Jij? Ik heb daar in mijn begintijd 2 maanden gepost oid. Jij volgens mij langer hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zegt de grootste PUB'er in dit topic
Vidi, Veni, Reveniquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik heb jouw rar al. [ afbeelding ]
Ssstquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik heb jouw rar al. [ afbeelding ]
?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vidi, Veni, Reveni
Ik zag, Ik kwam, Ik ging weg
Ga het ze vertellen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en degene die Lamon. wel baas vinden, vinden AP ook baas, dus die zijn niet helemaal goed bij hun hoofd
Nee. We hebben zelfs het vorige deel niet af mogen maken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef Potloodvis het volgende:
Is het niet opnieuw bij 1 begonnen?
Er staat toch geen 1quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef Potloodvis het volgende:
Is het niet opnieuw bij 1 begonnen?
Jij hebt er zeker 3-4 maanden constant gezeten. En ik kom er nu een jaar zo nu en dan en ben in die tijd zeker 7-8 maanden verbannen geweestquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij? Ik heb daar in mijn begintijd 2 maanden gepost oid. Jij volgens mij langer hoor.
Ksst.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. We hebben zelfs het vorige deel niet af mogen maken.
response*quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
in respond to lamon: WD kwam ook heel irritant rellen over pics van dromenvangertje, dat moet ze ook niet doen
Het is hier semi-blauw en idd windkracht heel veel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
nasty onderwerpen
lekker nat daar?
hier nu blauw
wel een windje nogal
JE BENT WEER TERUGquote:
Constant? Ja hoor. Ik ben nooit een actieve SC'er geweest. Alleen hier.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt er zeker 3-4 maanden constant gezeten. En ik kom er nu een jaar zo nu en dan en ben in die tijd zeker 7-8 maanden verbannen geweest![]()
Half naakt pics ja, dan vraag je er ook gewoon omquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
in respond to lamon: WD kwam ook heel irritant rellen over pics van dromenvangertje, dat moet ze ook niet doen
Ik vind Lamon. wel een aardige user.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en degene die Lamon. wel baas vinden, vinden AP ook baas, dus die zijn niet helemaal goed bij hun hoofd
............................quote:
Aye, ik dacht dat je veel langer had gekregen.quote:
in zeeland zijn: groenpootruiters, bosruiters en zwarte ruitersquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is hier semi-blauw en idd windkracht heel veel.
Heb besloten om maar niet te gaan paardrijden, mooi weer ruiter, ja.
AP is ook baasquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
Hier worden we het niet over eens denk ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Half naakt pics ja, dan vraag je er ook gewoon om
Wat doe je op DSC_1021.jpg eigenlijk?quote:
Het is ook maar een terzijde, als in "ga buiten spelen."quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Ik denk niet dat ze het ermee eens zullen zijn, dus je bereikt er heus niets mee.
Dan zou het wel extreem onnozel zijn. Ik had niets verkeerd gedaan, dus ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aye, ik dacht dat je veel langer had gekregen.
Oh, toen ik net in je post history keek zag ik PUB SC met een redelijk grote dichtheid voorbij komen op meerdere pagina's. Heb verder niet naar de nummers van de delen gekekenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Constant? Ja hoor. Ik ben nooit een actieve SC'er geweest. Alleen hier.
Dat hoeft ook niet, ik heb toch gelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier worden we het niet over eens denk ik
quote:
Ik besefde me toen ik wakker werd ineens dat ik nog maar 4 dagen hebquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
man, deze vakantie loopt echt de spuigaten uit en het is nog niet eens voorbij
Zeg dan gewoon wat er is, schimmelkut.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
dat zijn geen meisjesquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikke lelijke wijven in strakke broeken. Bah.
dat is zo vies, jaquote:
Ik ken er 2 die zijn slank en mooi.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikke lelijke wijven in strakke broeken. Bah.
Watskeburt dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
Ga me niet vertellen dat je dat aan mij vraagtquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:26 schreef Potloodvis het volgende:
Ben jij trouwens gothic? Of iets in die richting?
Maar ik ben geloofwaardiger, als we dan toch met onze sigs gaan gooienquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, ik heb toch gelijk.
Ik heb wel een vermoeden dat ie jou bedoelt ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je dat aan mij vraagt
Jawel, hij hoeft maar een paar dingen te zeggen en hij weet al de hele userbase tegen zich te krijgen, daar moet je toch wel wat respect voor hebben, En ik vind sommige van zijn topics toch wel geniaal, ja, ook zeer kansloos maar wel geniaalquote:
Daar kroop ik net onder een rokjequote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat doe je op DSC_1021.jpg eigenlijk?
Ik ga ff huilenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden dat ie jou bedoelt ja.
Oh is dat een rokjequote:
2 dikke lelijke wijven die slank en mooi zijn? Hoe kan dit?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ken er 2 die zijn slank en mooi.
Nou inderdaad beter niet gewoon. Alhoewel het nu wel helemaal opentrekt hier.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef L0t.. het volgende:
Als het zaterdag zulk weer is als vandaag...FUUUUUU
quote:
Kutpuber.quote:
Jawel, ik keek even in je fobo. Niet dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je dat aan mij vraagt
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat doe je op DSC_1021.jpg eigenlijk?
Ik heb een afkeer tegen hem vanwege zijn modwannabegedrag, dat mag toch wel. Ik werd ook gehaat om mijn modwannabegedrag in de begintijd in ONZquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel, hij hoeft maar een paar dingen te zeggen en hij weet al de hele userbase tegen zich te krijgen, daar moet je toch wel wat respect voor hebben, En ik vind sommige van zijn topics toch wel geniaal, ja, ook zeer kansloos maar wel geniaal
Dat is 1 groot Mysterie...quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef L0t.. het volgende:
Als het zaterdag zulk weer is als vandaag...FUUUUUU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Nee, paardendames. Zoals ik dat noem.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
2 dikke lelijke wijven die slank en mooi zijn? Hoe kan dit?
Wat dacht jij?quote:
quote:
Teveel feestjes en teveel drankquote:
NEEN!quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jawel, ik keek even in je fobo. Niet dan?
Mwah, dat merk ik dan weer vaak niet op. Ik zal wel mazzel hebben met in welke topics ik hem tegenkom.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een afkeer tegen hem vanwege zijn modwannabegedrag, dat mag toch wel. Ik werd ook gehaat om mijn modwannabegedrag in de begintijd in ONZ
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is 1 groot Mysterie...Jezus wat een slechte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ja dan is de sfeer meteen echt veel minder leuk. En ik sta eigenlijk altijd het grootste deel van de dag bij de Q-stage en dat is buitenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou inderdaad beter niet gewoon. Alhoewel het nu wel helemaal opentrekt hier.
Ha-ha. OH GOD, NAATJE_1 MET EEN PLEKJE OP ZIJN GEZICHT HAAT MIJ.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een afkeer tegen hem vanwege zijn modwannabegedrag, dat mag toch wel. Ik werd ook gehaat om mijn modwannabegedrag in de begintijd in ONZ
Is dat niet 1 pot nat?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEEN!
Dat mag je ook nooit meer zeggen.. Dat maakt me verdrietig
Ik ben alternatief
Jij komt ook niet in de FB inderdaadquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mwah, dat merk ik dan weer vaak niet op. Ik zal wel mazzel hebben met in welke topics ik hem tegenkom.
Krengetjes zijn het.quote:
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik kon er niet goed uit opmaken wat het nou was. Maar dit verklaart een boel.quote:
1 pot nat.. Nu zit je wel goed jaquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is 1 groot Mysterie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals deze hier rechts?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, paardendames. Zoals ik dat noem.
Whaha godverdomme Fasquote:
Nee je bent gewoon raar.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEEN!
Dat mag je ook nooit meer zeggen.. Dat maakt me verdrietig
Ik ben alternatief
Leuk kapsel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoals deze hier rechts?
[ afbeelding ]
Je bent ook nog eens lesbo of wat?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 pot nat.. Nu zit je wel goed ja
Maarre.. NEEN
die rechter is toch het paard?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoals deze hier rechts?
[ afbeelding ]
Je kunt jezelf beter afvragen wie er geen hekel aan je heeft.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ha-ha. OH GOD, NAATJE_1 MET EEN PLEKJE OP ZIJN GEZICHT HAAT MIJ.![]()
![]()
![]()
![]()
HELP ME TOCH ALSTUBLIEFT!!!
AMEN.
300 euro, wtfquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Teveel feestjes en teveel drank. En deze week is feestweek in Raalte. Daar moet ik ook weer 300 euro voor uittrekken
Kermis en dorpsfeesten, hè.quote:
Meldtquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:34 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je kunt jezelf beter afvragen wie er geen hekel aan je heeft.
Het is fucking internet man. En in mijn Fobo heb ik fans.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:34 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je kunt jezelf beter afvragen wie er geen hekel aan je heeft.
Hoi Ynuhh!quote:
Man 5 dagen lowlands heb ik 120 uitgegeven en echt nog muntjes over ook.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon raar. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent ook nog eens lesbo of wat?
Nee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoals deze hier rechts?
[ afbeelding ]
Ik ga niet naar de kermis. Maar wij hebben wel rare gebruiken die moeilijk veel geld kostenquote:
quote:
quote:
Heel FOK! is gestoord.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon raar. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:35 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het is fucking internet man. En in mijn Fobo heb ik fans.
Nee, leg eens uit?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ach welnee
[..]
(Snappen jullie m'n garpje hier? ) [ afbeelding ]
Dat heb je best goed gedaan, dan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Man 5 dagen lowlands heb ik 120 uitgegeven en echt nog muntjes over ook.
Nee nog niks.. Helemaal nog niks.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:36 schreef Fascination het volgende:
Dqod, is het binnen gekomen vandaag?
Ik ontken 2 dingen eh.. En.. En.. Ik lieg dusquote:
Ach so. Ik heb de feestweek hier maar geskipt, 1 dag wezen kijken maar er was bar weinig aan. Plus, Aajx speelde die week.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de kermis. Maar wij hebben wel rare gebruiken die moeilijk veel geld kosten. Zoals de flugel dames spotten, elke keer als je die ziet moet je 2 flugel kopen. Dat is verdomme 3 euro als het niet meer is
. En die kom je echt vaaaaaaaaak tegen.
Ik zit overal, en overal kijken ze toch een beetje raar als ze jou zienquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heel FOK! is gestoord.
R&P mensen vinden klb-users idioten, klb-users vind onzinners en R&P volk autisten. enz.
Het varieert ook, de ene keer is de ene groep asociaal pubertuig, dan zijn het weer autisten, dan zijn de ouderen weer de autisten...Hard to keep up.
Ach welnee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
(Snappen jullie m'n garpje hier? ) [ afbeelding ]
Hmm, ik mag toch hopen dat ze het niet hebben kwijt geraakt of zo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee nog niks.. Helemaal nog niks.
Nu zijn ze hier ook altijd verrekte traag en laat moet ik zeggen
Het zijn allemaal leugens?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:37 schreef MiVer het volgende:
Australian Homemade ijs, haha, leugenaars
Klopt, ik ben normaal.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zit overal, en overal kijken ze toch een beetje raar als ze jou zien
Dan ga ik on a rampagequote:Op maandag 23 augustus 2010 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik mag toch hopen dat ze het niet hebben kwijt geraakt of zo.
Ik was Potvis niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:38 schreef WillFerrell het volgende:
Wat, Potvis, was jij niet banned 4 thuglife?
Hahaquote:
Dat is hooguit 2 x anderhalf uurquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach so. Ik heb de feestweek hier maar geskipt, 1 dag wezen kijken maar er was bar weinig aan. Plus, Aajx speelde die week.
Ja, we zijn nu al 1,5 dag heel gelukkig met elkaar en dragen elkaars schoenen.quote:
Oh, ik dacht dat je gewoon in de kliko zat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik was Potvis niet.Heb geen kloon gehad in mijn maand.
Users worden voortdurend uit de kliko gehaald, dus dat zegt ook niet veel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je gewoon in de kliko zat.
Whihihi..quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, we zijn nu al 1,5 dag heel gelukkig met elkaar en dragen elkaars schoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Daar ben ik al eens geweest, maar dat hoeft niet meer van mij. Die tijd heb ik gehad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je gewoon in de kliko zat.
Hij wist haar naam niet, dus ik betwijfel het.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hij zou wat sturen op msn, maar ben net een half uurtje wakker dus dat komt van de week wel.
Maar dat ie voor de zoveelste keer iets had geflikt wat niet door de blauw/rode beugel heen kon.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Users worden voortdurend uit de kliko gehaald, dus dat zegt ook niet veel.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, we zijn nu al 1,5 dag heel gelukkig met elkaar en dragen elkaars schoenen.
Hij heeft geen gameface, maar een rapeface.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
Tygo Gernandt kwam ik nog tegen op Lowlands, en die keek me na alsof hij me ging rapen.
Wie?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
Tygo Gernandt kwam ik nog tegen op Lowlands, en die keek me na alsof hij me ging rapen.
Zo kijkt hij standaard volgens mij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, hij deed echt zo z'n lippen likken en shit en kankerzwoel kijken naar me.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij heeft geen gameface, maar een rapeface.
Tja, wij kijken dat dan in de kroeg en gaan daarna weer door naar het feestterrein.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach so. Ik heb de feestweek hier maar geskipt, 1 dag wezen kijken maar er was bar weinig aan. Plus, Aajx speelde die week.
Achterlijke retard is dat ook zeg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, hij deed echt zo z'n lippen likken en shit en kankerzwoel kijken naar me.
It's funny 'cause it's true.quote:
Ja, dat was echt gewoon sick eigenlijk. Ik dacht ook van okeeeeeee dannnnnn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Achterlijke retard is dat ook zeg.
Was LL leuk?
He Tarzanquote:
Oke Wd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
It's funny 'cause it's true.
Als je irl 1000 FOK!kers naast elkaar zou zetten en een psycholoog zou een kort gesprekje met ze allemaal houden, zou ik als meest normale uit de bus komen.
Bij cursussen en in nieuwe gezelschappen ben ik ook altijd de meest gematigde en aangename persoonlijkheid.
Ik wed dat ik normaler ben dan jou.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je irl 1000 FOK!kers naast elkaar zou zetten en een psycholoog zou een kort gesprekje met ze allemaal houden, zou ik als meest normale uit de bus komen.
Bij cursussen en in nieuwe gezelschappen ben ik ook altijd de meest gematigde en aangename persoonlijkheid.
Mooi.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat was echt gewoon sick eigenlijk. Ik dacht ook van okeeeeeee dannnnnn.![]()
Maar was echt awesomeeeeeeee.
Maar hij kijkt wel of hij je gaat rapen.quote:
Maar natuurlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
yesss!quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:44 schreef ynuhh het volgende:
Tygo deed de aankondigingen in de Grolsch dacht ik.
Gisteren ontdekt dat de downspeeds van 50MBit naar 80MBit zijn gegaan en ik heb een 1TB schijf te vullenquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whihihi..37. Jij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Iedereen doet dat naar jou. Volgens jezelf.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, hij deed echt zo z'n lippen likken en shit en kankerzwoel kijken naar me.
Had gekund, maar je komt van het platteland, dat maakt je iets minder makkelijk in praten dan een randstadbewoner, en je hebt je kip ooit Lamonnetje genoemd, daarmee val je toch echt af.quote:
Soms denk ik gewoon dat jij een ultrakloon bent van Lamon.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef TheKC het volgende:
Mensen die nu massaal happen op het getroll van Lamon
Tygo is gebruiker he.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:45 schreef Salatrel het volgende:
dat soort gedrag zou je eerder van Mental Theo verwachten en niet van Tygo
Ja maar dat kijk ik echt niet in ons magere dorpje, dat kan niet eens. Nee, daarvoor moet ik eerst 10 km fietsen en daar blijf ik naderhand ook wel hangen.quote:
Hij trollt toch niet? dat mag niet eens.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef TheKC het volgende:
Je hoeft me niet te geloven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iedereen doet dat naar jou. Volgens jezelf.
Was die kip daarna bruut geslacht en vervolgens aangebrand?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Had gekund, maar je komt van het platteland, dat maakt je iets minder makkelijk in praten dan een randstadbewoner, en je hebt je kip ooit Lamonnnetje genoemd, daarmee val je toch echt af.
Prima.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké, doe ik ook niet dit keer.
Dat was ik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Had gekund, maar je komt van het platteland, dat maakt je iets minder makkelijk in praten dan een randstadbewoner, en je hebt je kip ooit Lamonnetje genoemd, daarmee val je toch echt af.
Je hoort echt het verschil niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Had gekund, maar je komt van het platteland, dat maakt je iets minder makkelijk in praten dan een randstadbewoner, en je hebt je kip ooit Lamonnetje genoemd, daarmee val je toch echt af.
Wanneer wel?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké, doe ik ook niet dit keer.
dat heb je sneller vol dan je denktquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gisteren ontdekt dat de downspeeds van 50MBit naar 80MBit zijn gegaan en ik heb een 1TB schijf te vullen
Ziggo biedt dat pas aan het eind van het jaar aanquote:
38 en soms 39quote:
Ik troll niet, het is echt waar, ik werd laatst op een cursus gecomplimenteerd voor mijn sociale vaardigheden. Dat is geen leugen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef TheKC het volgende:
Ja, waarschijnlijk wel maar ik moet eerst nog maar eens zien te bedenken wat ik in vredesnaam nog wil binnenhalen dat bij elkaar 900 gig is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb je sneller vol dan je denkt
Als mijn internet opgehoogd is ga ik maar weer eens wat binnenhalen.
Oh wat leuk zeg, waarom doe je dat hier dan niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik troll niet, het is echt waar, ik werd laatst op een cursus gecomplimenteerd voor mijn sociale vaardigheden. Dat is geen leugen.
Ik ben een ontzettende makkelijke prater, ik maak nooit ruzie, doe geen extreme uitlatingen en pas me altijd netjes aan aan mijn gesprekspartner.
Ik ben daar echt heel goed in.
Tegen een mongooltje zeggen ze ook nooit mongool.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik troll niet, het is echt waar, ik werd laatst op een cursus gecomplimenteerd voor mijn sociale vaardigheden. Dat is geen leugen.
Ik ben een ontzettende makkelijke prater, ik maak nooit ruzie, doe geen extreme uitlatingen en pas me altijd netjes aan aan mijn gesprekspartner.
Jammer genoeg ben je een weirdo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh wat leuk zeg, waarom doe je dat hier dan niet.
Hmm, 39 kan nog net.quote:
Ik ook. En ik hoef daar nie tover op te scheppen op het internet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
Omdat ik toch ergens mijn aggressie kwijt moet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Touché.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vaak.. Maar vandaag nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook. En ik hoef daar nie tover op te scheppen op het internet.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat ik toch ergens mijn aggressie kwijt moet.
Nee, ik merk het serieus vaak, ik ben ook altijd de lul bij mensen die de weg willen weten, omdat ik erg betrouwbaar overkom.
Is dat serieus een kwestie van betrouwbaar over komen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:52 schreef Lamon. het volgende:
ik ben ook altijd de lul bij mensen die de weg willen weten, omdat ik erg betrouwbaar overkom.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef BobbyB het volgende:
Het was hier een stuk gezelliger toen KLB weg was.
Goh wat bijzonder. De mensen in deze SC worden nooit aangesproken, omdat ze een heel gesloten houding hebben.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik merk het serieus vaak, ik ben ook altijd de lul bij mensen die de weg willen weten, omdat ik erg betrouwbaar overkom.
Het is alleen grappig, dat mensen denken dat iemand vreemd is, terwijl ie sociaal zeer goed overweg kan met mensen, zeker in oppervlakkige situaties.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook. En ik hoef daar nie tover op te scheppen op het internet.
En ik dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef BobbyB het volgende:
Mensen vragen mij ook altijd de weg. En ik kom niet betrouwbaar over.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
lekker SC'en in een fotoboekquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef BobbyB het volgende:
Mij ook.. Maar soms.. HEEL soms.. Vind ik t leuk om ze de verkeerde kant op te sturen.. Is dat gemeen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat serieus een kwestie van betrouwbaar over komen?![]()
Ze vragen mij ook altijd de weg.
Dat weet jij heel goed.quote:
Nee, dit is opscheppen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is alleen grappig, dat mensen denken dat iemand vreemd is, terwijl ie sociaal zeer goed overweg kan met mensen, zeker in oppervlakkige situaties.
Het is geen opscheppen, het is iets rechtzetten.
Kom je onbetrouwbaar over?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk meer dat dat gewoon is als het op dat moment lijkt dat je geen haast hebt en dat ze je niet zullen storen als ze het vragen. Dus als je in gezelschap bent doen ze het wsl ook niet zo gauw (tenzij er geen andere personen zijn). En je moet er ook niet uitzien als iemand die gelijk een grote bek geeft als ze zoiets vragen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stop dan met FOK als het niet leuk isquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mij ook.. Maar soms.. HEEL soms.. Vind ik t leuk om ze de verkeerde kant op te sturen.. Is dat gemeen?
Dat is natuurlijk eigenlijk in principe wel weer zoquote:
Wie denkt dat? Ik vind het vreemd dat je moet benadrukken dat je normaal kan omgaan met mensen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is alleen grappig, dat mensen denken dat iemand vreemd is, terwijl ie sociaal zeer goed overweg kan met mensen, zeker in oppervlakkige situaties.
Het is geen opscheppen, het is iets rechtzetten.
Nee, maar ik kijk niet echt open, ronduit chagrijnig eigenlijk.quote:
Dat is ook een normale menselijke eigenschap, des te meer bevestiging van hoe normaal ik wel niet ben.quote:
Ja da's lullig danquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een keer mensen onbewust de verkeerde kant op gestuurd.
Toen ze wegreden dacht ik van: ohhh fuuuu
Het is niet normaal dat jij het zo'n bijzondere uitzonderlijke eigenschap vindt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is ook een normale menselijke eigenschap, des te meer bevestiging van hoe normaal ik wel niet ben.
ik stond een keer buiten toen ik werd aangesproken door een automobilist die blahblah woningbouwvereniging zocht.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een keer mensen onbewust de verkeerde kant op gestuurd.
Toen ze wegreden dacht ik van: ohhh fuuuu
Je doet wel heel erg je best om hier te bewijzen dat jij zo normaal bent.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is ook een normale menselijke eigenschap, des te meer bevestiging van hoe normaal ik wel niet ben.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja da's lullig dan
Maar soms.. Is t gewoon van dat volk waarvan ik denk van "Bwohhh"
En dan kan ik t niet laten
Oh, dat doe ik niet meer, te lang in een winkel gewerkt, vriendelijkheid zit nu een soort van ingebakken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar ik kijk niet echt open, ronduit chagrijnig eigenlijk.
Net zoals jij zou stoppen met FOK tot je iemand gedaan zou hebben zeker?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Stop dan met FOK als het niet leuk is
Nee alleen gezoend, maar we hebben daar tot op heden nog geen bevestigende post van gezien.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Net zoals jij zou stoppen met FOK tot je iemand gedaan zou hebben zeker?
Ja, maar ik vind ook wel dat mensen een beetje op kunnen letten, hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik stond een keer buiten toen ik werd aangesproken door een automobilist die blahblah woningbouwvereniging zocht.
nu ken ik hier in het dorp maar 1 woningbouwvereniging dus ik stuur de daarnaartoe (midden in het centrum)
ik achteraf googlen: blijkt dat bedrijf 2 panden verderop te zitten
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
O.M.G..quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:59 schreef Lamon. het volgende:
Maar ik haal aandacht weg bij andere mensen. Ik ga boodschappen doen, nu echt.
Precies. Nee dan blijf ik wel, hoef ik ook mijn eigen faalacties niet toe te geven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee alleen gezoend, maar we hebben daar tot op heden nog geen bevestigende post van gezien.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik niet meer, te lang in een winkel gewerkt, vriendelijkheid zit nu een soort van ingebakken.
BWEHEHEHE ik heb die foto van hem gezien.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij zou toch ook stoppen met fok totdat je een meisje had gedaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Stop dan met FOK als het niet leuk is
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
BWEHEHEHE ik heb die foto van hem gezien.
quote:
Wat is er met die foto dan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
BWEHEHEHE ik heb die foto van hem gezien.
Hahaha en dan over 10 jaar nog niet terug zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij zou toch ook stoppen met fok totdat je een meisje had gedaan.
hahahaquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hahaha en dan over 10 jaar nog niet terug zijn.
Je hebt een foto gezien maar weet niet meer wat, ja?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kreeg ik van lot volgens mij. Ik weet het niet meer want ik had wat op.
Japsnars, geef eens antwoord.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee alleen gezoend, maar we hebben daar tot op heden nog geen bevestigende post van gezien.
Nee van wie ik hem kreeg want het was in tinychatquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt een foto gezien maar weet niet meer wat, ja?
Oh oke.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:06 schreef Japsnars het volgende:
En ja Chai en Mozy, ik had allang gezegd dat ik mij nooit aan mijn eigen regels kon houden. Paar weken terug al weer.
Net alsof jij gemeen kan doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
O.M.G..
*blijf lief Dqodje*
Ok veel plezier
Gefeliciteerd.quote:
Ach. het is niet dat ik me er veel van aantrek. Zeker niet van Mozy.quote:
Eensch.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:09 schreef Japsnars het volgende:
Wat een kankertoffe film is dit zeg:
http://www.imdb.com/title/tt0480255/
klacht indienen bij de verzenderquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:10 schreef L0t.. het volgende:
Fucking dom, heeft de postbode een pakketje bij de buren bezorgd op nummer 84, ja fijn, er is 84-1, -2, -3 en -4En allemaal zeggen ze dat ze 'm niet hebben
Idd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach. het is niet dat ik me er veel van aantrek. Zeker niet van Mozy.
In het vervolg expliciet vermelden niet bij de buren af te geven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klacht indienen bij de verzenderdie moet dat met TNT gaan regelen
had je vooruit betaald?
wies da.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
x zegt:
*gelukkig maar
*anders word het nooit wat tussen ons![]()
Sanna zegt:
*werd het wat dan?
Niemand trekt zich wat van mij aan, ik ben toch nooit serieus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd.Maar van Bobby zou ik het me wel aantrekken.
Toch zou ik het me aantrekken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niemand trekt zich wat van mij aan, ik ben toch nooit serieus.
Nee, is van de H&M, dat betaal ik altijd achteraf.. Maar ik zal eerst eens aan de postbode vragen aan wie 'ie dat pakketje heeft gegeven, al sik 'm zie.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klacht indienen bij de verzenderdie moet dat met TNT gaan regelen
had je vooruit betaald?
Je weet nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net alsof jij gemeen kan doen.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
x zegt:
*gelukkig maar
*anders word het nooit wat tussen ons![]()
Sanna zegt:
*werd het wat dan?
Ja echt een mongool, vriend van een goeie vriend van mij. En ik doe echt niet aardig tegen 'm of zo. Echt kortaf en zo, en jongens snappen het dan nog niet.quote:
Ik kan trouwens ook niet wachten tot the expendables in HD is verschenen. Die film heeft gewoon alle badasses van de laatste 20 jaar.quote:
Ik begin nieuwsgierig te worden, heel erg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee van wie ik hem kreeg want het was in tinychat
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:13 schreef wolvendagen het volgende:
x zegt:
*ja
Sanna zegt:
*niet dat ik weet
x zegt:
*ik wel
Sanna zegt:
*reken er maar niet op hoor
Yup. Ben zeer benieuwd naar die film. Wat ik tot nu toe gezien heb is het wel ontzettend gaaf.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan trouwens ook niet wachten tot the expendables in HD is verschenen. Die film heeft gewoon alle badasses van de laatste 20 jaar.
ze maken je rijp voor het huisjequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij rtluitzendinggemist is het tegenwoordig heel normaal dat je 3x reclame krijgt bij 1 filmpje.
ik zou sowieso ff contact opnemen met H&M gelijk. anders krijg je dalijk gezeik waarom je pas dagen later gaat reagerenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, is van de H&M, dat betaal ik altijd achteraf.. Maar ik zal eerst eens aan de postbode vragen aan wie 'ie dat pakketje heeft gegeven, al sik 'm zie.
meiden wel dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja echt een mongool, vriend van een goeie vriend van mij. En ik doe echt niet aardig tegen 'm of zo. Echt kortaf en zo, en jongens snappen het dan nog niet.
Inclusief boompje en beestje?quote:
Ja nou, ik zie die man altijd rijden in z'n busje en hij herkent mij ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zou sowieso ff contact opnemen met H&M gelijk. anders krijg je dalijk gezeik waarom je pas dagen later gaat reagerenik neem aan dat je de pakketbezorger niet dagelijks spreekt
de gewone postbode zal je weinig kunnen vertellen
ander huisje mijn waardequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inclusief boompje en beestje?
Beestje heb ik al, nu het boompje nog.
Vaker dan jongens sowieso. Hoewel er ongetwijfeld ook meisjes zijn met een megaplaat voor hun kop.quote:
Echt he, stuk vreten dat het is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach. het is niet dat ik me er veel van aantrek. Zeker niet van Mozy.
Zeker welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |