ach ja, volgende keer beterquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ja swarmi, je moet dan even naar de achterkant lopen.. Daar is ook nog een grote parkeerplaats und so..
Je hebt in elk geval voldoende Weizen nuquote:
Friet, pizza, pannenkoeken. Dat voldoet aan je inspiratieniveauquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:34 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb honger, maar totaal geen inspiratie, wat zal ik eens gaan eten vanavond?
Pasta met champignons, spekjes en boursin. Zelfde niveauquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Friet, pizza, pannenkoeken. Dat voldoet aan je inspiratieniveau
Oohh wat lekker!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:04 schreef AMDB het volgende:
Net gezwommen in de Fjord hier, denk dat het water 13 graden was, buiten zo'n 18 graden, best lekker![]()
Beetje goed weer daar? Hoorde dat het vanochtend nogal klote was.
Vannacht en vanmorgen heeft het de hele tijd gestortregend inderdaadquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oohh wat lekker!![]()
Hier is het 'oké'. Vanochtend was ik nog niet wakker (), maar vanmiddag was het best aardig. Veel wind, maar wel (zo goed als) droog en zo'n 20 graden gok ik.
13 graden? Da's krimpwater!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:04 schreef AMDB het volgende:
Net gezwommen in de Fjord hier, denk dat het water 13 graden was, buiten zo'n 18 graden, best lekker![]()
Beetje goed weer daar? Hoorde dat het vanochtend nogal klote was.
Doornroosje! Leuk!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:32 schreef BostonGeorge het volgende:
Hallo,
Dacht het hier even te vragen, aangezien jullie daar bekend zijn.
Ik ben namelijk het weekend van 12-13-14 November in Nijmegen met vriendin. Nou is dat koffiedik kijken qua datum, al zag ik rond die tijd al een mooi concert in Doornroosje. Zijn er nog plekken in Nijmegen die echt het bezoeken waard zijn, want ik heb geen idee.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:32 schreef vogelkooi het volgende:
:p door lowlands en heel deel gemist.
Iedereen leuke weekend gehad?
Hoe was het op Lowlands? Kan mezelf wel voor mn kop slaan dat ik niet 1 dagje ben gegaan...Placeboquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:32 schreef vogelkooi het volgende:
:p door lowlands en heel deel gemist.
Iedereen leuke weekend gehad?
Succes met een LL dagkaartje kopen, die zijn nogal zeldzaamquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:20 schreef morgane het volgende:
[..]
Hoe was het op Lowlands? Kan mezelf wel voor mn kop slaan dat ik niet 1 dagje ben gegaan...Placebo
Sowieso is het hele festival gewoon tof maar had het wel heel vet gevonden om 3oh!3, placebo, queens of the stone age en snow patrol te zienquote:
Wat had je voor geweldige outfit?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 06:23 schreef Swine het volgende:
Thuis!!van Buren en carolus gehad
Was mega!!!
Niets, want mijn stapmattie (vrouwelijk) wilde niet verkleed gaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 06:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat had je voor geweldige outfit?
Vertel! Wat was jullie mega-leugen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 06:55 schreef Swine het volgende:
[..]
Niets, want mijn stapmattie (vrouwelijk) wilde niet verkleed gaan![]()
Ben in Van Buren gebleven (maar daar scheen ook iedereen verkleed te zijn. Daarna nog 3 minuten in el sombrero gehangen en toen richting ovum. Daar zaten ze te bitchen dat het 4:10u was (LR nog gespot) en we niet naar binnen mochten (ondanks onze geweldige smoezen). Toen maar naar Carolus gegaan waar we wel direct naar binnen kwamen met onze mega-leugen!
Ik meen me te herinneren dat ze in 2008 nog dagkaarten verkochten...of dat ze het iig van plan waren.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Succes met een LL dagkaartje kopen, die zijn nogal zeldzaam
Zover ik weet hebben ze nog nooit dagkaarten verkocht...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:30 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ze in 2008 nog dagkaarten verkochten...of dat ze het iig van plan waren.
Dus in 2007 hadden ze ook dagkaarten..ik wil ze weer terug!! Al ga ik ook nog wel een keer een heel weekend hoorquote:Lowlands zal nu 40.000 weekendkaarten en 20.000 dagkaarten in de voorverkoop brengen. Onder voorbehoud worden weekendkaarten inclusief kamperen 129 euro (dat betekent een passe-partout van 43 euro per dag) en dagkaarten voor dezelfde entreeprijs als vorig jaar n.l. 69 euro.
En dus ook niet voor jou, anders had je niet gepost?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:53 schreef swarmahoer het volgende:
geen sex voor swine, anders had ie niet gepost
ik ben ook weer thuis, naborrel was weer leuk
Jij gaat ook echt helemaal los de laatste tijd hè?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 06:23 schreef Swine het volgende:
Thuis!!van Buren en carolus gehad
Was mega!!!
Swarmi en goede grappenquote:
Maar je hebt altijd je lening nog!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan weet swarmi niet eens wanneer Swine jarig is, want die heeft het voor vandaag op onze kalender geschreven
Pochen met de contacten die je hebt (of in ieder geval beweerd te hebben)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Vertel! Wat was jullie mega-leugen?
Dat lag ook niet in de lijn der verwachtingen voor vanachtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:53 schreef swarmahoer het volgende:
geen sex voor swine, anders had ie niet gepost
ik ben ook weer thuis, naborrel was weer leuk
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij gaat ook echt helemaal los de laatste tijd hè?![]()
Van mij kun je tenminste op aanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:22 schreef Swine het volgende:
[..]
[..]
![]()
Van je vrienden moet je het weer hebben hoor
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Van mij kun je tenminste op aan
Heb ik ook last van! Vorig jaar was ik op 29 augustus jarig, ik ben benieuwd op welke datum ik dit jaar jarig ben!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
komt omdat jullie kalender niet van dit jaar was, daarom was ik in de war
volgens mij had ik m op ''donderdag over 2 weken'' opgeschrevenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb ik ook last van! Vorig jaar was ik op 29 augustus jarig, ik ben benieuwd op welke datum ik dit jaar jarig ben!
en aangezien een hond gezien werd als politieagent hebben ze dus goed gehandeld aangezien er n levensbedreigende situatie was voor iemand andersquote:Wanneer mag een agent schieten?
Otto Adang van de Politieacademie: "Een agent mag zijn wapen gebruiken als er sprake is van een levensbedreigende situatie, voor hem of voor een ander. Dat valt onder wettelijke zelfverdediging.
Of in heel specifiek omschreven situaties als een verdachte zich aan zijn aanhouding wil onttrekken. Het mag alleen als iemand een ernstig misdrijf heeft gepleegd, bijvoorbeeld moord of verkrachting."
Dat was inmiddels toch al lang duidelijk?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en aangezien een hond gezien werd als politieagent hebben ze dus goed gehandeld aangezien er n levensbedreigende situatie was voor iemand anders
Vond het wel gaan, niet echt veel uitzonderlijk goede of uitzonderlijk aparte muziek gezien, erg mainstream.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:20 schreef morgane het volgende:
[..]
Hoe was het op Lowlands? Kan mezelf wel voor mn kop slaan dat ik niet 1 dagje ben gegaan...Placebo
Gast, jij vindt het in Siberië nog te warm voor een trui!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:22 schreef Meesterchef het volgende:
Waarom maken ze het in de AH XL altijd zo heet als in het tropisch regenwoud
Was 'dat ene' (geen idee wat je nou eigenlijk precies ging doenquote:
geen ideequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:10 schreef Rituals het volgende:
Weer terug. Hele leuke dag gehad, maakt het toch een beetje goed dat Londen niet doorging.
[..]
Was 'dat ene' (geen idee wat je nou eigenlijk precies ging doen) niet meer gelukt met je laptop? Welke?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee
had weer zin in n nieuwe
Jij hebt geld te veelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee
had weer zin in n nieuwe
Altijd leuk, zo'n toffe trainerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo ik ben klaar met de "trainingen" stellen verder niet zoveel voor dus ik ben nu benieuwd naar het echte werk..
Maar echt geweldig, de gozer die de trainingen verzorgt is gewoon een Mikkie, praat hetzelfde, zelfde postuur, zelfde typische dingetjes.. Alleen is hij dan donker en Mikkie niet..
Heb je al zeven jaar gehad dan? Want je gaat toch verder studeren? Dan kun je een nullening aanvragen met behoud van je OV.quote:
Ik dacht dat Dupje een deeltijdstudie ging doen en dan heb je geen recht op stufi/lening/OV?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt geld te veel
[..]
Altijd leuk, zo'n toffe trainer.
[..]
Heb je al zeven jaar gehad dan? Want je gaat toch verder studeren? Dan kun je een nullening aanvragen met behoud van je OV.
Yep, een hond in functie van de overheid is een collega, is bij Defensie ook zo, die kunnen ook onderscheidingen krijgen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en aangezien een hond gezien werd als politieagent hebben ze dus goed gehandeld aangezien er n levensbedreigende situatie was voor iemand anders
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je al zeven jaar gehad dan? Want je gaat toch verder studeren? Dan kun je een nullening aanvragen met behoud van je OV.
Precies dat, het is nu zo dat als je deeltijd doet dat ze ervanuit gaan dat je er genoeg bij kan werken om alles te kunnen betalen... Beetje jammer. Zometeen dus mijn laatste ritje met OV, en daarna opzeggen helaas.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dupje een deeltijdstudie ging doen en dan heb je geen recht op stufi/lening/OV?
Bij mij ging m'n telefoon dood in de nacht dat ik vroeg op moest om het vliegtuig naar Noorwegen te halenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:07 schreef IrishBastard het volgende:
Werd om 8.25 wakker, terwijl ik om 8.45 op werk had willen zijn
Is nog gelukt ook, inclusief eten, tandenpoetsen, aankleden etc. Nu zit ik dus alleen fakking gaar voor me uit te staren omdat ik niet wakker ben
Kennelijk doet mijn telefoon soms raar met de wekker, is me al vaker gebeurt dat ik wakker werd na een tijd dat hij af had moeten gaan, en ik hem 100% zeker ook gezet had
Ja logisch ook, dom van mequote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:49 schreef IrishBastard het volgende:
Serieus, wat een lamme actie zeg
Overigens zag je karretje d'r van een afstand wel leuk uit
En Hosti, ik heb het niet op de fiets gedaan, dan had ik het nooit gehaald
Omdat de RDW vooral zaken doet via mail. Bellen duurt echt een eeuw voor je al die menuutjes door bent, drie keer doorverbonden bent etc.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar waarom mail je voor een afspraak in plaats van te bellen?
Telefoon stuk ofzoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
@MC: Werkstuk, volgende keer beter
Ah nu definitief de brui eraan gegeven?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
@MC: Werkstuk, volgende keer beter
Een lint?? Is dat stabiel? Hoe ziet dat uberhaupt uit??quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:02 schreef Rituals het volgende:
Na heel wat frustratie is het eindelijk gelukt! Ik heb de bandjes van een (goedkoop) horloge afgeknipt, een lint gekocht en daar een nieuw bandje van gemaakt. Was nog best een gekloot. Een knoop leggen met één hand is niet makkelijk. Het nadeel is dat er nu geen sluiting o.i.d. aan zit, dus als ik dit horloge wil dragen, moet ik een half uur eerder opstaan 's ochtends om het voor elkaar te krijgen
. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen
.
Als een cadeautjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een lint?? Is dat stabiel? Hoe ziet dat uberhaupt uit??
Yepquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:53 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ah nu definitief de brui eraan gegeven?
En daar komen de knappe mannen weer in beeld hé? Dan is het geen probleem meerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:02 schreef Rituals het volgende:
Na heel wat frustratie is het eindelijk gelukt! Ik heb de bandjes van een (goedkoop) horloge afgeknipt, een lint gekocht en daar een nieuw bandje van gemaakt. Was nog best een gekloot. Een knoop leggen met één hand is niet makkelijk. Het nadeel is dat er nu geen sluiting o.i.d. aan zit, dus als ik dit horloge wil dragen, moet ik een half uur eerder opstaan 's ochtends om het voor elkaar te krijgen
. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen
.
Ik moet daarna nog een week wachten op het kentekenbewijsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:40 schreef IrishBastard het volgende:
Wie is er vanaf morgen de pimp in z'n BMW?
Dat had ik ook al bedacht jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En daar komen de knappe mannen weer in beeld hé? Dan is het geen probleem meer
En je mag er met je pimp-BMW heenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet daarna nog een week wachten op het kentekenbewijs.
Maar dan kan de auto mooi gekeurd worden en een beurt krijgen.
Wat een koekebakkers daar in Arnhem zeg. Als zij per klant betaald zouden worden zijn ze failliet binnen no-time. Heb meer dan twintig minuten zitten wachten om binnen tien seconden een envelop te krijgen en weer weg te kunnen. Maar nee, ik kon er écht niet tussendoor
. Enerzijds snap ik dat, want voordringen. Maar de tyfus wat werken die lui LANGZAAM! Hoorde van iedereen daar binnen al dat dit een klotevestiging is. Blij dat ik morgen naar Den Bosch kan
. Iets verder rijden, maar minder frustrerend hopelijk
.
Koekenbakkers is met een n koekenbakker!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet daarna nog een week wachten op het kentekenbewijs.
Maar dan kan de auto mooi gekeurd worden en een beurt krijgen.
Wat een koekebakkers daar in Arnhem zeg. Als zij per klant betaald zouden worden zijn ze failliet binnen no-time. Heb meer dan twintig minuten zitten wachten om binnen tien seconden een envelop te krijgen en weer weg te kunnen. Maar nee, ik kon er écht niet tussendoor
. Enerzijds snap ik dat, want voordringen. Maar de tyfus wat werken die lui LANGZAAM! Hoorde van iedereen daar binnen al dat dit een klotevestiging is. Blij dat ik morgen naar Den Bosch kan
. Iets verder rijden, maar minder frustrerend hopelijk
.
Nee hoor, volgens mij nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:46 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Moet dat niet 'You had better check your spelling' zijn?
Mag alle twee! Met had is de formele variant, de zonder de informele.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:46 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Moet dat niet 'You had better check your spelling' zijn?
Danke!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mag alle twee! Met had is de formele variant, de zonder de informele.
Toch? Volgens mij doen er wel meer mensen UK/VS studies!
Wel Nazi Grammar credits trouwens!
hoop hetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft het dan zoveel geregend dat het zaterdag op is?
Wie weet misschien heb je geluk :pquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft het dan zoveel geregend dat het zaterdag op is?
Waarom nero? Lompe zooi is hetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:38 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben op zoek naar een goed werkende versie van nero...
quote:enerverend
1) Afmattend 2) Opwindend 3) Sensationeel 4) Spannend '
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor
niemand die daar op letquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:00 schreef Rituals het volgende:
[vrouwenprobleem]
Ik heb vanavond een sollicitatiegesprek en daarvoor heb ik mijn nagels weer even kort geknipt en m'n nagellak eraf gehaald. Nu zie ik dat een deel van mijn nagels verkleurd is van de nagellak. Volgens mij valt het niet heel erg op, maar mooi is het niet.
[/vrouwenprobleem]
Ik ook pas sinds kort. Nou ja, inmiddels al vijf maanden! De tijd gaat snel!quote:
Waarschijnlijk heb je gelijk. Ik gok dat mijn horloge meer opvalt. Ik twijfel of ik die om zal laten, maar ik heb er zoveel moeite voor gedaanquote:
PM.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat voor werk is het?
En je horloge is supertof dus niet zo miepen
Ik PM wat af vandaagquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:50 schreef LastRequest het volgende:
Ik wil ook het horloge zien!
En ik heb ook voor het eerst nagellak
Ik kan er morgen ook weer een op gaan halen a 40 euroquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom zijn de readers niet gewoon GRATIS zoals dat hoort!![]()
Nu nog een agenda regelen!
Per stuk of in totaal?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik kan er morgen ook weer een op gaan halen a 40 euro
Ik was 40 euro kwijt voor 2 vakken!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja het is voor één vak en bestaat uit twee delen.. Maar volgens mij is het de jurisprudentie.. Maar dat staat vaak ook gratis op internet
Ik koop altijd een kleine agenda van rond de 5 euro, had nu ook weer een nieuwe gekocht maar dit jaar een iets grotere, maar ben er nu al erg blij meeHeb al een hoop in moeten vullen
wordt een iets georganiseerder jaar dit
Dat gaat hem niet worden en dat laatste deed het em!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gewoon bij de primera een witte agenda met zwarte en roze bloemenachtig iets
Ik was bij de HEMA en daar had je alleen nog agenda's in rare kleuren. Bij de Bruna daarentegen alleen die dikke agenda's met 1 vel per dag.quote:
Verkeerd draadje! Nijmegen kent geen Ajax en de Metro ligt in de bakken bij het station!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:58 schreef Merel1808 het volgende:
Damn, moet Ajax voetballen ofzo? Echt stampvol in de metro
Hier zijn de mensen die het wel wat kan schelen:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:05 schreef Merel1808 het volgende:
Misschien zijn jullie wel geinteresseerd in nieuws uit de grote stad
Jouw schuld : (quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:33 schreef Laysa het volgende:
Difficult vergat de spatie bij zn smily
Zeiksnor!quote:
Vuilnisvrouw?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:15 schreef Rituals het volgende:
Ik heb een nieuw baantje! Ik heb het idee het zowel fysiek als mentaal vrij zwaar is, maar het verdient heel goed en dat is handig voor iemand die graag geld uitgeeft.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:15 schreef Rituals het volgende:
Ik heb een nieuw baantje! Ik heb het idee het zowel fysiek als mentaal vrij zwaar is, maar het verdient heel goed en dat is handig voor iemand die graag geld uitgeeft.
Je staat met een pet op je knar achter de groene kar van de Dar?quote:
Ben jij al begonnen bij je werk?quote:
Nee, want nu moet ik werkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:16 schreef Difficult het volgende:
Gefeliciteerd : )
Kun je nog vaker op vakantie :p
Bijna! Ook een soort verschoningsdienstquote:
Dankjequote:
Bij verzekeringsmaatschappij?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Trainigen zitten er op en vanaf maandag begint het echte werk..
Het is gewoon callcenterwerk hoor, verder niks spannends
Bij het crematorium?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee, want nu moet ik werken.
[..]
Bijna! Ook een soort verschoningsdienst
[..]
Dankje.
Bij van allesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij verzekeringsmaatschappij?![]()
[..]
Bij het crematorium?
http://www.vanallesvan.nl/ ?quote:
IB blijf eens van mijn account afquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoeveel uur moet jij eigenlijk werken Rituals?
Jullie zijn het collectief Yashaaaaa?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
IB blijf eens van mijn account af
Dat was IB dat weet ik zeker!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Zekers te weten dat ik die later ga kopen
Hij zit op mijn laptop want Maffia II draait daar beter op, en aangezien ik verder toch vooral aan het leren ben en verder niet zo'n zware dingen doe op de laptop mag hij hem lenen tot dat ie uitgespeeld isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jullie zijn het collectief Yashaaaaa?
Hahaha nee dat was toch echt ikzelfquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat was IB dat weet ik zeker!
IB komt niet verder bij de maffia dan pizzakoerier!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hij zit op mijn laptop want Maffia II draait daar beter op, en aangezien ik verder toch vooral aan het leren ben en verder niet zo'n zware dingen doe op de laptop mag hij hem lenen tot dat ie uitgespeeld is
Wat is het eigenlijk voor trappelzak?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hahaha nee dat was toch echt ikzelf
Ik moet nietsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoeveel uur moet jij eigenlijk werken Rituals?
Ga je bejaarden afstoffen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik moet niets. Je deelt de diensten één keer per maand in met de andere mensen die daar werken (dat zijn er heel veel). Ik zal de ochtend/zorgdiensten gaan doen en dat is vier uur per keer. Hoe vaak ik dan per week/maand werk hangt af van mijn rooster en de anderen.
Anders gaat ie stinken!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:21 schreef Californium het volgende:
En ik moet nog een uur wachten op de was
Jah hoor! over het algemeen wel, en er zaten bij mij in de groep iig nog 4 HBO doorstromers... Maar jammer genoeg waren er ook een aantal die ik wel een corrigerende tik wilde verkopenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Anders gaat ie stinken!![]()
Hoe was de intro? Kon je je fiets een beetje parkeren tussen de 3-wielers?
Waarom had je dat niet gedaan dan? Gewoon een knuist op zo'n puberpuist doet wonderen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah hoor! over het algemeen wel, en er zaten bij mij in de groep iig nog 4 HBO doorstromers... Maar jammer genoeg waren er ook een aantal die ik wel een corrigerende tik wilde verkopen![]()
!
Ik denk niet dat dat door de rest in dank word afgenomenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom had je dat niet gedaan dan? Gewoon een knuist op zo'n puberpuist doet wonderen!
Je bent toch een meiske? Vol op de smoel slaan en naderhand zeggen dat hij met zijn handjes aan je borsten zat!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat door de rest in dank word afgenomenmaar wel jeukende handjes enzo
Dat heb ik ook....Mn keel dan...en mn hoofdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:07 schreef SLP_ het volgende:
auhmn keel doet zo'n pijn en oren ook
dus heb een pot b&j ijs gehaald om de keel te verzachten maar nu heb ik geen zin meer erin
Hot coldrex is ook zo'n lekkere boostquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:21 schreef SLP_ het volgende:
aah![]()
Nou heb ik vandaag en gister een pakje strepsils naar binnen gewerkt maar nu heb ik meteen het gevoel dat ik een gaatje heb en mn tong opgezwollen isIs ook niet fijn.
Is wel beter voor je maag, maar ik kan echt niet tegen die vieze smaakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
paracetamol....en straks idd slapen
Mn broer neemt ze voor mij altijd mee vanuit de USA...dat zijn capsules, of kauwtabletjes met smaakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Is wel beter voor je maag, maar ik kan echt niet tegen die vieze smaak
Dat is echt beter! Ik snap echt niet waarom ze dat in NL in makenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mn broer neemt ze voor mij altijd mee vanuit de USA...dat zijn capsules, of kauwtabletjes met smaak
Dat vroeg ik me ook af....Maar volgens DK is dat omdat ze bang zijn voor overdoseringquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat is echt beter! Ik snap echt niet waarom ze dat in NL in maken
Ik zou eerder bang zijn dat mensen teveel ibuprofen gaan gebruiken in plaats van paracetamol, omdat het minder vies is. Maar aan de andere kant, doodgaan aan een overdosis paracetamol is wel extreem naar..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af....Maar volgens DK is dat omdat ze bang zijn voor overdosering
Het helpt wel tegen de keelpijn :pquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das wel lekker maar dat neemt mn hoofdpijn niet weg
Vanwege de geringe therapeutische breedte!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af....Maar volgens DK is dat omdat ze bang zijn voor overdosering
Maar die roze snoepjes die ze ibuprofen noemen zijn ook niet echt goed voor je gezondheidquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vanwege de geringe therapeutische breedte!![]()
Mensen eten die dingen alsof het snoep is en dan lig je daar een beetje geel te worden in het ziekenhuis!
Dat zijn ze allemaal niet als je ze per krat eet!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar die roze snoepjes die ze ibuprofen noemen zijn ook niet echt goed voor je gezondheid
Goed idee, ben kapot en heb wat verhoging dus ik denk dat het slim is om te gaan slapenquote:
Jep. Ik rij ook regelmatig door rood met de fiets, maar dan wel alleen als ik de weg kan overzien en zaken zeker weet. In de categorie 'bij twijfel, niet inhalen.' Vandaar dat ik ook niet heel blij was met die fietser, was gewoon stom, zo zonder zicht.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Meid toch
Maar echt sommige mensen, bij ons nam er laatst zo'n golfje gewoon even de rotonde binnendoor terwijl er ook nog gewoon een normaal iemand op de rotonde kwam, ging maar net goed.. Echt waarom vraag je je dan af..
Je bent toch wel gestopt?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jep. Ik rij ook regelmatig door rood met de fiets, maar dan wel alleen als ik de weg kan overzien en zaken zeker weet. In de categorie 'bij twijfel, niet inhalen.' Vandaar dat ik ook niet heel blij was met die fietser, was gewoon stom, zo zonder zicht.
En die kneus in de Corsa was gewoon erg dom. Maar die heeft z'n lesje vast wel geleerd, ik zag zowel deur als achterscherm helemaal naar binnen gevouwen zitten.... Ik was overigens wel blij dat ik inhield omdat ik het al niet helemaal vertrouwde, want hij had de breedte van twee rijstroken echt wel nodig alvorens van de weg af te schieten. Anders had ik 'm in m'n zijkant gehad...
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:06 schreef Mikkie het volgende:
Broemm! Broeem! Tuut!
Tot zover mijn dagboek-verhaal.
quote:
Slaapze!quote:
Beterschap!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:12 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Goed idee, ben kapot en heb wat verhoging dus ik denk dat het slim is om te gaan slapenHopelijk voel ik me morgen wat beter, achja nog maar 3 dagen en dan is het weer zondag
Ja hoor, maar ik kreeg de kans niet om uit te stappen, want zo gauw de mensen die achter 'm zaten voorbij waren, scheurde hij er vol gas vandoorquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik kreeg de kans niet om uit te stappen, want zo gauw de mensen die achter 'm zaten voorbij waren, scheurde hij er vol gas vandoor. Om vervolgens linksaf de A73 op te gaan en daar zo hard de bocht in te knallen dat ik 'm weer naar de buitenkant zag glijden. Wat een mafkees.
.
Samengevat was je dus een knulleke die was wezen rijden met moeders je nieuwe oude BMW?quote:
vast geen paracetamolquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfg, wat zal die gebruikt hebben dan
ja...dat heb je nu dus verpest hé!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hihi nu denken mensen dat ik grappig ben als IB grappige dingen onder mijn account post
Gewoon gassen! Weet je wat een stoplicht kost? Meer dan een nieuw tweedehands-karretjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net alsof het grappig wasquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...dat heb je nu dus verpest hé!
Ik denk een paar liter euro 95!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, want ik was nog met m'n oude autoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Samengevat was je dus een knulleke die was wezen rijden met moeders je nieuwe oude BMW?
Als je iemand anders raakt wel ja. Nu feitelijk ook, omdat ie misschien algemeen bezit beschadigd heeft (het verkeerslicht), maar ja. Voor zoiets zou ik ook de politie niet bellen. Die komen daar niet eens voor (eenzijdig zonder letsel is geen prioriteit). En komen ze toevallig wel, dan krijg je een dikke rekening en een artikel 5-boete à 250 euro, ook niet iets waar je blij van wordt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is wel een misdrijf he, doorrijden na een ongeval
Eenzijdig ongeval dus je bent niet verplicht direct contact met de politie op te nemen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is wel een misdrijf he, doorrijden na een ongeval
Mag je alsnog melden. Dat hoeft niet direct. Die reed vast fluks naar huis om de woute te belluh jonge autoriteiten te informeren!quote:
x2!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
awh, beterschap SLP!
En gefeliciteerd Swine!
en CP: hoe heette die plu-dude ookalweer? H.. nogiets
Het drinken maakt me eigenlijk niks uit.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
Wat zoek je?
Bier? Whisky?
Met wat voor gezelschap ga je? Hoe groot?
etc.
O ja die hand is ook een toffe!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Samson, Blaauwe Hand, Jos, Camelot... zoiets..
Gewoon even hengsten met de kachelpook!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
16 and pregnant marathon... wat een gedrochten![]()
[..]
Pfoe, dat zijn er een hoop die ik niet kenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Die liggen in de buurt! Die kan je in een middagje/avondje doen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:20 schreef Luares het volgende:
[..]
Pfoe, dat zijn er een hoop die ik niet ken
Ik heb ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:22 schreef SLP_ het volgende:
Godver, ik word steeds ziekerMn oren doen steeds meer pijn en ik kan niet eens iets drinken zonder dat het echt pijn doet. Roken daarentegen kan wel zonder pijn
En volgens mij heb ik ook koorts, ik heb vette rillingen en voel echt warm aan. Mja ik heb geen temperatuurmeter dus weet het niet zeker
Straks voor mn werk maar ff snel langs de drogist om ibuprofen, temperatuurmeter en oordruppels ofzo te halen want alles wijst op een oorontsteking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |