quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:35 schreef MadMaster het volgende:
Vannacht nog even de (zeer slechte) uitzending van de Sail In op AT5 bekeken en 'onze' boot, de Castor, was daar vol in beeld op het IJ en werd nog besproken ook...
Vrijwillig of gedwongen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:01 schreef CaLeX het volgende:
Komt er hier ook iemand uit (de provincie) groningen btw?
is er ooit iemand vrijwillig gaan wonen dan?quote:
wyciie!!!quote:
quote:C4, wat een boel geflirt in je FB.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:16 schreef CaLeX het volgende:
is er ooit iemand vrijwillig gaan wonen dan?
Dan moet je zaken doen met Etcie.quote:Gedwongen natuurlijk
Nou, succes wensen heeft dan ook geen zin, dus dat bewaar ik wel voor iemand andersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 07:54 schreef Soempie het volgende:
Waar ga je heen?
Ik moet zo een tentamen maken. Zal een behoorlijk kansloze onderneming worden, aangezien ik maar tot hoofdstuk 6 ben gekomen met leren (van de 12). Gister leek het me ook opeens veel verstandiger de stad in te gaan in plaats van te leren.
Volgens mij valt dat wel mee. Er was ooit een foto van jou van een meet. Het enige opvallende was je haar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:17 schreef Cobra4 het volgende:
Dat stopt wel als ze mij zonder gasmasker zien.
Mijn voorraad succeswensen is onuitputtelijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:20 schreef Bart het volgende:
Nou, succes wensen heeft dan ook geen zin, dus dat bewaar ik wel voor iemand anders.
NSFWquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:22 schreef TradeMarkie het volgende:
wil ik ook gaan flirten in het fotoboek van C4, mag dat niet van m'n werkgever
Zo, waar koop jij inquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn voorraad succeswensen is onuitputtelijk.
Die grijze dakbedekking? Dat zit in de familie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:23 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee. Er was ooit een foto van jou van een meet. Het enige opvallende was je haar.
Ik heb alleen maar goede kanten.quote:Of laat je je alleen van je goede kant fotograferen?
quote:
Doet me denken aan die reclame voor haarverf (Touch of Grey): beetje grijs laten om je ervaring te showen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:27 schreef Cobra4 het volgende:
Die grijze dakbedekking? Dat zit in de familie.
Probeer maar eens.quote:
Dan kom ik goedkoop weg. De natuur doet dat werk voor mij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:33 schreef wyccie het volgende:
Doet me denken aan die reclame voor haarverf (Touch of Grey): beetje grijs laten om je ervaring te showen.![]()
Ik weet niet hoequote:
Die met de smaak van eend is het lekkerst.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:40 schreef wyccie het volgende:
Ik klik nog eens door je FB en merk dat ik ook maar aan een nice cup of WTF Yum Yum moet!
Tsk tsk tsk....quote:
Eigenlijk heb ik geen Yum Yum cups, alleen die platte zakjes noodles. Maar wel de Goreng-variant.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
Die met de smaak van eend is het lekkerst.
ha jij bent goed op de hoogtequote:
Dank je, ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tsk tsk tsk....
Wat een prachtige trouwjurk heeft je vrouw!
Ik zag je topic in de AT (valt het op dat ik me een beetje verveel?).quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ha jij bent goed op de hoogteik ook.maar ik reken nergens meer op
ja preciesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zag je topic in de AT (valt het op dat ik me een beetje verveel?).
Je kreeg daar wel goede tips m.b.t. het controleren van serienummer etc.
Het zit je wel allemaal mee hequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
verder. ik verrek echt van de pijn in mijn oor
ja het leven is een feestjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Het zit je wel allemaal mee he.
Ontsteking?
Maar verder ben je hier harstikke welkom hoor wyccie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja precies
(en ja, dat je hier weer kwam buurten zei genoeg)
Ik ook, ben in de tuin aan het werken en de dakgoot schoon aan het maken. Normaal is het leuk hoor, in een bosrijke omgeving wonen, maar vandaag even nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Wyccie, als je je verveelt weet ik nog wel iets voor je
Suske en Wiske en de dampende dakgootquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:20 schreef De_Hertog het volgende:
De dakgoot was viezer dan ik dacht.
Helaas, die kwamen niet, ik moest het helemaal alleen doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Suske en Wiske en de dampende dakgoot
Hoe ging je tentamenquote:
Wanneer precies? Bommen Berend wordt wel weer gevierd eind augustus ergensquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:19 schreef CaLeX het volgende:
Etcie!
Wat is er te doen in groningen (volgende week)?
Heb ik niet gehaald.quote:
En hoe was Hellendoorn? Wel heerlijk weer voor zo'n dagje lijkt mequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:25 schreef Diaan73 het volgende:
En weer terug... nou ja, al 2 uurtjes, maar nog geen tijd gehad om online te komen. Nu even een kind in bed "gooien" en dan ga ik bijlezen...
Voor kinderen van Twans leeftijd is het nog best leuk... hij is ook niet zo'n held met attracties en daar durft hij er nog wel in een aantal... ik wil graag nog naar Phantasialand in Duitsland.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Hellendoorn, daar ben ik volgens mij een keer geweest toen ik een jaar of 12 was en toen vond ik er niet zoveel aan eigenlijk.
Ik ben ook niet van plan om met kleine kinderen naar een pretpark te gaan de komende jarenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:16 schreef Diaan73 het volgende:
Sommige pretparken zijn wel erg leuk vind ik. Maar dan moet je wel met meer mensen gaan, zodat je in meer dingen kunt. Nu moest er ook steeds eentje bij Lennon blijven...
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan om met kleine kinderen naar een pretpark te gaan de komende jaren
Nee, neefjes/nichtjes waar ik mee naar een pretpark ga zijn er voorlopig nog niet en mijn eigen kinderen zie ik ook nog niet verschijnenquote:
Ben je goed in een van de volgende dingen:quote:
Je weet maar nooit... een ongeluk zit in een klein hoekje...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, neefjes/nichtjes waar ik mee naar een pretpark ga zijn er voorlopig nog niet en mijn eigen kinderen zie ik ook nog niet verschijnen
Dat is waar, maar reken er niet opquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit... een ongeluk zit in een klein hoekje...
Okay...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar reken er niet op
Dan moet ik eerst een vriendin hebben en dan moet die me er ook nog van kunnen overtuigen dat kinderen nut hebbenquote:
Morgenochtend 8 uur?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:13 schreef wyccie het volgende:
[ ] Dakraam plaatsen
[x] Gaten in de gevel dichtmetselen (of eigenlijk alleen gaatjes in de muur vullen)
[ ] Balken in de muur/dak afpurren
[ ] Binnenriolering/waterleiding aanleggen
De rest wil ik best proberen, maar ik zou het huis zelf niet durven bewonen.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een vriendin hebben en dan moet die me er ook nog van kunnen overtuigen dat kinderen nut hebben
Als een moeder al met zo'n reactie komt steunt dat mijn standpuntquote:
Nee, dank je.quote:
Maar durf jij te wonen in een huis dat door mij is gebouwd?quote:En ik gok ook dat jij niet in dat huis komt te wonen, maar dat is niks persoonlijks hoor
Dat nut hebben, komt later. Het is eerst investeren... maar ook wel heel leuk hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als een moeder al met zo'n reactie komt steunt dat mijn standpunt
Ik durf jou wel een aantal dingen te laten doen aan dat huis jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dank je.
[..]
Maar durf jij te wonen in een huis dat door mij is gebouwd?
Ik wacht het nog even afquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat nut hebben, komt later. Het is eerst investeren... maar ook wel heel leuk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |