Jij? Ik heb daar in mijn begintijd 2 maanden gepost oid. Jij volgens mij langer hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zegt de grootste PUB'er in dit topic
Vidi, Veni, Reveniquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik heb jouw rar al. [ afbeelding ]
Ssstquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik heb jouw rar al. [ afbeelding ]
?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vidi, Veni, Reveni
Ik zag, Ik kwam, Ik ging weg
Ga het ze vertellen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en degene die Lamon. wel baas vinden, vinden AP ook baas, dus die zijn niet helemaal goed bij hun hoofd
Nee. We hebben zelfs het vorige deel niet af mogen maken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef Potloodvis het volgende:
Is het niet opnieuw bij 1 begonnen?
Er staat toch geen 1quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef Potloodvis het volgende:
Is het niet opnieuw bij 1 begonnen?
Jij hebt er zeker 3-4 maanden constant gezeten. En ik kom er nu een jaar zo nu en dan en ben in die tijd zeker 7-8 maanden verbannen geweestquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij? Ik heb daar in mijn begintijd 2 maanden gepost oid. Jij volgens mij langer hoor.
Ksst.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. We hebben zelfs het vorige deel niet af mogen maken.
response*quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
in respond to lamon: WD kwam ook heel irritant rellen over pics van dromenvangertje, dat moet ze ook niet doen
Het is hier semi-blauw en idd windkracht heel veel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
nasty onderwerpen
lekker nat daar?
hier nu blauw
wel een windje nogal
JE BENT WEER TERUGquote:
Constant? Ja hoor. Ik ben nooit een actieve SC'er geweest. Alleen hier.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt er zeker 3-4 maanden constant gezeten. En ik kom er nu een jaar zo nu en dan en ben in die tijd zeker 7-8 maanden verbannen geweest![]()
Half naakt pics ja, dan vraag je er ook gewoon omquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
in respond to lamon: WD kwam ook heel irritant rellen over pics van dromenvangertje, dat moet ze ook niet doen
Ik vind Lamon. wel een aardige user.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en degene die Lamon. wel baas vinden, vinden AP ook baas, dus die zijn niet helemaal goed bij hun hoofd
............................quote:
Aye, ik dacht dat je veel langer had gekregen.quote:
in zeeland zijn: groenpootruiters, bosruiters en zwarte ruitersquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is hier semi-blauw en idd windkracht heel veel.
Heb besloten om maar niet te gaan paardrijden, mooi weer ruiter, ja.
AP is ook baasquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
Hier worden we het niet over eens denk ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Half naakt pics ja, dan vraag je er ook gewoon om
Wat doe je op DSC_1021.jpg eigenlijk?quote:
Het is ook maar een terzijde, als in "ga buiten spelen."quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Ik denk niet dat ze het ermee eens zullen zijn, dus je bereikt er heus niets mee.
Dan zou het wel extreem onnozel zijn. Ik had niets verkeerd gedaan, dus ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aye, ik dacht dat je veel langer had gekregen.
Oh, toen ik net in je post history keek zag ik PUB SC met een redelijk grote dichtheid voorbij komen op meerdere pagina's. Heb verder niet naar de nummers van de delen gekekenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Constant? Ja hoor. Ik ben nooit een actieve SC'er geweest. Alleen hier.
Dat hoeft ook niet, ik heb toch gelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier worden we het niet over eens denk ik
quote:
Ik besefde me toen ik wakker werd ineens dat ik nog maar 4 dagen hebquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
man, deze vakantie loopt echt de spuigaten uit en het is nog niet eens voorbij
Zeg dan gewoon wat er is, schimmelkut.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
dat zijn geen meisjesquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikke lelijke wijven in strakke broeken. Bah.
dat is zo vies, jaquote:
Ik ken er 2 die zijn slank en mooi.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikke lelijke wijven in strakke broeken. Bah.
Watskeburt dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
Ga me niet vertellen dat je dat aan mij vraagtquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:26 schreef Potloodvis het volgende:
Ben jij trouwens gothic? Of iets in die richting?
Maar ik ben geloofwaardiger, als we dan toch met onze sigs gaan gooienquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, ik heb toch gelijk.
Ik heb wel een vermoeden dat ie jou bedoelt ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je dat aan mij vraagt
Jawel, hij hoeft maar een paar dingen te zeggen en hij weet al de hele userbase tegen zich te krijgen, daar moet je toch wel wat respect voor hebben, En ik vind sommige van zijn topics toch wel geniaal, ja, ook zeer kansloos maar wel geniaalquote:
Daar kroop ik net onder een rokjequote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat doe je op DSC_1021.jpg eigenlijk?
Ik ga ff huilenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden dat ie jou bedoelt ja.
Oh is dat een rokjequote:
2 dikke lelijke wijven die slank en mooi zijn? Hoe kan dit?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ken er 2 die zijn slank en mooi.
Nou inderdaad beter niet gewoon. Alhoewel het nu wel helemaal opentrekt hier.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef L0t.. het volgende:
Als het zaterdag zulk weer is als vandaag...FUUUUUU
quote:
Kutpuber.quote:
Jawel, ik keek even in je fobo. Niet dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je dat aan mij vraagt
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat doe je op DSC_1021.jpg eigenlijk?
Ik heb een afkeer tegen hem vanwege zijn modwannabegedrag, dat mag toch wel. Ik werd ook gehaat om mijn modwannabegedrag in de begintijd in ONZquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel, hij hoeft maar een paar dingen te zeggen en hij weet al de hele userbase tegen zich te krijgen, daar moet je toch wel wat respect voor hebben, En ik vind sommige van zijn topics toch wel geniaal, ja, ook zeer kansloos maar wel geniaal
Dat is 1 groot Mysterie...quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef L0t.. het volgende:
Als het zaterdag zulk weer is als vandaag...FUUUUUU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Nee, paardendames. Zoals ik dat noem.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
2 dikke lelijke wijven die slank en mooi zijn? Hoe kan dit?
Wat dacht jij?quote:
quote:
Teveel feestjes en teveel drankquote:
NEEN!quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jawel, ik keek even in je fobo. Niet dan?
Mwah, dat merk ik dan weer vaak niet op. Ik zal wel mazzel hebben met in welke topics ik hem tegenkom.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een afkeer tegen hem vanwege zijn modwannabegedrag, dat mag toch wel. Ik werd ook gehaat om mijn modwannabegedrag in de begintijd in ONZ
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is 1 groot Mysterie...Jezus wat een slechte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ja dan is de sfeer meteen echt veel minder leuk. En ik sta eigenlijk altijd het grootste deel van de dag bij de Q-stage en dat is buitenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou inderdaad beter niet gewoon. Alhoewel het nu wel helemaal opentrekt hier.
Ha-ha. OH GOD, NAATJE_1 MET EEN PLEKJE OP ZIJN GEZICHT HAAT MIJ.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een afkeer tegen hem vanwege zijn modwannabegedrag, dat mag toch wel. Ik werd ook gehaat om mijn modwannabegedrag in de begintijd in ONZ
Is dat niet 1 pot nat?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEEN!
Dat mag je ook nooit meer zeggen.. Dat maakt me verdrietig
Ik ben alternatief
Jij komt ook niet in de FB inderdaadquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mwah, dat merk ik dan weer vaak niet op. Ik zal wel mazzel hebben met in welke topics ik hem tegenkom.
Krengetjes zijn het.quote:
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik kon er niet goed uit opmaken wat het nou was. Maar dit verklaart een boel.quote:
1 pot nat.. Nu zit je wel goed jaquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is 1 groot Mysterie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals deze hier rechts?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, paardendames. Zoals ik dat noem.
Whaha godverdomme Fasquote:
Nee je bent gewoon raar.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEEN!
Dat mag je ook nooit meer zeggen.. Dat maakt me verdrietig
Ik ben alternatief
Leuk kapsel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoals deze hier rechts?
[ afbeelding ]
Je bent ook nog eens lesbo of wat?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 pot nat.. Nu zit je wel goed ja
Maarre.. NEEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |