen. Giel is nu live aan het uitzenden vanaf LL.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:38 schreef lubje25 het volgende:
En afgelopen die LL uitzending, ff kijken of ik op internet nog iets kan vinden.
ja, maar dat is vooral studiowerk vanaf LL. Heb het natuurlijk wel opstaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor, niet afgelopen. Giel is nu live aan het uitzenden vanaf LL.
heb een huisje in stadskanaal. En of er niks mis is weet ik eind volgende week pasquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wanneer precies? Bommen Berend wordt wel weer gevierd eind augustus ergens
En er is niks mis met Groningen
Dan voel ik allergieen aankomenquote:
Dat komt goed uit. Etcie heeft er ook een bloed hekel aan.quote:
Ah, dan moet je even met iarl gaan praten. Die is een expert.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:30 schreef CaLeX het volgende:
Ik kan echt superschattig niezen
jammer dat ik het altijd overdrijf om het 90 keer per dag te doen :p
Allergien sucken
Doe ik. Weltrusten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:35 schreef CaLeX het volgende:
Denk dat ik van hem win (ik hoop het iig voor hem)
Ik duik erin, Hou jij de wacht?
Had je dat niet eerder kunnen zeggen, heb net alles al in huis gehaaldquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 06:48 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh allemaal!![]()
Ontbijt voor de liefhebbers;
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 06:48 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh allemaal!![]()
Ontbijt voor de liefhebbers;
[ afbeelding ]
Volgend jaar meeten toch? Of bij Pinkpop of bij Lowlands...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag net de Specials voorbij flitsen en ik zag dat Katzenjammer ook op LL staat/stond. Die had ik allebei wel willen zien.
Moet volgend jaar toch mijn bezwaren maar aan de kant zetten...
quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, weer een beetje bij kunnen slapen.
Goedemorgen
quote:
Weet ik veelquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je had even niets te doen
Waarom......![]()
Je mag hem vanmiddag nog een keer kijken hoor!quote:
Ik wilde net toevoegen dat het op elk moment van de dag verschrikkelijk is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Je mag hem vanmiddag nog een keer kijken hoor!
Vind je het dan niet supervetquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde net toevoegen dat het op elk moment van de dag verschrikkelijk is.
Mijn ziel en zaligheid zit erinquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zeg nou gewoon ja Soemp,
Hij heeft er weken op zitten werken om dit voor elkaar te krijgen.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog geen minuut gezien en toen al afgezet....
er veranderd niets, je hebt een vooruitziende blikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog geen minuut gezien en toen al afgezet....
huhhuh.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:10 schreef Bart het volgende:
Maar nee, ik kwam het tegen en ik dacht echt:
WTF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Japanners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
En dat wilde ik even met jullie delen.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
huhhuh.
Een paar negatieve reacties en het is ineens niet meer van jou
Jawel hoor, er komen meer mannetjes bij die anders dansen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
er veranderd niets, je hebt een vooruitziende blik
Daarvoor helaas ook al niet, daar ben ik niet creatief genoeg voorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
huhhuh.
[..]
huhhuh.
[..]
huhhuh.
Dag Bart.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dit een nieuw spel in MEN ofzo?
Ik snap de regels nietquote:
Hoe dan, leg uitquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Waar Bart het steeds verpest voor zich zelf.
4 op een rij... dat moeten dan wel dezelfde zijn, anders is het niet 4 op een rij...quote:
quote:Hoe dan, leg uit.
Maar met 4 op 'n rij heeft iedere speler zijn eigen kleur steen waarmee ie 4 op 'n rij moet maken...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
4 op een rij... dat moeten dan wel dezelfde zijn, anders is het niet 4 op een rij...![]()
[..]
Laat maar. Te moeilijk voor Bart.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
4 op een rij... dat moeten dan wel dezelfde zijn, anders is het niet 4 op een rij...![]()
Lees de spelregels van 4 op 'n rij nog eens opnieuw door C4quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat maar. Te moeilijk voor Bart.
Hmmm, interessant concept om dat op een forum te doen. ff kijken of ik dat zo kan copy-pasten en dan een zet kan doen...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:00 schreef Soempie het volgende:
Maar eigenlijk moet het zo:
Stel ik benen de ander is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enz.
Forum Opties | |
---|---|