Hij heeft geen gameface, maar een rapeface.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
Tygo Gernandt kwam ik nog tegen op Lowlands, en die keek me na alsof hij me ging rapen.
Wie?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
Tygo Gernandt kwam ik nog tegen op Lowlands, en die keek me na alsof hij me ging rapen.
Zo kijkt hij standaard volgens mij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, hij deed echt zo z'n lippen likken en shit en kankerzwoel kijken naar me.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij heeft geen gameface, maar een rapeface.
Tja, wij kijken dat dan in de kroeg en gaan daarna weer door naar het feestterrein.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach so. Ik heb de feestweek hier maar geskipt, 1 dag wezen kijken maar er was bar weinig aan. Plus, Aajx speelde die week.
Achterlijke retard is dat ook zeg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, hij deed echt zo z'n lippen likken en shit en kankerzwoel kijken naar me.
It's funny 'cause it's true.quote:
Ja, dat was echt gewoon sick eigenlijk. Ik dacht ook van okeeeeeee dannnnnn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Achterlijke retard is dat ook zeg.
Was LL leuk?
He Tarzanquote:
Oke Wd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
It's funny 'cause it's true.
Als je irl 1000 FOK!kers naast elkaar zou zetten en een psycholoog zou een kort gesprekje met ze allemaal houden, zou ik als meest normale uit de bus komen.
Bij cursussen en in nieuwe gezelschappen ben ik ook altijd de meest gematigde en aangename persoonlijkheid.
Ik wed dat ik normaler ben dan jou.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je irl 1000 FOK!kers naast elkaar zou zetten en een psycholoog zou een kort gesprekje met ze allemaal houden, zou ik als meest normale uit de bus komen.
Bij cursussen en in nieuwe gezelschappen ben ik ook altijd de meest gematigde en aangename persoonlijkheid.
Mooi.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat was echt gewoon sick eigenlijk. Ik dacht ook van okeeeeeee dannnnnn.![]()
Maar was echt awesomeeeeeeee.
Maar hij kijkt wel of hij je gaat rapen.quote:
Maar natuurlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
yesss!quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:44 schreef ynuhh het volgende:
Tygo deed de aankondigingen in de Grolsch dacht ik.
Gisteren ontdekt dat de downspeeds van 50MBit naar 80MBit zijn gegaan en ik heb een 1TB schijf te vullenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |