Swarmi en goede grappenquote:
Maar je hebt altijd je lening nog!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan weet swarmi niet eens wanneer Swine jarig is, want die heeft het voor vandaag op onze kalender geschreven
Pochen met de contacten die je hebt (of in ieder geval beweerd te hebben)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Vertel! Wat was jullie mega-leugen?
Dat lag ook niet in de lijn der verwachtingen voor vanachtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:53 schreef swarmahoer het volgende:
geen sex voor swine, anders had ie niet gepost
ik ben ook weer thuis, naborrel was weer leuk
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij gaat ook echt helemaal los de laatste tijd hè?![]()
Van mij kun je tenminste op aanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:22 schreef Swine het volgende:
[..]
[..]
![]()
Van je vrienden moet je het weer hebben hoor
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Van mij kun je tenminste op aan
Heb ik ook last van! Vorig jaar was ik op 29 augustus jarig, ik ben benieuwd op welke datum ik dit jaar jarig ben!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
komt omdat jullie kalender niet van dit jaar was, daarom was ik in de war
volgens mij had ik m op ''donderdag over 2 weken'' opgeschrevenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb ik ook last van! Vorig jaar was ik op 29 augustus jarig, ik ben benieuwd op welke datum ik dit jaar jarig ben!
en aangezien een hond gezien werd als politieagent hebben ze dus goed gehandeld aangezien er n levensbedreigende situatie was voor iemand andersquote:Wanneer mag een agent schieten?
Otto Adang van de Politieacademie: "Een agent mag zijn wapen gebruiken als er sprake is van een levensbedreigende situatie, voor hem of voor een ander. Dat valt onder wettelijke zelfverdediging.
Of in heel specifiek omschreven situaties als een verdachte zich aan zijn aanhouding wil onttrekken. Het mag alleen als iemand een ernstig misdrijf heeft gepleegd, bijvoorbeeld moord of verkrachting."
Dat was inmiddels toch al lang duidelijk?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en aangezien een hond gezien werd als politieagent hebben ze dus goed gehandeld aangezien er n levensbedreigende situatie was voor iemand anders
Vond het wel gaan, niet echt veel uitzonderlijk goede of uitzonderlijk aparte muziek gezien, erg mainstream.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:20 schreef morgane het volgende:
[..]
Hoe was het op Lowlands? Kan mezelf wel voor mn kop slaan dat ik niet 1 dagje ben gegaan...Placebo
Gast, jij vindt het in Siberië nog te warm voor een trui!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:22 schreef Meesterchef het volgende:
Waarom maken ze het in de AH XL altijd zo heet als in het tropisch regenwoud
Was 'dat ene' (geen idee wat je nou eigenlijk precies ging doenquote:
geen ideequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:10 schreef Rituals het volgende:
Weer terug. Hele leuke dag gehad, maakt het toch een beetje goed dat Londen niet doorging.
[..]
Was 'dat ene' (geen idee wat je nou eigenlijk precies ging doen) niet meer gelukt met je laptop? Welke?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee
had weer zin in n nieuwe
Jij hebt geld te veelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee
had weer zin in n nieuwe
Altijd leuk, zo'n toffe trainerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo ik ben klaar met de "trainingen" stellen verder niet zoveel voor dus ik ben nu benieuwd naar het echte werk..
Maar echt geweldig, de gozer die de trainingen verzorgt is gewoon een Mikkie, praat hetzelfde, zelfde postuur, zelfde typische dingetjes.. Alleen is hij dan donker en Mikkie niet..
Heb je al zeven jaar gehad dan? Want je gaat toch verder studeren? Dan kun je een nullening aanvragen met behoud van je OV.quote:
Ik dacht dat Dupje een deeltijdstudie ging doen en dan heb je geen recht op stufi/lening/OV?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt geld te veel
[..]
Altijd leuk, zo'n toffe trainer.
[..]
Heb je al zeven jaar gehad dan? Want je gaat toch verder studeren? Dan kun je een nullening aanvragen met behoud van je OV.
Yep, een hond in functie van de overheid is een collega, is bij Defensie ook zo, die kunnen ook onderscheidingen krijgen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en aangezien een hond gezien werd als politieagent hebben ze dus goed gehandeld aangezien er n levensbedreigende situatie was voor iemand anders
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je al zeven jaar gehad dan? Want je gaat toch verder studeren? Dan kun je een nullening aanvragen met behoud van je OV.
Precies dat, het is nu zo dat als je deeltijd doet dat ze ervanuit gaan dat je er genoeg bij kan werken om alles te kunnen betalen... Beetje jammer. Zometeen dus mijn laatste ritje met OV, en daarna opzeggen helaas.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dupje een deeltijdstudie ging doen en dan heb je geen recht op stufi/lening/OV?
Bij mij ging m'n telefoon dood in de nacht dat ik vroeg op moest om het vliegtuig naar Noorwegen te halenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:07 schreef IrishBastard het volgende:
Werd om 8.25 wakker, terwijl ik om 8.45 op werk had willen zijn
Is nog gelukt ook, inclusief eten, tandenpoetsen, aankleden etc. Nu zit ik dus alleen fakking gaar voor me uit te staren omdat ik niet wakker ben
Kennelijk doet mijn telefoon soms raar met de wekker, is me al vaker gebeurt dat ik wakker werd na een tijd dat hij af had moeten gaan, en ik hem 100% zeker ook gezet had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |