Jij? Ik heb daar in mijn begintijd 2 maanden gepost oid. Jij volgens mij langer hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zegt de grootste PUB'er in dit topic
Vidi, Veni, Reveniquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik heb jouw rar al. [ afbeelding ]
Ssstquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik heb jouw rar al. [ afbeelding ]
?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vidi, Veni, Reveni
Ik zag, Ik kwam, Ik ging weg
Ga het ze vertellen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en degene die Lamon. wel baas vinden, vinden AP ook baas, dus die zijn niet helemaal goed bij hun hoofd
Nee. We hebben zelfs het vorige deel niet af mogen maken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef Potloodvis het volgende:
Is het niet opnieuw bij 1 begonnen?
Er staat toch geen 1quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef Potloodvis het volgende:
Is het niet opnieuw bij 1 begonnen?
Jij hebt er zeker 3-4 maanden constant gezeten. En ik kom er nu een jaar zo nu en dan en ben in die tijd zeker 7-8 maanden verbannen geweestquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij? Ik heb daar in mijn begintijd 2 maanden gepost oid. Jij volgens mij langer hoor.
Ksst.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. We hebben zelfs het vorige deel niet af mogen maken.
response*quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
in respond to lamon: WD kwam ook heel irritant rellen over pics van dromenvangertje, dat moet ze ook niet doen
Het is hier semi-blauw en idd windkracht heel veel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
nasty onderwerpen
lekker nat daar?
hier nu blauw
wel een windje nogal
JE BENT WEER TERUGquote:
Constant? Ja hoor. Ik ben nooit een actieve SC'er geweest. Alleen hier.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt er zeker 3-4 maanden constant gezeten. En ik kom er nu een jaar zo nu en dan en ben in die tijd zeker 7-8 maanden verbannen geweest![]()
Half naakt pics ja, dan vraag je er ook gewoon omquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
in respond to lamon: WD kwam ook heel irritant rellen over pics van dromenvangertje, dat moet ze ook niet doen
Ik vind Lamon. wel een aardige user.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en degene die Lamon. wel baas vinden, vinden AP ook baas, dus die zijn niet helemaal goed bij hun hoofd
............................quote:
Aye, ik dacht dat je veel langer had gekregen.quote:
in zeeland zijn: groenpootruiters, bosruiters en zwarte ruitersquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is hier semi-blauw en idd windkracht heel veel.
Heb besloten om maar niet te gaan paardrijden, mooi weer ruiter, ja.
AP is ook baasquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
Hier worden we het niet over eens denk ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Half naakt pics ja, dan vraag je er ook gewoon om
Wat doe je op DSC_1021.jpg eigenlijk?quote:
Het is ook maar een terzijde, als in "ga buiten spelen."quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Ik denk niet dat ze het ermee eens zullen zijn, dus je bereikt er heus niets mee.
Dan zou het wel extreem onnozel zijn. Ik had niets verkeerd gedaan, dus ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aye, ik dacht dat je veel langer had gekregen.
Oh, toen ik net in je post history keek zag ik PUB SC met een redelijk grote dichtheid voorbij komen op meerdere pagina's. Heb verder niet naar de nummers van de delen gekekenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Constant? Ja hoor. Ik ben nooit een actieve SC'er geweest. Alleen hier.
Dat hoeft ook niet, ik heb toch gelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier worden we het niet over eens denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |