Dat was IB dat weet ik zeker!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Zekers te weten dat ik die later ga kopen
Hij zit op mijn laptop want Maffia II draait daar beter op, en aangezien ik verder toch vooral aan het leren ben en verder niet zo'n zware dingen doe op de laptop mag hij hem lenen tot dat ie uitgespeeld isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jullie zijn het collectief Yashaaaaa?
Hahaha nee dat was toch echt ikzelfquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat was IB dat weet ik zeker!
IB komt niet verder bij de maffia dan pizzakoerier!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hij zit op mijn laptop want Maffia II draait daar beter op, en aangezien ik verder toch vooral aan het leren ben en verder niet zo'n zware dingen doe op de laptop mag hij hem lenen tot dat ie uitgespeeld is
Wat is het eigenlijk voor trappelzak?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hahaha nee dat was toch echt ikzelf
Ik moet nietsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoeveel uur moet jij eigenlijk werken Rituals?
Ga je bejaarden afstoffen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik moet niets. Je deelt de diensten één keer per maand in met de andere mensen die daar werken (dat zijn er heel veel). Ik zal de ochtend/zorgdiensten gaan doen en dat is vier uur per keer. Hoe vaak ik dan per week/maand werk hangt af van mijn rooster en de anderen.
Anders gaat ie stinken!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:21 schreef Californium het volgende:
En ik moet nog een uur wachten op de was
Jah hoor! over het algemeen wel, en er zaten bij mij in de groep iig nog 4 HBO doorstromers... Maar jammer genoeg waren er ook een aantal die ik wel een corrigerende tik wilde verkopenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Anders gaat ie stinken!![]()
Hoe was de intro? Kon je je fiets een beetje parkeren tussen de 3-wielers?
Waarom had je dat niet gedaan dan? Gewoon een knuist op zo'n puberpuist doet wonderen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah hoor! over het algemeen wel, en er zaten bij mij in de groep iig nog 4 HBO doorstromers... Maar jammer genoeg waren er ook een aantal die ik wel een corrigerende tik wilde verkopen![]()
!
Ik denk niet dat dat door de rest in dank word afgenomenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom had je dat niet gedaan dan? Gewoon een knuist op zo'n puberpuist doet wonderen!
Je bent toch een meiske? Vol op de smoel slaan en naderhand zeggen dat hij met zijn handjes aan je borsten zat!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat door de rest in dank word afgenomenmaar wel jeukende handjes enzo
Dat heb ik ook....Mn keel dan...en mn hoofdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:07 schreef SLP_ het volgende:
auhmn keel doet zo'n pijn en oren ook
dus heb een pot b&j ijs gehaald om de keel te verzachten maar nu heb ik geen zin meer erin
Hot coldrex is ook zo'n lekkere boostquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:21 schreef SLP_ het volgende:
aah![]()
Nou heb ik vandaag en gister een pakje strepsils naar binnen gewerkt maar nu heb ik meteen het gevoel dat ik een gaatje heb en mn tong opgezwollen isIs ook niet fijn.
Is wel beter voor je maag, maar ik kan echt niet tegen die vieze smaakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
paracetamol....en straks idd slapen
Mn broer neemt ze voor mij altijd mee vanuit de USA...dat zijn capsules, of kauwtabletjes met smaakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Is wel beter voor je maag, maar ik kan echt niet tegen die vieze smaak
Dat is echt beter! Ik snap echt niet waarom ze dat in NL in makenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mn broer neemt ze voor mij altijd mee vanuit de USA...dat zijn capsules, of kauwtabletjes met smaak
Dat vroeg ik me ook af....Maar volgens DK is dat omdat ze bang zijn voor overdoseringquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat is echt beter! Ik snap echt niet waarom ze dat in NL in maken
Ik zou eerder bang zijn dat mensen teveel ibuprofen gaan gebruiken in plaats van paracetamol, omdat het minder vies is. Maar aan de andere kant, doodgaan aan een overdosis paracetamol is wel extreem naar..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af....Maar volgens DK is dat omdat ze bang zijn voor overdosering
Het helpt wel tegen de keelpijn :pquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das wel lekker maar dat neemt mn hoofdpijn niet weg
Vanwege de geringe therapeutische breedte!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af....Maar volgens DK is dat omdat ze bang zijn voor overdosering
Maar die roze snoepjes die ze ibuprofen noemen zijn ook niet echt goed voor je gezondheidquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vanwege de geringe therapeutische breedte!![]()
Mensen eten die dingen alsof het snoep is en dan lig je daar een beetje geel te worden in het ziekenhuis!
Dat zijn ze allemaal niet als je ze per krat eet!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar die roze snoepjes die ze ibuprofen noemen zijn ook niet echt goed voor je gezondheid
Goed idee, ben kapot en heb wat verhoging dus ik denk dat het slim is om te gaan slapenquote:
Jep. Ik rij ook regelmatig door rood met de fiets, maar dan wel alleen als ik de weg kan overzien en zaken zeker weet. In de categorie 'bij twijfel, niet inhalen.' Vandaar dat ik ook niet heel blij was met die fietser, was gewoon stom, zo zonder zicht.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Meid toch
Maar echt sommige mensen, bij ons nam er laatst zo'n golfje gewoon even de rotonde binnendoor terwijl er ook nog gewoon een normaal iemand op de rotonde kwam, ging maar net goed.. Echt waarom vraag je je dan af..
Je bent toch wel gestopt?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jep. Ik rij ook regelmatig door rood met de fiets, maar dan wel alleen als ik de weg kan overzien en zaken zeker weet. In de categorie 'bij twijfel, niet inhalen.' Vandaar dat ik ook niet heel blij was met die fietser, was gewoon stom, zo zonder zicht.
En die kneus in de Corsa was gewoon erg dom. Maar die heeft z'n lesje vast wel geleerd, ik zag zowel deur als achterscherm helemaal naar binnen gevouwen zitten.... Ik was overigens wel blij dat ik inhield omdat ik het al niet helemaal vertrouwde, want hij had de breedte van twee rijstroken echt wel nodig alvorens van de weg af te schieten. Anders had ik 'm in m'n zijkant gehad...
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:06 schreef Mikkie het volgende:
Broemm! Broeem! Tuut!
Tot zover mijn dagboek-verhaal.
quote:
Slaapze!quote:
Beterschap!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:12 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Goed idee, ben kapot en heb wat verhoging dus ik denk dat het slim is om te gaan slapenHopelijk voel ik me morgen wat beter, achja nog maar 3 dagen en dan is het weer zondag
Ja hoor, maar ik kreeg de kans niet om uit te stappen, want zo gauw de mensen die achter 'm zaten voorbij waren, scheurde hij er vol gas vandoorquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik kreeg de kans niet om uit te stappen, want zo gauw de mensen die achter 'm zaten voorbij waren, scheurde hij er vol gas vandoor. Om vervolgens linksaf de A73 op te gaan en daar zo hard de bocht in te knallen dat ik 'm weer naar de buitenkant zag glijden. Wat een mafkees.
.
Samengevat was je dus een knulleke die was wezen rijden met moeders je nieuwe oude BMW?quote:
vast geen paracetamolquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfg, wat zal die gebruikt hebben dan
ja...dat heb je nu dus verpest hé!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hihi nu denken mensen dat ik grappig ben als IB grappige dingen onder mijn account post
Gewoon gassen! Weet je wat een stoplicht kost? Meer dan een nieuw tweedehands-karretjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfg, wat zal die gebruikt hebben dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |