Ok, dan heb je wel iets meer reden tot klagen.. Succesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja klopt. maar ook gister knallende ruzie gehad met mijn pa waarin hij dingen heeft gezegd, die die weliswaar heeft terug genomen, maar die knalhard aankamen. Verder is mijn iPod hoogstwaarschijnlijk gerold op nde Parade, had hem net 3 weken (echt een klein drama hoor in mijn leven nu), ben ik uit mijn slaap gehouden door twee muizen waarvan er één het behaagde over mijn bed en lijf te lopen, ben ik een beetje sentimenteel en wil nog niet weg, oh en gister ruzie gemaakt met mn fling thing die wilde dat ik met m mee naar huis ging terwijl ik hem een dag eerder al had duidelijk gemaakt dat dat niet ging gebeuren en die toen boos en beledigd weg liep.
ik kom zo kijken!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:50 schreef MadMaster het volgende:
Update vanaf Sail: We varen langzaam richting Amsterdam, Koning Bier is ons net al voorgegaan en achter ons zit de Ikea boot, een replica uit de 18e eeuw met een enorme Zweedse vlag en oranje linten om het goed te maken,,,
De helicopters van de NOS vliegen af en aan over ons heen, dus jullie kunnen ons spotten op het achterdek van de Castor, een groot wit schip met een grote witte schoorsteen er op (niet te vewarren met de Hoogovens)...
Spot ze, wij moeten weer verder...
Twan heeft het er even af gezet... hij vindt het saai. Nog saaier dan wielrennen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:50 schreef MadMaster het volgende:
Update vanaf Sail: We varen langzaam richting Amsterdam, Koning Bier is ons net al voorgegaan en achter ons zit de Ikea boot, een replica uit de 18e eeuw met een enorme Zweedse vlag en oranje linten om het goed te maken,,,
De helicopters van de NOS vliegen af en aan over ons heen, dus jullie kunnen ons spotten op het achterdek van de Castor, een groot wit schip met een grote witte schoorsteen er op (niet te vewarren met de Hoogovens)...
Spot ze, wij moeten weer verder...
Ach, het kan nooit erger zijn dan de ragout die ik een paar weken vergeten wasquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:37 schreef Etcetera het volgende:
Tip van de dag: vergeet nooit, maar dan ook nooit, dat je brood in een broodbak hebt gestopt. Want geloof me, groen, bemost brood, is níet tof om weg te gooien. Al helemaal niet als de onderste plak vast zit geplakt aan de bak waarin je het hebt gestopt
Bedankt, pap & mam
Ik wel boven die kip, had ik beter niet kunnen doenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik geloof niet dat het stonk, maar ik ben er ook niet bepaald met m'n neus boven gaan hangen
Ik vind het ook vreemd dat de sluiting van KLB het nieuws nog niet gehaald heeft..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:42 schreef Whiteguy het volgende:
Radio, tv, internet, overal sail sail sail...
ben ik de enige die zich niet interesseert voor een paar bootjes ofzo?
Wtf, KLB dicht?!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd dat de sluiting van KLB het nieuws nog niet gehaald heeft..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zag net dat het afgelopen is... een behouden vaart gehad mannen?
quote:
Zeker weten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:55 schreef iamredleader het volgende:
het was dus geslaagd, de akqscoudsailmeet?
Wat Cobra zegt...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:55 schreef iamredleader het volgende:
het was dus geslaagd, de akqscoudsailmeet?
Als het nou de huismeid was geweest, dan had je die er uit kunnen donderen en een nieuwe kunnen nemen...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:57 schreef iamredleader het volgende:
Uitslag allergietests: heftig allergisch voor huisstofmijt; de dermatoloog heeft een behandeling voorgesteld met druppels die "gewenning" eraan moet bewerkstelligen, morgen beginnen. Ben benieuwd!
Nee die heb ik niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:02 schreef De_Hertog het volgende:
Maar ik bedoelde eigenlijk foto's van dat rode hoofd
Diaan ging niet. En PS heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:08 schreef Soempie het volgende:
Wauw![]()
![]()
Diaan en PS nog gezien? Of ging Diaan niet?
En jij betaald voor een kwartiertje 200 Euroquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Monteurs gekomen. Die klotemuizen hebben de bedrading doorgeknaagd tewrijl hij aan het draaien was en het computerwerk van de vaatwasser is kaduuk. Kost 400 e of een nieuwe machine. Voor het kwartiertje werk dat dat kostte mocht ik al 200 e neertellen. is ook makkelijk geld verdienen
gelukkig blijk ik heel goed te kunnen afwassen
Heb jij het nog goed kunnen zien?quote:
Dat wilde ik dus ook net vragen, dan ga ik daar solliciterenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij betaald voor een kwartiertje 200 Euro![]()
Waren het monteurs van 'Maison Pretty Boy' of zo?
Ik had ze de deur uitgetrapt en ze 20 Euro achterna gegooid met de mededeling dat ze daar heel erg blij mee mogen zijn...
nee het was te druk en daar kan ik niet zo goed tegenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij het nog goed kunnen zien?
69 voorrijkosten, 99 'onderzoekskosten' en dan btw. Ik kan dat echt niet, daar tegenin gaanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij betaald voor een kwartiertje 200 Euro![]()
Waren het monteurs van 'Maison Pretty Boy' of zo?
Ik had ze de deur uitgetrapt en ze 20 Euro achterna gegooid met de mededeling dat ze daar heel erg blij mee mogen zijn...
Mooi stelletje oplichters dan zeg, dat is 396,- per uurquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee het was te druk en daar kan ik niet zo goed tegenwas er helemaal naar toe gelopen en heb gigantische bloedende blaren op mijn hielen now
[..]
69 voorrijkosten, 99 'onderzoekskosten' en dan btw. Ik kan dat echt niet, daar tegenin gaan
Wat is dat PS? Ben je een bikkel aan het worden!?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee het was te druk en daar kan ik niet zo goed tegenwas er helemaal naar toe gelopen en heb gigantische bloedende blaren op mijn hielen now
Veel oefenen PS.quote:69 voorrijkosten, 99 'onderzoekskosten' en dan btw. Ik kan dat echt niet, daar tegenin gaan
Gaaf fotootje.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
Links onder is de Castor te zien. Tussen de wal en dat ouwemensen schip.
[ afbeelding ]
Hierquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaaf fotootje.
Waar heb je die vandaan?
nee was ook zo geweest als e een uur hadden moeten 'onderzoeken'. maar het was kennelijk snel duidelijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mooi stelletje oplichters dan zeg, dat is 396,- per uur
was ik heus al wel hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is dat PS? Ben je een bikkel aan het worden!?![]()
Tsja, dan moet je ook niet piepen...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
69 voorrijkosten, 99 'onderzoekskosten' en dan btw. Ik kan dat echt niet, daar tegenin gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |