Ja logisch ook, dom van mequote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:49 schreef IrishBastard het volgende:
Serieus, wat een lamme actie zeg
Overigens zag je karretje d'r van een afstand wel leuk uit
En Hosti, ik heb het niet op de fiets gedaan, dan had ik het nooit gehaald
Omdat de RDW vooral zaken doet via mail. Bellen duurt echt een eeuw voor je al die menuutjes door bent, drie keer doorverbonden bent etc.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar waarom mail je voor een afspraak in plaats van te bellen?
Telefoon stuk ofzoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
@MC: Werkstuk, volgende keer beter
Ah nu definitief de brui eraan gegeven?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
@MC: Werkstuk, volgende keer beter
Een lint?? Is dat stabiel? Hoe ziet dat uberhaupt uit??quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:02 schreef Rituals het volgende:
Na heel wat frustratie is het eindelijk gelukt! Ik heb de bandjes van een (goedkoop) horloge afgeknipt, een lint gekocht en daar een nieuw bandje van gemaakt. Was nog best een gekloot. Een knoop leggen met één hand is niet makkelijk. Het nadeel is dat er nu geen sluiting o.i.d. aan zit, dus als ik dit horloge wil dragen, moet ik een half uur eerder opstaan 's ochtends om het voor elkaar te krijgen
. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen
.
Als een cadeautjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een lint?? Is dat stabiel? Hoe ziet dat uberhaupt uit??
Yepquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:53 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ah nu definitief de brui eraan gegeven?
En daar komen de knappe mannen weer in beeld hé? Dan is het geen probleem meerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:02 schreef Rituals het volgende:
Na heel wat frustratie is het eindelijk gelukt! Ik heb de bandjes van een (goedkoop) horloge afgeknipt, een lint gekocht en daar een nieuw bandje van gemaakt. Was nog best een gekloot. Een knoop leggen met één hand is niet makkelijk. Het nadeel is dat er nu geen sluiting o.i.d. aan zit, dus als ik dit horloge wil dragen, moet ik een half uur eerder opstaan 's ochtends om het voor elkaar te krijgen
. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen
.
Ik moet daarna nog een week wachten op het kentekenbewijsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:40 schreef IrishBastard het volgende:
Wie is er vanaf morgen de pimp in z'n BMW?
Dat had ik ook al bedacht jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En daar komen de knappe mannen weer in beeld hé? Dan is het geen probleem meer
En je mag er met je pimp-BMW heenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet daarna nog een week wachten op het kentekenbewijs.
Maar dan kan de auto mooi gekeurd worden en een beurt krijgen.
Wat een koekebakkers daar in Arnhem zeg. Als zij per klant betaald zouden worden zijn ze failliet binnen no-time. Heb meer dan twintig minuten zitten wachten om binnen tien seconden een envelop te krijgen en weer weg te kunnen. Maar nee, ik kon er écht niet tussendoor
. Enerzijds snap ik dat, want voordringen. Maar de tyfus wat werken die lui LANGZAAM! Hoorde van iedereen daar binnen al dat dit een klotevestiging is. Blij dat ik morgen naar Den Bosch kan
. Iets verder rijden, maar minder frustrerend hopelijk
.
Koekenbakkers is met een n koekenbakker!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet daarna nog een week wachten op het kentekenbewijs.
Maar dan kan de auto mooi gekeurd worden en een beurt krijgen.
Wat een koekebakkers daar in Arnhem zeg. Als zij per klant betaald zouden worden zijn ze failliet binnen no-time. Heb meer dan twintig minuten zitten wachten om binnen tien seconden een envelop te krijgen en weer weg te kunnen. Maar nee, ik kon er écht niet tussendoor
. Enerzijds snap ik dat, want voordringen. Maar de tyfus wat werken die lui LANGZAAM! Hoorde van iedereen daar binnen al dat dit een klotevestiging is. Blij dat ik morgen naar Den Bosch kan
. Iets verder rijden, maar minder frustrerend hopelijk
.
Nee hoor, volgens mij nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:46 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Moet dat niet 'You had better check your spelling' zijn?
Mag alle twee! Met had is de formele variant, de zonder de informele.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:46 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Moet dat niet 'You had better check your spelling' zijn?
Danke!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mag alle twee! Met had is de formele variant, de zonder de informele.
Toch? Volgens mij doen er wel meer mensen UK/VS studies!
Wel Nazi Grammar credits trouwens!
hoop hetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft het dan zoveel geregend dat het zaterdag op is?
Wie weet misschien heb je geluk :pquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft het dan zoveel geregend dat het zaterdag op is?
Waarom nero? Lompe zooi is hetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:38 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben op zoek naar een goed werkende versie van nero...
quote:enerverend
1) Afmattend 2) Opwindend 3) Sensationeel 4) Spannend '
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |