Hmm, 39 kan nog net.quote:
Ik ook. En ik hoef daar nie tover op te scheppen op het internet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik troll niet, het is echt waar, ik werd laatst op een cursus gecomplimenteerd voor mijn sociale vaardigheden. Dat is geen leugen.
Ik ben een ontzettende makkelijke prater, ik maak nooit ruzie, doe geen extreme uitlatingen en pas me altijd netjes aan aan mijn gesprekspartner.
Ik ben daar echt heel goed in.
quote:
Omdat ik toch ergens mijn aggressie kwijt moet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh wat leuk zeg, waarom doe je dat hier dan niet.
Touché.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh wat leuk zeg, waarom doe je dat hier dan niet.
Ik vaak.. Maar vandaag nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook. En ik hoef daar nie tover op te scheppen op het internet.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat ik toch ergens mijn aggressie kwijt moet.
Nee, ik merk het serieus vaak, ik ben ook altijd de lul bij mensen die de weg willen weten, omdat ik erg betrouwbaar overkom.
Is dat serieus een kwestie van betrouwbaar over komen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:52 schreef Lamon. het volgende:
ik ben ook altijd de lul bij mensen die de weg willen weten, omdat ik erg betrouwbaar overkom.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef BobbyB het volgende:
Het was hier een stuk gezelliger toen KLB weg was.
Goh wat bijzonder. De mensen in deze SC worden nooit aangesproken, omdat ze een heel gesloten houding hebben.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik merk het serieus vaak, ik ben ook altijd de lul bij mensen die de weg willen weten, omdat ik erg betrouwbaar overkom.
Het is alleen grappig, dat mensen denken dat iemand vreemd is, terwijl ie sociaal zeer goed overweg kan met mensen, zeker in oppervlakkige situaties.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook. En ik hoef daar nie tover op te scheppen op het internet.
En ik dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef BobbyB het volgende:
Mensen vragen mij ook altijd de weg. En ik kom niet betrouwbaar over.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
lekker SC'en in een fotoboekquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef BobbyB het volgende:
Mij ook.. Maar soms.. HEEL soms.. Vind ik t leuk om ze de verkeerde kant op te sturen.. Is dat gemeen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat serieus een kwestie van betrouwbaar over komen?![]()
Ze vragen mij ook altijd de weg.
Dat weet jij heel goed.quote:
Nee, dit is opscheppen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is alleen grappig, dat mensen denken dat iemand vreemd is, terwijl ie sociaal zeer goed overweg kan met mensen, zeker in oppervlakkige situaties.
Het is geen opscheppen, het is iets rechtzetten.
Kom je onbetrouwbaar over?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk meer dat dat gewoon is als het op dat moment lijkt dat je geen haast hebt en dat ze je niet zullen storen als ze het vragen. Dus als je in gezelschap bent doen ze het wsl ook niet zo gauw (tenzij er geen andere personen zijn). En je moet er ook niet uitzien als iemand die gelijk een grote bek geeft als ze zoiets vragen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stop dan met FOK als het niet leuk isquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mij ook.. Maar soms.. HEEL soms.. Vind ik t leuk om ze de verkeerde kant op te sturen.. Is dat gemeen?
Dat is natuurlijk eigenlijk in principe wel weer zoquote:
Wie denkt dat? Ik vind het vreemd dat je moet benadrukken dat je normaal kan omgaan met mensen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is alleen grappig, dat mensen denken dat iemand vreemd is, terwijl ie sociaal zeer goed overweg kan met mensen, zeker in oppervlakkige situaties.
Het is geen opscheppen, het is iets rechtzetten.
Nee, maar ik kijk niet echt open, ronduit chagrijnig eigenlijk.quote:
Dat is ook een normale menselijke eigenschap, des te meer bevestiging van hoe normaal ik wel niet ben.quote:
Ja da's lullig danquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een keer mensen onbewust de verkeerde kant op gestuurd.
Toen ze wegreden dacht ik van: ohhh fuuuu
Het is niet normaal dat jij het zo'n bijzondere uitzonderlijke eigenschap vindt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is ook een normale menselijke eigenschap, des te meer bevestiging van hoe normaal ik wel niet ben.
ik stond een keer buiten toen ik werd aangesproken door een automobilist die blahblah woningbouwvereniging zocht.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een keer mensen onbewust de verkeerde kant op gestuurd.
Toen ze wegreden dacht ik van: ohhh fuuuu
Je doet wel heel erg je best om hier te bewijzen dat jij zo normaal bent.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is ook een normale menselijke eigenschap, des te meer bevestiging van hoe normaal ik wel niet ben.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja da's lullig dan
Maar soms.. Is t gewoon van dat volk waarvan ik denk van "Bwohhh"
En dan kan ik t niet laten
Oh, dat doe ik niet meer, te lang in een winkel gewerkt, vriendelijkheid zit nu een soort van ingebakken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar ik kijk niet echt open, ronduit chagrijnig eigenlijk.
Net zoals jij zou stoppen met FOK tot je iemand gedaan zou hebben zeker?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Stop dan met FOK als het niet leuk is
Nee alleen gezoend, maar we hebben daar tot op heden nog geen bevestigende post van gezien.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Net zoals jij zou stoppen met FOK tot je iemand gedaan zou hebben zeker?
Ja, maar ik vind ook wel dat mensen een beetje op kunnen letten, hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik stond een keer buiten toen ik werd aangesproken door een automobilist die blahblah woningbouwvereniging zocht.
nu ken ik hier in het dorp maar 1 woningbouwvereniging dus ik stuur de daarnaartoe (midden in het centrum)
ik achteraf googlen: blijkt dat bedrijf 2 panden verderop te zitten
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
O.M.G..quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:59 schreef Lamon. het volgende:
Maar ik haal aandacht weg bij andere mensen. Ik ga boodschappen doen, nu echt.
Precies. Nee dan blijf ik wel, hoef ik ook mijn eigen faalacties niet toe te geven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee alleen gezoend, maar we hebben daar tot op heden nog geen bevestigende post van gezien.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik niet meer, te lang in een winkel gewerkt, vriendelijkheid zit nu een soort van ingebakken.
BWEHEHEHE ik heb die foto van hem gezien.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij zou toch ook stoppen met fok totdat je een meisje had gedaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Stop dan met FOK als het niet leuk is
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
BWEHEHEHE ik heb die foto van hem gezien.
quote:
Wat is er met die foto dan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
BWEHEHEHE ik heb die foto van hem gezien.
Hahaha en dan over 10 jaar nog niet terug zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij zou toch ook stoppen met fok totdat je een meisje had gedaan.
hahahaquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hahaha en dan over 10 jaar nog niet terug zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |