Ik was bij de HEMA en daar had je alleen nog agenda's in rare kleuren. Bij de Bruna daarentegen alleen die dikke agenda's met 1 vel per dag.quote:
Verkeerd draadje! Nijmegen kent geen Ajax en de Metro ligt in de bakken bij het station!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:58 schreef Merel1808 het volgende:
Damn, moet Ajax voetballen ofzo? Echt stampvol in de metro
Hier zijn de mensen die het wel wat kan schelen:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:05 schreef Merel1808 het volgende:
Misschien zijn jullie wel geinteresseerd in nieuws uit de grote stad
Jouw schuld : (quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:33 schreef Laysa het volgende:
Difficult vergat de spatie bij zn smily
Zeiksnor!quote:
Vuilnisvrouw?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:15 schreef Rituals het volgende:
Ik heb een nieuw baantje! Ik heb het idee het zowel fysiek als mentaal vrij zwaar is, maar het verdient heel goed en dat is handig voor iemand die graag geld uitgeeft.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:15 schreef Rituals het volgende:
Ik heb een nieuw baantje! Ik heb het idee het zowel fysiek als mentaal vrij zwaar is, maar het verdient heel goed en dat is handig voor iemand die graag geld uitgeeft.
Je staat met een pet op je knar achter de groene kar van de Dar?quote:
Ben jij al begonnen bij je werk?quote:
Nee, want nu moet ik werkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:16 schreef Difficult het volgende:
Gefeliciteerd : )
Kun je nog vaker op vakantie :p
Bijna! Ook een soort verschoningsdienstquote:
Dankjequote:
Bij verzekeringsmaatschappij?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Trainigen zitten er op en vanaf maandag begint het echte werk..
Het is gewoon callcenterwerk hoor, verder niks spannends
Bij het crematorium?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee, want nu moet ik werken.
[..]
Bijna! Ook een soort verschoningsdienst
[..]
Dankje.
Bij van allesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij verzekeringsmaatschappij?![]()
[..]
Bij het crematorium?
http://www.vanallesvan.nl/ ?quote:
IB blijf eens van mijn account afquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoeveel uur moet jij eigenlijk werken Rituals?
Jullie zijn het collectief Yashaaaaa?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
IB blijf eens van mijn account af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |