quote:
Ik besefde me toen ik wakker werd ineens dat ik nog maar 4 dagen hebquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
man, deze vakantie loopt echt de spuigaten uit en het is nog niet eens voorbij
Zeg dan gewoon wat er is, schimmelkut.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
dat zijn geen meisjesquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikke lelijke wijven in strakke broeken. Bah.
dat is zo vies, jaquote:
Ik ken er 2 die zijn slank en mooi.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikke lelijke wijven in strakke broeken. Bah.
Watskeburt dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
Ga me niet vertellen dat je dat aan mij vraagtquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:26 schreef Potloodvis het volgende:
Ben jij trouwens gothic? Of iets in die richting?
Maar ik ben geloofwaardiger, als we dan toch met onze sigs gaan gooienquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, ik heb toch gelijk.
Ik heb wel een vermoeden dat ie jou bedoelt ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je dat aan mij vraagt
Jawel, hij hoeft maar een paar dingen te zeggen en hij weet al de hele userbase tegen zich te krijgen, daar moet je toch wel wat respect voor hebben, En ik vind sommige van zijn topics toch wel geniaal, ja, ook zeer kansloos maar wel geniaalquote:
Daar kroop ik net onder een rokjequote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat doe je op DSC_1021.jpg eigenlijk?
Ik ga ff huilenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden dat ie jou bedoelt ja.
Oh is dat een rokjequote:
2 dikke lelijke wijven die slank en mooi zijn? Hoe kan dit?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ken er 2 die zijn slank en mooi.
Nou inderdaad beter niet gewoon. Alhoewel het nu wel helemaal opentrekt hier.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef L0t.. het volgende:
Als het zaterdag zulk weer is als vandaag...FUUUUUU
quote:
Kutpuber.quote:
Jawel, ik keek even in je fobo. Niet dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je dat aan mij vraagt
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat doe je op DSC_1021.jpg eigenlijk?
Ik heb een afkeer tegen hem vanwege zijn modwannabegedrag, dat mag toch wel. Ik werd ook gehaat om mijn modwannabegedrag in de begintijd in ONZquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel, hij hoeft maar een paar dingen te zeggen en hij weet al de hele userbase tegen zich te krijgen, daar moet je toch wel wat respect voor hebben, En ik vind sommige van zijn topics toch wel geniaal, ja, ook zeer kansloos maar wel geniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |