Hij heeft geen gameface, maar een rapeface.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
Tygo Gernandt kwam ik nog tegen op Lowlands, en die keek me na alsof hij me ging rapen.
Wie?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
Tygo Gernandt kwam ik nog tegen op Lowlands, en die keek me na alsof hij me ging rapen.
Zo kijkt hij standaard volgens mij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, hij deed echt zo z'n lippen likken en shit en kankerzwoel kijken naar me.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij heeft geen gameface, maar een rapeface.
Tja, wij kijken dat dan in de kroeg en gaan daarna weer door naar het feestterrein.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach so. Ik heb de feestweek hier maar geskipt, 1 dag wezen kijken maar er was bar weinig aan. Plus, Aajx speelde die week.
Achterlijke retard is dat ook zeg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, hij deed echt zo z'n lippen likken en shit en kankerzwoel kijken naar me.
It's funny 'cause it's true.quote:
Ja, dat was echt gewoon sick eigenlijk. Ik dacht ook van okeeeeeee dannnnnn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Achterlijke retard is dat ook zeg.
Was LL leuk?
He Tarzanquote:
Oke Wd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
It's funny 'cause it's true.
Als je irl 1000 FOK!kers naast elkaar zou zetten en een psycholoog zou een kort gesprekje met ze allemaal houden, zou ik als meest normale uit de bus komen.
Bij cursussen en in nieuwe gezelschappen ben ik ook altijd de meest gematigde en aangename persoonlijkheid.
Ik wed dat ik normaler ben dan jou.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je irl 1000 FOK!kers naast elkaar zou zetten en een psycholoog zou een kort gesprekje met ze allemaal houden, zou ik als meest normale uit de bus komen.
Bij cursussen en in nieuwe gezelschappen ben ik ook altijd de meest gematigde en aangename persoonlijkheid.
Mooi.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat was echt gewoon sick eigenlijk. Ik dacht ook van okeeeeeee dannnnnn.![]()
Maar was echt awesomeeeeeeee.
Maar hij kijkt wel of hij je gaat rapen.quote:
Maar natuurlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
yesss!quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:44 schreef ynuhh het volgende:
Tygo deed de aankondigingen in de Grolsch dacht ik.
Gisteren ontdekt dat de downspeeds van 50MBit naar 80MBit zijn gegaan en ik heb een 1TB schijf te vullenquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whihihi..37. Jij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Iedereen doet dat naar jou. Volgens jezelf.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, hij deed echt zo z'n lippen likken en shit en kankerzwoel kijken naar me.
Had gekund, maar je komt van het platteland, dat maakt je iets minder makkelijk in praten dan een randstadbewoner, en je hebt je kip ooit Lamonnetje genoemd, daarmee val je toch echt af.quote:
Soms denk ik gewoon dat jij een ultrakloon bent van Lamon.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef TheKC het volgende:
Mensen die nu massaal happen op het getroll van Lamon
Tygo is gebruiker he.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:45 schreef Salatrel het volgende:
dat soort gedrag zou je eerder van Mental Theo verwachten en niet van Tygo
Ja maar dat kijk ik echt niet in ons magere dorpje, dat kan niet eens. Nee, daarvoor moet ik eerst 10 km fietsen en daar blijf ik naderhand ook wel hangen.quote:
Hij trollt toch niet? dat mag niet eens.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef TheKC het volgende:
Je hoeft me niet te geloven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iedereen doet dat naar jou. Volgens jezelf.
Was die kip daarna bruut geslacht en vervolgens aangebrand?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Had gekund, maar je komt van het platteland, dat maakt je iets minder makkelijk in praten dan een randstadbewoner, en je hebt je kip ooit Lamonnnetje genoemd, daarmee val je toch echt af.
Prima.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké, doe ik ook niet dit keer.
Dat was ik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Had gekund, maar je komt van het platteland, dat maakt je iets minder makkelijk in praten dan een randstadbewoner, en je hebt je kip ooit Lamonnetje genoemd, daarmee val je toch echt af.
Je hoort echt het verschil niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Had gekund, maar je komt van het platteland, dat maakt je iets minder makkelijk in praten dan een randstadbewoner, en je hebt je kip ooit Lamonnetje genoemd, daarmee val je toch echt af.
Wanneer wel?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké, doe ik ook niet dit keer.
dat heb je sneller vol dan je denktquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gisteren ontdekt dat de downspeeds van 50MBit naar 80MBit zijn gegaan en ik heb een 1TB schijf te vullen
Ziggo biedt dat pas aan het eind van het jaar aanquote:
38 en soms 39quote:
Ik troll niet, het is echt waar, ik werd laatst op een cursus gecomplimenteerd voor mijn sociale vaardigheden. Dat is geen leugen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef TheKC het volgende:
Ja, waarschijnlijk wel maar ik moet eerst nog maar eens zien te bedenken wat ik in vredesnaam nog wil binnenhalen dat bij elkaar 900 gig is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb je sneller vol dan je denkt
Als mijn internet opgehoogd is ga ik maar weer eens wat binnenhalen.
Oh wat leuk zeg, waarom doe je dat hier dan niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik troll niet, het is echt waar, ik werd laatst op een cursus gecomplimenteerd voor mijn sociale vaardigheden. Dat is geen leugen.
Ik ben een ontzettende makkelijke prater, ik maak nooit ruzie, doe geen extreme uitlatingen en pas me altijd netjes aan aan mijn gesprekspartner.
Ik ben daar echt heel goed in.
Tegen een mongooltje zeggen ze ook nooit mongool.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik troll niet, het is echt waar, ik werd laatst op een cursus gecomplimenteerd voor mijn sociale vaardigheden. Dat is geen leugen.
Ik ben een ontzettende makkelijke prater, ik maak nooit ruzie, doe geen extreme uitlatingen en pas me altijd netjes aan aan mijn gesprekspartner.
Jammer genoeg ben je een weirdo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh wat leuk zeg, waarom doe je dat hier dan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |