Net alsof het grappig wasquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...dat heb je nu dus verpest hé!
Ik denk een paar liter euro 95!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfg, wat zal die gebruikt hebben dan
Nee, want ik was nog met m'n oude autoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Samengevat was je dus een knulleke die was wezen rijden met moeders je nieuwe oude BMW?
Als je iemand anders raakt wel ja. Nu feitelijk ook, omdat ie misschien algemeen bezit beschadigd heeft (het verkeerslicht), maar ja. Voor zoiets zou ik ook de politie niet bellen. Die komen daar niet eens voor (eenzijdig zonder letsel is geen prioriteit). En komen ze toevallig wel, dan krijg je een dikke rekening en een artikel 5-boete à 250 euro, ook niet iets waar je blij van wordt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is wel een misdrijf he, doorrijden na een ongeval
Eenzijdig ongeval dus je bent niet verplicht direct contact met de politie op te nemen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is wel een misdrijf he, doorrijden na een ongeval
Mag je alsnog melden. Dat hoeft niet direct. Die reed vast fluks naar huis om de woute te belluh jonge autoriteiten te informeren!quote:
x2!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
awh, beterschap SLP!
En gefeliciteerd Swine!
en CP: hoe heette die plu-dude ookalweer? H.. nogiets
Het drinken maakt me eigenlijk niks uit.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
Wat zoek je?
Bier? Whisky?
Met wat voor gezelschap ga je? Hoe groot?
etc.
O ja die hand is ook een toffe!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Samson, Blaauwe Hand, Jos, Camelot... zoiets..
Gewoon even hengsten met de kachelpook!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
16 and pregnant marathon... wat een gedrochten![]()
[..]
Pfoe, dat zijn er een hoop die ik niet kenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Die liggen in de buurt! Die kan je in een middagje/avondje doen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:20 schreef Luares het volgende:
[..]
Pfoe, dat zijn er een hoop die ik niet ken
Ik heb ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:22 schreef SLP_ het volgende:
Godver, ik word steeds ziekerMn oren doen steeds meer pijn en ik kan niet eens iets drinken zonder dat het echt pijn doet. Roken daarentegen kan wel zonder pijn
En volgens mij heb ik ook koorts, ik heb vette rillingen en voel echt warm aan. Mja ik heb geen temperatuurmeter dus weet het niet zeker
Straks voor mn werk maar ff snel langs de drogist om ibuprofen, temperatuurmeter en oordruppels ofzo te halen want alles wijst op een oorontsteking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |