niemand die daar op letquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:00 schreef Rituals het volgende:
[vrouwenprobleem]
Ik heb vanavond een sollicitatiegesprek en daarvoor heb ik mijn nagels weer even kort geknipt en m'n nagellak eraf gehaald. Nu zie ik dat een deel van mijn nagels verkleurd is van de nagellak. Volgens mij valt het niet heel erg op, maar mooi is het niet.
[/vrouwenprobleem]
Ik ook pas sinds kort. Nou ja, inmiddels al vijf maanden! De tijd gaat snel!quote:
Waarschijnlijk heb je gelijk. Ik gok dat mijn horloge meer opvalt. Ik twijfel of ik die om zal laten, maar ik heb er zoveel moeite voor gedaanquote:
PM.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat voor werk is het?
En je horloge is supertof dus niet zo miepen
Ik PM wat af vandaagquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:50 schreef LastRequest het volgende:
Ik wil ook het horloge zien!
En ik heb ook voor het eerst nagellak
Ik kan er morgen ook weer een op gaan halen a 40 euroquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom zijn de readers niet gewoon GRATIS zoals dat hoort!![]()
Nu nog een agenda regelen!
Per stuk of in totaal?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik kan er morgen ook weer een op gaan halen a 40 euro
Ik was 40 euro kwijt voor 2 vakken!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja het is voor één vak en bestaat uit twee delen.. Maar volgens mij is het de jurisprudentie.. Maar dat staat vaak ook gratis op internet
Ik koop altijd een kleine agenda van rond de 5 euro, had nu ook weer een nieuwe gekocht maar dit jaar een iets grotere, maar ben er nu al erg blij meeHeb al een hoop in moeten vullen
wordt een iets georganiseerder jaar dit
Dat gaat hem niet worden en dat laatste deed het em!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gewoon bij de primera een witte agenda met zwarte en roze bloemenachtig iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |