niemand die daar op letquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:00 schreef Rituals het volgende:
[vrouwenprobleem]
Ik heb vanavond een sollicitatiegesprek en daarvoor heb ik mijn nagels weer even kort geknipt en m'n nagellak eraf gehaald. Nu zie ik dat een deel van mijn nagels verkleurd is van de nagellak. Volgens mij valt het niet heel erg op, maar mooi is het niet.
[/vrouwenprobleem]
Ik ook pas sinds kort. Nou ja, inmiddels al vijf maanden! De tijd gaat snel!quote:
Waarschijnlijk heb je gelijk. Ik gok dat mijn horloge meer opvalt. Ik twijfel of ik die om zal laten, maar ik heb er zoveel moeite voor gedaanquote:
PM.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat voor werk is het?
En je horloge is supertof dus niet zo miepen
Ik PM wat af vandaagquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:50 schreef LastRequest het volgende:
Ik wil ook het horloge zien!
En ik heb ook voor het eerst nagellak
Ik kan er morgen ook weer een op gaan halen a 40 euroquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom zijn de readers niet gewoon GRATIS zoals dat hoort!![]()
Nu nog een agenda regelen!
Per stuk of in totaal?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik kan er morgen ook weer een op gaan halen a 40 euro
Ik was 40 euro kwijt voor 2 vakken!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja het is voor één vak en bestaat uit twee delen.. Maar volgens mij is het de jurisprudentie.. Maar dat staat vaak ook gratis op internet
Ik koop altijd een kleine agenda van rond de 5 euro, had nu ook weer een nieuwe gekocht maar dit jaar een iets grotere, maar ben er nu al erg blij meeHeb al een hoop in moeten vullen
wordt een iets georganiseerder jaar dit
Dat gaat hem niet worden en dat laatste deed het em!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gewoon bij de primera een witte agenda met zwarte en roze bloemenachtig iets
Ik was bij de HEMA en daar had je alleen nog agenda's in rare kleuren. Bij de Bruna daarentegen alleen die dikke agenda's met 1 vel per dag.quote:
Verkeerd draadje! Nijmegen kent geen Ajax en de Metro ligt in de bakken bij het station!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:58 schreef Merel1808 het volgende:
Damn, moet Ajax voetballen ofzo? Echt stampvol in de metro
Hier zijn de mensen die het wel wat kan schelen:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:05 schreef Merel1808 het volgende:
Misschien zijn jullie wel geinteresseerd in nieuws uit de grote stad
Jouw schuld : (quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:33 schreef Laysa het volgende:
Difficult vergat de spatie bij zn smily
Zeiksnor!quote:
Vuilnisvrouw?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:15 schreef Rituals het volgende:
Ik heb een nieuw baantje! Ik heb het idee het zowel fysiek als mentaal vrij zwaar is, maar het verdient heel goed en dat is handig voor iemand die graag geld uitgeeft.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:15 schreef Rituals het volgende:
Ik heb een nieuw baantje! Ik heb het idee het zowel fysiek als mentaal vrij zwaar is, maar het verdient heel goed en dat is handig voor iemand die graag geld uitgeeft.
Je staat met een pet op je knar achter de groene kar van de Dar?quote:
Ben jij al begonnen bij je werk?quote:
Nee, want nu moet ik werkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:16 schreef Difficult het volgende:
Gefeliciteerd : )
Kun je nog vaker op vakantie :p
Bijna! Ook een soort verschoningsdienstquote:
Dankjequote:
Bij verzekeringsmaatschappij?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Trainigen zitten er op en vanaf maandag begint het echte werk..
Het is gewoon callcenterwerk hoor, verder niks spannends
Bij het crematorium?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee, want nu moet ik werken.
[..]
Bijna! Ook een soort verschoningsdienst
[..]
Dankje.
Bij van allesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij verzekeringsmaatschappij?![]()
[..]
Bij het crematorium?
http://www.vanallesvan.nl/ ?quote:
IB blijf eens van mijn account afquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoeveel uur moet jij eigenlijk werken Rituals?
Jullie zijn het collectief Yashaaaaa?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
IB blijf eens van mijn account af
Dat was IB dat weet ik zeker!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Zekers te weten dat ik die later ga kopen
Hij zit op mijn laptop want Maffia II draait daar beter op, en aangezien ik verder toch vooral aan het leren ben en verder niet zo'n zware dingen doe op de laptop mag hij hem lenen tot dat ie uitgespeeld isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jullie zijn het collectief Yashaaaaa?
Hahaha nee dat was toch echt ikzelfquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat was IB dat weet ik zeker!
IB komt niet verder bij de maffia dan pizzakoerier!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hij zit op mijn laptop want Maffia II draait daar beter op, en aangezien ik verder toch vooral aan het leren ben en verder niet zo'n zware dingen doe op de laptop mag hij hem lenen tot dat ie uitgespeeld is
Wat is het eigenlijk voor trappelzak?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hahaha nee dat was toch echt ikzelf
Ik moet nietsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoeveel uur moet jij eigenlijk werken Rituals?
Ga je bejaarden afstoffen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik moet niets. Je deelt de diensten één keer per maand in met de andere mensen die daar werken (dat zijn er heel veel). Ik zal de ochtend/zorgdiensten gaan doen en dat is vier uur per keer. Hoe vaak ik dan per week/maand werk hangt af van mijn rooster en de anderen.
Anders gaat ie stinken!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:21 schreef Californium het volgende:
En ik moet nog een uur wachten op de was
Jah hoor! over het algemeen wel, en er zaten bij mij in de groep iig nog 4 HBO doorstromers... Maar jammer genoeg waren er ook een aantal die ik wel een corrigerende tik wilde verkopenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Anders gaat ie stinken!![]()
Hoe was de intro? Kon je je fiets een beetje parkeren tussen de 3-wielers?
Waarom had je dat niet gedaan dan? Gewoon een knuist op zo'n puberpuist doet wonderen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah hoor! over het algemeen wel, en er zaten bij mij in de groep iig nog 4 HBO doorstromers... Maar jammer genoeg waren er ook een aantal die ik wel een corrigerende tik wilde verkopen![]()
!
Ik denk niet dat dat door de rest in dank word afgenomenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom had je dat niet gedaan dan? Gewoon een knuist op zo'n puberpuist doet wonderen!
Je bent toch een meiske? Vol op de smoel slaan en naderhand zeggen dat hij met zijn handjes aan je borsten zat!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat door de rest in dank word afgenomenmaar wel jeukende handjes enzo
Dat heb ik ook....Mn keel dan...en mn hoofdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:07 schreef SLP_ het volgende:
auhmn keel doet zo'n pijn en oren ook
dus heb een pot b&j ijs gehaald om de keel te verzachten maar nu heb ik geen zin meer erin
Hot coldrex is ook zo'n lekkere boostquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:21 schreef SLP_ het volgende:
aah![]()
Nou heb ik vandaag en gister een pakje strepsils naar binnen gewerkt maar nu heb ik meteen het gevoel dat ik een gaatje heb en mn tong opgezwollen isIs ook niet fijn.
Is wel beter voor je maag, maar ik kan echt niet tegen die vieze smaakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
paracetamol....en straks idd slapen
Mn broer neemt ze voor mij altijd mee vanuit de USA...dat zijn capsules, of kauwtabletjes met smaakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Is wel beter voor je maag, maar ik kan echt niet tegen die vieze smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |